Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.001-0208-C02
Project Name Home care in municipality of Simitli
Beneficiary 000024987 Municipality of Simitli
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 23.03.2023
Start Date 03.04.2023
End Date 03.12.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Симитли

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към осигуряване на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа в община Симитли. Ще се предоставят интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации, като предвидените по проекта дейности ще обхванат минимум 75 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. 
Подкрепата в домашна среда ще бъде осигурена чрез реализиране на следните дейности: 
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 
3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. 
За реализирането на така предвидените дейности ще се формира мултидисциплинарен екип то специалисти, които ще предоставят планираните услуги, съобразно установените индивидуални потребности на участниците.  Служителите наети за предоставяне на планираните услуги ще получат подкрепа чрез осигуряване на обучение, както и чрез провеждане на супервизия.
Activities
  • Activity: Грижа в дома в община Симитли: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като в нея ще бъдат обхванати минимум 75 лица, отговарящи на профила на целевата група – възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. Дейността ще се осъществи в следната последователност: прием на заявления от кандидати за потребители на услугата; изготвяне на оценки на индивидуалните потребности на потребителите; сформиране на екип за предоставяне на услугата и предоставяне на здравно-социални услуги в дома на потребителите; психологическа и социална подкрепа; медицинска грижа. Общата продължителност на дейността е 20 месеца, от които първите два месеца са предвидени за подготвителни дейности През първия проектен месец ще се изготвят индивидуални оценки на потребностите на кандидат-потребителите, като целта е за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от индивидуалните му нужди и потребности. Услугите, които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности, ще се осъществяват по график от: - 23 лични асистенти - трудов договор на пълен работен ден - 1 Координатор - трудов договор на пълен работен ден - 1 Психолог - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) - 1 медицинска сестра - трудов договор на непълен работен ден (4 часа) При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контролът върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатори на услугите. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите ще се извърши подбор и наемане на персонал на трудови и граждански договори. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тези от тях, които не са преминали подобно обучение по друг проект или програма, ще бъде проведено въвеждащо обучение. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевите групи според спецификата на характерите и поведението им. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите, възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Координацията и управлението на услугата ще се извършва в административна сграда - общинска собственост, използвано до момента за целите на проект „Патронажна грижа“. На персонала ангажиран за предоставяне на услугите ще бъдат осигурени лични предпазни средства и необходимите материали и консумативи за обезпечаване на дейностите., Contracted Amount: 606 810.38 , Reported Amount: 417 031.95

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Disadvantaged participants, with an improved living conditions as a result of an ESF+ intervention, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 606 810.38 BGN
Grant 606 810.38 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 320 607.60 BGN
Percentage of EU co-financing 82.17 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN