Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.001-0056-C01
Project Name Providing a warm meal in the municipality of Razgrad
Beneficiary 000505910 Obshtina Razgrad
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 03.07.2015
Start Date 04.05.2015
End Date 30.09.2015
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград

Description

Brief description
Осигуряване на топъл обяд в община Разград
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Община Разград има сключени договори за доставка на хранителни продукти със срок на действие - 2017 г. Съгласно клаузите на посочените договори, при възникнала необходимост могат да бъдат присъединявани и включвани допълнителни обекти. Предвид това, във връзка с изпълнение на проектните дейности по настоящата процедура са сключени споразумителени протоколи., Contracted Amount: 12 190.00 , Reported Amount: 11 865.77
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Дейностите по проекта ще се реализират в сграда на Домашен социален патронаж с адрес в гр. Разград, ул.”11- ти Август”№ 18, в обособена за целта трапезария. , Contracted Amount: 609.50 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Предоставянето на съпътстващи мерки, ще се изразява в оказване на съдействие и насочване за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, подкрепа и информиране достъп до административни общински услуги за подпомагане на достъпа до здравни и други дейности насочени към постигане на по-добро социално включване и ресоциализация. С оглед на това през трети и четвърти месец от реализиране на договора по настоящата процедура ще бъде осигурено здравно наблюдение и консултация, както и ще бъде проведена здравно-профилактична работа сред потребителите по проекта от училищни здравни специалисти. Така също на разположение при нужда ще бъде спецалист,социални дейности от щатния персонал на ДСП за провеждане на консултация, разясняване на условия и факти относно нормативната уредба и възможностите за получаване на социална помощ и подкрепа. Реално реализираните дейности ще бъдат документирани под формата на протоколи за извършена индивидуална и /или групова консултация. Извършените здравни дейности ще бъдат документирани и отразени в план за здравни грижи, а беседите протоколирани. Предвижда се в рамките на дейността да бъде проведена съвместна информационна среща с представители на ДСП и дирекция "СП" Разград и потребителите по проекта, относно възможностите за ползване на други услуги в общността на територията на общината, както и разясняване на условията и изискванията на националното законодателство относно социалното подпомагане и мерки за защита. За целта ще бъде разработен и раздаден сред участниците информационен бюлетин, като и представен протокол от проведената среща и списък на участниците. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ET "Teodoro Babarov - Clio Commerce", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VK "Pravda", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ET "Midi - Milen Angelov", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Brothers Velikovi" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Lazarov" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "HOLIDAY - N. U. S." Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 50.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 11 914.39 BGN
Grant 11 914.39 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 11 914.37 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции, за нуждите на Общинско предприятие „Ученическо столово хранене и почивно дело” гр. Разград, Детска ясла „Звездици” гр. Разград, Детска ясла „Слънчево детство” гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград”., Estimated Amount: 3 016 221.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции, за нуждите на Общинско предприятие „Ученическо столово хранене и почивно дело” гр. Разград, Детска ясла „Звездици” гр. Разград, Детска ясла „Слънчево детство” гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград”. Предметът на обществената поръчка обхваща дейности по доставка на хранителни продукти, обособени в позиции: № 1 „Месо и месни продукти”, № 4 „Мляко и млечни продукти”, № 6 „Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти”, № 9 „Пресни плодове и зеленчуци”, № 10 „Хранителни подправки и сосове”, № 12 „Хранителни продукти, използвани за закуска, захар и свързаните с нея продукти, захарни и шоколадови изделия, какао, кафе, чай и свързаните с тях продукти” и № 13 „Риба преработена и консервирана”., Estimated Amount: 1 738 676.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции: № 7 „Различни хранителни продукти и продукти приготвени с хлебни изделия” и № 11 „Напитки, плодови сиропи и други” за нуждите на Общинско предприятие „Ученическо столово хранене и почивно дело” гр. Разград, Детска ясла „Звездици” гр. Разград, Детска ясла „Слънчево детство” гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград”., Estimated Amount: 421 767.64

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN