Организация и управление на проекта: Община Исперих, в качеството си на бенефициент по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности.
За ефективното и качествено изпълнение на проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, екипът, отговорен за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта (ЕУП) ще бъдат възложени на експерти, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок.
Всички членове на екипа ще бъдат вътрешни за общината експерти. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва:
- Ръководител на проект;
- Финансист.
Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр.
За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на Кмета на Община Исперих, която ще включва двете длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта ( ръководител на проект; финансист), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки.
При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ . Членовете на екипа ще отчитат ежемесечно чрез доклади своята работа пред Ръководителя на екипа. Ръководителят на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кметът на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на ЕУП.
ЕУП ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции.
Във връзка с изпълнението на настоящия проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване:
- Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект;
- Процедурите за мониторинг и докладване;
- Процедури за администриране и докладване на нередности;
- Процедура за осигуряване на информация и комуникация;
- Процедури за съхранение на документи. |
1 639.14
|
1 393.13
|
Инженеринг за обособяване на детска и спортна площадки в прилежащото дворно пространство на „Дневен център за деца с увреждания, гр. Исперих” , включващ проектиране, СМР и авторски надзор: Планираният инженеринг за обособяване на детска и спортна площадки в прилежащото дворно пространство на „Дневен център за деца с увреждания, гр. Исперих” включва проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор. Предмет на проектирането ще бъде разработването на технически проект за обособяването на две площадки в прилежащото дворно пространство на ДЦДУ, гр.Исперих (УПИ I - 326, кв.29 на гр.Исперих, който е публична общинска собственост. В проекта ще бъдат включени цялостни решения за изграждане на два броя площадки за игра, от които едната ще е оборудвана и с фитнес уреди на открито, а втората с детски съоръжения, подходящи за деца с физически увреждания.
Инвестиционният проект ще предвижда изпълнението на всички видове строително — монтажни работи и дейности, необходими за реализацията на строежа, в т.ч. подробно и точно изяснени в количествено и качествено отношение строително – монтажни работи, материали, оборудване и обзавеждане.
Всяка част на инвестиционния проект ще съдържа количествена сметка за необходимите за реализацията строително - монтажни работи.
За площадка №1 към ул. „В. Левски” ще се предвидят задължително съоръжения, включващи следните видове уреди: пързалка, спираловидна пързалка, къщичка / кула/, стълбище с парапет, стена за катерене, мост или тунел, 2 бр. люлки 3-12 год., 1бр. люлка везна, 1 бр. занимателна игра. Фитнес уреди на открито: кростренажор, уред за раздвижване на крака, подходящ и за хора с увреждания, степер и тренажор за ръце и рамене подходящ и за хора с увреждания, велоергометър.
За площадка №2 ще се предвидят задължително съоръжения, включващи следните видове уреди: 2 бр. пързалки, рампа за инвалидна количка, къщичка, кула, стълбище с парапет и платформа с ръкохватки, отвор за провиране, игра магазин, занимателни игри- часовник, сметало и морски шах, люлка със седалка тип „гнездо”, 2 бр. люлки 3-12 год., игра „Дама” / в гумираната настилка, трамплин с покрив/ сенник 360х360х280см.
Ще се предвиди ударопоглъщаща настилка с градински бордюри и облицовка на рампа за инвалиди към главния вход на ДЦДУ с керамични плочки.
Ще се спазят изискванията на Наредба № 1 / 12.12.2009г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.
Строително-монтажните дейности ще включват
Изравняване на терена;
Полагане на трошенокаменна настилка:
Полагане на градински бордюри;
Бетонна настилка на новите детски площадки и всички свързани с това дейности;
Полагане на ударопоглъщаща настилка;
Монтиране на съоръжения за детска площадка;
Монтиране на фитнес уреди за открито;
Облицоване на рампа за инвалиди с керамични плочки;
Целта на авторския надзор е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на техническия проект.
Основни дейности и отговорности:
1.Упражнява авторски надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя;
2.Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях;
3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта;
4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта;
5. Взема участие в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта;
6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи;
10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството. |
39 700.00
|
46 041.76
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: ДЦДУ разполага с 4 кабинета за индивидуална работа със специалисти и две зали за групова работа. В кабинета на психолога, на рехабилитатора, на терапевта, на логопеда се изпълнява индивидуална терапия с деца и младежи по утвърден график.
Дейността предвижда изграждането на зала за сензорна стимулация, за която е необходимо специализирано оборудване с цел повишаване на ефективността на предоставяните услуги за рехабилитация и интеграция на деца и младежи с увреждания.
1.Оборудване за зала за сензорна стимулация:
- Проектор Spase филтър
- Огледална сфера с двигател
-Воден кът с два броя кули с платформи и и огледала- ъгъл
- Ултравиолетов панел и аксесоари
- Комплект вдлъбнато и изпъкнало акрилно огледало
- Аксесоари маслени филтри
- Звездно небе комплект
- Кресло мида
- Виброакустично водно легло
- Фиброоптичен сноп с рамо
2. Оборудване за зала за рехабилитация:
- Позициониращ/терапевтичен/ стол за деца с увреждания с работен плот
-Вертикализатори
- Дюшеци
-Топки с релефна повърхност
- Топка с форма на фъстък, с грапава повърхност
-Цилиндричен масажор
-Гирички
- Проходилка за деца с увреждания
Оборудването с позициониращи/терапевтични столове ще спомогне за стабилизирането на децата/младежите в две позиции-хоризонтална и вертикална. Използва се от потребители с отпусната мускулатура и намален/спастичен мускулен тонус.
Оборудването с вертикализатори според възрастовата група ще спомогне за целия процес на рехабилитация. Различните по вид и размер топки, гирички и други рехабилитационни уреди ще спомогнат за стимулиране на тактилните, неврокинезиологични усещания, неврологични и двигателни системи.
3. Оборудване на Логопедичен кабинет:
- Тактилна пътека, състояща се от шест дървени тактилни плочки
- Светеща маса
- Прозрачна хартия
-Пясъчна табла
- Аксесоари за пясъчна табла
- Панел lumiglo
- Декоративни камъчета
- Огледало Isisi
- Аромолампа с включена колба за етерични масла
- Ароматерапия комплект
Оборудването в логопедичния кабинет ще спомогне за изграждане на импресивни и експресивни речеви възможности, вербални и невербални умения и езикови компетенции, съобразно възрастта на детето, наличните увреждания и съпътстващите нарушения.
4. Оборудване за Дневна "Деца":
- Музикални инструменти
- Телевизор със стойка
- Кинетичен цветен пясък
- Зърнест пластелин
В дневна деца се работи за стимулиране и развитие на интелектуалния капацитет, за преодоляване на функционалните увреждания. Възстановяват се стари умения, придобиват се нови знания и се развиват нови умения. Ще бъдат изградени различни ателиета по интереси
при наличие на възникнала потребност и възможности на децата.
5. Оборудване за Дневна "Младежи":
- Статив за рисуване
- Кинетичен цветен пясък
- Зърнест пластелин
В дневна "Младежи" потребителите ще имат възможност да развият практични умения и знания за подобряване на психическото и физическото състояние, както и за възстановяване на изгубени социални умения и придобиване на трудови и битови умения.
6. Оборудване за Кабинет "Психолог":
- Огледало за Isisi
- Кинетичен цветен пясък
- Зърнест пластелин
Оборудването ще спомогне за развитие и подобряване на когнитивните процеси и сензитивността на потребителите. Чрез използването на различни материали и средства, както и добри техники и практики ще се подобри психическото състояние на децата и младежите.
7. Оборудване за Кабинет "Терапевт":
- Кинетичен цветен пясък
- Зърнест пластелин
Чрез обзавеждането на кабинета ще се въздейства за системна трудова дейност, съобразена с увреждането на фазите им, функционалното и психично състояние на децата и младежите.
8. Оборудване за фоайе
- пералня - за 8 кг
- сушилня - за 8 кг
- холна маса за посетители и поставяне на информационни материали |
39 772.00
|
35 625.91
|
Извършване на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор: Дейността включва изпълнението на две поддейности - Извършване на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор.
Първата ще бъде изпълнена непосредствено след изготвянето на техническия проект за обособяване на детска и спортна площадки в прилежащото дворно пространство на ДЦДУ, гр.Исперих и ще приключи с изготвянето на Комплексен доклад за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания по чл. 169 ал. 1, т. 1-5, ал. 2 от ЗУТ
Втората ще стартира със стартиране на строително-монтажните работи и откриването на строителна площадка, и ще приключи с въвеждането на обекта в експлоатация.
Оценката за съответствие обхваща проверка за съответствие с:
• Предвижданията на подробния устройствен план;
• Правилата и нормативите за устройство на територията;
• Изискванията по чл.169, ал.1 и 2;
• Взаимната съгласуваност между частите на проектите;
• Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
• Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива;
• Други специфични изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива;
• Изискванията за селективно разделяне на отпадъците, образувани по време на
строително-монтажните работи и дейностите по разрушаване с цел осигуряване на последващото им оползотворяване, включително рециклиране и постигане на съответните количествени цели за оползотворяване и рециклиране;
• Оценка за съответствието на част ’’Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ
Основните дейности и отговорности на упражняващия строителен надзор са да :
1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация;
2. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд;
3. Проверява съответствието и подписва КСС, представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя;
4. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях;
5. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти;
6. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
7. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне;
8. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес, съгласно разпоредбите на националното законодателство за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект;
9. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на възложителя на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания;
10. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на договора за обществена поръчка.
|
1 985.00
|
1 320.00
|
Информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, в проекта са предвидени мерки за информация и комуникация, целящи популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез ЕФРР, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.
За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии:
1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на Община Исперих - www.isperih.bg;
2. Изработване и поставяне на Информационна табела - 1 бр.
3. Организиране и провеждане на пресконференции - 2 бр. начална и финална
4. Публикуване на прессъобщение - 1 бр.
5. Изработване на информационни стикери - 95 бр.
Общата стойност на мерките за осигуряване на визуализация и публичност е 500 лв. без ДДС.
Публикуването на информация на сайта на общината, както и организирането на двете пресконференции ще бъде ангажимент на общината, а не на избрания изпълнител за дейност "Публичност и информация"
Всички мерки за осигуряване на информация и комуникация ще бъдат изготвени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидените мерки ще бъдат подробно описани по видове, параметри и количества в Техническо задание, което ще бъде неразделна част от документацията за избор на изпълнител, както и приложение към договора за изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проекта.
|
500.00
|
500.00
|