Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-1479-C02
Project Name Good and safety working conditions "Ilinden " Ltd.
Beneficiary 824166458 Ilinden Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 06.06.2017
Start Date 06.06.2017
End Date 06.06.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Общата цел на проекта е да се подобри качеството на работната среда в „Илинден” ЕООД чрез осигуряване на добри и безопасни условия на труд, въвеждане на гъвкави форми на организация на труда и управление на човешките ресурси, подобряване качеството на работните места чрез инвестиции в колективни и лични предпазни средства, обучения на персонала за намаляване на рисковете на работната среда и осигуряване на социални придобивки. Изпълнението на проекта ще даде възможност за прилагане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността, опазване на природата и ефикасно използване на ресурсите. 
Основни дейности:
Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в "Илинден" ЕООД
Осигуряване на средства за колективна защита, чрез модернизация и реконструкция на съществуващи обекти и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" 
Обучение на 223 служители от "Илинден" относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.
Социални придобивки за работещите в "Илинден" чрез оборудване на столова и осигуряване на стаи за почивка и хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд.
Дейностите по проекта откликват на потребностите на целевата група – необходимост от гъвкави форми на заетост и обучение на персонала с цел усъвършенстване на уменията за предотвратяване на рисковете на работното място и опазването на околната среда. Инвестициите в колективни предпазни средства и модерни и ергономични ЛПС и работно облекло, ще гарантират по-висока степен на защита от трудови злополуки и намаляване на професионалните заболявания, а създаването на социални придобивки, ще подобри условията на труд и ще повиши мотивацията на работещите и производителността в предприятието.
Activities
  • Activity: Управление на проекта: Дейността има за цел да осигури успешното изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и индикатори, планово протичане на дейностите и спазване на сроковете, контрол на разходите и прозрачност на процедурите. Дейността ще се изпълнява в съответствие с условията на Административния договор за безвъзмездна помощ и съгласно указанията, разписани в „Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд" по ОП РЧР. В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от: Ръководител: 1. Отговаря за управлението и цялостното изпълнение на проекта. 2. Осъществява мониторинг и контрол на проекта. 3. Контролира качеството на доставките и строително-монтажните работи. 4. Контролира законосъобразността и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета. 5. Наблюдава и контролира спазването на план-графика за изпълнение на дейностите. 6. Контролира воденето на документацията. 7. Отговаря за публичността на проекта. 8. Изготвя техническите доклади за проекта и ги представя пред УО. Координатор: 1. Подготвя тръжната документация и я предоставя за съгласуване с УО. 2. Отговаря за провеждане на тръжните процедури. 3. Сътрудничи на Ръководителя при изпълнение на дейностите по проекта. 4. Извършва административно обслужване на проекта и архивиране на документацията. 5. Подготвя информационни материали за публичност на проекта. 6. Изготвя документи, справки и изпълнява административни задачи. 7. Отговаря за кореспонденцията с УО. Координатор СМР: 1. Следи за изпълнение на договорите с изпълнителите на СМР. 2. Взема организационни и технически решения за извършването на СМР. 3. Следи за качеството на изпълнение на СМР. 4. Отговаря за воденето и архивирането на техническата документация. 5. Информира Ръководителя на проекта за възникнали трудности и помага за навременното им решаване. Счетоводител: 1.Отговаря за законосъобразното и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета на проекта. 2.Изготвя договори, ведомости, финансови доклади, справки и други документи. 3.Обработва всички първични счетоводни документи. 4.Подготвя и извършва всички видове плащания. 5. Изготвя финансовите доклади на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат извършвани още: планиране, счетоводство и финансов мениджмънт, въвеждане на система за вътрешен мониторинг и контрол, управление на доставките и тръжните процедури по ЗУСЕСИФ и ПМС №160, отчетност, комуникация със заинтересованите страни и други. Веднага след подписване на договора с УО, екипът по изпълнението ще предприеме следните стъпки: • Сключване на договори с членовете на екипа по проекта; • Изготвяне на Оперативен план с фиксирани срокове за реализация на дейностите; • Изготвяне на график и провеждане на редовни срещи на екипа на проекта по организацията и логистиката на изпълнението на дейностите, за установяване на механизмите на работа и координация на изпълнението. • Провеждане на приложимите по ЗУСЕСИФ и ПМС №160 процедури за избор на изпълнители. Дейност 1 се реализира текущо в рамките на целия проект и включва изготвянето на финални финансов и технически доклад. Разходите за изпълнение на тази дейност включват възнаграждения за членовете на екипа по проекта на база часова ставка, както следва: Ръководител - 1240 часа по 10,00 лв. Координатор - 1101 часа по 8,00 лв. Координатор СМР - 500 часа по 8,00 лв. Счетоводител - 732 часа по 6,00 лв. Общо: 29600 лв., Contracted Amount: 29 600.00 , Reported Amount: 29 600.00
  • Activity: Информация и публичност на проекта: Дейността е дефинирана в съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕС) №1303 от 2013 г. на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общо приложими разпоредби на Европейските структурни фондове и ще бъде изпълнявана при стриктно съблюдаване на правилата, разписани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014–2020 г.“ Тя има за цел популяризиране на целите, дейностите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта и информиране на обществеността за възможностите на европейските структурни фондове за подкрепа на работодателите в процесите за подобряване на работната среда в предприятията, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд и въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и ресурсната ефективност и опазване на околната среда. Разбирането на екипа на проекта е, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност. Изпълнението на дейността ще започне през месец 1-ви с подготовка на информация за целите, дейностите, очакваните резултати и отпуснатата безвъзмездна помощ от ЕСФ чрез ОП РЧР. Още със стартиране и по време на цялата продължителност на проекта са предвидени редица дейности, свързани с популяризиране и разпространение на информация за етапите от неговото изпълнение. Те са насочени към провокиране на широк обществен интерес и поддържане на непрекъсната осведоменост за развитието и целевата ефективност на дейностите и ще бъдат постигнати чрез: - Публикации в началото и края на проекта в регионални и национални медии (вкл. електронни) за оповестяване на целите и представяне резултатите на проекта - 4 бр. прубликации. - изготвяне на бланки за писма и факсове, образци за представяне на доклади с логото на ЕС и инициалите на програмен период 2014-2020. - окачване на информационни табели на видно място в административната сграда на "Илинден" и в помещенията, реновирани по проекта - 4 бр.; - изработване на 38 броя стикери да обозначаване на закупеното по проекта оборудване. Дейността ще се осъществи чрез следните стъпки: - Подготовка на документация и избор на изпълнител за отпечатване на информационни материали и публикации, в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС №118 за избор на изпълнител. - Отпечатване и разпространение на информационни материали и публикации. , Contracted Amount: 2 900.00 , Reported Amount: 2 569.61
  • Activity: Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в "Илинден" ЕООД (съгласно дейност 1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на дейността е да се оптимизира управлението и развитието на ЧР и включва всички 223-ма служители на „Илинден” ЕООД. Дейността има за цел да осигури оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси чрез внедряване на система, осигуряваща гъвкави форми на заетост с акцент върху съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на служителите и удължаване трудовия живот на работещите на възраст над 54 г. (109 лица, 49% от заетите), въвеждане на иновативни модели и системи за обучение и кариерно развитие, подобряване организация на труда с цел повишаване производителността и опазване на околната среда, въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешките ресурси - планиране, подбор и наемане, оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между различни звена в предприятието. Необходимостта от създаване на система за развитие на човешките ресурси е в съответствие със Стратегическите цели за развитие на дружеството и Краткосрочната програма за развитие, като се основава на нуждите от организационни промени за развитие на персонала, отговарящи на потребностите на служителите и амбициите на мениджмънта. Предложената методология има за цел да подобри работната среда в предприятието, чрез осигуряването на ефективни форми на организация на труда и управлението на ЧР, което от своя страна ще подобри качеството на работните места и ще повиши производителността на труда. Разработената система ще обхване всички 223 служители и ще обединява следните модули: 1. Анализ на текущото състояние и въвеждане на иновативни модели за организация на труда и управление на ЧР в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда: Оценката на състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност в „Илинден” ще допринесе за създаване на условия за по-рационално използване на трудовите и материалните ресурси, повишаване на ефективността на служителите и производителността на труда, както и набелязване на необходимите мерки за подобряване условията на труд. 2. Правила за планиране и подбор на ЧР: Целта е да се подпомогне осъществяването на мисията на управлението на ЧР чрез откриване, развиване и запазване на най-подходящите хора за работа в полза на бизнес интереса и издигане престижа на предприятието. 3. Правила за провеждане на въвеждащо и поддържащо обучение и кариерно развитие: Ключов елемент за прилагането на ефективна и модерна политика за управление и развитие на ЧР е създаването на правила за постоянно развитие на професионалните умения и квалификацията на служителите чрез обучения. Процесът на модернизиране на дейността изисква целенасочени усилия за създаване на условия за прилагане на предвиденото професионално развитие и формиране на нова бизнес култура, ориентирана към нуждите на пазара, които могат да бъдат постигнати чрез проектирането и провеждането на обучения и кариерно развитие на служителите. 4. Правила за въвеждане на гъвкави форми на заетост, в т.ч. удължаване на трудовата активност на работниците над 54 г., младите хора, заети в обучение или отглеждащи деца до 6 г. възраст и трудоустроени лица: Предвижда се оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място, менторство, работа по график и др.) и практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. Промените ще позволят ефективно да се използва ценния потенциал на възрастните работещи. Друга цел е да се задоволят потребностите на младите хора, които са в образование, младите майки и хората с увреждания като им се предостави възможност да запазят своята заетост. 5. Разработване на система за усъвършенстване на трудовите отношения и оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между звената в компанията. 6.Препоръки за внедряване на Системата: приемане от ръководните органи и включване във вътрешни документи, изготвяне на правилници и др., Contracted Amount: 29 480.00 , Reported Amount: 29 480.00
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита, чрез модернизация и реконструкция на съществуващи обекти и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд (съгласно дейност 3.1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на тази дейност е да се осигури колективна защита на работещите в производството в "Илинден" чрез ремонт и реконструкция на системи за пречистване на въздуха (аспираторицаонни системи) в 3 производствени помещения - Заваръчен цех, Термичен цех и Газорезна и да се модернизира настилката в цех "Основно производство", като се обработи с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Дейността е в съответствие с предписанията (т.8 и т.13) на „Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска в "Илинден" ЕООД" и ще допринесе за осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в предприятието. Поддейност 1: Ремонт и реконструкция на аспирационни системи: Аспирационните системи в 3-те помещения са изградени още при построяването на завода 1968 г. Към днешна дата те са в изключително лошо техническо състояние и не осигуряват необходимата защита от от прах, токсични и други вредни вещества. Чрез модернизация на трите аспирационни системи ще се осигури чист въздух в работните помещения като по този начин се гарантира по-висока степен на защита на безопасността и здравето на работещите в тях (общо 12 бр. служители). Реконструкцията на аспирационните системи включва подмяна на въздуховоди, смукателни вентилатори и решетки. Подменените елементи на системите ще осигурят тяхната ефективна работа и ще доведат до икономии на ресурси (електричество) при функционирането им. Прекият ефект от тази поддейност се изразява в подобряване условията на микроклимата в помещенията чрез ефективно и надеждно пречистване на замърсения от прахови частици, миризми, пушеци и вредни вещества въздух и осигуряване на безопасни работни места. Дейността е пряко насочена към опазването на околната среда, допринася за зелен растеж и интегрира изискванията за опазване на околната среда, ресурсната ефективност, смекчаването на изменението на климата и адаптацията към него, чрез мерки за намаляване на вредните вещества, отделяни в атмосферата от промишленото производство. С помощта на аспираторите, замърсеният въздух ще бъде филтриран и чак тогава изведен от помещенията. Разходи: 17243 лв. Поддейност 2: Подобряване качеството на повърхността на подовата настилката в цех "Основно производство" чрез ремонт и обработване с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Настилката е с площ от 500 кв. м и е полагана още с построяването на завода през 1968 г. Предвид спецификата на машините, които се използват в производството и натоварването, на което е подложена, настилката е изронена и деформирана на много места. С годините по нея са се наслоили препарати и масла, които я правят хлъзгава и носеща рискове от падане и трудови злополуки. С цел подобряване качеството на работната среда и намаляване на рисковете за здравето на работещите (около 150 работници в този цех), се предвижда реконструиране на настилката чрез механично отнемане на горния слой до необходимата дълбочина и изкърпване, полагане на слой от шлайфан бетон и обработване с епоксиден грунд и кварцов пясък, позволяващ постигането на висока устойчивост на хлъзгане, обезпрашаване и полагане на специални бои, издържащи на натоварване и предотвратяващи наслояването на замърсявания и масла. Новата настилка ще бъде устойчива на удар и не просмуква масла и други замърсители, намалява наличието на прах. Тя ще гарантира по-висока степен на защита от травми поради подхлъзване и падане и ще доведе до предотвратяване на трудовите злополуки. Чрез нейната реконструкция ще се сигурят безопасни и здравословни условия на труд и ще се постигне подобряване на производствената среда и здравния статус на работниците и служителите. Разходи: 17657 лв., Contracted Amount: 34 900.00 , Reported Amount: 31 453.36
  • Activity: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" (съгласно дейност 3.2 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел е да се подобряват условията на труд и здравето на работещите в "Илинден". Въвеждането в употреба на ново работно облекло и ЛПС ще допринесе за минимизиране на риска от неблагоприятните въздействия на работната среда - шум, прах, вибрации, йонизиращи и нейонизиращи лъчения, химически - работа и досег с химически продукти и вещества и др. Чрез осигуряването на нови, висококачествени и по-модерни ЛПС и специално работно облекло ще се осигури по-висока степен на защита от трудови злополуки и намаляване професионалните заболявания на работниците. Това ще допринесе за повишаване мотивацията и удовлетвореността им от работата и ще повиши значително тяхната производителност. Носенето на предпазни дрехи или специално облекло и ЛПС като елемент от работната среда и като предпоставка за осигуряване на БЗР, е една от най-важните превантивни мерки при наличие на рискове. Самата работна среда във фирмата включва в достатъчна степен рискови фактори, които налагат носене на предпазни средства или екипировка. Директното въздействие на рисковите фактори – особено на физическите фактори на средата, може да се елиминира в определена степен от предпазните средства - специалното работно облекло и ЛПС. Изискванията към тях, които законодателството по здраве и безопасност поставя, са да осигуряват защита от рисковете, без да увреждат здравето, да отговарят на условията на съответното работно място, да са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите. "Илинден" редовно осигурява работно облекло на работещите, които са изложени на различни увреждащи здравето рискове, а всяка година се актуализира списъка на длъжностите и лицата, които трябва да използват работно облекло и ЛПС при работа, съгласно оценката на риска и променящите се производствени условия. Носенето на предпазни и специални работни дрехи, както и ЛПС е задължително за работниците в производството и подлежи на контрол и санкции от работодателя. Проверката на броя и състоянието на наличното в предприятието специално работно облекло и ЛПС показва необходимост от цялостната им подмяна. Използваните в момента работно облекло и ЛПС са морално остарели и не притежават необходимата изолираща способност, механична и химическа устойчивост, тъй като са изработени от по-старо поколение тъкани и материали и не защитават в достатъчна степен работещите от вредни въздействия на работната среда. Наличието на токсични химични вещества и боравенето с оборудване, криещо рискове от травми, предполага осигуряването на съвременно работно облекло и ЛПС с ефективна защита и удобни за употреба, каквито са планирани за закупуване в тази дейност. Като се има предвид утвърдения списък на специалното работно облекло и ЛПС, се предвижда закупуването на следните видове: РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ СНАБДЯВАНЕ – 1 бр., ТРАСИРОВЧИК – 1 бр., ОПЕРАТОР-НАСТРОЙЧИК – 1 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР – 5 бр., КРАНИСТ – 3 бр.: Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници) АГЕНТ ЕКСПЕДИЦИЯ – 2 бр., РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ ТЪРГОВСКИ – 1 бр., МЕХАНИК – 6 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР поддръжка – 2 бр., СТРУГАР – 16 бр., ПРОБИВЧИК – 5 бр., : Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, порязване, прах; Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие от инстументи и материали ДЪРВОДЕЛЕЦ – 1 бр.: Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (зимни) и Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (летни), Тениска с обло деколте за защита на тялото от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници); Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие (следва в Начин на изпълнение), Contracted Amount: 36 864.00 , Reported Amount: 36 842.00
  • Activity: Обучение на 223 служители от "Илинден" относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване (съгласно дейност 3.4 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел да осигури поддържане и допълване на знанията на работещите в „Илинден“ по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и не се припокрива със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ. Обучението цели повишаване на мотивацията за безопасен труд и културата за превенция на рисковете на работното място и ще бъде съобразено с характера на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващия професионален риск. Обучението ще гарантира, че работниците са обучени как правилно да изпълняват задачите си и да използват професионалното оборудване и консумативи, с цел да избегнат опасностите и рисковете, на които са изложени в ежедневната си работа. Обучението ще включва следните модули: 1. Правила за безопасна работа за защита от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на извършваната дейност на индивидуалното работно място - физическата среда, технологичните фактори, неправилният дизайн на работната среда и трудовите дейности биха могли да имат неблагоприятно влияние върху здравето на работниците и водят до здравословни проблеми, нервно напрежение и стрес. Затова е важно да се познават добре всички специфични рискове, които крие конкретното работно място. 2. Правила за безопасна работа при боравене с оборудване и производствени машини. Работниците на „Илинден“ използват разнообразно оборудване, включително режещи, пробиващи, заваръчни, с въртящи се дискове и др. Опасностите, свързани с най-често използваното оборудване, са прекомерно протягане, репетативни движения, прилагане на голяма сила, вибрации, шум, висока температура, удар от електрически ток и др. В рамките на обучението ще се предостави информация на работниците относно приспособяване на оборудването с цел да се удовлетворят индивидуалните нужди при работа с него и да се избегнат споменатите рискове. 3. Правила за безопасност при работа с химически препарати и контакт с химически продукти, пари и изпарения и др. В ежедневната си работа работниците са изложени на въздействието на химически препарати за обработка на металите, които крият рискове за здравето. Обучението ще обогати познанията на работещите относно вредата от контакта с химикали, правилно боравене с химикали (количества, смесване и др.), внимание върху поставените етикети за обозначаване на опасностите, специфични предпазни мерки в зависимост от вида на препаратите – течни, прахообразни, изпарения и т.н. 4. Опазване на околната среда. Предвид спецификата на работа и вида на използваните суровини за производство е важно да се повиши културата на работещите по отношение на ресурсната ефективност като фактор за опазване на околната среда. Обучението ще обхване всички служители на компанията: * Обучение на мениджърския и административния състав (42 бр. служители, разделени на 2 групи) за прилагане на правилата за безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и неговата роля в контрола по прилагането на правилата; * Обучение на работниците (181 бр., разделени на 9 групи), пряко ангажирани с производствената дейност, с цел подобрява културата на здравословен и безопасен труд в предприятието., Contracted Amount: 13 235.00 , Reported Amount: 13 235.00
  • Activity: Социални придобивки за работещите в "Илинден" чрез оборудване на столова и осигуряване на стаи за почивка и хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд (съгласно дейност 4 от Условия за кандидатстване): Дейността включва:1. Оборудване на кухненски блок към ведомствения стол на ф-мата. 2. Извършване на текущ ремонт и оборудване на кът за разливане на храна и място за хранене в стая за почивка към цех "Инструментален" - разливно 31,71 кв.м; помещение за почивка и хранене 19,99 кв.м.3. Адаптиране на свободно помещение в Централна сграда на предприятието в стая за почивка чрез извършване на текущ ремонт и оборудване на място за хранене - 44,84 кв. м.4. Оборудване на кът за почивка на открито към стая за почивка по т. 3.Всички помещения са собствени.Тъй като инвестициите на "Илинден" са насочени към закупуване на производствено оборудване с цел модернизация и разширяване на производствения капацитет, изброените помещенията не са реновирани повече от 10 години, а помещението в Централна сграда е неизползваемо поради лошото му състояние. В рамките на дейността ще бъдат извършени основни СМР за подобряване на материалната среда и експлоатационното състояние на 2стаи за почивка: подмяна на дограма, полагане на подови настилки ламинат/теракот, гипсова шпакловка, боядисване с латекс, подмяна на осветителни тела и контакти.Обща стойност СМР: 24300 лв.Оборудването в кухненския блок към стола на предприятието е технически и морално остаряло и енергоемко. Чрез закупуването на ново и модерно кухненско оборудване, ще се осигури по-голям комфорт на работниците, защото храната ще бъде по-здравословна и ще се приготвя и сервира по-бързо, като се спестява от времето на столуващите и така те ще имат възможност да почиват по-дълго в рамките на регламентираното време. Новото оборудване ще бъде от висок енергиен клас, което е гаранция за по-висока ресурсна ефективност като резултат от икономии на електроенергия.За работниците, чиято месторабота е отдалечена от ведомствения стол (Цех "Инструментален - 500 м), се предвижда осигуряването на топла храна и сервирането и в специално оборудвана с кът за разливане на храна (разливно) и хранене, стая за почивка към цех "Инструментален". Служителите, които не се хранят в стола, ще могат да почиват и да се хранят с донесена от вкъщи храна в стаята за почивка към Централна сграда. Те ще имат възможност и за пълноценен отдих в обособения с пейки кът за почивка към стаята. Всичко това ще доведе до подобряване на условията на труд в предприятието чрез предоставяне на възможностите за пълноценно хранене и почивка на служителите, което е фактор за повишаване на тяхната удовлетвореност, по-висока мотивация за работа и по-висока производителност. И в двете стаи за почивка и хранене ще бъдат монтирани климатици, с които ще се подобри микроклимата в помещенията, което е фактор за подобряване на условията на труд и здравния статус на работниците.Дейността предвижда доставка и монтаж на:КУХНЕНСКО ОБОРУДВАНЕ СТОЛОВА: Миялна чинии, Смукателно-нагнетателен чадър 1 бр,въздуховод 1бр, вентилатори 2 бр,Месомелачка, Шкаф хладилен нискотемпературен 1 бр, Шкаф хладилен среднотемпературен 3 бр, Картофобелачка, Зелнчукорезачка, Хладилна витрина, Печка 6 котлона, Фритюрник едногнезден, Миксер, Тестомесачка, Електрическо ренде, Сито електрическо, Плоча за печене 1/2 гладка, 1/2 оребрена, Електропарен казан, Аксесоари за кухня,готвене и сервиране, мивки с 2 корита 2бр, Мивка-еднокоритна 1бр, Работна маса с дължина в мм от 1300 до 1400 3 бр,Работна маса с дължина в мм от 1000 до 1100-7 бр, Работна маса с дължина в мм от 800 до 900 3бр, Работна маса с дължина в мм от 1500 до 1600 3бр, Стелажи 3бр, Климатици 2 бр, Бойлери 2бр, Отделител за мазнина 1 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА в Централна сграда: Маси - 4 бр., Столове - 16 бр., Микровълнова фурна, Хладилник, Диспенсер, Шкафове 1 к-т, Тостер, Диспенсер за сапун, Проточен бойлер за кухня, Климатик, Аксесоари.ЗЕЛЕНА ПЛОЩ КЪМ НЕЯ: пейки - 4 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА В ЦЕХ "ИНСТРУМЕНТАЛЕН": Маси 5 бр., Столове 20 бр., Хладилна витрина, Маса инокс-разливно, Шкаф хладилен среднотемпературен, Климатик.Общо разходи за оборудване: 125110 лв. Общо разходи за дейността: 149410 лв., Contracted Amount: 149 410.00 , Reported Amount: 124 051.85

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TELCOM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 676.33
  • Contractor: Produtzenyska kashta Onix DJ Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 200.00
  • Contractor: GGM Balkan Ltd., Contracted Amount*: 19 982.73 , Reported Amount**: 19 982.73
  • Contractor: SEGA EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 239.61
  • Contractor: Palde korekt Ltd., Contracted Amount*: 8 808.00 , Reported Amount**: 4 392.00
  • Contractor: ISOTRON ENGINEERING OOD, Contracted Amount*: 52 635.00 , Reported Amount**: 52 635.00
  • Contractor: AKAUNTS KONSULTING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29 480.00
  • Contractor: SD BETONEKS - NECHKOV I SI - E, Contracted Amount*: 24 300.00 , Reported Amount**: 25 785.00
  • Contractor: Schetovodna kashta Evgenia Nikolova Ltd., Contracted Amount*: 16 792.00 , Reported Amount**: 21 208.00
  • Contractor: Fondaciq Savremenna Plevensk mediq", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 130.00
  • Contractor: PALADIUM LTD., Contracted Amount*: 36 842.00 , Reported Amount**: 36 842.00
  • Contractor: METRO CASH AND CARRY BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 918.79
  • Contractor: Pelikan LTD, Contracted Amount*: 9 950.00 , Reported Amount**: 9 950.00
  • Contractor: HIT SERVISE LTD, Contracted Amount*: 14 558.36 , Reported Amount**: 14 558.36
  • Contractor: Nina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 613.92
  • Contractor: Classico LLC, Contracted Amount*: 26 999.00 , Reported Amount**: 26 999.00
  • Contractor: ALUCAST Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 280.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 223.00 , Reached amount: 223.00

Financial Information

Total Project cost 296 389.00 BGN
Grant 296 389.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 257 704.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по ръководене на проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”, Estimated Amount: 12 400.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по ръководене на проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: "ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА), СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА ЗА РАБОТЕЩИТЕ В "ИЛИНДЕН" ЕООД“ с две обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. "ДОСТАВКА НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА)" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. "ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОТОПЛЕНИЕ, ОХЛАЖДАНЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И ТОПЛА ВОДА ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА) И СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА" , Estimated Amount: 95 230.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1"ДОСТАВКА НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА)"
    Contractor: Classico LLC
    Contract total funded value: 26 999.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОТОПЛЕНИЕ, ОХЛАЖДАНЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И ТОПЛА ВОДА ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА) И СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА"
    Contractor: ISOTRON ENGINEERING OOD
    Contract total funded value: 35 740.00
Procedure 3 Subject to due process: "ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА), СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА ЗА РАБОТЕЩИТЕ В "ИЛИНДЕН" ЕООД“ с две обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. "ДОСТАВКА НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА)" ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. "ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОТОПЛЕНИЕ, ОХЛАЖДАНЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И ТОПЛА ВОДА ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА) И СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА" , Estimated Amount: 95 230.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. "ДОСТАВКА НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА)"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. "ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ЕЛ. УРЕДИ ЗА ОТОПЛЕНИЕ, ОХЛАЖДАНЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И ТОПЛА ВОДА ЗА КУХНЕНСКИ БЛОК (КУХНЯ И СТОЛОВА) И СТАИ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: „Закупуване и доставка на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" ЕООД“, Estimated Amount: 36 864.00
  • Differentiated position 1: „Закупуване и доставка на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" ЕООД“
    Contractor: PALADIUM LTD.
    Contract total funded value: 36 842.00
Procedure 5 Subject to due process: „СМР-текущ ремонт за подобряване качеството на повърхността на подовата настилката в цех "Основно производство" чрез ремонт и обработване с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла на 500 m², от които 300 m² в цех "Основно производство- машини" и 200 m² в цех "Основно производство-пресоформи" в „ИЛИНДЕН“ ЕООД”, Estimated Amount: 17 657.00
  • Differentiated position 1: „СМР-текущ ремонт за подобряване качеството на повърхността на подовата настилката в цех "Основно производство" чрез ремонт и обработване с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла на 500 m², от които 300 m² в цех "Основно производство- машини" и 200 m² в цех "Основно производство-пресоформи" в „ИЛИНДЕН“ ЕООД”
    Contractor: ISOTRON ENGINEERING OOD
    Contract total funded value: 16 895.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по координиране на дейностите по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”, Estimated Amount: 8 808.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по координиране на дейностите по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по счетоводно обслужване по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”, Estimated Amount: 4 392.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител (физическо или юридическо лице) за услуга по счетоводно обслужване по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: СМР за модернизация и реконструкция на съществуващи съоражения за колективна защита - системи за пречистване на въздуха (аспирационни системи) на работещите в Заваръчен цех, Термичен цех и Газорезна в „Илинден” ЕООД, Estimated Amount: 17 243.00
  • Differentiated position 1: „СМР за модернизация и реконструкция на съществуващи съоражения за колективна защита - системи за пречистване на въздуха (аспирационни системи) на работещите в Заваръчен цех, Термичен цех и Газорезна в „Илинден” ЕООД”
    Contractor: HIT SERVISE LTD
    Contract total funded value: 14 558.36
Procedure 9 Subject to due process: СМР ЗА ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩО ПОМЕЩЕНИЕ В СТАЯ ЗА ПОЧИВКА - ОСНОВЕН ПРОИЗВОДСТВЕН КОРПУС И ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩO ПОМЕЩЕНИE В МЯСТО ЗА ХРАНЕНЕ И ОБЕДНА ПОЧИВКА - В ЦЕХ ИНСТРУМЕНТАЛЕН В "ИЛИНДЕН" ЕООД, ГР. ПЛЕВЕН, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: СМР ЗА ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩО ПОМЕЩЕНИЕ В СТАЯ ЗА ПОЧИВКА - ОСНОВЕН ПРОИЗВОДСТВЕН КОРПУС И ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩO ПОМЕЩЕНИE В МЯСТО ЗА ХРАНЕНЕ И ОБЕДНА ПОЧИВКА - В ЦЕХ ИНСТРУМЕНТАЛЕН В "ИЛИНДЕН" ЕООД, ГР. ПЛЕВЕН
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: СМР ЗА ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩО ПОМЕЩЕНИЕ В СТАЯ ЗА ПОЧИВКА - ОСНОВЕН ПРОИЗВОДСТВЕН КОРПУС И ПРЕУСТРОЙСТВО НА СЪЩЕСТВУВАЩO ПОМЕЩЕНИE В МЯСТО ЗА ХРАНЕНЕ И ОБЕДНА ПОЧИВКА - В ЦЕХ ИНСТРУМЕНТАЛЕН В "ИЛИНДЕН" ЕООД, ГР. ПЛЕВЕН
    Contractor: SD BETONEKS - NECHKOV I SI - E
    Contract total funded value: 24 300.00
Procedure 10 Subject to due process: Услуга по изработка на материали за визуализация, информираност и публичност по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01: „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”, Estimated Amount: 2 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Изработка и публикуване на 4/четири/ броя публикации в регионални и национални медии (вкл. електронни) – в началото и в края на проекта. Прогнозна стойност за обособена позиция №1 – 1400,00/Хиляда и четиристотин/ лева без ДДС
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Да изработят: - Информационни табели 60/90см - 4/четири/ броя; - Информационни стикери - 38/тридесет и осем/ броя. Прогнозна стойност на обособена позиция №2 – 1500,00/Хиляда и петстотин/ лева без ДДС. Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията за информиране и публичност, описани в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Кандидатите могат да кандидатстват, както за всяка обособена позиция по отделно, така и за двете заедно.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Услуга по разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01 „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”, Estimated Amount: 29 480.00
  • Differentiated position 1: Услуга по разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси по проект BG05M9OP001-1.008-1479-С01 „Добри и безопасни условия на труд в "Илинден" ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN