Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0023-C01
Project Name Promoting Social Inclusion by Completing the Social Infrastructure in the Municipality of Razgrad for Provision of Residential and Complementary Services in the Community for Children and Young People
Beneficiary 000505910 Razgrad Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.12.2017
Start Date 01.12.2017
End Date 29.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград, гр.Разград

Description

Brief description
Проектното предложение се основава на Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги, които определят колко и какви услуги Община Разград следва да разкрие или да подобри (чрез увеличаване на капацитета). Съгласно цитираните Карти, Община Разград следва да извърши ремонт на Център за обществена подкрепа с цел увеличаване на неговия капицитет, да включи в предлаганите услуги от Дневен център за деца с увреждания такива за Център за социална рехабилитация и интеграция и да разкрие две нови услуги - Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст и Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст.Потенциално капацитетът на подпомогнатата инфраструктура  ще достигне 202 места.
Activities
  • Activity: Организация, управление и вътрешен мониторинг: Основната цел на тази дейност е да се осъществи максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността ще бъде организирана в следните етапи: 1.Определяне и назначаване на екип за управление на проекта: Екипът ще бъде сформиран от експерти с квалификация и професионален опит, съобразени с изискванията на Насоките за кандидатстване и със спецификата на предвидените дейности. Той ще бъде съставен от: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Координатор СМР; - Юрист; - Технически секретар. Подробното описание на задълженията и отговорностите на всеки член на екипа е дадено в Раздел 9. Екипът на проекта ще е съставен от общински служители. 2. Текущо управление на проекта: - детайлно запознаване на членовете на екипа за управление с Методическите указания на УО на ОПРР за реализацията на договора за изпълнение на проекта (ДБФП); - провеждане на периодични срещи на екипа (ако е необходимо срещите ще бъдат ежемесечни, особено ако са възникнали проблеми, свързани с технически въпроси, разходи, качество или други теми, свързани с ДБФП). - актуализиране на план-графика на проекта след текущо отчитане на напредъка; - регулярни срещи с представители на избраните изпълнители за изпълнение на дейностите по проекта и всички други лица, които имат участие в изпълнението на проекта на съответния етап; - при необходимост ще се организират и отделни технически срещи, включително и на място на обектите, включени в проекта; - поддържане на комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган. 3. Финансово управление на проекта: - вътрешната организация на финансовите документи ще бъде направена така, че да подпомага управлението, лесното архивиране и проследяване на документацията по проекта; - ще бъдат правени копия на разходно-оправдателни документи за всеки вид разход още в момента на извършването му за архива на проекта. 4. Провеждане на процедури за избор на изпълнители: - актуализиран и съгласуван с УО график на обществените поръчки; - организация на изготвянето на документациите за избор на изпълнители; - организация на процедурите за избор на изпълнители; - контрол на процеса по изпълнение на договорите с избраните изпълнители. 5.Вътрешен мониторинг на проекта: - периодично актуализиране на план – графика на проекта и графиците на всяка задача; - 100 % документални проверки – междинни и при извършване на плащане - за качество и за достоверност и допустимост; - доклади за документална проверка - при подписване на приемо-предавателни протоколи и оформяне на плащане. , Contracted Amount: 10 081.97 , Reported Amount: 9 349.39
  • Activity: Изпълнение на строително-монтажни работи чрез инженеринг и текущ ремонт: Инженеринг За предоставянето на три от услугите, предмет на настоящото проектно предложение (ЦОП, ДЦДУ с ЦСРИ, Преходно жилище за деца от 15 до 18 год.) е необходимо да бъдат разработени технически/работни проекти във връзка със СМР, които следва да бъдат извършени. Дневен център за деца с увреждания (разширяване на капацитета с включване на услуга ЦСРИ): Сградата, в която се помещава ДЦДУ е преустроена в периода 2015-2016 г. Сградата е в много лошо техническо състояние. С цел подобряване условията се налага да се извършат следните ремонтни дейности: - извършване на пакет от енергоспестяващи мерки, в това число доставка и монтаж на 4 слънчеви панела, подмяна на отоплителната инсталация; доставка и монтаж на газов котел; подмяна/ремонт на осветителни тела; - демонтаж на метални рамки със стъкла, изграждане на нови преградни стени и полагане на настилки, интериорни бои по стени и тавани, нови облицовки и вътрешни врати; - подмяна на тоалетни чинии, мивки, батерии; - демонтаж/монтаж на проводници, ключове и контакти на височина за достъп от инвалидна количка. Център за обществена подкрепа (ЦОП) С цел подобряване условията за предлагане на услугата и увеличаване на капацитета се налага да се извършат следните СМР: - подмяна на неподменена дограма и на цялата покривна конструкция; - монтаж на окачен таван в помещенията на последния етаж; - подмяна на ел.инсталация за осветление на последния етаж и обратен монтаж на осветителни тела; - топлоизолация на покрив; - цялостно пребоядисване и освежаване на помещенията, а в лявата част на сутерена нови покрития по стени и тавани и нови осветителни инсталации и тела; - ремонт на 60 % от гредореда между сутерен и първи етаж, както и между първи и втори етаж, поради провисване и спукване на дървените елементи; - нова подова настилка в лявата половина на сутерена, включително полагане на циментова замазка и покритие. Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст : Чрез преустройство на предоставената сграда ще се осигурят подходящи условия на живот за осем деца на възраст от 15 до 18 години. Функционалното решение на помещенията осигурява домашна атмосфера и условия за живот близки до семейните. Налагат се следните СМР и пакет от енергоспестяващи мерки: - подмяна на дограма; външна изолация; топло и хидроизолация на покрив; подмяна на абонатна станция; ново осветление; изграждане на нова Ел. и ВиК инсталации; ремонт на топлопреносна мрежа и поставяне на нови радиатори; изграждане на нови подови конструкции на първи етаж предвид голямата дълбочина на предишните помещения; премахване на преградни зидарии и изграждане на нови с оглед изискванията на функционалната схема; монтаж на стълбищна платформац изграждане на нови санитарни възли и бани, нови настилки по подове, нови врати и др. Предвидено е поставянето на система за повикване в помещенията, в които пребивават децата, снабдена с леснодостъпен бутон за алармен сигнал. Текущ ремонт на Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст : Наблюдаваното жилище се намира в жк „Орел“, бл. 28, гр. Разград, като предназначението на обекта е жилище (апартамент със застроена площ от 100 кв. м.). За използването на апартамента се налага извършването на текущ ремонт, като съгласно чл.151, ал 1, т.1 във връзка с §5, т.43 от допълнителните разпоредби на ЗУТ, не е необходимо изготвянето на инвестиционен проект. С цел подобряване условията за живеене ще се извършат следните ремонтни дейности: подмяна на настилките в целия апартамент; полагане на нов фаянс в санитарния възел, баня и кухня; боядисване на стени и тавани с латекс; подмяна на вътрешни врати и разширяване на отворите в санитарните помещения от 70 на 80 см за осигуряване на достъпна среда; цялостна подмяна на дограма. Жилището не е топлофицирано, предвижда се поставянето на климатици и бойлер за топла вода; монтаж на ключовете за осветление и контактите на височина за достъп от инвалидна количка; подмяна на осветителни тела., Contracted Amount: 403 364.56 , Reported Amount: 458 006.86
  • Activity: Упражняване на строителен надзор: По отношение на строително-монтажните работи, които ще се осъществят чрез инженеринг ще бъде упражняван строителен надзор. Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Той ще се извършва от изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ и подзаконовата нормативна уредба, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад., Contracted Amount: 16 000.00 , Reported Amount: 5 568.00
  • Activity: Мерки и дейности за информация и комуникация: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на предвидените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на община |Разград. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (местни, регионални и национални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно: - Равнопоставеност – изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност – всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност – всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство – всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност – ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център - Разград; - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (постоянни обяснителни табели). Съгласно Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация при всички мерки, предприети от бенефициента се указва съфинансирането на фондовете на ЕС чрез поставяне на: - Емблемата на ЕС; - Наименование на съответния фонд (в случая ЕФРР); - Общото лого на програмен период 2014-2020. Всички документи и материали, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта ще съдържат гореописаните реквизити и дизайнът им ще бъде съобразен с изискванията на Единния наръчник., Contracted Amount: 4 319.20 , Reported Amount: 4 668.00
  • Activity: Одит на проекта: Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка за проекта с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на Европейския съюз. При изпълнение на дейността по извършване на ангажименти по договорени процедури ще се прилага Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средствата от Структурните и фондове и Кохезионния фонд на ЕС на ниво бенефициент (Инструкцията), издадена от Сертифициращия орган (Дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите). Целта на одита е да се установи наличие на констатации, които могат да бъдат: - Съществени констатации: установени недостатъци, които имат пряко отражение върху верифицирането на разходите. Такива констатирани пропуски могат да доведат до финансови корекции и необходимост от възстановяване на средства от бенефициента. Тези недостатъци изискват вземането на незабавни решения и предприемането на конкретни дейности от бенефициента, които са насочени към промяна/засилване на контролните дейности от самия бенефициент. - Второстепенни констатации: установени недостатъци, които при определени обстоятелства може да окажат влияние върху допустимостта на разходите, респективно на размера на средства от СКФ, които следва да се възстановят от ЕК. Такива недостатъци могат да се отстранят от бенефициента. - Несъществени констатации: препоръки за оптимизиране на дейността, т.е. тези констатации нямат пряко отражение върху допустимостта на предоставените средства. Тези недостатъци имат формален характер., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване: За нуждите на функционирането на четирите услуги е предвидено закупуване на съответното обзавеждане и оборудване. Тъй като за три от услугите (ЦОП, ДЦДУ и Преходно жилище) СМР ще извършва чрез инженеринг, то списъците с необходимото обзавеждане и оборудване ще бъдат съгласувани с Министерство на труда и социалната политика и ще бъдат представени на УО на етап Верификация. Списъкът с предвиденото обзавеждане и оборудване за услугата Наблюдавано жилище е съгласуван с МТСП преди подаването на проектното предложение и писмото за съгласуване е приложено към проектното предложение. , Contracted Amount: 80 414.60 , Reported Amount: 92 720.52

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NELI, Contracted Amount*: 2 016.39 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROY HOME 79, Contracted Amount*: 18 523.89 , Reported Amount**: 20 087.45
  • Contractor: V.L.M ENERGY Ltd, Contracted Amount*: 12 526.80 , Reported Amount**: 12 526.80
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD, Contracted Amount*: 41 413.32 , Reported Amount**: 41 413.32
  • Contractor: SMART SOFT EOOD, Contracted Amount*: 9 357.60 , Reported Amount**: 9 357.60
  • Contractor: KORONA, Contracted Amount*: 3 852.00 , Reported Amount**: 3 852.00
  • Contractor: GEOPRECISE ENGINEERING, Contracted Amount*: 3 673.20 , Reported Amount**: 3 673.20
  • Contractor: IVANKA, Contracted Amount*: 2 016.39 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: JORDANOV ENGENERING Ltd, Contracted Amount*: 421 983.24 , Reported Amount**: 421 719.41
  • Contractor: DANIELA, Contracted Amount*: 2 016.39 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULINZHENERING-TS , Contracted Amount*: 5 568.00 , Reported Amount**: 5 568.00
  • Contractor: KAR STROY EOOD, Contracted Amount*: 4 933.20 , Reported Amount**: 4 933.20
  • Contractor: SMART BIZNES KAMPANI , Contracted Amount*: 37 016.40 , Reported Amount**: 37 016.40
  • Contractor: PARNAS, Contracted Amount*: 816.00 , Reported Amount**: 816.00
  • Contractor: BILYAL, Contracted Amount*: 2 016.39 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NELI, Contracted Amount*: 2 016.39 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 202.00 , Reached amount: 202.00

Financial Information

Total Project cost 444 342.50 BGN
Grant 444 342.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 444 342.50 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 926.20 0.00 926.20 "СТРОЙ ДОМ 79" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 070.67 0.00 2 070.67 "ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 278.40 0.00 278.40 БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 254.10 0.00 9 254.10 СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 105 495.81 0.00 105 495.81 ЙОРДАНОВ ИНЖИНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 493.32 0.00 493.32 КАР СТРОЙ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Estimated Amount: 35 112.80
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи"
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 41 413.32
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Estimated Amount: 80 414.60
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Обособена позиция № 1 "Специализирано оборудване"
    Contractor: SMART BIZNES KAMPANI
    Contract total funded value: 37 016.40
  • Differentiated position 2: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи" по обособени позиции, Обособена позиция № 3 "Компютърна и офис техника"
    Contractor: SMART SOFT EOOD
    Contract total funded value: 9 357.60
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на постелен инвентар и кухненска посуда за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Estimated Amount: 4 115.35
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на постелен инвентар и кухненска посуда за нуждите на проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи"
    Contractor: KAR STROY EOOD
    Contract total funded value: 4 933.20
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор за обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст", Estimated Amount: 16 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на строителен надзор за обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст"
    Contractor: BULINZHENERING-TS
    Contract total funded value: 5 568.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на обект Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21-годишна възраст, Estimated Amount: 19 704.76
  • Differentiated position 1: "Текущ ремонт на апартамент за предоставяне на нова социална услуга Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст”.
    Contractor: STROY HOME 79
    Contract total funded value: 18 523.89
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст", Estimated Amount: 370 159.80
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) на обекти "Ремонт на ЦОП", "Ремонт на ДЦДУ" и "Ремонт на сграда, предназначена за разкриване на услуга Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст
    Contractor: JORDANOV ENGENERING Ltd
    Contract total funded value: 421 983.24
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на мерки за информация и комуникация по проект "Насърчаване на социалното приобщаване чрез доизграждане на социалната инфраструктура в община Разград за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи", Estimated Amount: 4 319.20
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 "Организиране на пресконференции"
    Contractor: PARNAS
    Contract total funded value: 816.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 1 "Изработване и доставка на материали за информация и комуникация"
    Contractor: KORONA
    Contract total funded value: 3 852.00
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност, резюме и сертификат за енергийни характеристики за 3 бр. сгради във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. , Estimated Amount: 10 439.00
  • Differentiated position 1: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност, резюме и сертификат за енергийни характеристики за 3 бр. сгради във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г.
    Contractor: V.L.M ENERGY Ltd
    Contract total funded value: 12 526.80
Procedure 9 Subject to due process: Изготвяне на технически документации за три броя обекти общинска собственост във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на технически документации за три броя обекти общинска собственост във връзка с кандидатстване на Община Разград с проектно предложение по Приоритетна ос "Регионална инфраструктура" на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г.
    Contractor: GEOPRECISE ENGINEERING
    Contract total funded value: 3 673.20
Procedure 10 Subject to due process: Координатор СМР, Estimated Amount: 2 016.39
  • Differentiated position 1: Иванка Белева Минчева - координатор СМР на проекта
    Contractor: IVANKA
    Contract total funded value: 2 016.39
Procedure 11 Subject to due process: Ръководител на проект, Estimated Amount: 2 016.39
  • Differentiated position 1: Нели Стоянова Добрева - ръководител на проекта
    Contractor: NELI
    Contract total funded value: 2 016.39
Procedure 12 Subject to due process: Счетоводител на проект, Estimated Amount: 2 016.39
  • Differentiated position 1: Нели Иванова Станчева - счетоводител на проект
    Contractor: NELI
    Contract total funded value: 2 016.39
Procedure 13 Subject to due process: Технически секретар, Estimated Amount: 2 016.39
  • Differentiated position 1: Даниела Тодорова Неделчева - технически секретар на проекта
    Contractor: DANIELA
    Contract total funded value: 2 016.39
Procedure 14 Subject to due process: Юрист на проекта, Estimated Amount: 2 016.39
  • Differentiated position 1: Билял Ибрахимов Црънгалов - юрист на проекта
    Contractor: BILYAL
    Contract total funded value: 2 016.39

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN