Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0025-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Krivodol
Beneficiary 000193282 Municipality of Krivodol
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 21.05.2015
Start Date 11.05.2015
End Date 31.12.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Криводол

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Криводол
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Процедура по ЗОП. С Решение №ОП-1 от 06.02.2014г. на осн. Чл.3, ал.1 от ЗОП, община Криводол откри процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на детските и социални заведения на територията на Община Криводол по пет обособени позиции. Обект на поръчката и място на изпълнение на доставките са: Общинско предприятие „Социални и комунални дейности” - гр. Криводол; ОДЗ „Славейче” – гр. Криводол; ЦДГ „Калина Малина” – с. Ракево. Със спечелилите участници в обществената поръчка община Криводол сключи съответните договори. Най-общо, продуктите могат да бъдат описани по следния начин: • Позиция №1 „Месо, месни продукти, риба и яйца”; • Позиция №2 „Мляко и млечни продукти”; • Позиция №3 ” Хляб, хлебни, тестени и сладкарски изделия”; • Позиция №4 „Пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци”; • Позиция №5 ” Пакетирани храни, мазнини, подправки и безалкохолни напитки”. Изисквания към продуктите: • Предлаганите продукти трябва да бъдат в добър търговски вид, като всеки доставен продукт да бъде в срок на годност, придружен от експертен лист или сертификат за качество, сертификат за произход, документ за произход или друг аналогичен документ, разрешен за употреба /за хранителните продукти – съгласно изискванията на Закона за храните /обн.ДВ бр.90 от 15.10.1999г., изм. и доп., бр.54 от 17.07.2012г.,; доп., бр. 77 от 09.10.2012г., в сила от 09.10.2012г.; изм., бр.68 от 02.08.2013г., в сила от 02.08.2013г./, Наредба №37 от 21.07.2009г. за здравословно хранене на учениците /Обн.-ДВ, бр.63 от 07.08.2009г., в сила от 15.09.2009г./, Наредба №6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детските заведения /Обн. – ДВ, бр.65 от 23.08.2011г., в сила от 15.09.2011г./, Наредба №9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, както и към храни, предлагани при организиране мероприятия за деца и ученици /Загл. и доп. – ДВ, бр.60 от 2012г./ /Обн. – ДВ, бр.73 от 20.09.2011г., в сила от 20.09.2011г.; изм. и доп. бр. 60 от 07.08.2012г./, Наредба №26/18.11.2008г. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях /обн. ДВ бр.103 от 02.12.2008г., изм. бр.24 от 31.03.2009г., бр.36 от 10.05.2011г., в сила от 10.05.2011г./. • Да са етикирани съгласно нормативните изисквания /пакетираните продукти да бъдат с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, производител, качество, дата на производството и срок на годност/; • Остатъчния т срок на годност на хранителните продукти към датите на доставката трябва да бъде не по-малък от 75%. • Да са екстра или първо качество. Информация, имаща отношение към хранителните продукти: • Ценови оферти на изпълнителите; • Технически спецификации - справки за осреднените цени на едро с ДДС на хранителните продукти за област Враца по ЗОП; • Технически приложения за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП с предмет: „Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на детските и социални заведения на територията на община Криводол”. , Contracted Amount: 38 180.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Проектът ще се реализира на територията на цялата община - гр. Криводол, с.Ракево, с.Баурене, с.Добруша, с.Градешница, с.Фурен, с.Лесура, с. Галатин, с.Осен, с. Уровене, с.Г. Бабино, с.Пудрия, с. Краводер, с.Главаци, с.Ботуня. , Contracted Amount: 1 909.00 , Reported Amount: 39 981.09
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: При срещи с представители от екипа за изпълнение на дейностите по договора, всеки от участниците ще попълни формуляра за обратна връзка /Приложение №18/. В срока на изпълнение на договора, формуляра ще се попълва еднократно от лицата, но в различни месеци и дати за отделните населени места. В сътрудничество с Дирекция „Социално подпомагане”гр.Враца, филиал Криводол, Дирекция „Бюро по труда” гр.Враца, филиал Криводол и Община Криводол, представители на ОП „СКД”, работещи по реализиране на проекта, ще информират и консултират хората от целевите групи, за възможностите за ползване на други социални услуги, които се предоставят на територията на общината, както и на такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020г. При появата на такива възможности, ще бъдат изработвани обяви, които ще бъдат разлепени на информационните табла на всяко от населените места, в които се реализира настоящият проект. Хората от целевите групи ще имат възможност да поставят въпросите си към представители от екипа, реализиращ проекта, които представители ще разясняват и дават допълнителна информация за услугите, когато това е необходимо.Дейностите по информирането на целевите групи ще бъдат удостоверени със съответните документи, протоколи, доклади от праведни консултации и снимков материал. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 114.00

Financial Information

Total Project cost 37 941.69 BGN
Grant 37 941.69 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 37 941.47 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 996.93 0.00 1 996.93 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN