Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0142-C07
Project Name Providing a hot lunch in Byala 2016
Beneficiary 000093435 Municipality of Byala
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 19.10.2016
Start Date 01.10.2016
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Бяла

Description

Brief description
Реализацията на настоящия проект, чрез функционирането на обществена трапезария, е насочена към нуждаещите се лица, в риск от бедност в Община Бяла. Проектът ще се осъществи в съответствие с изискванията на оперативната програма и операцията за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.  Ще бъде извършен подбор на 100 потребители от целевите групи, на които ще бъде осигурен топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт. Продуктите ще се закупуват след проведени тръжни процедури, в съответствие с националното законодателство. Храната за потребителите на обществената трапезария ще се приготвя в стола на ОУ „Отец Паисий“ – гр. Бяла, който е с дългогодишен опит в предоставянето на подобна социална услуга. На потребителите ще се предоставя разнообразно седмично меню, ще се осигурява балансирано хранене, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. За предоставянето на топъл обяд за лицата от целевите групи Общината разполага с подходяща материална база и оборудване за приготвяне на храна и транспорт.
През целия период на предоставяне на услугата ще се реализират и съпътстващи мерки, които ще се изразяват в информиране и консултиране на  потребителите относно възможностите за ползване на социални и административни услуги, за здравословно и балансирано хранене, както и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми.
В резултат на изпълнението на проекта 100 лица от Община Бяла ще получават топъл обяд в продължение на 24 месеца, ще бъде подобрен достъпът им до социални услуги и ще се допринесе за намаляване на бедността и на социалната им изолация.
Activities
  • Activity: Дейност 1 Информационна кампания и набиране на документи.: В рамките на проекта ще функционира една обществена трапезария, чрез която ще се осигурява обяд на 100 потребители - представители от следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 Закупуване на хранителни продукти и приготвяне на храна.: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена на Община Бяла по обособени позиции. Договорите са сключени след проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: 1. Обособена позиция № 1 "Месо и месни продукти и риба ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-164 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 2. Обособена позиция № 2"Мляко, млечни продукти и яйца ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-165 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 3. Обособена позиция № 3"Плодове и зеленчуци в прясно състояние ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-166 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 4. Обособена позиция № 4"Варива, пакетирани стоки, подправки и други ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-167 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 5. Обособена позиция № 5"Хляб и хлебни изделия ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-168 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 6. Обособена позиция № 6"Плодове и зеленчуци преработени или замразени и захарни изделия ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-169 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. Община Бяла ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 16 месеца, като се предвижда: - да стартира на 01.10.2016 г. и да приключи на 30.04.2017г.; - да стартира на 01.10.2017 г. и да приключи на 30.04.2018г.; - да стартира на 01.10.2018 г. и да приключи на 30.04.2019г.; - да стартира на 01.10.2019 г. и да приключи на 31.12.2019г. Обществената трапезария ще предоставя топъл обяд на 100 лица, всеки работен ден в рамките на 24 месеца на предоставяне на услугата. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведени процедури по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00541-2017-0002 и 00541-2017-0006, и № на договори с избрани изпълнители - №20-92/30.11.2017г., №20-93/30.11.2017г., №20-94/30.11.2017г., и №20-14/13.02.2018г., Contracted Amount: 121 350.00 , Reported Amount: 100 100.00
  • Activity: Дейност 3 Осигуряване на топъл обяд.: В рамките на проекта ще функционира една трапезария, за потребители от Община Бяла, която се намира в стола на ОУ „Отец Паисий“ – гр. Бяла, на адрес: гр. Бяла, ул. "Андрей Премянов" № 12 Стола е с дългогодишен опит в предоставянето на социалната услуга обществена трапезария, изразяваща се в ежедневна доставка на топла храна. Стола на ОУ „Отец Паисий“ – гр. Бяла се помещава в собствена материална база – публична общинска собственост, и се състои от 1 канцелария, кухненски блок, състоящ се от подготвително отделение, основна кухня, стая за обслужващия персонал, сервизни помещения и складове. Разполага с необходимия човешки ресурс за изпълнение на проекта – готвач, помощник-готвач, работник кухня, шофьор-разносвач, домакин-управител. Налично е необходимото оборудване за приготвяне на храната готварски печки, кохер, обращателен тиган, картофобелачка, месомелачка, зеленчукорезачка, колбасорезачка, пасатор, миксер, термоустойчиви кутии за доставяне до обособените места и автомобил, с които се осъществява разноса., Contracted Amount: 6 067.50 , Reported Amount: 27 317.50
  • Activity: Дейност 4 Предоставяне на съпътстващи мерки. : Община Бяла като партньорска организация по проекта разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки на представителите на целевите групи и ще предоставя тези мерки самостоятелно. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: информиране и консултиране на потребителите относно възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината и ползването на административни общински услуги. Ще бъдат изготвени брошури, информиращи потребителите за здравословно и балансирано хранене и ще се организират беседи на тази тематика. При необходимост ще се осъществят и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите., Contracted Amount: 6 067.50 , Reported Amount: 6 067.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STELIT 1 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: JUKON - BOGDANOV OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 175.00

Financial Information

Total Project cost 133 485.00 BGN
Grant 133 485.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 133 485.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена на Община Бяла по обособени позиции” Обособена позиция № 1 „Месо, месни продукти и риба” Обособена позиция № 2 „Мляко, млечни продукти и яйца” Обособена позиция № 3 „Плодове и зеленчуци в прясно състояние” Обособена позиция № 4 „Варива, пакетирани стоки, подправки и други” Обособена позиция № 5 „Хляб и хлебни изделия” Обособена позиция № 6 „Плодове и зеленчуци преработени или замразени и захарни изделия”, Estimated Amount: 297 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Месо, месни продукти и риба"
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Мляко, млечни продукти и яйца”
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Плодове и зеленчуци в прясно състояние”
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Варива, пакетирани стоки, подправки и други”
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 „Хляб и хлебни изделия”
    Contractor: JUKON - BOGDANOV OOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 „Плодове и зеленчуци преработени или замразени и захарни изделия”
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: „Периодична доставка на хранителни продукти за ДВФУ, ДСП, Защитено жилище, Дейност „Столове“, ЦДГ, ДМК и „Осигуряване на топъл обяд“ на територията на община Бяла в четири обособени позиции“, Estimated Amount: 224 700.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4 "Варива, пакетирани стоки, захарни изделия, тестени изделия, хляб, подправки и други"
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 1 "Месо, месни продукти и риба"
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 "Плодове и зеленчуци в прясно, замразено и консервирано състояние"
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 2 "Мляко, млечни продукти и яйца"
    Contractor: STELIT 1 EOOD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN