Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0001-C01
Project Name "Establishing Public support center and Day-care support center for children with disabilities and their families in the town of Veliki Preslav"
Beneficiary 000931625 Municipality of Veliki Preslav
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.12.2017
Start Date 01.12.2017
End Date 25.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Велики Преслав, гр.Велики Преслав

Description

Brief description
Изпълнението на настоящото проектно предложение ще допринесе за осигуряване на необходимата инфраструктура за разкриване на нови социални услуги в общността, насочени основно към децата с увреждания и техните семейства. Това ще бъде постигнато чрез извършване на ремонт, преустройство и модернизация на общинска сграда, в която ще бъдат създадени Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, съгласно заложеното в Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги. По този начин ще се разшири спектъра на предлаганите обществени грижи и ще се гарантира социално включване в дългосрочен план на деца, живеещи в изолация поради постоянната нужда от обгрижване.

До 1998 г. в предвидената за интервенция сграда се е помещавала целодневна детска градина, но към настоящия момент зданието не се обитава. Постройката представлява масивна монолитна сграда с изба и два етажа с разгъната застроена площ 1 149 кв. м. В близост до нея се намират многопрофилна болница за активно лeчение, три учебни заведения и паркови площи. 

Основните дейности, включват:
1. изпълнение на инженеринг, включващ:
     а) проектиране;
     б) упражняване на авторски надзор;
     в) изпълнение на строително-монтажни работи;
     г) доставка на обзавеждане и оборудване.
2. извършване на оценка на съответствието;
3. упражняване на строителен надзор;
4. съставяне на технически паспорт;
5. въвеждане в експлоатация.

Очакваните резултати са:
1. изпълнен инженеринг, включващ:
     а) проектиране;
     б) упражнен на авторски надзор
     в) изпълненени строително-монтажни работи;
     г) доставено и монтирано обзавеждане и оборудване;
2. извършена оценка на съответствието;
3. упражнен строителен надзор;
4. съставен технически паспорт;
5. въведен в експлоатация обект.
Activities
  • Activity: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРЕДВАРИТЕЛНИ ДЕЙНОСТИ: За да се набележат енергоспестяващи мерки за привеждането в съответствие с действащата нормативна уредба за енергийна ефективност на сградата, предвидена за създаване на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав, е извършено обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 1 200.00
  • Activity: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА И ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: Дейността ще се изпълнява от бенефициента чрез екип за организация, управление и възлагане на обществени поръчки, който ще бъде ангажиран през целия период на изпълнение на проекта. , Contracted Amount: 12 237.70 , Reported Amount: 10 250.71
  • Activity: ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ПО ПРОЕКТА: В качеството си на бенефициент по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, съгласно Регламент (ЕС)1303 на Европейския парламент и на Съвета от 17 деквември от 2013г., Община Велики Преслав е задължена да предприеме мерки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие. В тази връзка се предвижда изпълнението на следните дейности, свързани с популяризирането на проекта и приноса на ЕС: 1. Публикация в регионална печатна медия по повод стартирането на проекта. /1 бр. x 120 лв. = 120 лв. без ДДС/ 2. Разработване на предпечатен дизайн и отпечатване на 300 бр. информационни /300 бр. x 1лв. = 300 лв. без ДДС/ листовки. 3. Разработване на предпечатен дизайн и отпечатване на 30 бр. информационни плаката. /30 бр. x 7 лв. = 210 лв. без ДДС/ 4. Изработване на 1 бр. информационен транспарант с алуминиева стойка. /1 бр. x 126 лв. = 126 лв. без ДДС/ 5. Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция за минимум 30 участника. /1 бр. x 300 лв. = 300 лв. без ДДС/ 6. Подготовка и раздаване на 44 промоционални комплекта на децата, попадащи в целевата група за обслужване от Дневния център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, включващи: - раница - /44 бр. x 16 лв. = 704 лв. без ДДС/ - кутия за храна - /44 бр. x 6 лв. = 264 лв. без ДДС/ - спинер - /44 бр. x 7 лв. = 308 лв. без ДДС/ - анти стрес фигурка - /44 бр. x 5 лв. = 220 лв. без ДДС/ - рекламна шапка - тип "бейзболна" - /44 бр. x 5 лв. = 220 лв. без ДДС/ - рекламна фланелка - /44 бр. x 8 лв. = 308 лв. без ДДС/ 7. Изработване на 1 бр. постоянна обяснителна табела. /1 бр. x 100 лв. = 100 лв. без ДДС/ 8. Публикация в регионална печатна медия по повод финализирането на проекта. /1 бр. x 120 лв. = 120 лв. без ДДС/ 9. Изработване и монтиране на надпис "Център за обществена подкрепа" "Дневен център /1 бр. x 400 лв. = 400 лв. без ДДС/ за деца с увреждания" Велики Преслав 10. Изработване на 50 бр. рекламни еко бележника с 50 бр. еко химикалки. /50 бр. x 6 лв. = 300 лв. без ДДС/ 11. Организиране на събитие за минимум 30 участника - "Откриване на Център за обществена /1 бр. x 1000 лв. = 1000 лв. без ДДС/ подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав"., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 6 000.00
  • Activity: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ (ПРОЕКТИРАНЕ, УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ И ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ): На избрания изпълнител ще бъде възложено изпълнението на основната дейност по проекта - "инженеринг", която представлява съвкупност от четири технологично и нормативно обвързани под-дейности: 1. проектиране; 2. упражняване на авторски надзор; 3. изпълнение на строително-монтажни работи; 4. доставка на обзавеждане и оборудване. Изпълнението на основната дейност пряко ще доведе до постигането на едната от специфичните цели на проекта: Осигуряване на подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нов социални услуги вобщина Велики Преслав чрез създаване на Център за Обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства , Contracted Amount: 582 801.92 , Reported Amount: 402 144.22
  • Activity: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО, УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР И СЪСТАВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ: Оценка на съответстието За съгласуването и одобряването на инвестиционния проект е необходимо да бъде извършена оценка на съответствието с основните изисквания към строежа, съгласно разпоредбите на чл. 143, ал. 1, т.1 от ЗУТ., включително оценка за съответствието на част „Конструктивна”, съгласно чл. 142, ал. 10 от ЗУТ, и оценка за съответствието на част "Енергийна ефективност" по чл. 169, ал. 1, т. 6 при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. Надзор по време на строителството Съгласно чл. 9 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, обектът на интервнция „Преустройство и реконструкция на общинска сграда за създаване на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав“ е IV-та категория и в тази връзка, на основание чл. 168, ал. 2 от ЗУТ Общината е задължена да сключи договор за упражняване на строителен надзор преди започване на строително-монтажните работи. Технически паспорт Съобразно разпоредбите на чл. 176 "а" от ЗУТ Общината Велики Преслав следва да предприеме необходимите мерки за съставяне на технически паспорт на строежа. В техническия паспорт ще бъдат определени сроковете за извършване на основните и текущите ремонти на строежа и ще се включат данни за всички издадени сертификати, изискващи се от други нормативни актове. Освен това, в документа ще се посочат всички извършени реконструкции, основни ремонти и преустройства, съответствието на характеристиките на строежа с изискванията на действащите нормативни актове и документи и необходимите мерки за тяхното подобряване. , Contracted Amount: 20 416.66 , Reported Amount: 10 458.00
  • Activity: ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ : На основание чл. 177 от ЗУТ Община Велики Преслав в качеството й на възложител следва да предприеме съответните действия за въвеждане в експлоатация на обект: „Преустройство и реконструкция на общинска сграда за създаване на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав“., Contracted Amount: 2 666.67 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Agrovodinvest, Contracted Amount*: 10 530.00 , Reported Amount**: 10 530.00
  • Contractor: "BMB - BOGDAN BOGDANOV" EOOD, Contracted Amount*: 35 664.96 , Reported Amount**: 35 664.96
  • Contractor: MERZHANA, Contracted Amount*: 1 835.65 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 48 408.04 , Reported Amount**: 48 408.05
  • Contractor: NINA, Contracted Amount*: 2 447.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAMEN, Contracted Amount*: 3 671.29 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARTPRINT, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: ANETA, Contracted Amount*: 1 835.65 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Consortium E-Plant Project 20017, Contracted Amount*: 524 800.00 , Reported Amount**: 559 149.04
  • Contractor: MIGLENA, Contracted Amount*: 2 447.54 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ENERTEH OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Nova linia -arh.Avramov, Contracted Amount*: 17 476.00
  • Member of the Consortium: E - PLANT Llc, Contracted Amount*: 419 424.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 194.00 , Reached amount: 194.00

Financial Information

Total Project cost 606 877.80 BGN
Grant 606 877.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 606 877.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 26 214.00 0.00 26 214.00 КОНСОРЦИУМ Е-ПЛАНТ ПРОЕКТ 2017
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 1 198.81 0.00 1 198.81 ПАНДА

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Екип за управление и изпълнение на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проект
    Contractor: KAMEN
    Contract total funded value: 3 671.29
  • Differentiated position 2: Координатор
    Contractor: NINA
    Contract total funded value: 2 447.54
  • Differentiated position 3: Счетоводител
    Contractor: MIGLENA
    Contract total funded value: 2 447.54
  • Differentiated position 4: Специалист "СМР"
    Contractor: ANETA
    Contract total funded value: 1 835.65
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на дейности по информация и комуникация на проекта., Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности по информация и комуникация на проекта.
    Contractor: ARTPRINT
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на доставки на обзавеждане и оборудване във връзка със създаването на Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав, Estimated Amount: 86 789.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на специализирано оборудване“
    Contractor: "BMB - BOGDAN BOGDANOV" EOOD
    Contract total funded value: 35 664.96
  • Differentiated position 2: Oбособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на стандартно оборудване“
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 13 609.53
  • Differentiated position 3: Oбособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на обзавеждане“
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 34 798.51
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на доклад за оценка на съответствието, упражняване на строителен надзор и съставяне на технически паспорт. , Estimated Amount: 20 416.66
  • Differentiated position 1: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието
    Contractor: Agrovodinvest
    Contract total funded value: 10 530.00
  • Differentiated position 2: Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството
    Contractor: Agrovodinvest
    Contract total funded value: 10 530.00
  • Differentiated position 3: Съставяне на технически паспорт
    Contractor: Agrovodinvest
    Contract total funded value: 10 530.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на обследване за енергийна ефективност на сграда и издаване на сертификат за енергийни характеристики., Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на обследване за енергийна ефективност на сграда и издаване на сертификат за енергийни характеристики.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на длъжността "специалист "Доставки", Estimated Amount: 1 835.65
  • Differentiated position 1: Изпълнение на длъжността "специалист "Доставки" в рамките на срока на АДБФП като член на екипа за управление и изпълнение на на проекта.
    Contractor: MERZHANA
    Contract total funded value: 1 835.65
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг – проектиране (изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект), упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи, (съгласно изготвения и одобрен инвестиционен проект) за създаване на център за обществена подкрепа и дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Велики Преслав., Estimated Amount: 496 012.92
  • Differentiated position 1: Проектиране (изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект) и упражняване на авторски надзор
    Contractor: Consortium E-Plant Project 20017
    Contract total funded value: 524 800.00
  • Differentiated position 2: Изпълнение на строително-монтажни работи
    Contractor: Consortium E-Plant Project 20017
    Contract total funded value: 524 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN