Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project aims to integrate vulnerable and other disadvantaged people by providing modern social housing for their accommodation through a complete reconstruction of a 4-storey building, located on 26, Musala Street in Stara Zagora, UPI XX-3910, district 527a according to the Stara Zagora Development Plan and the adjacent yard spaces (Deed of Private Municipal Ownership No. 15381/22.12.2015. The site is located in intervention Zone III with predominantly social character of the Stara Zagora Integrated Plan for Reconstruction and Development.
The project includes the following reconstruction activities of the building described above and adjacent spaces:
• Reconstruction works;
• Designer`s Supervision;
• Construction Supervision;
• Publicity and visualization;
• Audit;
• Management and implementation
With the project implementation will be provided modern social houses, designated for accommodation of representatives of the target group, according to Art. 6 of the Regulation on the procedure and conditions for use of social service "social housing" on the territory of  Stara Zagora municipality, adopted by City council decision № 1283 of 18.12.2017, amended and complemented by decision No 1480 of 29.03.2018
The project is foreseen to improve the access of disabled people to the above-mentioned site, by supplying equipment and furnishing which are part of the overall renovation of the building and improves the quality of the service.

The building on 26 Musala Str. will be redesigned in 69 residences, out of which 8 studios, 19 one-room and 42 two-room apartments. It is expected to accommodate in total up to 232 persons, of which 116 representatives of the marginalized communities, incl. Roma.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, наблюдение и отчетност на проекта: За целите на изпълнението на проекта, ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на подизпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Технически сътрудник; - Инвеститорски контрол части "Строително-конструктивна" и "Архитектурна" - Инвеститорски контрол част "ВиК"; - Инвеститорски контрол част "Електро" След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Възложителя, като за целта ще бъдат изготвяни, съгласно образците, приложени към договора: - междинни технически и финансови отчети, съгласно изискванията на Специалните условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схемата. Те ще бъдат изготвяни, когато се представят искания за плащане и ще бъдат представяни в УО на ОПРР; - годишни отчети; - окончателен финансов и технически отчет за цялостното изпълнение на проекта и общо направените разходи. Тези доклади ще бъдат изготвени и представени в рамките на последните два месеца от проекта, последващи приключването на реалните дейности. Екипът ще бъде отговорен и за провеждане на начална пресконференция за популяризиране целите, задачите и дейностите на проекта; провеждане на междинни публични срещи, отчитащи напредъка по проекта; провеждане на заключителна пресконференция за отчитане приключването на проектните дейности и финализирането на проекта. Отговорен: Община Стара Загора, ръководител проект Продукт: Сформиран Екип за управление на проекта – 6 членен екип 0.00 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящия проект ще бъдат подготвени и проведени 6 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на община Стара Загора. Изготвената документацията на всяка една обществена поръчка ще бъде изпратена за становище на АОП. Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП: a. За СМР; b. За строителен надзор; c. За авторски надзор; d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация; e. За финансов одит на проекта; f. За извършване на геодезическо заснемане на обектите за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР. 0.00 0.00
Извършване на строително-монтажни работи : Преустройство и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на съществуващи сгради с идентификатори 68850.502.342.1 и 68850.502.342.2 в социални жилища, УПИ ХХ 3910, кв. 527а по плана на град Стара Загора, ул. "Мусала" № 26, което включва: На кота +/-0,00 се обособяват следните помещения: Фоайе с обособена стая за портиера и санитарен възел към нея. Схемата на сградата е коридорна. От двете страни на коридора са проектирани 17 бр. жилища, от които: • двустайни апартаменти -12 бр., съдържащи предверие, баня , дневна с кухненски тракт и спалня, от които ап.8 е с два бр. спални. • едностайни апартаменти -5 бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. В северната част на коридора са проектирани 4 бр. апартаменти с обособени веранди. Баните и останалите помещения на апартаментите са оразмерени така че нормативно да отговарят на изискванията за достъпна среда. В средната част на коридора е изградено стълбище и фоайе с авариен изход. Авариен изход е оформен и в крайната част на коридора. На кота +3,45 се обособяват следните помещения: • двустайни апартаменти - 10 бр.,съдържащи предверие, баня, дневна с кухненски тракт и спалня. • едностайни апартаменти - 5 бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. • гарсониери - 2 бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. Дневната част е оразмерена за един обитател. Голямата дълбочина на сградата позволява обособяване на лоджии на апартаментите разположени от южната страна на коридора. На кота +6,90 (разпределението е идентично с разпределението на +3,45) се обособяват следните помещения: • двустайни апартаменти - 10 бр.,съдържащи предверие, баня , дневна с кухненски тракт и спалня. • едностайни апартаменти - 5бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна. • гарсониери - 2бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. Дневната част е оразмерена за един обитател. Голямата дълбочина на сградата позволява обособяване на лоджии на апартаментите разположени от южната страна на коридора. На кота +10,10 се обособяват следните помещения: • двустайни апартаменти - 10 бр., съдържащи предверие, баня , дневна с кухненски тракт и спалня. • едностайни апартаменти - 4 бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. • гарсониери - 4 бр. съдържащи входно предверие, баня, килер и дневна с кухненски тракт. Дневната част е оразмерена за един обитател. 2 649 396.78 3 003 758.14
Упражняване на строителен надзор: Упражняване на строителен надзор при преустройството и въвеждането на мерки за енергийна ефективност на съществуващи сгради с идентификатори 68850.502.342.1 и 68850.502.342.2 в социални жилища, УПИ ХХ 3910, кв. 527а по плана на град Стара Загора, ул. "Мусала" № 26 20 000.00 6 660.00
Авторски надзор: Упражняване на авторски надзор при преустройството и въвеждането на мерки за енергийна ефективност на съществуващи сгради с идентификатори 68850.502.342.1 и 68850.502.342.2 в социални жилища, УПИ ХХ 3910, кв. 527а по плана на град Стара Загора, ул. "Мусала" № 26. Авторският надзор ще бъде възложен на проектанта, изработил работния инвестиционен проект, в съответствие с разпоредбите на Чл. 79. (1), т. 3 от ЗОП. Авторският надзор ще следи за точното спазване на изработения инвестиционен проект, оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища и участие в приемателни комисии, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. 10 000.00 3 600.00
Въвеждане на обекта в експлоатация : Включва дейносттите по изготвяне на геодезическо заснемане за издаване на удостоверение от службата по „Геодезия, картография и кадастър“ по чл. 54а от ЗКИР и въвеждане в експлоатация на асансьори и регистрация на доставените съоръжения пред специализираните органи по техническия надзор съгласно изискванията на Наредбата за безопасна експлоатация и техническия надзор на асансьорите и на Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на асансьорите и техните предпазни устройства. 15 000.00 2 270.00
Осигуряване на публичност и информираност по проекта: Информационната кампания ще се проведе съгласно минималните изисквания, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение 3). Ще бъде изработен билборд с информация за името на проекта, флагът на ЕС, названието “Европейски съюз”, единното лого "Една посока-много възможности", който ще бъде монтиран в непосредствена близост до обекта. След приключване на проектните дейности ще бъде монтирана информационна табела на фасадата на обекта, съдържаща същата информация, както и билборда. Периодично до всички медии в региона ще бъдат изпращани съобщения с информация за хода на проекта. Ще бъдат организирани официални церемонии - при стартирането на строително-монтажните работи -"Първа копка" и при откриване на обекта, на които екипа на проекта ще информира представителите на регионалните печатни и електронни медии за проекта. На Интернет страницата на община Стара Загора ще се публикува информация за проекта. Всички информационни и комуникационни материали, вкл. и тези, разпространявани по електронен път, ще съдържат следната информация - единното лого "Една посока - много възможности", името на проекта, името на ОПРР (изписано изцяло-Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020), източника на финансиране, флагът на ЕС, българския национален флаг и интернет сайта на ОПРР. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта ще се спазват стриктно техническите изискванията заложени и в „Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” (2014-2020). 10 000.00 2 520.00
Извършване на финансов одит на проекта: Изборът на лицензиран одитор – регистриран експерт счетоводител - ще се извърши с съгласно ЗОП. Одиторът ще провери наличието и правилното попълване на всички разходни документи. Процедурата по одита ще се проведе след извършване на всички разплащания по бюджета на проекта и след приключване на работният вариант на финалният финансов отчет на проекта. Предвижда се това да е предпоследният месец от изпълнение дейностите по проекта. В края на одита ще се подготви одиторски доклад, който ще се приложи към финалния отчет на проекта Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен преди крайния срок за отчитане на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. 10 000.00 10 000.00
Набавяне на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на компетентните органи: Дейността включва изпълнение на следните поддейности (при възникнала необходимост от изпълнението им): ▪ Заплащане на такса/и за предоставяне на информация от техническата картотека и съгласуване на скици, визи, устройствени планове и схеми от експлоатационните дружества; ▪ Заплащане на такса/и по Тарифа 14 за таксите, които се събират в системата на Министерството на регионалното развитие и благоустройството и от областните управители; ▪ Заплащане на такси за присъединяване на обекта към мрежата на експлоатационно/и дружество/а (сключване на предварителни договори или издаване на удостоверения); ▪ Такса/и за обезопасяване на обекта; ▪ Такса/и за издаване на становища; ▪ Други такси, дължими на компетентни органи, свързани с изпълнението на обекта 20 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).