Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.361-0010-C03
Project Name Equipment and modernization of Viroma gas station
Beneficiary 203083850 VIROMA 2014
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 01.11.2021
Start Date 01.11.2021
End Date 30.06.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Полски Тръмбеш, гр.Полски Тръмбеш

Description

Brief description
Настоящият бизнес проект има за цел да подпомогне развиването и разширяването на търговията на дребно с горива, като бъдат максимално оползотворени предимствата на региона чрез използване на възможностите за децентрализация на дейностите в сферата на търговията, чрез предоставяне на по- добри и по - качествени услуги и продукти за населението. Целта на  проектното предложение е чрез оборудване на съвременна и съобразена с всички изисквания на клиентите, националното и европейско законодателство в сферата на търговията с горива, бъдат постигнати високи стандарти и подобряване качеството на предоставяните  услуги и продукти за жителите на  територията на МИГ Павликени – Полски Тръмбеш.
Инвестицията, за която се кандидатства по Мярка 6.4  към СВОМР на  „МИГ Павликени - Полски Тръмбеш“ ще бъде използвана за закупуване на съвременна техника:
•	Бензиноколонка на самообслужване - ЕСФП“Ойл СИС“ Mobile Self Service + KIOSK
•	Вендинг автомат- Кафе автомат Saeco в черно 2в1 combi snack
•	Видеонаблюдение
Activities
  • Activity: Закупуване на оборудване за бензиностанция: Дейността включва доставка и монтаж на ЕСФП “Ойл СИС“ Mobile Self Service + KIOSK - „ОЙЛ СИС Self Service“ е система за самооблсужване за бензиностанция. Нейното функциониране позвоялява изцяло работа без персонал и възможност за изпозлване на банкноти и банкови карти. ЕСФП позволява денонощен контрол, чрез вградена камера, както и сигнализация и известяване при всички възможни опити за манипулация на системата или колонките. , Contracted Amount: 29 970.62 , Reported Amount: 29 970.62
  • Activity: Закупуване на Кафе автомат и монетник "Марс" 690: Дейността включва доставка и монтаж на Кафе автомат Saeco в черно 2в1 combi snack - Кафе автомата включва асортимент от 15 вида топли напитки, директен достъп + 4 отделения. Капацитета на кафе автомата е 300 чаши. Кафе автоматът разполага с възможност за богат асортимент от закуски и безалкохолни /вафли, шоколад, сандвичи, дъвки, кенове , бутилки/.Има охлаждаща система за регулиране на температурата. Видовете топли напитки, които могат да се приготвят от автомата са: еспресо кафе /късо, нормално и дълго/, еспресо кафе с мляко, капучино с еспресо кафе, мокачино с еспресо кафе, разтворимо кафе /късо, нормално и дълго/, разтворимо кафе с мляко, капучино с еспресо кафе, мокачино с разтворимо кафе, шоколад, мляко и чай., Contracted Amount: 9 200.00 , Reported Amount: 9 200.00
  • Activity: Система за видеонаблюдение: С цел сигуряване на безопасност и контрол на бензиностанцията, се предвижда да бъде изградено видеонаблюдение, което да осъществява контрол 24/7. Поставените камери ще бъдат наблюдавани на монитор поставен в закритата част на обекта, а също така ще могат да бъдат наблюдавани и през мобилни устройства. , Contracted Amount: 3 911.13 , Reported Amount: 3 911.13
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение. Изпълнителят ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг.Изпълнителят ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращите органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на изпълнителят и възложителя ; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 2 154.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Partner LTD, Contracted Amount*: 22 477.96 , Reported Amount**: 29 970.62
  • Contractor: S and G consult LTD, Contracted Amount*: 1 615.50 , Reported Amount**: 2 154.00
  • Contractor: Enko Vending LTD, Contracted Amount*: 6 900.00 , Reported Amount**: 9 200.00
  • Contractor: Sectron LTD, Contracted Amount*: 2 933.34 , Reported Amount**: 3 911.13
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Проекти, които предлагат нов продукт или услуга, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45 235.75 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45 235.75 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 45 235.75 BGN
Grant 33 926.80 BGN
Self amount 11 308.95 BGN
Total actual amounts paid 33 926.80 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN