Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0048-C08
Project Name With Care Of You
Beneficiary 000875920 MUNICIPALITY OF TARGOVISHTE
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 12.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 29.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Търговище, гр.Търговище

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда функционирането на Комплекс за здравни и социални услуги в общността, включващ предоставяне на 7 социални и здравни услуги, разпределени в два центъра: ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (включващ "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания") и ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (включващ "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, с цел посещаване на детска градина", "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" и "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията". Предвиденият персонал, включва мултидисциплинарен екип - социални работници, психолог, рехабилитатор и супервизор, здравни работници, педагози, медиатори и др. Съществена предпоставка за предоставяне на услугите е наличието на две оборудвани и ремонтирани сгради в които ще се разположи КЗСУО, като продължение на услугите, предоставяни по двата проекта на Община Търговище - "Комплекс за нови алтернативи" по ОПРЧР и “Създаване на интегрирани услуги за деца и семейства” с финансиране от Световна банка .
Activities
  • Activity: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: ЦЕЛ: Добро финансово управление на проекта и законосъобразно изразходване на средствата от ДБФП. ОБХВАТ: Дейностите по организация и управление обхващат цялостната система за добро управление на проекта, за гарантиране на пълната му реализация и постигане на заложените цели. За успешната реализация на проекта ще бъде сформиран екип, отговорен за осъществяване на проектните цели и дейности, за гарантиране на успешната реализация и спазване на хоризонталните принципи на проекта. За постигане на оперативност при работата ще бъдат разработени персонални отговорности и конкретни задачи, които ще се спазват и изпълняват по време на целия проект. Екипът извършва оперативния мениджмънт и изпълнява следните задачи за постигането на тази цел: Организира и управлява дейностите по проекта; Подготвя необходимата документация за сключване на договори с изпълнители, съгласно ЗОП; Провежда месечни работни срещи; Изготвя справки и др. Изготвя цялата информация, относно изпълнението на договора, изисквана от УО и Сертифициращия орган и др. ЕТАПИ: При изпълнение на дейността са обособени три етапа на изпълнение: Етап 1. Подготовка: сключване на договори с екипа за управление на проекта; обособяване на офис и обезпечаване с необходимите материали; Етап 2. Изпълнение: регулярни срещи на екипа; провеждане на месечен мониторинг за напредъка; изготвяне на междинни и заключителен доклад (техническа и финансова част) и др. дейности, съгласно „Ръководство за бенефициенти”; попълване и подреждане на Досието на проекта и др. Етап 3. Заключителна: архивиране на цялата налична документация и предаване за съхранение от ръководството на Бенефициента за срок определен в ДБФП. Администрирането и изпълнението на проекта ще е съобразено със „Закон за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове” (ЗУСЕСИФ). , Contracted Amount: 162 569.38 , Reported Amount: 165 383.95
  • Activity: ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ: ЦЕЛ: Осигуряване на информация и публичност за финансиращата програма – ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. и Европейския социален фонд. ОБХВАТ: Бенефициентът е длъжен „да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира или съфинансира от Европейския социален фонд.“ Затова ще бъдат предприети мерки в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички обяви или публикации, свързани с договора, както и на планираните пресконференции, бенефициентът ще изпълнява задължението си да уточнява, че договорът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. В процеса на изпълнение ще бъдат спазвани задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, техническите характеристики, начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект, съобразно указанията, дадени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. По време та изпълнението на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа, като: • включи на уеб – сайта си (http://www.targovishte.bg), кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз; ще бъдат публикувани обяви за набиране на представители от целевата група и др.; • постави постоянни обяснителни табели, които ще бъдат поставени на видно място, достъпно за широката общественост, в двeтe сгради, в които ще се реализират проектните дейности – 2 бр. • поставяне на обяснителни табели формат А4 за указване местонахождението на услугите в сградите – 7 бр. • публични събития (пресконференции): начална – за представяне на проекта, пресконференция за напредъка на проекта и заключителна – за представяне на резултатите от проекта, които ще бъдат предварително анонсирани – 3 бр. • информационни банери, които ще бъдат поставяни при провеждане на публичните събития и ще стои в сградите на проекта – 2 бр.; • Информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното оборудване по проекта на подходящо място и размер на повърхността на оборудването. • Информационни листовки - 3000 бр. Информирането на обществеността по въпросите на детското развитие и ранната интервенция на увреждането, както и работата с рикови семейства е основна част от цялостния подход за предотвратяване на изоставянето на деца, на деца със специални нужди, неглижирането на потребностите им, задълбочаване на уврежданията или проблемите в развитието. Повишаването на обществената чувствителност и информираност е предпоставка за създаване на поддържащи общности и партньорства, за да бъдат подпомогнати децата от най-ранна възраст и да бъдат придружавани родителите им в процеса на тяхното отглеждане и възпитание. Подкрепата трябва да достигне до повече нуждаещи се, заедно с посланието, че всички семейства имат право на достъп до информация и помощ, както и да се учат едни от други. Чрез изграждане на родителска мрежа за подкрепа, специалистите от КЗСУО се надяват, че родителите ще започнат да се свързват помежду си, да се учат взаимно и да си помагат, което според водещи европейски практики е най-ефективният начин за оказване на подкрепа и интервенция. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени три етапа: Етап 1. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на изпълнител, по реда на ЗОП. Етап 2. Изпълнение на планираните дейности, съгласно описанието на дейността. Етап 3. Отчитане на мерките за информация и комуникация. Изготвяне на необходимия доказателствен материал за предприетите мерки: снимки, копия от статии, линкове към уеб-сайтове, присъствени списъци от публични събития и др. , Contracted Amount: 3 585.60 , Reported Amount: 3 585.60
  • Activity: АДМИНИСТРИРАНЕ НА УСЛУГИТЕ В КЗСУО И СУПЕРВИЗИЯ: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Организация за осъществяване на правилно управление на социалните услуги, предоставяни в двете сгради на новообразувания по настоящият проект КОМПЛЕКС ЗА ЗДРАВНИ И СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ОБЩНОСТТА (КЗСУО - спец. цел 1)чрез прилагане на интегриран подход и принципа за най-добрия интерес на детето., спазване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация и равенството между мъжете и жените. Гарантиране на качеството на услугата чрез редовна супервизия на персонала за разширяване на професионалния опит на екипа и предотвратяване на емоционалното им прегаряне. КЗСУО включва предоставяне на 7 социални ии здравни услуги, разпределени в два центъра:ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (ЦРИДУ) предоставящ услугите "Ранна интервенция на уврежданията" за 45 деца и 75 родители (А+Б) и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" за 30 деца и ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (ЦКПЗС) предоставящ услугите: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" за 300 семейства, "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" - за 30 потребителя за 1 месец (20 – 22 дни) и "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" - за 500 потребителя (средно 1400 прегледа). ОБХВАТ: В дейността е предвидено, според Насоките за кандидатстване Административен персонал в състав: 1 бр. директор, 1 бр. домакин на 4 часов работен ден и 1 и ½ бр. хигиенист и 1 бр. шофьор на 8 часов работен ден, на които ще е осигурено работно облекло. Административният персонал (директор и счетоводител) ще отговаря за цялостната дейност на центъра - организиране, разпределяне, координиране и контролиране на всички дейности. Ръководителят ще е отговорен за качественото управление в съответствие със съществуващата нормативна база за предоставяне на социални услуги в Република България и специално по отношение на финансовото управление, планиране и организиране на дейностите. Отговаря за наличието на задължителните документи и спазване законността и разпределението на задълженията между служителите в КЗСУ. Упражнява контрол за срока, качеството и отговорността по изпълнение на задълженията от служителите. Административният персонал на КЗСУО ще осъществи прилагането на интегриран, мултидисциплинарен и комплексен подход на работа, в който да са въвлечени всички заинтересовани страни и който да е подчинен на принципа за най-добрия интерес на детето. Качеството на предоставяните услуги ще се осигури чрез периодична индивидуална и екипна супервизия. Супервизията е задължителен елемент от добрата практика в помагащите професии. Като модерен инструмент за професионално съпровождане на работата с клиенти, супервизията подлага на рефлексия професионалното ежедневие на специалистите, като им помага да обмислят вече взети решения, да разработят промени, да проявят креативност. Освен гарантиране на качеството на услугата, тя ще способства разширяване на професионалния опит на екипа, свързаността между членовете му и предотвратяване на емоционалното им прегаряне. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени четири етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необходимата документация и разпределяне на отговорностите. Етап 2. Сортиране на услугите и приравняването им към предоставяните по 2 та проекта и разпределение по сградите, в зависимост от наличното оборудване. Етап 3. Функциониране на услугите и извършване на супервизия. Етап 4. Отчитане на услугите – договори с потребители, снимков материал, анкетни карти и карти за обратна връзка, присъствени списъци и т.н., Contracted Amount: 471 070.24 , Reported Amount: 436 466.25
  • Activity: ЦЕНТЪР ЗА РАННА ИНТЕРВЕНЦИЯ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ (ЦРИДУ): ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Осигуряване на подкрепа на децата и семействата чрез предоставяне на набор от превантивни и рехабилитационни мерки за интегрирана подкрепа на деца 0 - 7 г. които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, включително индивидуална педагогическа подкрепа (специфична цел 3). Ранната интервенция на уврежданията включва пряка работа с децата и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом, в зависимост от потенциала му, както и нуждата да се планират промени в средата, в която то живее. ОБХВАТ: В дейността е предвидено две от разписаните за гр. Търговище услуги в Насоките за кандидатстване, да се предоставят заедно в ЦРИДУ, а именно: "Ранна интервенция на уврежданията" за 45 деца и 75 родители (А+Б) и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" за 30 деца.Предвижда се следния персонал в състав: за услуга „Ранна интервенция на уврежданията”: 2 бр. социален работник, 1 бр. логопед, 1 и ½ бр. рехабилитатор/кинезитерапевт, 1 бр. медиатор (родител-експерт от опит), като част от специалистите може да се назначават на граждански договор 2 бр. педиатър и 1 бр. психолог с 4 часова заетост, 1 бр. психолог с 2 часова заетост и 1 бр.специален педагог. Предвидено е закупуване на са дидактични и обучителни материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на 2 те услуги. Основно изискване към персонала са нагласите към толерантност, недискриминация и разбиране към проблемите на етническите общности. Специалистите в ЦРИ ще допринасят за ранно идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ще осигуряват ранна намеса с цел намаляване на ефектите от увреждащото състояние и да предотврати появата на нови. Ранната интервенция е мобилна услуга с превантивен характер. В процеса на подготовка за училище ще се търсят най-добрите алтернативни форми за подкрепа на нуждаещите се деца. Мултидисциплинарната връзка между специалистите по ранна интервенция, педагозите и родителите е важна при обмена на информация за децата, посрещането на техните специфични нужди, поставяне на общи цели, изготвяне на график за терапия, както и общото им планиране и изпълнение. Основният използван подход ще семейно- ориентираният подход, който е иновативен за България. Той поставя във фокуса на работа не само детето, но и цялото семейство. Персоналът в ЦРИ ще осъществи прилагането на интегриран, мултидисциплинарен и комплексен подход на работа, в който да са въвлечени всички заинтересовани страни и който да е подчинен на принципа за най-добрия интерес на детето. Дейността се предоставя в оборудвани стаи за кинезитерапия, психомоторни дейности и игра с децата, както и за работа с родители. Налично е необходимото оборудване: съоръжения, психомоторни модули, огледала, подходящи подови настилки, играчки, дюшеци, стая за родителите, участващи в сесиите с кинезитерапевта и специалиста по психомоторни дейности. Предвидено е закупуване на игри и материали за развитие на фината и общата моторика на детето и познавателните умения, когнитивно и социално-емоционално развитие и общуване на детето, въображение и асоциативно мислене, пространствена ориентация, цветови и количествени възприятия и правилната координация. ЕТАПИ: За изпълнение на дейността са обособени три етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необходимата документация и разпределяне на отговорностите. Изготвяне на графици за мобилна работа. Етап 2. Функциониране на ЦРИДУ. Етап 3. Отчитане на резултатите – договори с потребители, снимков материал, анкетни карти и карти за обратна връзка, присъствени списъци и т.н. , Contracted Amount: 677 108.00 , Reported Amount: 621 291.33
  • Activity: ЦЕНТЪР ЗА КОНСУЛТИРАНЕ, ПОДКРЕПА И ЗДРАВЕ В СЕМЕЙСТВОТО (ЦКПЗС): ЦЕЛ: Осигуряване чрез ЦКПЗС на подкрепа на семействата в отглеждането на децата и стимулиране за по-голяма активност във всички сфери на живота, за подобряване на качеството на връзката дете – родители (спец. цел 2) Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа–от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на образование, квалификация, шансове за заетост и т.н.Предвижда се подкрепата на сем. на дете в предуч. възраст чрез инд. подход и гъвкав модел на взаимодействие и доп. услуги за деца и сем., целящи успешно постъпване в 1клас.Целта е не само подкрепа в случай на установено увреждане или пък заболяване, а и да се формира здр. култура за правилно отглеждане на децата, като превенция на здравни рискове.Предвижда се и редовно наблюдение на здравното, физ. и психомоторното разв. на бебетата и децата за превенция на заболеваемостта - услугите са за наблюдение и няма да дублират такива, финансирани от НЗОК. ОБХВАТ: Предвидено е 5 от разписаните за гр. Т-ще услуги в Насоките, да се предоставят заедно в ЦКПЗС а именно:"Предоставяне на психолог. подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на род. умения", "Семейно консултиране и подкрепа"и"Индивид. и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" за 300 сем., "Доп. педаг. подготовка за повишаване на уч. готовност на децата за равен старт в у-ще" - за 30 потребителя за 1 м. и "Подкрепа за осигуряване на здр. детска консултация и превенция на заболяванията" - 500 потребителя (ср. 1400 прегледа).Предвиден е персонал в следния състав: за първите 3 услуги: 1 бр. педиатър и 1 бр. гинеколог с 200 ч. заетост за 1 календарна година.; 1 бр. акушерка и 1 бр. юрист с 400 ч. заетост за 1 календарна година.; 1 и ½ бр. психолог; 1 бр. мед. сестра, 2 бр. соц. работник и 3 бр. медиатор на 8 ч. раб.ден. За услугата "Допълнителна педагог. подготовка за повиш. на училищната готовност на децата за равен старт в училище" - 1 бр. педагог с 230 ч. заетост за 1 к. година. За услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" - 1 бр. стоматолог с 200 ч. заетост за 1к. година.; 1 бр. мед. сестра и 1 бр. медиатор със 720 ч. заетост за 1 к. година. За 5–те услуги в обхвата на ЦКПЗС е предвидено закупуване на дидактични и обучителни материали и консумативи, детски храни и др. свързани с пряката работа с потребителите на 2 те услуги. Основно изискване към персонала са нагласите към толерантност, недискриминация и разбиране към проблемите на етническите общности. Специалистите в ЦКПЗС ще поставят в центъра сем. като едно неделимо цяло и ще предоставят интегрирани здравни, соц. и образ. услуги за грижи за родители и деца от уязвими гр. Предвижда се осъществ. на работа в общността; подкрепа – емоц., практ., материална и финансова, за предотврати изоставянето; ориентиране и насочване към др. социални, образов., здр. услуги и за заетост; насочване на бременни жени в риск и майки към -мата на здравеоп.; индив. работа - консултиране, придружаване, посредничество, мат. подкрепа. Ще се извършва инд. и групова работа с родители, консултиране и психотерапия за деца, преживели насилие и неглижирани. Предвижда се мобилна работа - обходи на рискови райони веднъж на 2 седмици или на 1 месец. Обуч. за родители - групи за родители на кърмачета и деца до 3 г. и групи за бременни и бъдещи бащи. Организиране на летни групи за повишаване на уч. готовност. Редовното наблюдение на здр., физ. и психомот. развитие на бебетата и децата е също част от ЦКПЗС. ЕТАПИ: Обособени 3 етапа: Етап 1. Подготвителен – разработване на необход. док. и разпределяне на отговорностите. Изготвяне на графици за мобилна работа и за разпределение в 2 сгради. Етап 2. Функциониране на ЦКПЗС. Етап 3. Отчитане на резултатите – дог. с потребители, снимков материал, анк. карти и карти за обратна връзка, прис. списъци и т.н., Contracted Amount: 473 930.00 , Reported Amount: 461 033.59

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ALTER CONSULT LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 215.82
  • Contractor: RAYLEND LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 642.51
  • Contractor: TOGO 2011 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: PROSVETA-SOFIQ AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 228.00
  • Contractor: Aresgas EAD, Contracted Amount*: 138 000.00 , Reported Amount**: 83 542.02
  • Contractor: Marinela, Contracted Amount*: 6 440.00 , Reported Amount**: 6 536.00
  • Contractor: Milka, Contracted Amount*: 6 400.00 , Reported Amount**: 6 399.75
  • Contractor: BIOCID-HRISTO RALEV ET, Contracted Amount*: 104.00 , Reported Amount**: 104.00
  • Contractor: FONDACIA "MCC-BULGARIA", Contracted Amount*: 10 359.57 , Reported Amount**: 8 328.93
  • Contractor: ZHELEV I KO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 954.82
  • Contractor: Rusimir, Contracted Amount*: 11 700.00 , Reported Amount**: 11 334.42
  • Contractor: BILDBRAIT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: Yanka, Contracted Amount*: 5 050.00 , Reported Amount**: 4 309.96
  • Contractor: Pavlinka, Contracted Amount*: 17 400.00 , Reported Amount**: 16 519.98
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 3 960.00 , Reported Amount**: 1 863.77
  • Contractor: SKAI TRAVEL OOD, Contracted Amount*: 2 049.60 , Reported Amount**: 2 049.60
  • Contractor: DENTASVET 1 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: D-R ELKA IOTOVA-IPPMP 11 EOOD, Contracted Amount*: 13 400.00 , Reported Amount**: 13 760.00
  • Contractor: STANKOM 2010, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 460.40
  • Contractor: SIMA OIL, Contracted Amount*: 23 700.00 , Reported Amount**: 12 309.60
  • Contractor: D E A DIVELOPMENT EOOD, Contracted Amount*: 1 536.00 , Reported Amount**: 1 536.00
  • Contractor: ASIPP, Contracted Amount*: 7 938.00 , Reported Amount**: 225.00
  • Contractor: Cvetanka, Contracted Amount*: 1 840.00 , Reported Amount**: 1 647.00
  • Contractor: TIEV Ltd., Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 653.60
  • Contractor: Electrohold Trade EAD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 973.27
  • Contractor: OFIS KONSYMATIVI OOD, Contracted Amount*: 12 624.00 , Reported Amount**: 5 820.11
  • Contractor: ENERGO-PRO ENERGIINI YSLYGI EOOD, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 9 904.98
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 1 218.76 , Reported Amount**: 3 903.76
  • Contractor: DZI OBWTO ZASTRAXOVANE EAD, Contracted Amount*: 133.00 , Reported Amount**: 2 065.13
  • Contractor: Sopharmacy 25, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 171.60
  • Contractor: INFORMACIONNO OBSLYJVANE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 7 938.00 , Reported Amount**: 469.00
  • Contractor: Obshtina Targovishte, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 13 283.02
  • Contractor: AMMD OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 047.00
  • Contractor: VEA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: MOUSETOYS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 914.62
  • Contractor: agenciq patna infrastuktura, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 616.00
  • Contractor: Nadejda, Contracted Amount*: 8 800.00 , Reported Amount**: 6 703.76
  • Contractor: OFIS TREID BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 75.78 , Reported Amount**: 75.78
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 2 623.99
  • Contractor: MIMO 96 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 277.99
  • Contractor: PANACEIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 270.00
  • Contractor: ENERGY MARKET, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 2 662.98
  • Contractor: Georgii, Contracted Amount*: 29 844.00 , Reported Amount**: 9 890.94
  • Contractor: Milkana, Contracted Amount*: 8 330.00 , Reported Amount**: 7 442.00
  • Contractor: ET " TINNA - 2004 - TATIANA PETROVA ", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 271.86
  • Contractor: SIGO 2006, Contracted Amount*: 9 045.77 , Reported Amount**: 3 756.10
  • Contractor: OFIS TREID BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 211.82
  • Contractor: VEGONI-GEORGI XRISTOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 211.97
  • Contractor: TRANS KO 04 EOOD, Contracted Amount*: 120.36 , Reported Amount**: 120.36
  • Contractor: ASTEKO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 148.20
  • Contractor: SIMA EOOD, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 711.24
  • Contractor: DJENERALI ZASTRAXOVANE AD, Contracted Amount*: 1 434.00 , Reported Amount**: 1 443.10
  • Contractor: OP "Detsko i uchenichesko xranene", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 253.00
  • Contractor: STANKOM 2010 EOOD, Contracted Amount*: 11 090.40 , Reported Amount**: 806.40
  • Contractor: BAW-NAI-PO OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 999.00
  • Contractor: ALIANS AYTO VARNA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 419.78
  • Contractor: TEHNOTERM-SI-JI EOOD, Contracted Amount*: 4 166.40 , Reported Amount**: 1 059.48
  • Contractor: TRMOLS EOOD, Contracted Amount*: 1 812.00 , Reported Amount**: 968.22
  • Contractor: CLEVER BOOK, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.27
  • Contractor: IPPDP, Contracted Amount*: 12 500.00 , Reported Amount**: 12 230.00
  • Contractor: VITAVET-DDD, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 819.98
  • Contractor: GLOBAL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 276.35
  • Contractor: vodosnabdqvane i kanalizaciq ood, Contracted Amount*: 16 800.00 , Reported Amount**: 5 878.74
  • Contractor: COM IDI Ltd., Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 718.20
  • Contractor: SIGO 2006, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 433.95
  • Contractor: lovets-01 eood, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 36.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 34 704.00 , Reported Amount**: 12 927.88
  • Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD, Contracted Amount*: 7 346.43 , Reported Amount**: 805.09
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 3 736.00 , Reported Amount**: 3 496.00
  • Contractor: ES AI EN 2003 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 677.56
  • Contractor: TURAN-61 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 390.00
  • Contractor: Knijarnica AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.15
  • Contractor: D.D.D-1 OOD, Contracted Amount*: 708.00 , Reported Amount**: 460.80
  • Contractor: Nomad energy company Ltd, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 5 955.25
  • Contractor: Rubikom OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24.00
  • Contractor: Uzeine, Contracted Amount*: 5 600.00 , Reported Amount**: 3 672.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 950.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 675 319.55 BGN
Grant 1 675 319.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 675 319.55 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Търговище", Estimated Amount: 329 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Търговище"
    Contractor: vodosnabdqvane i kanalizaciq ood
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинската администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Estimated Amount: 57 950.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинската администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Contractor: OFIS KONSYMATIVI OOD
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“ , Estimated Amount: 748 510.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение и избор на координатор на балансиращата група за нуждите на Община Търговище“, Estimated Amount: 748 510.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение и избор на координатор на балансиращата група за нуждите на Община Търговище“
    Contractor: ENERGY MARKET
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на нетната електрическа енергия с ниско напрежение от доставчика от последна инстанция (ДПИ) за нуждите на Община Търговище“., Estimated Amount: 560 403.20
  • Differentiated position 1: доставка на електрическа енергия ниско от доставчик от последна инстанция ( DPI ) за нуждите на обекти към общинска администрация Търговище
    Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка чрез покупка на горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“, Estimated Amount: 1 039 975.00
  • Differentiated position 1: „Доставка чрез покупка на горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: „Изпълнение на дейности по информиране и публичност по проект BG05M9OP001-2.004-0048-C01 „С ГРИЖА ЗА ТЕБ”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г. по обособени позиции” , Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии”
    Contractor: D E A DIVELOPMENT EOOD
    Contract total funded value: 1 536.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Изработване на печатни информационни материали”,
    Contractor: SKAI TRAVEL OOD
    Contract total funded value: 2 049.60
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 690 320.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия за нуждите на Община Търговище
    Contractor: ENERGO-PRO PRODAJBI AD
    Contract total funded value: 146.43
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 841 388.82
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Contractor: ENERGO-PRO ENERGIINI YSLYGI EOOD
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 1 915 725.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище
    Contractor: Nomad energy company Ltd
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на нетната активна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“, Estimated Amount: 1 872 671.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетната активна електрическа енергия ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Търговище“
    Contractor: Electrohold Trade EAD
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчна вода за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 264 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчна вода за нуждите на Община Търговище
    Contractor: vodosnabdqvane i kanalizaciq ood
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище и второстепенните разпоредители с бюджети , Estimated Amount: 1 155 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище и второстепенните разпоредители с бюджети
    Contractor: Aresgas EAD
    Contract total funded value: 36 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 264 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище, Estimated Amount: 817 793.37
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за нуждите на Община Търговище
    Contractor: Aresgas EAD
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Търговище, Estimated Amount: 985 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Търговище по две обособени позиции.
    Contractor: SIMA OIL
    Contract total funded value: 8 100.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по две обособени позиции , Estimated Amount: 1 271 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 "Горива (бензин А95Н, дизелово гориво, пропан-бутан и тежко гориво (мазут)) за транспортни средства
    Contractor: SIMA OIL
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище, Estimated Amount: 1 623 625.00
  • Differentiated position 1: Доставка чрез покупка на горива за транспортните средства на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище
    Contractor: SIMA OIL
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка чрез покупка на горива, масла (моторни, хидравлични и редукторни, ), антифриз и спирачна течност за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджети към Община Търговище по обособени позиции., Estimated Amount: 253 313.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 - Горива (бензин А95Н, дизелово гориво и пропан-бутан), масла (моторни, хидравлични и редукторни, ), антифриз и спирачна течност за транспортните средства;
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 218.76
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2-Гориво за отопление (газьол за промишлени и комунални цели)
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 20 Subject to due process: Доставка чрез покупка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия за нуждите на Община Търговище по обособени позиции, Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хора с увреждания"
    Contractor: SIGO 2006
    Contract total funded value: 211.82
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 "Копирна и принтерна хартия, включени в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания"
    Contractor: TRANS KO 04 EOOD
    Contract total funded value: 120.36
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 "Канцеларски материали, извън списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания"
    Contractor: OFIS TREID BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 75.78
Procedure 21 Subject to due process: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Търговище по обособени позиции”, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 "Застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста""
    Contractor: DZI OBWTO ZASTRAXOVANE EAD
    Contract total funded value: 133.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 "Застраховка "Автокаско""
    Contractor: DJENERALI ZASTRAXOVANE AD
    Contract total funded value: 1 434.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN