Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0156-C01
Project Name Patronage care + in the municipality of Pazardzhik
Beneficiary 000351736 Municipality Pazardzhik
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.06.2021
Start Date 05.07.2021
End Date 05.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението  и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Патронажна грижа : Възрастовата структура на населението в общината показва постоянна тенденция към застаряване. Демографската картина за община Пазарджик, както и за цялата страна е неблагоприятна, населението застарява в резултат на естествени процеси на раждаемост и смъртност. Броят на лицата с увреждания също се увеличава през последните години. Заедно с относителното намаляване на младите хора целевата група е силно уязвима от социално изключване. Осигуряването на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда е необходимост и ще надграждат предоставяните до сега услуги - Патронажна грижа -Компонент 1 и Компонент 4. Целта на дейността е да бъдат предоставяни в домашна среда съвкупност от мобилни здравни и социални услуги, както и психологическа подкрепа и консултиране, транспортни услуги, доставка на храна и хранителни продукти със средства на потребителя, заплащане на сметки и др. В обхвата на дейността са гр. Пазарджик и 31 села от община Пазарджик. Целевата група, включена в изпълнение на тази дейност, е: - хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19. Със стартиране на проекта ще стартира и предоставянето на услугата "Патронажна грижа +" със срок 12 месеца, ще бъдат обхванати 213 потребители. Услугата ще се предоставя до два часа на ден , без празнични и почивни дни. За управление на проекта и услугата ще бъдат назначени два екипа, както следва:: - Екип за управление на проекта, вкл.: Ръководител-1, Координатор-1, Счетоводител-1 и Технически сътрудник -1; - Екипа за управление на услугата, вкл.: Управител- 1, Координатор/диспечер -1, Човешки ресурси-1, Сътрудник-3, шофьор-1. Подбора на двата екипа ще се извърши по документи, преди стартирането на проекта (услугата). Водещи критерии ще са професионалната квалификация за съответната позиция и опит в сходни проекти. Персоналът, предоставящ услугата вкл.: Домашни помощници-38; Медицински сестри-2; Социални работници-2-ма; психолози - 2-ма. Документите им за кандидатстване ще се приемат преди стартиране на услугата. Ще бъдат назначавани на Трудов договор след извършен подбор по документи и събеседване. На тези от тях, които не са преминали обучение по "Патронажна грижа" Компонент 1 и Компонент 4, ще бъде осигурено обучение по Наредбата на МЗ. За персонала, предоставящ услугата ще бъде осигурено надграждащо обучение и супервизия. На лицата предоставящи услугата ще бъдат оформени досиета включващи: Заявление за кандидатстване, декларация за работа с лични данни, Тр. договор, дл. характеристика, справка от НАП, мед. удостоверение за работа. Документите на кандидат-потребителите на услугата ще се приемат преди стартиране на услугата. На всеки одобрен потребител ще бъде изготвена соц. оценка на потребностите и индивидуален план за работа. В зависимост от потребностите на потребителите ще бъдат предоставяни следните услуги: 1.Почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. 2. Психологическа подкрепа, консултиране. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. На всеки потребител ще бъде оформено досие, което ще съдържа: Заявление за кандидатстване, Декларация за работа с личните данни,Договор за предоставяне на услугата, Карта за участие, соц. оценка, индивидуален план, медицински документи, ако има такива и при необходимост ще се изискват и други документи., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 359 198.57

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 213.00 , Reached amount: 219.00
Indicator 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 213.00 , Reached amount: 219.00

Financial Information

Total Project cost 447 813.92 BGN
Grant 447 813.92 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 447 812.73 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN