Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0111-C01
Project Name “Patronage Care Plus in Pavlikeni municipality”
Beneficiary 000133901 Pavlikeni Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.04.2021
Start Date 05.05.2021
End Date 12.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Павликени

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Патронажна грижа: С реализацията на тази дейност се цели подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора , чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им. Дейността е в продължение на изпълнявания от общината договор по процедура BG05M9OP001-2.040 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - К2, 3 и 4. Ще продължи изпълнението на иновативна здравно-социална услуга , като услугата ще могат да ползват: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка сCOVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19, които са висок процент от населението на общината. Предвидения брой лица от целевата група за община Павликени, които ще получават здравно социални услуги е 79 лица. Дейността ще бъде с продължителност 13 месеца, а услугата "патронажна грижа" се предвижда да продължи 12 месеца. Патр. грижа ще включва комплекс от услуги като: помощ в дома, която включва дейности като почистване, пране, социални контакти и др.; мед. услуги, недублиращи се с тези предоставяни по НЗОК; психологическа подкрепа, насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде възможности за водене на самостоятелен и независим живот; доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Дейността ще усъвършенства и подобри достъпа и услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск от включване в институционален тип грижи, както и са изложени на риск от заразяване с COVID-19. Услугите ще се ползват до 2 часа дневно от потребител. Персоналът на иновативната услуга се предвижда да се състои от: 1. Социални асистенти с основни отговорности в областта на грижа за потребителите в домашна среда с цел удовлетворяване на основните жизнени потребности и подобряване качеството на живот на потребителите. С цел гарантиране предоставянето на по-широк спектър услуги , отговорностите и задълженията на социалния асистент ще бъдат разширени, като в основата им ще се поставят нуждите и потребностите на конкретния потребител. 2. Медицински специалисти- ще извършват дейности по предоставянето на дългосрочна здравна грижа, като част от комплексната услуга и те ще бъдат насочени към проследяване на здравословното състояние на потребителите, назначения според компетенциите си,извършване на медицински манипулации. Те ще работят по график с потребители и при инцидентно възникнала нужда от този вид подкрепа. 3. Психолог- чрез психологическата подкрепа ще се постигне повишаване стандарта и качеството на живот,повишаване на социалната адаптация и намаляване на риска от социална изолация в условията на епидемично разпространение на корона вируса. Документирането, мониторирането,обезпечаване процеса на предоставяне на услугата и оказване на съдействие на потребителите ще се извършва от екип специалисти, включващи организатор дейности, шофьор/диспечер/ и координатор на услугата. Така чрез включването на специалисти с различен профил на компетентност ще се отговори на многообразието от потребностите на целевата група и ще се гарантира тяхното задоволяване.Ще се постигне подобряване качеството на живот и избягването на институционалния тип грижи. За нуждите на проекта ще се използва съществуващо помещение, находящо се в Домашен социален патронаж. С цел осигуряване мобилността на екипа и възможността във всеки инцидентно възникнал случай да се осигури придвижването на членовете на екипа до домовете на потребителите, се предвижда да се използва закупения автомобил по Компонент 2, предвиждат се разходи за гориво. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 120 649.56
  • Activity: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Дейността предвижда прилагане на мерки за превенция на COVID-19 на територията на социалните услуги в общността, делегирани от държавата дейности. Община Павликени е доставчик на социални услуги, като е обособен Комплекс за социални услуги, предоставящ социални услуги, делегирани от държавата дейности,състоящ се от: ЦОП, ДЦДУ, ЦНСТМУ, ЦНСТДУ, ЦНСТДБУ, ЦНСТДУ,ЦСРИ и Дом за стари хора. Център за обществена подкрепа - капацитет 40 потребителя и предоставя комплекс от социални услуги за деца и техните семейства, вкл. услугата „спешен прием”. Длъжностното разписание включва 10.5 позиции: директор-1,гл.счетоводител-1,касиер-1,управител,той и соц.работник- 1.,социален работник – 4,психолог – 1 ,огняр, той и поддръжка-1 и 0,5 бр. Към настоящият момент всички позиции са заети. Дневен център за деца с увреждания -капацитет 15 потребители, Центърът предоставя услуги, които подпомагат цялостното развитие на потенциала на детето. Позиции: управител, той и соц.работник 1 бр., възпитател 1бр., педагог-1 бр.,соц. работник,той и възпитател 1 бр., психолог 0,5 бр., готвач 1 бр., детегледачка 1 бр.,шофьор на лек авт. до 9 места, той и поддръжка1бр.- общо 7,5 бройки по длъжностно разписание, като всички са с заети позиции. Четирите Центрове за настаняване от семеен тип на територията на КСУ са социални услуги от резидентен тип, предоставящи жизнена среда за пълноценно израстване и развитие на деца и младежи със и без увреждания, лишени от родителска грижа. ЦНСТ са със следния състав: 1.ЦНСТМУ„Св.Мина” е с капацитет 14 потребители.Длъжн. разписание включва 13 позиции:социален работник 1 бр., финансов контрольор- 1бр.,касиер-домакин ЦНСТМУ,ЦНСТДБУ,ЦНСТ „Любов” 1 бр., готвач 1 бр., болногледачки 6 бр., трудотерапевт 1 бр., шофьор лек авт. до 9 места, той и поддръжка 1 бр., мед. сестра 1 бр.Към настоящият момент са заети 10 позиции. 2. ЦНСТДУ„Любов” е с капацитет 14 потребители. Длъжн. разписание вкл. 13 позиции:управител, соц. услуги в общността ЦНСТДУ „Любов” 1 бр.,ЕЧР- 1бр., мед. сестра 1 бр., възпитател 2 бр., детегледачка 5 бр., чистач-хигиенист 1 бр., шофьор лек авт. до 9 места, той и поддръжка 1 бр., огняр, той и поддръжка 1 бр.Към настоящият момент са заети 11 позиции. 3. ЦНСТДБУ"Вяра" работи с капацитет 9 потребители. Длъжн. разписание вкл. 7 позиции:управител, соц. услуги в общността ЦНСТДБУ „Вяра” 1 бр., възпитател 1 бр., психолог 1 бр., детегледачка 4 бр.Към настоящият момент всички позиции са заети. 4.ЦНСТДУ„Надежда” работи с капацитет 9 потребители. Длъжн. разписание вкл. 8 позиции: социален работник ЦНСТДУ „Любов” и ЦНСТДУ „Надежда” 1бр., възпитател 1 бр., касиер-домакин ЦНСТДУ „Надежда”,ЦСРИ,ДЦДУ и ЦОП 1 бр., детегледачка 5 бр.Към настоящият момент всички позиции са заети. Център за социална рехабилитация и интеграция е с капацитет 30 потребители Осн. дейности включват консултативни, терапевтични и рихабилитационни дейности. Длъжн. разписание включва 9 позиции управител,соц. услуги в общността 1 бр., соц. работник 1 бр., психолог 1,5 бр., логопед 1,5 бр., трудотерапевт 1 бр., рехабилитатор 1 бр., мед. сестра 1 бр., чистач/хигиенист 1 бр.- Към настоящият момент са заети 7,5 позиции. ДСХ с.Караисен е с капацитет 35 потребители. Предоставя се грижа и подкрепа за водене на относително самостоятелен и независим живот на потребителите, вкл. предоставяне на медицински грижи и организиране на свободното им време. Длъжн. разписание включва 18 позиции: ст. мед. сестра 1 бр., соц. работник 1 бр., мед. сестра 4 бр., касиер-домакин ДСХ 1 бр., готвач 2 бр., санитар 6 бр., маш. оператор пералня 1 бр., огняр, той шофьор лек авт. до 9 места и поддръжка 1 бр., чистач/хигиенист 1 бр.Към настоящият момент за заети 17,5 позиции. С настоящият проект ще бъде предоставена подкрепа, изразяваща се в назначаване на допълнителен персонал извършващ хигиенизиране и дезинфекция за превенция на COVID 19, както и осигуряване на необходимите предпазни, дезинфекционни и др. средства, необходими за тяхната работа. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 185 568.77

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 245.00 , Reached amount: 305.00
Indicator 2 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 94.00 , Reached amount: 95.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 94.00 , Reached amount: 95.00
Indicator 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 245.00 , Reached amount: 305.00

Financial Information

Total Project cost 428 616.12 BGN
Grant 428 616.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 428 616.12 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN