Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.037-0001-C01
Project Name New vision of the central part and the recreation areas, repairs and reconstruction of the road network in the town of Velingrad
Beneficiary 000351580 MUNICIPILITY VELINGRAD
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 29.09.2016
Start Date 29.09.2016
End Date 02.10.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Велинград, гр.Велинград

Description

Brief description
Целта на настоящето проектно предложение е осигуряване на устойчива и екологична градска среда с подобрено качество на живот, повишена привлекателност и създадени нови възможности за икономическо и социално развитие, чрез обновяване и благоустрояване на физическата среда в град Велинград.

Предвидените за реализация в проекта дейности са:
Дейност 1:  Организация и управление на проекта
Дейност 2: Изпълнение на строително – монтажни работи за повишаване привлекателността на градската среда
Дейност 3: Осъществяване на авторски и строителен надзор
Дейност 4: Информационно-комуникационна кампания	
Дейност 5: Извършване на независим финансов одит и приключване на проекта

Проектното предложение обхваща основни обекти  по инвестиционен приоритет "градска среда"  залегнали в одобрената от Управляващия орган на ОПРР инвестиционна програма за изпълнение на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Велинград . В процеса на реализация на дейностите по проекта се предвиждат комбинации от интервенции включващи благоустрояване, ремонт, реконструкция, изграждане и обновяване на следните обекти на територията на града: Централен площад от ул. "Юндолска" до Държавно горско стопанство "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т.  244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината,  складове при Централен кооперативен пазар, улица “Георги Кирков, улица “Милеви скали” и улица “Христо Смирненски”.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да се създадат условия за ефективно и качествено изпълнение на заложените в проектното предложение дейности, като в рамките й ще се сформира екип за управление на проекта включващ ръководител, координатор, технически сътрудник, счетоводител и експерт инвеститорски контрол. Екипът ще се състои от служители на общинска администрация Велинград и/или външни експерти с нужния опит съгласно правилата на УО на ОПРР по отношение на изискванията за управление на инфраструктурни проекти. С оглед качествено и своевременно изпълнение на планираните задачи, управленският екип включва лица, които са теоретично и практически подготвени в сферата на предвижданите за реализация дейности и имат умения по администриране, координиране, управление и отчитане дейностите/операциите по проекта. С всички членове на екипа по организация и управление на проекта ще бъдат сключени граждански договори. Ще се изготвят ежемесечни отчетни доклади за извършена работа и часови таблици за отчитане на положения труд на всеки член от екипа ангажиран с изпълнението на дейностите по проекта. След сформиране на екипа се организира среща, на която се изготвя план-график за изпълнение на дейностите проектиран по начин осигуряващ в най-голяма степен ефективно постигане на заложените цели, с оглед времето за изпълнение и ефикасно използване на разполагаемия финансов ресурс. На срещата Ръководителя на проекта разпределя функционалните отговорности на всеки член от екипа съобразно изготвения план-график., Contracted Amount: 62 707.50 , Reported Amount: 62 174.57
  • Activity: Дейност 2: Изпълнение на строително – монтажни работи за повишаване привлекателността на градската среда: Дейността ще се осъществява от външен изпълнител/и, като в процеса на предвидените за реализация строителни и монтажни работи ще бъдат извършени интервенции върху следните обекти включени в проектното предложение: Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар Обект 3: ул. “Георги Кирков” Обект 4: ул. “Милеви скали” Обект 5: ул. “Христо Смирненски” По отношение на Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак"; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" и от фонтаните до старата сграда на общината се предвиждат комбинации от интервенции подбрани по начин целящ в максимална степен съхраняване и опазване на съществуващото архитектурно -художественото оформление на обекта. Ще се извърши цялостна рехабилитация на пешеходните алейни настилки; изграждане на енергоспестяващо улично и парково осветление; реконструиране на зелените площи при максимално запазване на съществуващата растителност; демонтаж и подмяна на настилките по оси изток-запад и север-юг; почистване на съществуващите водни площи; полагане на нова настилка на съществуващ паркинг и улицата водеща към централния площад; демонтаж и подмяна на бетонови бордюри и тротоарни настилки; в южната част по оста север-юг се предвижда стесняване на улицата и движението става еднопосочно, като съществуващия тротоар се разширява и се полагат нови зелени ивици; изграждане на нови рампи за лица в неравностойно положение; уширяване на улица за спиране на таксита; демонтаж и подмяна на настилката на централната част; демонтаж на сцена и изпълнение на нова по архитектурен проект; изграждане на фонтан пред сградата на общината; монтаж на нови кошчета за боклук и стойки за велосипеди; изграждане на поливни системи и художествено осветление в зелените и паркови площи; лакиране на пейки и осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение. За Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар се предвижда изграждане на нови алеи; рехабилитация на съществуващите и изграждане на нови кътове за отдих с пейки и кошчета за отпадъци, като до всяка пейка се предвижда място за инвалидна количка; запазване на съществуващите и засаждане на нови растителни видове; подмяна на настилка на съществуващ паркинг осигуряващ връзката с началото на главната комуникационна алея на парка; монтаж на стойки за велосипеди и енергоспестяващо осветление. За Обект 3: ул. “Георги Кирков” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. За Обект 4: ул. “Милеви скали” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. За Обект 5: ул. “Христо Смирненски” се предвижда рехабилитация и реконструкция на уличното платно; подмяна на съществуващите бордюри с нови; полагане на нова тротоарна настилка от готови бетонови плочи; в района на кръстовищата ще се оформя понижен тротоар за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; изграждане на енергоспестяващо улично осветление. , Contracted Amount: 4 596 347.24 , Reported Amount: 4 366 164.06
  • Activity: Дейност 3: Осъществяване на авторски и строителен надзор: В рамките на дейността ще се упражни авторски и строителен контрол по време на строителството. През периода на изпълнение на строително монтажните работи ще се осъществи навременен и ефективен авторски надзор съобразно чл. 162., ал. 2 от Закона за устройство на територията, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект ще се вписват в заповедната книга и ще са задължителни за останалите участници в строителството. В процеса на изпълнение на строително монтажните работи се предвижда системен контрол по време на строителството чрез упражняването на независим строителен надзор в съответствие с разпоредбите на чл. 168, ал. 1 от Закона за устройство на територията. Представителя на строителния надзор взима участие във всички проби и изпитания на материали, конструкции и инсталации, използвани и/или изградени на обектите подлежащи на интервенция при строителството, като подписва всички документи, удостоверяващи резултатите от тези проби и изпитания. Решенията и указанията на лицето, упражняващо независим строителен надзор, вписани в заповедната книга на строежа, са задължителни за всички участници в строителството и следва да се изпълняват незабавно след вписването. След приключване на строителството упражняващия строителен надзор изготвя окончателен доклад на основание чл.168, ал. 6 от Закона за устройство на територията. , Contracted Amount: 118 800.00 , Reported Amount: 82 440.00
  • Activity: Дейност 4: Информационно-комуникационна кампания : Разясняването на целите и задачите на проекта и постигането на максимална публичност на постигнатите резултати ще се осъществи в рамките на дейността чрез: ● Изработване, доставка и монтаж на информационни временни билборди в процеса на изпълнение на строително монтажните работи Предвижда се изработването и поставянето на 5 /пет/ броя информационни временни билборди в процеса на изпълнение на строително монтажните работи. Временните билборди ще бъдат поставени пред всеки един от обектите подлежащ на интервенция по проекта в обхвата на или в близост до строителната площадка. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева - Начална и крайна дата на изпълнението на проекта ● Изработване, доставка и монтаж на постоянни информационни табели след приключване на проекта Не по-късно от 3 /три/месеца след приключване на проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 5 /пет/ броя постоянни информационни табели. Постоянни информационни табели се предвижда да бъдат поставени в обхвата на всеки от обектите на видно за обществеността място. На тях ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация. - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Обща стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева ● Организиране и провеждане на 2 /две/ публични събития под формата на пресконференции Ще бъдат проведени 2 /две/ публични събития: Непосредствено след сключването на договора за строителство и при приключване на дейностите по проекта. Публичните събития ще бъдат анонсирани чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и в официалната интернет страница на община Велинград. Ще се изготвен информационен банер и снимков материал по време на събитията. ● Организиране и провеждане на официална церемония за откриване на обекта - "Първа копка" Събитието ще бъде анонсирано чрез публикации в местните медии, като информацията посочена в тях ще бъде публикувана и в официалната интернет страница на община Велинград. Официална церемония за откриване на обекта - "Първа копка" ще се състои непосредствено след съставянето на протоколите за откриване на строителна площадка и за определяне строителна линия и ниво. ● Изработване и разпространение на 1 500 броя печатни информационни материали /брошури/ Ще бъдат изработвани и разпространени 1 500 броя /брошури/, във всяка от които ще се съдържа: - Емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз" - Наименованието на съфинансиращия фонд - Общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма - Наименованието на проекта - Адреса на единния информационен портал, Contracted Amount: 19 966.54 , Reported Amount: 19 966.54
  • Activity: Дейност 5: Извършване на независим финансов одит и приключване на проекта: В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши одит на проекта. Целта на одита на проекта е да извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие и да изрази заключение, което да дава представа за определена увереност по отношение на одитираната дейност относно: законността и редовността на разходите по проекта; дали средствата от бюджета на проекта са били изразходвани ефикасно и икономично, т.е. в съответствие с разумното финансово управление; дали средствата са били използвани ефективно, т.е. по предназначение. Приключването на проекта цели създаване на условия за надлежно завършване и отчитане на проекта. Дейността е необходима за надлежното завършване и отчитане на всички дейности, извършени по време на проекта. , Contracted Amount: 15 120.00 , Reported Amount: 12 600.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Dimcho, Contracted Amount*: 12 600.00 , Reported Amount**: 12 600.00
  • Contractor: Tcvetanka, Contracted Amount*: 9 336.00 , Reported Amount**: 9 331.20
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 9 324.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vasil, Contracted Amount*: 13 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: I S A ltd, Contracted Amount*: 4 573 249.99 , Reported Amount**: 4 366 164.06
  • Contractor: GEOARH, Contracted Amount*: 13 200.00 , Reported Amount**: 13 200.00
  • Contractor: DZZD "Konsorcium PROKONCEPT", Contracted Amount*: 21 600.00 , Reported Amount**: 21 600.00
  • Contractor: Radka, Contracted Amount*: 17 407.50 , Reported Amount**: 17 401.87
  • Contractor: Rumen, Contracted Amount*: 13 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RUBIN KOMERS ltd, Contracted Amount*: 19 966.54 , Reported Amount**: 19 966.54
  • Contractor: Top nadzor konsult, Contracted Amount*: 48 000.00 , Reported Amount**: 47 640.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: AMFION, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: GEOARH, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Nacionala agenciq za teritorialno ustroistvo, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 17 000.00 , Reached amount: 17 000.00
Indicator 2 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 56 069.14 , Reached amount: 56 069.04

Financial Information

Total Project cost 4 251 797.55 BGN
Grant 4 251 797.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 251 797.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 228 662.50 0.00 228 662.50 „ИСА 2000”ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на ръководител на проект "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград", по процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.037 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014- 2020- Велинград"., Estimated Amount: 17 407.50
  • Differentiated position 1: Избор на ръководител на проект "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: Radka
    Contract total funded value: 17 407.50
Procedure 2 Subject to due process: Избор на счетоводител на проект "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград", по процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.037 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014- 2020- Велинград", Estimated Amount: 9 336.00
  • Differentiated position 1: Избор на счетоводител на проект "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: Tcvetanka
    Contract total funded value: 9 336.00
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на строителни и монтажни работи за подобряване на градската среда по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград" включващ следните обекти на интервенция Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината; Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар; Обект 3: ул. “Георги Кирков”; Обект 4: ул. “Милеви скали”; Обект 5: ул. “Христо Смирненски”, Estimated Amount: 3 830 289.37
  • Differentiated position 1: Изпълнение на строителни и монтажни работи за подобряване на градската среда по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: I S A ltd
    Contract total funded value: 4 573 249.99
Procedure 4 Subject to due process: Осъществяване на авторски надзор по време на строителството в рамките на проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград" включващ следните обекти на интервенция Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината; Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар; Обект 3: ул. “Георги Кирков”; Обект 4: ул. “Милеви скали”; Обект 5: ул. “Христо Смирненски”., Estimated Amount: 29 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на авторски надзор по време на строителството в рамките на проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: DZZD "Konsorcium PROKONCEPT"
    Contract total funded value: 21 600.00
  • Differentiated position 2: Осъществяване на авторски надзор по време на строителството в рамките на проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: GEOARH
    Contract total funded value: 13 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Осъществяване на информационно комуникационна кампания по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград" включващ следните обекти на интервенция Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината; Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар; Обект 3: ул. “Георги Кирков”; Обект 4: ул. “Милеви скали”; Обект 5: ул. “Христо Смирненски”, Estimated Amount: 16 638.78
  • Differentiated position 1: Осъществяване на информационно комуникационна кампания по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: RUBIN KOMERS ltd
    Contract total funded value: 19 966.54
Procedure 6 Subject to due process: Осъществяване на независим финансов одит по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград" включващ следните обекти на интервенция Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината; Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар; Обект 3: ул. “Георги Кирков”; Обект 4: ул. “Милеви скали”; Обект 5: ул. “Христо Смирненски”, Estimated Amount: 12 600.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на независим финансов одит по проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: Dimcho
    Contract total funded value: 12 600.00
Procedure 7 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор по време на строителството в рамките на проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград" включващ следните обекти на интервенция Обект 1: Централен площад от ул. "Юндолска" до ДГС "Алабак" от ос.т. 239А-244-233-9; от ул. "Св. Св. Кирил и Методий" от ос. т. 244-236А-38 и от фонтаните до старата сграда на общината; Обект 2: Изграждане на зона за обществен отдих - складове при Централен кооперативен пазар; Обект 3: ул. “Георги Кирков”; Обект 4: ул. “Милеви скали”; Обект 5: ул. “Христо Смирненски”., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на строителен надзор по време на строителството в рамките на проект: "Нова визия на централна градска част, местата за отдих, ремонт и реконструкция на улична мрежа в град Велинград"
    Contractor: Top nadzor konsult
    Contract total funded value: 48 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN