Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1357-C03
Project Name New jobs - sustainable employment
Beneficiary 200779596 Martkal Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.09.2016
Start Date 21.09.2016
End Date 21.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Несебър, гр.Свети Влас

Description

Brief description
"Марткал" ЕООД е развиваща се и амбициозна компания в сферата на ресторантьорството. Развива дейността си в обект – ресторант и супермаркет с гореща точка „Марина“, находящи се в Свети Влас. Ръководството на компанията води последователна политика в областта на заетостта и в частност разкриването на нови работни места. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти води до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните услуги. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и над 54 г.Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 14 лица . Предвижда се 8 лица да бъдат на възраст до 29 години и над 54 г., и 6 лица на възраст от 30 до 53 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено оборудване, което ще се ползва от новоназначените лица за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 7 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Подбор на целевата група; Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Информиране и публичност и Организация и управление.
Финансовото състояние на компанията е стабилно, което е предпоставка за успешното изпълнение на предвидените дейности. 
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Activities
  • Activity: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Contracted Amount: 16 814.28 , Reported Amount: 25 225.14
  • Activity: Подбор на представители на целевата група: Включване на лица от целевата група в изпълнение на дейностите по проекта. Предотвратяване на продължителен престой на пазара на труда на лицата от целевата група, чрез включването им в заетост. Дейността ще бъде осъществена на следните етапи: - проучване и идентифициране на всички лица, които отговарят на възрастовите изисквания на целевата група; подбор 14 лица, отговарящи на изискванията на целевата група;, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Марткал" ЕООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за ресторантьорството - Майстор готвач, Готвач, Сервитьор, Снабдител доставчик, така и за администриране на дейността - Счетоводители. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 14 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъде закупено оборудване за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица в производствения процес ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Марткал" ЕООД., Contracted Amount: 102 273.96 , Reported Amount: 102 871.73
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на оборудване и специализиран софтуер за комплексно управление на ресторантьорската дейност . Компанията разполага с кухненско оборудване, което не е достатъчно за обезпечаване на работния процес. Няма софтуер за управление на ресторантьорската дейност. Доставката на необходимите продукти се възлага на външен изпълнител. Това налага необходимостта от покупка на: - лек автомобил-пикап, който ще обезпечи работното място за Снабдител доставчик - паро конвекционална фурна с вграден бойлер за наситена пара, с която ще се обезпечи работното място за Майстор готвач и Готвач - иновативен продукт - специализиран софтуер за комплексно управление на ресторантьорската дейност, с който ще се обезпечи работното място за Сервитьор На предвидените 2 лица административен персонал - Счетоводители компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване и ДНА - софтуер с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване и ДНА - софтуер ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Contracted Amount: 52 400.00 , Reported Amount: 52 400.00
  • Activity: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 700 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в компанията., Contracted Amount: 3 460.00 , Reported Amount: 3 460.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ESPAS AUTO LTD, Contracted Amount*: 22 700.00 , Reported Amount**: 22 700.00
  • Contractor: HOSPITALITY AND RETAIL SYSTEMS LTD, Contracted Amount*: 15 700.00 , Reported Amount**: 15 700.00
  • Contractor: VESELINA, Contracted Amount*: 6 216.00 , Reported Amount**: 9 458.66
  • Contractor: IVANKA, Contracted Amount*: 8 547.00 , Reported Amount**: 11 250.00
  • Contractor: ALMABAR LTD , Contracted Amount*: 14 000.00 , Reported Amount**: 14 000.00
  • Contractor: PETYA, Contracted Amount*: 2 051.28 , Reported Amount**: 4 516.48
  • Contractor: NEW PROJECT CONSULT LTD, Contracted Amount*: 3 460.00 , Reported Amount**: 3 460.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 16.00

Financial Information

Total Project cost 174 948.24 BGN
Grant 174 948.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 173 070.21 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване – Лекотоварен автомобил, Estimated Amount: 22 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване – Лекотоварен автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване – паро конвекционална фурна с вграден бойлер за наситена пара, Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване – паро конвекционална фурна с вграден бойлер за наситена пара
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване – паро конвекционална фурна с вграден бойлер за наситена пара
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка, монтаж и инсталация на специализиран софтуер, Estimated Amount: 15 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и инсталация на специализиран софтуер
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Estimated Amount: 6 216.00
  • Differentiated position 1: Координатор по проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Координатор проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Estimated Amount: 2 051.28
  • Differentiated position 1: Счетоводител по проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Счетоводител проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност, Estimated Amount: 3 460.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на мерки за информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-1357, Estimated Amount: 3 460.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Специализиран софтуер за комплексно управление, Estimated Amount: 15 700.00
  • Differentiated position 1: Специализиран софтуер за комплексно управление
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN