Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0046-C02
Project Name Improving the social infrastructure in support of the deinstitutionalization of childcare in Pernik Municipality
Beneficiary 000386751 Municipality of Pernik
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 28.06.2018
Start Date 28.06.2018
End Date 10.03.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Перник, гр.Перник

Description

Brief description
Проектът предвижда интервенции върху материалната база на фукциониращите в община Перник "Дневен център за деца с увреждания"/ДЦДУ/ и "Център за обществена подкрепа" /ЦОП/. Предвидените дейности включват ремонт на съществуващи помещения, както и обзавеждането и оборудването им, като по този начин ще се осигури подходяща и ефективна социална инфраструктура, позволяваща предоставянето на нов вид услуги.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обектите. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта; Счетоводител; Координатор; , Contracted Amount: 3 272.90 , Reported Amount: 3 200.10
  • Activity: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП: Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на СМР, доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, информация и публичност. Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на СМР и външни услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на обзавеждане, оборудване и услуги., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на СМР: Община Перник планира да извърши ремонт на помещения за разширяване на дейността на Дневен център за деца с увреждания в сграда в кв. Варош/Табана и Център за обществена подкрепа в кв. Калкас. Дневният център за деца с увреждания работи с капацитет 15 деца, като целта на настоящата дейност е да се извършат строително-ремонтни работи в съществуващи неремонтирани досега пространства за увеличаване капацитета на ДЦДУ до 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги. За разширяване дейността на "Дневен център за деца с увреждания" се предвижда ремонт на помещения в съществуваща двуетажна монолитна сграда със сутерен, находяща се в гр. Перник, кв. Варош/Табана, ул. Илинден №14. По-голямата част от сградата е ремонтирана със средства по проект на МЗ „ПОСОКА:СЕМЕЙСТВО”, като е целта е преустройство на Дом за медико-социални грижи за деца. Частта от сградата, която не е обхваната от ремонта при преустройството на ДМСГД е била отредена за детска градина и представлява собственост на община Перник. Помещенията се намират на първи етаж, като застроената площ е 207м2. Разпределението им позволява изграждане на две зали за групова работа за/дневен престой; кухненски бокс с кът за хранене, обслужващи площи и санитарни помещения. Предвижда се ремонт на дворното пространство чрез доизграждане на ограда от бетон и оградни пана; изграждане на детски площадки с подходящи съоръжения за деца с увреждания и ударопоглъщаща настилка, както и направа на алеи, водещи до площадките. За ремонта, който е необходимо да се извърши за разширяване капацитета на ДЦДУ е изготвена подробна количествено-стойностна сметка, съобразена с основните композиционни изисквания и функционални характеристики по отношение на брой и вид помещения, минимални и препоръчителни площи, утвърдени от Министерство на труда и социалната политика и неразделна част от Насоките за кандидатстване. За разширяване дейността на "Център за обществена подкрепа" с капацитет 60 потребителя на 100 потребителя и разкриване на 4 места за спешно настаняване се предвижда ремонт на помещения в съществуваща монолитна сграда на два етажа със ЗП 210 м2, находяща се в гр. Перник, кв. Калкас, ул. Захари Зограф №61. Помещенията, обект на ремонта отговарят на основните композиционни изисквания и функционални характеристики по отношение на брой и вид помещения, минимални и препоръчителни площи, утвърдени от Министерство на труда и социалната политика. Предвидени за изграждане са: детски кът в приемната на ЦОП; приемна зала; офис помещения;кабинет ръководител; "синя стая"; зали за индивидуална и семейна работа ; стаи за спешен прием и настаняване на 4+1 души; кухненси бокс; санитарни и обслужващи помещения. За обекта на интервенция е изготвена подробна количествено-стойностна сметка., Contracted Amount: 114 439.25 , Reported Amount: 137 249.97
  • Activity: Информация и публичност по проекта: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. Екипът за управление на проекта ще бъде отговорнен за осъществяване на контрол върху работата на изпълнителя.Всички информационни материали и публикации следва да бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и съгласувани с възложителя преди отпечатване или публикуването им., Contracted Amount: 1 620.00 , Reported Amount: 1 944.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Доставката и монтажът на оборудването и обзавеждането ще се извърши от изпълнители, избрани по реда на ЗОП. Оборудваните и обзаведени помещения ще осигурят възможност за разширяване на дейността на двата центъра, като се увеличи капацитета на предоставяните услуги, а също и ще даде възможност да се разкрият нови 4+1 места за спешно настаняване в Център за обществена подкрепа. За нуждите на двата центъра са изготвени подробни списъци на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, съобразени с функционалните изисквания, утвърдени от МТСП. В сградата на ЦОП - Перник ще бъдат осигурени помещения и оборудване, които да осигуряват провеждането на основни и допълнителни дейности , свързани с предоставянето на услугите, които се състоят от следните задължително обособени структурни единици : - Зала за групова работа с деца, семейства и родители, - Зала за провеждане на обучения, екипни срещи, работни срещи и др. - Кабинети за индивидуална работа с деца и семейства, с обособен детски кът, за улесняване адаптацията на детето и подобряване нагласата му към консултативния процес. - Стая за спешен прием за майки с деца – интегриан и координиран начин за допълняемост и свързност на мерките от процеса на деинституционализацията на грижата за деца. Ще се изгради самостоятелен вход, санитарен възел, кухненски бокс и ще се обзаведе с необходимите мебели, домакински електроуреди и битови пособия. - Изграждане на „синя стая”, като мярка за повишаване на ефекивността на системата за гарнтиране правата на децата - качествено подобряване на предоставяните социални услуги от ЦОП- Перник и повишаване възможнстите на мултидисциплнарния екип чрез директно ползване на „синя стая” на територията на гр. Перник от страна на полцията и съда. Децата на теритрията на община Перник и областта ще имат възможност да се възползват от тази допълнителна дейност на ЦОП при необходимост, като в щадяща и спокойна обстановка бъдат изслушвани и в още по-голяма степен ще могат да изразят свободно своите мисли и да разкажат за преживяната от тях травма. По този начин Община Перник ще разполага със специализирано помещение за изслушване и разпит на деца. - Институцията ще разполага с много добре организиран двор, който ще е естетически издържан и функционлно организиран, съобразно с възрастта, нуждите и интересите на децата, ползващи социалната услуга. - Ще бъдат закупени всички необходими материали за провеждането на групови работи - лаптопи, принтери и компютри, с цел поддържане и обогатяване на наличната база. - За осигуряване на достъпна среда е предвидено закупуване на преносимо устройство за изкачване на стълби за инвалидни колички с мотор, батерии и зарядно устройство, с помощта на което ще бъде осигурен достъп до всички помещения, където се предоставят съответните услуги и за хора с физически увреждания. В сградата на ДЦДУ ще бъдат осигурени допълнителни помещения и оборудване, които да осигуряват провеждането на дейностите, свързани с предоставянето на услугите, а именнно: изграждане на две зали за групова работа за/дневен престой; кухненски бокс с кът за хранене, обслужващи площи и санитарни помещения. изграждане на детски площадки с подходящи съоръжения за деца с увреждания и ударопоглъщаща настилка., Contracted Amount: 47 585.83 , Reported Amount: 52 811.86

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Cooperation Panda, Contracted Amount*: 44 063.87 , Reported Amount**: 44 063.86
  • Contractor: Agnitsa, Contracted Amount*: 1 170.11 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ventsislava, Contracted Amount*: 1 028.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Djuli ekspres , Contracted Amount*: 1 944.00 , Reported Amount**: 1 944.00
  • Contractor: LB EXPERT Ltd., Contracted Amount*: 8 748.00 , Reported Amount**: 8 748.00
  • Contractor: Sofiya, Contracted Amount*: 578.33 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "RKEM GROUP" Ltd., Contracted Amount*: 137 250.05 , Reported Amount**: 137 249.97
  • Contractor: Mihaela, Contracted Amount*: 487.80 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 194.00 , Reached amount: 194.00
Indicator 2 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 164 654.35 BGN
Grant 164 654.35 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 164 654.35 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 437.40 0.00 437.40 "ЕЛ БИ ЕКСПЕРТ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 406.39 0.00 4 406.39 Кооперация ПАНДА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 36.00 0.00 36.00 "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" EООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 158.40 0.00 158.40 "ДЖУЛИ ЕКСПРЕС" EООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8 651.82 0.00 8 651.82 "РКЕМ ГРУП" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 12 682.98 0.00 12 682.98 "РКЕМ ГРУП" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 47 585.83
  • Differentiated position 1: ОП № 1 - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обект: "Дневен център за деца с увреждания" (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. "Варош и Табана", ул. "Илинден" № 14, община Перник
    Contractor: LB EXPERT Ltd.
    Contract total funded value: 8 748.00
  • Differentiated position 2: ОП № 2 - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за обект: "Център за обществена подкрепа" (ЦОП) - гр. Перник, кв. "Калкас", ул. "Захари Зограф" № 61, община Перник
    Contractor: Cooperation Panda
    Contract total funded value: 44 063.87
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на дейност по информация и публичност, Estimated Amount: 1 620.00
  • Differentiated position 1: Дейност по информация и публичност - организиране и провеждане на пресконференции, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подготовка и публикуване на публикации в местна/регионална преса, временна и постоянна обяснителна табела
    Contractor: Djuli ekspres
    Contract total funded value: 1 584.00
  • Differentiated position 2: Дейност по информация и публичност - изработване на печатни информационни и промоционални материали
    Contractor: Djuli ekspres
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на дейности по информация и публичност, Estimated Amount: 1 620.00
  • Differentiated position 1: ОП № 1 Организиране и провеждане на пресконференции, разпространение на интернет публикации, интернет банер, подгоровка и публикуване на публикации в месна преса и временн и постоянна обяснителни табели
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП № 2 Изработване на печатни информационни и промоционални материали, съгласно единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на СМР в ДЦДУ , Estimated Amount: 72 131.68
  • Differentiated position 1: Изпълнение на СМР за обект: „Дневен център за деца с увреждания“ (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. „Варош и Табана“, ул. „Илинден“ № 14, община Перник
    Contractor: "RKEM GROUP" Ltd.
    Contract total funded value: 86 518.15
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на СМР в ДЦДУ и ЦОП, Estimated Amount: 114 439.25
  • Differentiated position 1: ОП № 1 Изпълнение на СМР за обект: "Дневен център за деца с увреждания" (ДЦДУ) - гр. Перник, кв. "Варош и Табана", ул. "Илинден" № 14, община Перник
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП № 2 Изпълнение на СМР за обект: "Център за обществена подкрепа", (ЦОП) - гр. Перник, кв. "Калкас", ул. "Захари Зограф" № 61
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на СМР за обект „Център за обществена подкрепа“ (ЦОП), Estimated Amount: 42 307.57
  • Differentiated position 1: Изпълнение на СМР за обект: Център за обществена подкрепа
    Contractor: "RKEM GROUP" Ltd.
    Contract total funded value: 50 731.90
Procedure 7 Subject to due process: Организация и управление на екипа по проекта, Estimated Amount: 3 272.90
  • Differentiated position 1: Агница Цветкова Костова
    Contractor: Agnitsa
    Contract total funded value: 1 170.11
  • Differentiated position 2: Михаела Михайлова Спасова
    Contractor: Mihaela
    Contract total funded value: 487.80
  • Differentiated position 3: Венцислава Георгиева Тодорова
    Contractor: Ventsislava
    Contract total funded value: 1 028.42

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN