Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2961-C01
Project Name New employment opportunities in Mirex Auto Ltd.
Beneficiary 831564633 MIREX AUTO Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.02.2017
Start Date 01.03.2017
End Date 01.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Общата цел на проектното предложение е да се стимулира интеграцията и адаптивността към пазара на труда на 6 лица от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработни лица до 29 годишна възраст и на лица на възраст над 54г., чрез включването им в субсидирана заетост, както и осигуряване на последваща устойчива заетост на минимум 50% от тях. Специфичните цели на проекта са следните: 
- да се разшири дейността на Дружеството, посредством разкриване на 6 нови работни места
- да се създадат благоприятни условия на труд и предпоставки  за лесна интеграция на новонаетия персонал, посредством закупуване на оборудване, необходимо за изпълнение на трудовите задължения.
- осигуряване на възможности за една добра професионална реализация  младежи до 29г., така и трудова ангажираност на хора от целевата група над 54г., в края на своят трудов път.
Дейностите по проекта включват: Организация и управление на проекта; Информиране и публичност на проектните дейности; Подбор на представители на целевите групи- младежи до 29 г. и безработни лица на възраст над 54г.; Избор на изпълнител/доставчик и закупуване на ДМА за новите работни места; Избор на изпълнител за Застраховка на закупените ДМА; Избор на фирма за трудова медицина с договор за 6- те новонаети лица за 1 г.; Наемане на безработните и/или неактивни лица за период до 12 месеца.
В резултат на проекта, 6  представители на целевите групи ще бъдат включени в субсидирана заетост за 12 месеца, ще бъде закупено  необходимото оборудване за работа и ще бъде осигурена възможност за устойчива заетост.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта : За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип, отговорен за осъществяване проектните цели и дейности, за гарантиране на успешната реализация и спазване на хоризонталните принципи на проекта. Ще се следи за коректно изпълнение на задълженията по Договора за безвъзмездна помощ и финансово отчитане и предоставянето на информация на ДО. Необходимост от обезпечаване на условия за осигуряване на прозрачност и наблюдение на изпълнението на проектните дейности, при отчитане на индикаторите за постигане на очакваните резултати и ефекта върху целевите групи, заинтересованите страни и участници в проекта. Включва: - създаване, поддържане и подобряване при необходимост на организационната структура, формите за комуникация, процедурите за администриране, отчетност, начините и периодиката на информационен обмен - материално-техническо и административно обслужване на дейността на екипа - детайлизиране и актуализиране при необходимост на план-графика за изпълнение на дейностите на проекта - установяване формите за комуникация между фирмата и целевата група - непрекъснато наблюдение, периодично анализиране и прилагане на корективни действия при необходимост и/или по препоръка от Управляващия орган. - подготовка на доклади и отчети по проекта, подготовка и провеждане на процедури за избор на доставчици, съгласно изискванията на ПМС 118. След одобрение на проектното предложение и подписване на договор за финансиране, ще стартира изпълнението на проекта с подписване на допълнително споразумение към трудовия договор с ръководител и счетоводител с конкретно описание на задълженията и отговорностите в приложена длъжностна характеристика. Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостното управление и отчет на проекта, изпълнението на всички дейности и управлението на екипа. Квалификацията и професионалният опит на избрания за ръководител на проекта напълно отговарят на необходимите за реализиране на проекта. Основните му задачи включват: организиране и координиране на дейностите още по подготовка на проекта и проектната документация; организиране и координиране дейностите по изпълнение на проекта и организиране дейността на екипа; отчитане изпълнението на дейностите по всеки етап на проекта; наблюдаване дейностите по отношение на целите на проекта, поддържане връзката с УО, подписване на договори.Ръководителят ще бъде отговорен за техническото, финансово и административно изпълнение на проекта, спазване на правилата и процедурите при изпълнение на проекти по програмата; законосъобразно изпълнение на процедурите за избор на подизпълнители; наблюдение и контрол на подписаните в рамките на проекта договори; контрол спазването на графика на проекта; подготовка на доклади и отчети по проекта, провеждане на процедури съгласно изискванията на ПМС 118/2014. Ръководителят е на пряко подчинение на Управителя и ежеседмично отчита прогреса по проекта пред него. Договори и официални документи се одобряват и подписват от Управителя. Оперативни документи се изготвят от Ръководителя. Счетоводителят ще отговаря за счетоводството, съхраняването на финансовата документация, подготовка на искания за плащане, подготовка на финансови справки за разходване на средствата и финансови отчети. Проектът ще бъде управляван и администриран според изискванията и насоките на Ръководството за бенефициента за изпълнение на проекти по схемата и държавните нормативни изисквания. До 1 месец след приключване на дейностите по проекта ще бъде изготвен и представен заключителен доклад – технически и финансов, попълнен по образец. В доклада ще се отчита реалното изпълнение на заложените стойности на индикаторите за успех, както и основните проблеми, възникнали по време на изпълнението и начините за тяхното преодоляване. При необходимост ще се използва и външна експертиза при реализация на дейностите по проекта, свързана с избора на доставчици и/или юридически или др.въпроси, с пряко отношение към изпълнение на проекта., Contracted Amount: 8 300.00 , Reported Amount: 8 371.22
  • Activity: Информиране и публичност на проектните дейности : Цел на дейността е осигуряване на публичност и прозрачност при изразходването на средствата от Европейския Социален фонд чрез ОП "Развитие на човешките ресурси"; Популяризиране на проектните резултати пред заинтересовани страни за мултиплициране на добрите практики. Изпълнението на дейността ще осигури публичност и повишаване информираността на обществеността, целевата група и участниците в проекта за целите и резултатите от проекта. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикувано на интернет страницата на УО. Ръководителят по проекта активно ще предоставя информация за дейностите и постигнатите резултати според изискванията на програмата и в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност. Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на всички служители. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез поставяне на всички материали и документи по проекта задължитения текст и емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - включим на уебсайта си кратко описание на проекта и финансовата подкрепа от ЕС, според изискванията на програмата -Ще публикуваме на подходящо място на своята интернет страница – подробна информация за одобрения за финансиране проект и банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg. Банерът ще бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. - поставим табели формат А3, ламинирани на видно място пред базата ни. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал ще се посочва финансовата подкрепа по програмата. За да се информират участниците и обществеността за ролята на ЕС и държавата ще отпечатаме 500бр. цветни брошури за проекта, които ще бъдат разпространени до наши клиенти и партньори, до ДБТ София, медии в София и София област. Всички банери в Интернет ще съдържат:емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата наименованието на проекта. На закупеното оборудване ще се поставят стикери с изискуемата информация за финансиране по проекта. , Contracted Amount: 1 600.00 , Reported Amount: 504.00
  • Activity: Подбор на представители на целевите групи- младежи до 29 г. и безработни лица на възраст над 54г.: Бизнес средата, в която функционира Дружеството се характеризира с голямо търсене на автосервизни стоки и услуги. То се обуславя от увеличаващият се амортизирания стария автомобилен парк от основно употребявани автомобили и необходимостта от неговата поддръжка. С непрестанно увеличаващия се автомобилен парк и гаранционен сервиз, който предлагаме може да се счита, че пазарният дял на “Мирекс авто” ЕООД е подсигурен. В тази връзка дружеството планира разкриването на 6 нови работни места групирани в различни категории длъжности, пряко свързани с нуждите на фирмата, а приключване на проекта Мирекс Авто възнамерява да запази минимум 50% от заетостта. При подборът на 6-те лица, ще се осигурят равни условия за включване на всички, без значение от пол и етнос. Дейността ще се извърши съгласно правилата за провеждане на процедурата за подбор на представители от целевите групи - безработни и неактивни лица, със специфична категория - безработни младежи до 29 г. и безработни лица на възраст над 54 г. Подборът на представители на целевата група ще стартира непосредствено след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ и определяне на екипа с изготвяне на документация за подбор- обява и др. За подбора ще разчитаме както на съдействието на Дирекции бюро по труда, така и чрез обяви в Интернет в сайтове за търсене на работа и печатни медии. Брошурите по проекта също ще бъдат използвани като метод за популяризиране на проекта и информиране на потенциални участници в проекта. Трудовите посредници в ДБТ ще уведомяват потенциалните представители на целевата група за дадената възможност за включване в проекта и ще предостави информация за подходящи за включване в проекта лица от целевата група, като от получените кандидатури ще изготвим списък и ще одобрим конкретен брой лица от целевата група, отговарящи на условията по сключения договор за безвъзмездна финансова помощ. На база получени кандидатури и автобиографии от обяви в медиите и Интернет и информация от ДБТ, ще поканим кандидатите, отговарящи на критериите ни на индивидуално интервю за включване в проектните дейности. При подбора на кандидатите, ще се вземе под внимание и формират критерии и по двете целеви групи, отговарящи на специфичните им обособености. Ръководителят на проекта ще определи комисия от 3ма човека, която ще разглежда заявленията на заявилите участие представители на всяка целева група, ще проведе индивидуални интервюта и ще извърши окончателното класиране на подходящите за включване в проектните дейности по конкретния договор за безвъзмездна помощ представители на целевата група. Определили сме 6 месеца за подбор, с цел да разполагаме с достатъчно време за подбор на всички 8 позиции подходящи лица, които да запазим не само в рамките на проекта, а и след това. В рамките на определения срок ще положим всички усилия да популяризираме информация за проекта и работните места. След провеждането на подбора на представители на целевата група, ще подпише индивидуални споразумения/договори с избраните представители на целевата група за включване в субсидирана заетост по проекта, в който ясно ще бъдат регламентирани правата и задълженията на страните по договора. Ще съгласуваме тези договори с УО според изискванията зa изпълнение, когато станат известни и ще пристъпим към сключване на трудовите договори и ориентация и/или обучения на работното място за всяка позиция., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Избор на изпълнител/доставчик и закупуване на ДМА за новите работни места и тяхното засраховане: Закупуване на ДМА, е необходимо за създаването на нови работни места и ще е пряко свързано с изпълнение на автосервизната дейност, като лицата, предвидени за него ще бъдат обучени на работното място и ще могат да работят различни етапи на производствения процес. Не предстои закупуване на оборудване за новооткритите работни места, предназначени към целева група безработни лица до 54 г. , тъй като Мирекс Авто се ангажира да подсигури всички необходими условия и инвентар за акуратно изпълнение на служебните задължения. Към настоящия момент, Дружеството не разполага с налична допълнителна техника, която може да предостави на новите служители от целева група - безработни младежи до 29 г , а тя е належаща, поради специфичността на заеманата длъжност и изпълнение, за да могат лицата оптимално да се включат в работния процес. За тази цел е необходимо закупуване на: Ножичен електрохидравличен подемник с товароподемност 3,2т - 1 брой 11781 лв.; Оборудване на инструментална количка- 1 брой 2026 лв. Подемникът е предназначен за повдигане и регулиране на лекия автомобил за да се извършва диагностиката и сервизната дейност по него. Оборудвана инструментална количка, е абсолютно необходима за всеки един автомонтьор и ще допринесе за оптимизиране на работния процес, чрез мобилен/подвижен автосервизен инвентар. Двата актива са предвидени за откриването на две нови работни места на длъжност Автомонтьор. Предвидените еднакви работни ангажименти позволяват използването на работните пособия и от двамата служители, като по този начин ще се постигне взаимозаменяемост. За новооткритата позиция касиер-счетоводител е предвидено закупуване на мултифункционално устройство - 1 бр. 300 лева и компютърна конфигурация - 1 бр. 900 лева. За изпълняване на задълженията и отговорностите на длъжностното лице Диагностик, моторно превозно средство е предвидено закупуване на диагностична апаратура и софтуер - 10 000 лв. Чрез това оборудване новонаетото лице ще бъде обучено да борави с най- съвременната техника за динамичен тест, диагностиране на грешки, активации, настройки на всички електронни системи, монтирани в автомобилите. Извършва се диагностика - кодиране, преглед на живи данни, нулиране на сервизни интервали, тест на изпълнителните механизми. Закупеното оборудването ще бъде запазено за срок от минимум 5 години след приключване на проекта, в съответствие с условията на Схемата, визирани в Насоките за кандидатстване. Предвижда се придобитото оборудване да бъде застраховано., Contracted Amount: 25 007.00 , Reported Amount: 24 861.00
  • Activity: Избор на изпълнител за Застраховка на закупените ДМА: В рамките на проекта е предвидено застраховане за период от 1г на закупеното оборудване ДМА на новите работни места. Ще се избере и доставчик на застрахователна компания, която да застрахова закупените ДМА от рискове, които не са покрити от гаранцията на производителя. Това ще намали риска, който поемаме от кражба, повреда непокрита от производителя (например неправилна употреба от новонаетите и още неопитни служители), пожар или др. подобни. След края на проекта, с оглед спазване ангажимента за запазване на активи ще сключваме за наша сметка подобна застраховка. След избор на изпълнители/доставчици ще се достави и застрахова планираното оборудване за работните места. При избора на изпълнител за застраховка на закупените ДМА, фирмата ще се ръководи изцяло от изискванията на ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 ОТ 20 МАЙ 2014 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ОТ СТРАНА НА БЕНЕФИЦИЕНТИ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ, ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД, КОХЕЗИОННИЯ ФОНД, ЕВРОПЕЙСКИЯ ФОНД ЗА МОРСКО ДЕЛО И РИБАРСТВО, ФИНАНСОВИЯ МЕХАНИЗЪМ НА ЕВРОПЕЙСКОТО ИКОНОМИЧЕСКО ПРОСТРАНСТВО, НОРВЕЖКИЯ ФИНАНСОВ МЕХАНИЗЪМ, ФОНД "УБЕЖИЩЕ, МИГРАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ" И ФОНД "ВЪТРЕШНА СИГУРНОСТ" и Ръководството з аизпълнение по процедурата. , Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Избор на фирма за трудова медицина с договор за 6- те новонаети лица за 1 г.: Съгласно чл. 25 (1) ОТ Закона за здравословни и безопасни условия на труд, работодателите са задължени да осигурят обслужване на работещите Служба по трудова медицина. В тази връзка в плана за изпълнение на проекта сме предвидили избор на СМТ за новоразкритите работни места. След извършен избор на изпълнител, съгласно ПМС № 118 на МС от 20 МАЙ 2014 г. и сключен договор, службата ще извърши оценка на риска на работното място, ще бъдат изготвени досиета/ картони за всяка една обособена длъжност с рисковите факторите влияещи оказващи влияние върху здравето и безопасността, на новоназначените лица, произтичащи от работната среда. Новонаетите служите ще им бъде проведена програма за обучение и инструктажи по правилата за осигуряване на здраве и безопасност при работа и спазването на изискванията за безопасна работна практика. С подсигуряването на трудовата медицинска дейност би довело до повишаването на физическото, психическото и социално благосъстояние на работещите, опазване на тяхната трудоспособност с цел професионално и социално развитие при работа., Contracted Amount: 900.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Наемане на безработните и/или неактивни лица за период до 12 месеца: След извършения подбор, 6 лица от целевата група ще бъдат наети на трудов договор във фирмата на следните длъжности, съгласно код по националния класификатор на длъжностите: 1. Автомонтьор- НКПД 72312001- 2 лица с МОД 550лв. Новооткритите работни места ще са пряко свързани с изпълнение на автосервизната дейност, като и двете лица ще преминат обучение и ще могат да извършват прегледите и ремонтите на автомобилите, така че да бъдат взаимозаменяеми. 2. Касиер, счетоводител- НКПД 43112003- 1 лице с МОД 590лв, което ще извършва касовите операции, води касовата книга по форма и ред, установени с вътрешните разпоредби за счетоводната документация, подготвя документите за заплати за компютърна обработка и проверява тяхното съответствие с подадените данни. 3. Диагностик, моторно превозно средство - НКПД 72313009 - 1 лице с МОД 550лв. Ще следи и диагностира за техническото състояние, комплектността и външния вид на превозните и транспортните средства и съответствието им с установените нормативни изисквания. Предава и приема МПС за обслужване и ремонт и контролира спазването на технологичните режими във всички фази на обслужването и ремонта. 4. Шофьор на лек и лекотоварен автомобил - НКПД 83222002 - 1 лице с МОД 540лв. Ще осъществява превози на хора и доставки до и в рамките на населеното място, където се осъществява дейността на предприятието. Отговаря за правилната експлоатация на повереното му моторно превозно средство и своевременна доставка на поверените му товари и удобно пътуване на хората в автомобила. 5. Портиер - 1 лице с МОД 440лв. Ще упражнява контрол върху движението на превозните средства и отделните лица като не допуска тяхното влизане в обекта след изтичане на законноустановеното работно време; Отговаря за опазване на имуществото на контролирания обект. При подписване на трудовите договори, на лицата ще им бъде подсигурена трудова медицина, както и всички обучения, инструктажи относно правилник за вътрешен трудов ред, вътрешни правила за безопасност и здраве при работа; Оценка на риска на работното място; Режим на труда и почивка; Работно задания, в зависимост от заеманите длъжности. На всички ще бъдат предоставяни средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца. Преди да бъдат назначени лицата от целевата група, ще бъдат доставени и необходимите активи, с цел обезпечаване нормалната им работа. Всички назначени по проекта лица ще бъдат напълно технически и ресурсно обезпечени, обучени и ще се ползват с всички права и задължения съгласно българското трудово законодателство. Целта ни ще е да запазим всички служители след приключване на проекта. На всички ще бъдат предоставяни ежемесечно средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца., Contracted Amount: 45 865.68 , Reported Amount: 48 111.16

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GLOBAL HEALTH BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: REFCOLD LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23 807.00
  • Contractor: DILEX LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 054.00
  • Contractor: I and G INSURANCE BROKERS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 917.00
  • Contractor: IVEL STYLE - M LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 756.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 9.00

Financial Information

Total Project cost 83 672.68 BGN
Grant 83 672.68 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 83 672.68 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на доставчик на оборудване на работни места- диагностична апаратура и софтуер- 1 брой, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на оборудване на работни места- диагностична апаратура и софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на доставчик на оборудване на работни места- ножичен електрохидравличен подемник с товароподемност 3,2 тона- 1 брой, Estimated Amount: 11 781.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на оборудване на работни места- ножичен електрохидравличен подемник с товароподемност 3,2 тона- 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на доставчик на оборудване на работни места- оборудвана инструментална количка- 1 брой, Estimated Amount: 2 026.00
  • Differentiated position 1: ПРЕДМЕТ НА ПРОЦЕДУРАТА: ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА ОБОРУДВАНЕ НА РАБОТНИ МЕСТА- ОБОРУДВАНА ИНСТРУМЕНТАЛНА КОЛИЧКА- 1 БРОЙ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на доставчик на оборудване на работните места- мултифункционално устройство– 1 бр. и компютърна конфигурация- 1 бр., Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на оборудване на работните места- мултифункционално устройство– 1 бр. и компютърна конфигурация- 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за мерките за визуализация, Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА МЕРКИТЕ ЗА ВИЗУАЛИЗАЦИЯ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на служба по трудова медицина, предвидена за 6-те новонаети лица, Estimated Amount: 900.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА, ПРЕДВИДЕНА ЗА 6-ТЕ НОВОНАЕТИ ЛИЦА
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Избор на услуги за застраховане на закупените активи, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на услуги за застраховане на закупените активи
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN