UMIS Number | BG16M1OP001-5.002-0007-C02 |
Project Name | "Promoting OPTTI for the general public throughout cooperation with electronic media (TV and radio stations) and conducting sociological surveys" |
Beneficiary | 000695388 “Coordination of programmes and projects” Directorate at Ministry of transport, Information technology and Communication |
Funding | ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure |
Date of the Contract/Order | 25.01.2018 |
Start Date | 25.01.2018 |
End Date | 20.10.2023 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Провеждане на медийни кампании чрез договори с радио- и телевизионни оператори за популяризиране на ОПТТИ и комуникиране на ползите от проектите по програмата сред широката общественост. Чрез различни видове медийни продукти - видио- и радио-клипове, репортажи, интервюта и други, ще бъдат показани и разказани осъществените по ОПТТИ проекти и постигнатия ефект от тяхната реализация. Ще бъдат използвани разнообразни медийни канали. Осъществяване на различни по обем и обхват социологически проучвания, които имат за цел да предоставят актуални данни за оценка на ОПТТИ и да подобрят процеса на целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности по програмата. Ще бъдат проведени следните видове социологически проучвания за изследване на общественото мнение: А. Количествени проучвания – провеждане на национално-представителни социологически проучвания (год. 15+) чрез стандартизирана анкета лице-в-лице и достатъчно голяма извадка, която да позволява статистически анализ на специфични целеви групи; Б. Качествени проучвания – провеждане на фокус-групови дискусии с участници от специфичните целеви групи за апробация на различни форми на комуникация и комуникационни продукти на Оперативната програма, както и за тестване на информационни и рекламни материали: послания, език, шрифт, емоции, аудио и видео клипове, лого, слоган, говорители и т.н. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 2 | Проведена медийна кампания, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00 |
Total Project cost | 972 507.44 BGN |
Grant | 972 507.44 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 972 507.44 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на втора медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 166 492.08
|
Procedure 2 |
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на първа медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 399 581.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Процедура за избор на радио- и телевизионни оператори за провеждане на трета медийна кампания за популяризиране на ОПТТИ 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 266 387.33
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Обществена поръчка по чл. 20, ал. 3 от ЗОП с предмет „Провеждане на социологически проучвания за изследване на общественото мнение към ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020,
Estimated Amount: 64 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN