Identification

UMIS Number BG05M2OP001-2.001-0001-C07
Project Name System for Career Guidance in School Education
Beneficiary 000695114 Ministry of Education and Science
Funding ESF ==> Science and Education for Smart Growth
Date of the Contract/Order 11.01.2016
Start Date 11.01.2016
End Date 01.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът е насочен към развитие на системата за кариерно ориентиране на ниво училище и се изпълнява в училища от системата на средното образование на територията на 28-те административни области в страната. 
За развитие на системата за кариерно ориентиране на учениците  се предвижда: разработване, апробиране и прилагане на модел за кариерно ориентиране на учениците на ниво училище; създаване и прилагане на модел „Училище – пазар на труда“ за подпомагане на трудовата и професионалната реализация на завършващите средно образование;  разработване на инструменти за ранно кариерно ориентиране на застрашените от отпадане ученици и адаптиране на инструменти за целите на кариерното ориентиране на ученици със специални образователни потребности. 
Определят се екипи от педагогически специалисти в 42 пилотни училища в страната, които ще апробират и прилагат модела за кариерно ориентиране на учениците на ниво училище. 
Към Националния портал за кариерно ориентиране (http://orientirane.mon.bg) се създава модул „Училище – пазар на труда“, в който се представя информация за  ученици, които търсят временна заетост или работа по придобитата квалификация и за организации/фирми/предприятия, участници в регионалния/местния пазар на труда. 
Създават се инструменти за ранно кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане. Те са насочени към интересите и предпочитанията на учениците към дейности от определени групи професии. За целите на кариерното ориентиране на учениците със специални образователни потребности се адаптират избрани теми от създадени инструменти за кариерно ориентиране. 
За всяка от дейностите – създаване на модел за кариерно ориентиране на учениците на ниво училище; създаване на модел „Училище – пазара на труда“ и  разработване и адаптиране на инструменти се осъществява  обучение с екипите от пилотните училища и  кариерните консултанти в ЦКО.
Activities
  • Activity: Развитие на системата за кариерно ориентиране на ниво училище : Ще се разработи и апробира модел за кариерно ориентиране (КО) на учениците на ниво училище, като се изготви работен вариант на Програма за КО на ниво училище, която ще определи съдържанието от теми, цели, задачи, методи, подходи, организационни форми и др. Съдържанието ще бъде в съответствие със специфичните потребности на учениците от различните етапи, степени и видове училища. Програмата ще включва специфични форми и методи за КО на ученици със СОП. Ще бъдат определени критериите, определящи категорията „застрашен от отпадане ученик“, причините за отпадане, както и специфични методи и подходи за КО. За апробиране на модела за КО на учениците ще бъдат определени 42 пилотни училища: 5 основни училища, 11 средни училища, 10 профилирани гимназии, 12 професионални гимназии и 4 специални училища. В тях ще бъде разкрит клуб „Кариера“, в който ще се провеждат обучения, тренинги, дискусии, групови консултации, семинари и др., свързани с КО и личностното им развитие, индивидуални консултации и подкрепа на родители и семейства. В клубовете „Кариера“ ще бъдат създадени необходимите материални и технически условия. Апробирането на модела за КО на ниво училище ще се осъществи от екипи в пилотните училища, които включват: директор, педагогически съветник/психолог/ресурсен учител, класен ръководител и кариерен консултант от ЦКО в съответната област. Включва и технически сътрудник, отговорен за отчитане на финансови документи. Отчитането на финансови документи, свързани с изпълнението на проекта, се осъществява от сътрудник от МЕСПП и член на ЕОУП, които ги въвеждат в модула за финансови отчетни документи в ИСУН 2020. Преди стартирането на прилагането на работния вариант ще се проведе обучение на екипите от пилотните училища и кариерните консултанти от ЦКО за работа с Програмата. Апробирането на Програмата включва нейното прилагане в пилотните училища, провеждане на анкетни проучвания и интервюта с ученици за оценка на ефективността от прилаганите теми, методи, подходи, организационни форми и др. за работа по КО. Задачата на екипите от пилотните училища е да правят мотивирани предложения за промени, допълнения и корекции на Програмата. На основата на експертен анализ и оценка от прилагането на Програмата ще се изготви нейния окончателен вариант. Програмата ще се публикува в електронен вариант в НП за КО. Програмата на ниво училище ще бъде включена в създаването на нов цялостен продукт на хартиен носител, който ще обедини създадените и по други обществени поръчки по проекта продукти. Неговото структуриране и изпълнение ще бъде създадено от друг изпълнител. Той ще бъде разпространен във всички видове и степени училища, с което се създават предпоставки за мултиплициране на модела на територията на страната. Кариерните консултанти от ЦКО изпълняват и отчитат два индикатора – за изпълнение и за резултат. Индикаторите за изпълнение са: - 100 000 ученици, обхванати от системата за КО (I-VI клас - участие в поне 4 теми от модул „Осъзнаване на възможностите“, VII - XII клас - участие в поне по 1 тема от 4 модула). - подкрепени 28 ЦКО. Индикаторът за резултат включва 20 000 ученици (20% от индикатора за продукт), получили индивидуални консултации по КО. Създават се местни екипи за съдействие и подкрепа на проекта (МЕСПП), които включват: ръководител, координатор и двама сътрудници. МЕСПП участват пряко в изпълнението на задачите по проекта, определени от ЕОУП. С оглед гарантиране на качеството на апробиране на Програмата за кариерно ориентиране на учениците на ниво училище ЕОУП със съдействието на МЕСПП ще организират и проведат две методически работни срещи с ръководителите на ЦКО и директорите на пилотните училища. Първата методическа работна среща ще се проведе в началния етап на стартиране на апробирането на Програмата за кариерно ориентиране на ниво училище, а втората преди приключване на апробирането. , Contracted Amount: 4 900 289.75 , Reported Amount: 4 588 964.63
  • Activity: Създаване и прилагане на модел „Училище – пазар на труда“ за подпомагане на трудовата и професионална реализация на завършващите средно образование: Ще се създаде модул „Училище – пазар на труда“ към Националния портал за кариерно ориентиране на учениците (http://orientirane.mon.bg) за информиране и ориентиране относно възможностите за трудова и професионална реализация на завършващите средно образование. Модулът „Училище – пазар на труда“ ще съдържа два основни блока информация: Първи блок „За ученици със завършен 12 клас, със завършено средно образование, с придобита степен на професионална квалификация“: - публикуване на СV на ученици, които завършват средно образование, които търсят работа, включително по придобитата професионална квалификация; - публикуване на СV на ученици, които търсят временна заетост през лятната ваканция при спазване на изискванията на Кодекса на труда. За изготвяне на първия блок информация ще бъдат предварително разработени унифицирани модели на СV на ученици, които търсят реализация на пазара на труда след завършено средно образование и на ученици, които търсят временна заетост през лятната ваканция. Втори блок „Пазар на труда“: - публикуване на информация за тенденциите за развитие на пазара на труда, социално-икономическото развитие, стратегическите и приоритетни области по региони и др.; - публикуване на информация със статистически данни за заетостта по отрасли на регионалния пазар на труда; - изготвяне на карта на пазара на труда, която включва участниците в регионалния пазар на труда – организации/фирми/предприятия, разпределени по отраслов признак; - публикуване на информация за участниците в регионалния пазар на труда относно: специфика на производството; условия на труд; възможности за кариерно развитие; социална политика; изисквания за заемане на работно място и др. За изготвяне на втория блок информация ще бъдат предварително определени критерии за подбор на работодателски организации/фирми/предприятия. Работодателските организации/фирми/предприятия ще се представят по регионален и отраслов признак. Ще се разработят конкретни изисквания към вида, съдържанието, функционалността, дизайна и интерактивността на информацията, с оглед на нейната привлекателност и достъпност за учениците. В двата блока информация ще се създадат хипервръзки към сайтове с допълваща информация. Създадената електронна версия на модула ще бъде тествана в реалната среда на неговите потребители – ученици и работодатели. Тестването на модула ще даде информация относно приложимостта и достатъчността на включената информация, функционалността на модула, неговата привлекателност за ученици и работодатели и др. След експертен анализ и оценка на проведеното тестване ще бъдат направени необходимите допълнения, уточнения, корекции и др. Модулът „Училище – пазар на труда“ ще бъде интегриран към Националния портал за кариерно ориентиране на учениците (http://orientirane.mon.bg), което ше осигури достъп до актуална и надеждна информация за пазара на труда на ученици, кариерни консултанти, учители, педагогически съветници, родители и др. За работодателите модулът ще бъде източник на актуална информация за видовете и степените придобита професионална квалификация на предлаганата работна сила от завършващите средно образование. Ще бъде проведено обучение на педагогическите екипи от пилотните училища и на кариерните консултанти в ЦКО за работа с новия модул. , Contracted Amount: 5 986.00 , Reported Amount: 5 791.51
  • Activity: Създаване на инструменти за ранно кариерно ориентиране на застрашените от отпадане ученици и учениците със специални образователни потребности (СОП).: Ще се разработят инструменти за ранно кариерно ориентиране (тест и приложение към него) на застрашените от отпадане ученици. За целта ще бъде разработен, апробиран и стандартизиран за български условия тест за ранно кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане. Тестът ще подпомогне разкриването на предпочитанията на учениците към определени групи професии още на етапа на формирането на ранните им познавателни интереси към отделни предметни области. Към него ще се разработи приложение с информационни материали, което ще бъде апробирано с ученици от пилотните училища, застрашени от отпадане. Важно изискване при разработване на теста е неговата съдържателна конструкция и визуализация да бъде съобразена с познавателните възможности на учениците на този етап от тяхното развитие. Приложението към теста има за цел да създаде познавателна представа за основните дейности и специфични изисквания на професиите, които са достъпни за овладяване от ученици със завършен VI и/или VII клас. Инструментите за ранно кариерно ориентиране ще бъдат разработени в два варианта: - електронен вариант, който ще бъде включен в Националния портал за кариерно ориентиране на учениците с достъп за кариерни консултанти, педагогически съветници и учители. За целта ще бъде осъществена подходяща интерактивна функционалност и уеб дизайн на програмния продукт; - на хартиен носител. Ще бъде осъществен графичен дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на инструментите на хартиен носител. Те ще бъдат разпространени в пилотните училища, центровете за кариерно ориентиране и в центрове за подпомагане на интегрираното обучение и възпитание на деца и ученици със специални образователни потребности. За изпълнение на тези дейности ще бъде приложена разпоредбата на чл. 14, ал. 5, т. 2 от ЗОП. Ще се проведе обучение на екипите от пилотните училища и кариерните консултанти от ЦКО за работа със създадените инструменти. Обучението ще се реализира след стандартизирането на теста и апробирането на приложението към него. То ще способства за формиране у обучаемите на компетентности, необходими за професионална работа с инструментите. Предвижда се обучението да приключи с придобиването на сертификат за работа с теста и приложението към него. Инструментите за ранно кариерно ориентиране ще подпомогнат кариерните консултанти и екипите от пилотните училища за своевременно насочване на застрашените от отпадане ученици за обучение по определени групи професии. Работата с инструментите ще подпомогне ранното кариерно ориентиране на тази целева група ученици и включването им в подходящи форми на обучение с оглед успешната им професионална и житейска реализация За целите на кариерното ориентиране на ученици със СОП ще бъдат адаптирани определени теми от инструменти, създадени по проект BG051PО001-4.3.02-0001 „Система за кариерно ориентиране в училищното образование“ - тематични филми, интерактивни упражнения, Приложения от Програма за обучение по кариерно ориентиране. За учениците с увреден слух ще бъде включен жестомимичен прeвод, а за учениците с увредено зрение – възможности за четене по тактилната система на Л. Брайл. С оглед осигуряване на необходимите компетентности за работа с адаптираните инструменти ще бъде проведено обучение на кариерните консултанти от ЦКО и учителите от пилотните училища, които са ангажирани с интегрирано включващо обучение. , Contracted Amount: 3 726.56 , Reported Amount: 3 726.56
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: За целите на организацията и управлението на проекта ще бъде създаден екип за организация и управление на проекта (ЕОУП). В него се включват ръководител, координатор, асистенти по проекта, ключови експерти, отговорни за изпълнение на дейностите по проекта и др. ЕОУП провежда мониторинг и контрол на място. По време на одита членовете на ЕОУП обсъждат с МЕСПП и с екипите от пилотните училища и кариерните консултанти от ЦКО напредъка в изпълнението на дейностите и постигането на резултатите в съответствие със задълженията съгласно Заповедта; проблеми и трудности; спазването на правилата за прозрачност и визуализация; документацията по проекта и отчитането на дейностите; изпълнение на проектните индикатори и други. ЕОУП координира дейностите, свързани с изпълнение и отчитане на индикаторите за изпълнение и индикатора за резултат., Contracted Amount: 228 992.69 , Reported Amount: 285 789.46
  • Activity: Дейности за информиране и публичност, съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. : Ще бъдат създадени лого на проекта, банери, стикери и информационни табели в съответствие с техническите характеристики на действията за информиране и публичност, отразени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Логото на проекта ще бъде поставено върху всеки продукт на проекта, включително бланки, слайдове, брошури, табели, доклади, статии, във всички отчети за изпълнение на заповедта (междинни и окончателен), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дейности по проекта, и други. Банерите ще бъдат поставени на местата, в които се провеждат дейности по проекта, стикерите ще бъдат поставени върху папки, каталози, офис оборудване и обзавеждане и др. в пилотните училища и ЦКО, а информационните табели в клубовете „Кариера“. За целите на информирането на училищната система и обществеността за стартирането на проекта и за резултатите от дейностите при неговото приключване ще бъдат изготвени прессъобщения, които ще се публикуват на сайта на Министерството на образованието и науката. За популяризиране на изпълнението на дейностите по проекта ще бъде създаден плакат. Той ще бъде поставен в РИО, ЦКО, пилотните и други училища на територията на всяка област. Ще бъдат изготвени рекламни материали, които ще бъдат предоставяни на учениците при изпълнение на дейности по проекта. За осигуряване на директен достъп на ученици, учители, педагогически съветници, родители и граждани до рекламната информация за проекта ще се използват електронни средства за реклама. Ще бъде публикувана информация за проекта в рекламното поле на електронни пощи и едни най-четените новинарски сайтове. Ще бъдат изпращани директни мейлинги към сегментирани извадки от ученици, потребители на електронни пощи. По този начин рекламата на проекта ще влезе в личното пространство на електронните пощи на ученици от определени възрастови групи. Публикуването на информация за проекта на интерфейса на големи интернет-мрежи и електронни пощи ще способства за осигуряване на публичност и визуализация на проекта, както и за популяризиране, информиране и мотивиране на ученици и родители за ползване на услугите по кариерно ориентиране, предоставяни в училищата и в ЦКО. По време на целия период на изпълнение на проекта училищната система и обществеността ще бъдат информирани за етапите на реализиране на проекта чрез публикуване на статии в електронни и регионални печатни медии. , Contracted Amount: 62 240.00 , Reported Amount: 72 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Galya, Contracted Amount*: 598.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Pavlinka, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolai, Contracted Amount*: 8 010.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ganka, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SD "GALVANO - KOSTADINOV S-IE", Contracted Amount*: 65 856.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KONTRAKS" AD, Contracted Amount*: 25 650.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "GURKOV KONSULT" EOOD, Contracted Amount*: 17 136.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Company for International Congresses" Ltd., Contracted Amount*: 25 406.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Yani, Contracted Amount*: 4 986.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD Karierno orientirane 2020, Contracted Amount*: 123 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plesio Komputers EAD, Contracted Amount*: 31 496.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 1 326.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "INFOSISTEMS.BG" OOD, Contracted Amount*: 35 880.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Union ""Bluprint Max"", Contracted Amount*: 145 140.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "GAMA/SOFIYA" EOOD, Contracted Amount*: 116 244.24 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Memo konsult LTD, Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ""Foundation of Bisuness education, Contracted Amount*: 32 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 3 726.56 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Teram LTD, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Roel 98 OOD, Contracted Amount*: 147 892.94 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "EA" AD, Contracted Amount*: 107 400.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 School students involved in career guidance activities under the OP, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100 000.00 , Reached amount: 107 132.00
Indicator 2 Подкрепени центрове за кариерно ориентиране, Measure Unit: Брой, Base Value: 28.00 , Target amount: 28.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 3 Share of school students, out of those included in career guidance actions under the OP, who have received individual career guidance consultation, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 18.73

Financial Information

Total Project cost 5 201 235.00 BGN
Grant 5 201 235.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 389 833.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 174.00 0.00 6 174.00 ДЗЗД "Кариерно ориентиране 2020"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 270.34 0.00 1 270.34 "Компания за международни конгреси" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 000.00 0.00 5 000.00 "ИНФОСИСТЕМС.БГ" ООД
Липса на добро финансово управление 25.00 26 850.00 0.00 26 850.00 "ЕА" АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и офис материали, принтерна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства за нуждите на центровете за кариерно ориентиране, пилотните училища и екипа за управление на проекта по четири обособени позиции, Estimated Amount: 117 088.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски и офис материали", съгласно Приложение № 1 към техническата спецификация
    Contractor: Roel 98 OOD
    Contract total funded value: 39 813.74
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка на канцеларски и офис материали , включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП", съгласно Приложение № 2 към техническата спецификация
    Contractor: Roel 98 OOD
    Contract total funded value: 6 516.72
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 "Доставка на принтерна хартия", съгласно Приложение № 3 към техническата спецификация
    Contractor: Plesio Komputers EAD
    Contract total funded value: 31 496.40
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", съгласно Приложение № 4 към техническата спецификация
    Contractor: Roel 98 OOD
    Contract total funded value: 101 562.48
Procedure 2 Subject to due process: Изработка и доставка на материали, свързани с осигуряване на публичност на проекта, Estimated Amount: 72 000.00
  • Differentiated position 1: Договор за изговяне на лого на проекта
    Contractor: Teram LTD
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали и сувенири, Estimated Amount: 145 620.00
  • Differentiated position 1: ОП с предмет: "Изработка и доставка на рекламно-информационни материали сувенири, свързани с осигуряване на информираност, публичност и визуализация .
    Contractor: Union ""Bluprint Max""
    Contract total funded value: 145 140.00
Procedure 4 Subject to due process: Надграждане, актуализиране и поддръжка на Националния портал за кариерно ориентиране на учениците , Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Надграждане, актуализиране и поддръжка на Националния портал за кариерно ориентиране на учениците
    Contractor: "INFOSISTEMS.BG" OOD
    Contract total funded value: 35 880.00
  • Differentiated position 2: Договор за предоставяне на данни за образованието за целите на актуализирането на инфхормацията в НПКОУ
    Contractor: Galya
    Contract total funded value: 598.00
Procedure 5 Subject to due process: Оборудване с офис техника на клубове "Кариера" и ЦКО по две обособени позиции , Estimated Amount: 149 452.80
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка и инсталиране на мултифункционални лазерни устройства, цветни лазерни принтерии преносим и компютри"
    Contractor: "GAMA/SOFIYA" EOOD
    Contract total funded value: 116 244.24
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка и инсталиране на мултимедийни проектори"
    Contractor: "KONTRAKS" AD
    Contract total funded value: 25 650.58
Procedure 6 Subject to due process: Обучение на новоназначени кариерни консултанти, Estimated Amount: 32 400.00
  • Differentiated position 1: Договор за обучение на новоназначеин КК
    Contractor: ""Foundation of Bisuness education
    Contract total funded value: 32 400.00
Procedure 7 Subject to due process: Организиране на обучение за новоназначени кариерни консултанти , Estimated Amount: 26 342.16
  • Differentiated position 1: Договор за осигуряване на логистиката за обучеиние на новоназначени КК
    Contractor: "Company for International Congresses" Ltd.
    Contract total funded value: 25 406.80
Procedure 8 Subject to due process: Отпечетване и разпространение на Програма за кариерно ориентиране на ученици и на инструменти за кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане, Estimated Amount: 216 000.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и разпространение на Програма за кариерно ориентиране ан учениците и на инструменти за кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане
    Contractor: "EA" AD
    Contract total funded value: 107 400.00
  • Differentiated position 2: Договор за дизайна на материалите, които ще се отпечатат
    Contractor: Nikolai
    Contract total funded value: 8 010.00
Procedure 9 Subject to due process: Офис обзавеждане на клубове "Кариера" по две обособени позиции. , Estimated Amount: 121 833.60
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на бюра, столове, шкафове, масички и табуретки"
    Contractor: SD "GALVANO - KOSTADINOV S-IE"
    Contract total funded value: 65 856.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Доставка и монтаж на белиг магнитни дъски, екрани за мултимедийни проектори, маси за мултимедийни поректори и флипчарти
    Contractor: "GURKOV KONSULT" EOOD
    Contract total funded value: 17 136.00
Procedure 10 Subject to due process: Предоставяне на счетоводни услуги по проекта, Estimated Amount: 86 400.00
  • Differentiated position 1: Договор за предоставяне на счетоводни услуги по проекта
    Contractor: Memo konsult LTD
    Contract total funded value: 8 400.00
Procedure 11 Subject to due process: Разработване на инструменти за кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане и адаптиране на инструменти за кариерно ориентиране на ученици със СОП, Estimated Amount: 314 976.00
  • Differentiated position 1: Разработване на инструменти за кариерно ориентиране на ученици, застрашени от отпадане и адаптиране на инструменти за кариерно ориентиране на ученици със СОП
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Договор за изготвяне на техниечско задание за ОП с предмет: "Разработване на инструменти за КО на ученици, застрашени от отпадане и адаптиране на инструменти за ученици със СОП"
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 3 726.56
Procedure 12 Subject to due process: Разработване на модел "Училище - пазар на труда" за подпомагане на трудовата и професионална реализация на завършващите средно образование, Estimated Amount: 518 976.00
  • Differentiated position 1: Разработване на модел "Училище - пазар на труда" за подпомагане на трудовата и професионална реализация на завършващите средно образование
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Изготвяне на техническо задание за разработавне на модел "Училище-пазара на труда" за подпомагане на трудовата и професионалната реализация на завършващите средно образование
    Contractor: Yani
    Contract total funded value: 4 986.00
Procedure 13 Subject to due process: Създаване на Програма за кариерно ориентиране на ниво училище, Estimated Amount: 156 048.00
  • Differentiated position 1: Създаване на Програма за кариерно ориентиране на ниво училище
    Contractor: DZZD Karierno orientirane 2020
    Contract total funded value: 123 480.00
  • Differentiated position 2: Договор за член на екипа за организация и управление на проекта
    Contractor: Sonya
    Contract total funded value: 18 000.00
  • Differentiated position 3: Договор с член на екипа за организация и управление на проекта
    Contractor: Pavlinka
    Contract total funded value: 18 000.00
  • Differentiated position 4: Договор с член на екипа за организация и управление на проекта
    Contractor: Ganka
    Contract total funded value: 18 000.00
  • Differentiated position 5: Договор за изготвяне на експертна оценка на Програмата за кариерно ориентиарне ан учениците на ниво училище
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 1 326.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN