Организация и изпълнение на проекта: Екипът ще организира и отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от сключването на договор за БФП до въвеждането на обектите в експлоатация и окончателното му приключване.- техническото, административното и финансовото управление на проекта; Ще отговаря за - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта;- наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори;- контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта. Ще подготвя междинни и финални технически и финансови отчети. Ще участва в комисиите по ЗОП за избор на изпълнители по проекта. Ще присъства на всички проверки и мониторинг посещения от страна на УО и други контролни органи, свързани с осъществяването на дейностите по проекта.
Ще се следи за допустимостта на разходите и извършва всички разплащания по проекта, съгласно сключените договори с изпълнители, както и разплащанията с членовете на екипа; за финансовата ефективност и графика за разходване на финансовите ресурси по време на проекта в съответствие с действащото национално законодателство и подзаконови нормативни актове; за предоставяне на одитора, необходимите данни за извършване на финансов одит и съхранява на техническата и финансовата документация до приключване на проекта и предаването й в съответните архиви. |
9 297.52
|
34 981.13
|
Провеждане на обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители: За изпълнението на проекта е необходимо провеждането на следните обществените поръчки, съгласно ЗОП с цел възлагане изпълнението на дейностите по проекта:
• за изпълнение на инженеринг /проектиране, СМР и авторски надзор/строително-монтажни работи;
• за изпълнение на строителен надзор;
• за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване;
• за изпълнение на дейности по информация и комуникация.
В рамките на тази дейност ще бъдат обявени и проведени всички процедури за избор на изпълнители, и сключени договори за изпълнение на дейностите по проекта. Изборът на изпълнители ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. След сключването на договор с изпълнител, всички документи от провеждането на процедурата по възлагане на обществената поръчка, в едно със сключения договор, ще бъде изпращана на УО на ОПРР за извършване на предварителен контрол преди верификация. Дейността приключва с подписването на последния по ред договор с изпълнител.
|
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: В рамките на дейността ще се извърши проектиране, строителство и авторски надзор за създаване на един център за грижа за лица с психични разстройства и един център за грижа за лица с различни форми на деменция на територията на Общ. Русе в УПИ I, кв. 338.1 по плана на гр. Русе, съотв. на ПИ с ид. 63427.1.130 по КККР на гр. Русе, с адрес гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108. В нея е включено изпълнението на следното:
А. Изготвяне на инвестиционен технически проект: Ще се извърши проектиране за преустройство и промяна предназначението на същ. сгради с идентификатори 63427.1.130.1, 63427.1.130.2, 63427.1.130.3, 63427.1.130.4 и 63427.1.130.5 по КККР на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108 за обособяване на два самостоятелни центъра - Център за грижа за лица с различни форми на деменция (с капацитет 15 места) и Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места). Целият имот - дворно пространство и всички сгради ще се използват за създаването на двете услуги. Двете услуги – ЦГЛФД и ЦГЛПР ще се проектират индивидуално при спазване на изисквания на приложимото законодателство и на разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността. За всяка една от услугите ще бъдат отредени дворно пространство и сграда/сгради/части от сграда, които са териториално и функционално обединени за задоволяване нуждите на потребителите и изискванията за предоставяне на услугите. С проектирането ще се предвиди ремонт на сградите, оградата и благоустрояване на дворното пространство. Проектът следва да включва мерки, свързани с осигуряване на достъпа на хора с увреждания. С оглед гарантиране съответствие с функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, техническия проект ще бъде съгласуван с МТСП.
Б. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството: За гарантиране точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР, ще се осъществява авторски надзор посредством отделни правоспособни лица - автори на проектна документация по части. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
В. Извършване на строителство, съобразно проекта, издаденото разрешение за строеж и действащите към момента нормативни изисквания, в това число:
- временно строителство;
- демонтажни работи;
- доставка на необходимите материали и оборудване;
- строително-монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
- геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР;
- всички дейности по приемане на обекта и получаване на разрешение на ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително-монтажните работи съгласно българското законодателство.
Дейността започва с подписването на договора и предоставянето на изходни данни за проектиране и приключва с подписването на последния по време констативен акт за установяване годността за приемане на стр. акт обр. 15. |
888 800.07
|
924 307.75
|
Изпълнение на строителен надзор: Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обектите в експлоатация.
Строителният надзор ще осигури законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежите; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност.
Изпълнението включва откриване на строителните площадки; заверки на заповедните книги; издаване на технически паспорти на обектите; изготвяне на констативни актове 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежите); изготвяне на окончателни доклади по чл. 177 от ЗУТ; подготовка на пълен комплект документации за въвеждане на обектите в експлоатация.
Дейността се изпълнява до въвеждането на обектите в експлоатация.
Дейността включва и изпълнение на „Оценка на съответствието на проектите по част EE. |
9 000.00
|
4 997.00
|
Обзавеждане и оборудване: Материалната база и оборудването/обзавеждането ще гарантира безопасна и сигурна среда за възрастните хора и хората с увреждания. Спалните помещения са за не повече от 2 лица. Всяко лице разполага със самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Пространството осигурява уютна атмосфера на лицата и не затруднява свободното им придвижване. Обзавеждането и оборудването ще отговаря на технически спецификации и функционални характеристики.
Ще бъде доставено оборудване и обзавеждане за изградените два центъра, съгласно технически спецификации и функционални характеристики. Спалните помещения ще се обзаведат с легла, гардероби и нощни шкафчета за лични вещи. Дневните стаи за активни занимания ще се оборудват с работни маси, столове, дивани за почивка, холови секции и музикални уредби. Стаите за персонала ще бъдат обзаведени с офис бюра и столове, секции за съхранение на документи, медицински шкафове и гардероби за дрехите на служителите. Стаите за работни срещи ще се оборудват с ъглови дивани, работни маси и столове. За кухненския бокс и трапезария се предвижда кухненско оборудване за приготвяне и консумиране на храна. Предвидени са и помещения с перални машини.
|
27 810.00
|
26 546.90
|
Дейности по информация и комуникация: Дейностите за информираност и комуникация са съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и съгласно Приложение З към Насоките за кандидатстване.
Целта на дейността е да увеличи прозрачността и да повиши обществената информираност за помощта и безвъзмездното финансиране, получено от фондовете на ЕС. Тя включва:
1. На сайта на Община Русе ще бъде създадена обособена WEB страница на проекта, чрез която ще се популяризират инициативите, събитията и ще се проследява изпълнението на дейностите по проекта. Информацията ще включва описание на проекта, неговите цели и резултати, ще се изтъква финансовата подкрепа от Европейския съюз и др.
2. Организиране на две публични събития – пресконференции за представянето на проекта.
3. Изработване и поставяне на рекламен билборд на територията на обектите на интервенция при изпълнението на СМР – 1 бр.
4. Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела на територията на обектите на интервенция след приключването на изпълнението на СМР – 2 бр.
5. Организиране на официални церемонии – първа копка при стартирането на СМР – 1 бр.
6. Отпечатване на плакати – 20 бр.
7. Доставка на рол банер 80/200.
8. Доставка на рекламни материали:
- Фланелка-150бр.
- Външна преносима батерия-50бр.
- Дъждобран тип пончо с качулка в торбичка-50бр.
- Чанта за пазар - нетъкан текстил, дълги дръжки, мин. р-ри 30/20/35-100бр.
- Кутия за храна, вместимост мин. 450 мл, материал пластмаса-50бр.
- Touch Screen ръкавици за сензорни екрани-50бр.
- Настолна лампа за бюро-30бр. |
4 142.00
|
2 876.50
|