Identification

UMIS Number BG16M1OP001-3.001-0008-C03
Project Name Reconstruction of Karnobat Railway Station Complex
Beneficiary 130823243 National Railway Infrastructure Company
Funding ERDF ==> Transport and Transport Infrastructure 2014-2020
Date of the Contract/Order 08.02.2019
Start Date 01.02.2016
End Date 04.10.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен

Description

Brief description
В резултат от дългогодишната експлоатация, приемните сгради на жп гарите в България са в много лошо състояние. Това налага тяхната модернизация, преустройство и ремонт, включително и на инсталационните системи в тях. Тези действия имат за цел да се приведе състоянието на гаровите комплекси да бъдат в съответствие с Европейските стандарти в областта, което да гарантира сигурността на пътниците и предлагането на качествени услуги за тях. Успоредно с това, гарата ще бъде приведена в съответствие с изискванията на нормативната уредба за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии. Ще се изпълнят мерки за повишаване енергийната ефективност на обществените пространства, въвеждане на интелигентни, модерни системи за управление на системи за отопление, климатизация, осветление, информация и др.
Външният вид на гарите е от голямо значение за имиджа на железопътния транспорт. Те в много случаи са лицето на железницата. Не случайно в Европа големите гари са превърнати в търговски центрове с магазини, ресторанти и паркинги. Ето защо, за обновяването и реконструкцията на старите и за строителството на нови гари е необходимо разработването на различни концепции, съобразени с местоположението на всяка една от тях. От особена важност е организацията на обслужването в гарите, за да бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътниците.
В обхвата на настоящото проектно предложени, се предвижда изпълнението на строително монтажни работи по следните подобекти: Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция.
Проектът и управлението му е предвидено да се осъществи в периода 01.02.2016 г. до 31.03.2023 г. - 86 месеца.
Подробна информация е посочена в т. Б.3.1 на ФК и Приложение № 2 към ФК.
Activities
  • Activity: Извършване на работно проектиране и строителство на обект "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността ще се изпълнят следните видове работа: 1. Изготвяне на работни чертежи. 2. Изготвяне на екзекутиви в съответствие с изискванията на ЗУТ. 3. Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване за Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция. 4. При необходимост извършване на проектиране и изпълнение на конструктивно усилване и саниране на конструктивните елементи, в резултат на което да бъдат изпълнени изискванията на чл.169, ал.1 от ЗУТ. 5. Осигуряване на Сервизно и техническо обслужване на петте асансьора за пътници в Срока на съобщаване на дефекти. 6. Доставка и монтаж на невключено в проектите обзавеждане и оборудване на всички помещения, предоставени за обществено ползване, като помещението за майки с деца, оборудване и аксесоари за тоалетните за пътници и персонал. 7. Изработване и монтаж на обемни светещи надписи с наименованието на гара Карнобат по индивидуални работни чертежи в съответствие със Заповед № 1402/04.08.2014 г. на генералния директор на НКЖИ. 8. Изработване и монтаж на най-малко три информационни табели с наименованието на гарата, съгласно Заповед № 1107/20.09.2011 г. на генералния директор на НКЖИ. 9. Доставка и монтаж на постоянно информационно табло с разписанието на влаковете, най-малко с параметрите на съществуващото. 10. Доставка и монтаж на електронно информационно табло в чакалнята на Приемното здание с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др. 11. Проектиране и изпълнение на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения. 12. Доставка и монтаж на контролни електромери за всеки от отделните консуматори. 13. Привеждане на проектните решения за всички елементи на обществено-обслужващата и транспортната инфраструктура /сгради и околни пространства/ в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18 ноември 2014 г. относно ТСОС ЛНП. 14. Изготвяне на Доклад за безопасност, който да отговаря на изискванията на чл. 44 б ал. 8 от Наредба № 57 във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18.11.2014 г. относно ТСОС, свързани с достъпността на железопътната система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност. 15. Осигуряване на лаборатория/и за провеждане на измервания и тестове. 16. Изпълнение на мерките по информация и публичност. 17. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за поддръжката по време на Срока за съобщаване на дефекти, както и доставка на специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици. Доставката на споменатите специални инструменти и оборудване е задължение на Изпълнителя, които той трябва да предостави 6 (шест) седмици преди въвеждането на строежа в експлоатация. Тези специални инструменти ще са необходими за профилактична поддръжка, ремонт и обслужване на доставените съоръжения (асансьори и т.н.) и инсталации. Списъкът с необходимите инструменти и оборудване ще бъде представен за одобрение от Консултанта и Възложителя в процеса на изпълнението на строително-монтажните работи и той ще бъде съобразен с инсталираните съоръжения и мощности. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 142 125,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за обществената поръка, изпълнението на договора, но без срока за съобщаване на дефекти., Contracted Amount: 4 142 125.00 , Reported Amount: 4 908 284.82
  • Activity: Упражняване на строителен надзор и управление на договора за строителство за "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността са включени: - Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; - Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Отчитане хода на изпълнение на извършените СМР; - Координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 157 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител, изпълнението на договора, без срока за съобщаване на дефекти., Contracted Amount: 157 000.00 , Reported Amount: 172 080.00
  • Activity: Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление"подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край, краят на проекта - март 2023 г. Основните задължения на е-тите са управление на времето на проекта; у-ние на качеството; контрол на р-дите; контрол по изпълнението на отделните договори в обхвата на п-та; контрол на извършване на плащанията; у-ние на риска; управление на промяната; управление и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 540 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, съгласно Анекс 1 АДОПТТИ-1/16.02.2022 г. към ДБФП стойността на тази дейност е редуцирана на 528 170,00 лв. индикативно разпределени както следва: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 447 960 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. "„Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОПТТИ 2014-2020 год. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Прил. № 8; - разходи за командировки на екипа, във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 20 210,00 лв. Разходите за командировки на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и са за командировки (пътни, дневни и нощувки), изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 14 000,00 лв. Това са разходи за канцеларски материали, консумативи и оборудване, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление и изпълнението им. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, софтуер, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - р-ди за административни такси - 20 000 лв.; - р-ди за външни услуги - 26 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №8 към ФК. Върху разходите за консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За всички останали не се начислява ДДС. , Contracted Amount: 528 170.00 , Reported Amount: 435 536.67
  • Activity: Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни и непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в идейните проекти и са възникнали при изпълнението на строителството. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 389 986,83 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект., Contracted Amount: 389 986.83 , Reported Amount: 484 008.58
  • Activity: Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5491/19.08.2016 г. с "Институт по транспорт и комуникации" ООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност беше изпълнен договор за оказване на консултантски услуги № 5824/20.07.2017 г. с "Проджект планинг енд мениджмънт" ООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гара Карнобат, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 63 500 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект., Contracted Amount: 63 500.00 , Reported Amount: 54 600.00
  • Activity: Упражняване на авторски надзор по време на строителството: В съответствие с изискванията на ЗУТ по време на строителството ще бъде извършван авторски надзор. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 38 421,25 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител, както и самото изпълнение на договора., Contracted Amount: 38 421.25 , Reported Amount: 29 724.00
  • Activity: Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: Оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС) - процедура за проверка и оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост, оценка по националните правила за безопасност или техническите правила ТСОС. В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка. Ще бъде извършена, също така, независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска от Нотифициран орган, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013. Необходимостта от извършване на такава оценка беше направена при определяне на промяната като значителна в съответствие с чл. 4 на Регламент (ЕС) 402/2013. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 69 909,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС - 49 909,00 лв. ; - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 20 000 лв., съгласно Анекс 1 АДОПТТИ-1/16.02.2022 г. към ДБФП стойността на тази дейност е променена на 31 830 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител/и, както и изпълнението на самите договори. Към момента е избран изпълнител за частта за оценка на съвместимостта с ТСОС на проекта, като посочения разход съответна на неговата ценова оферта. , Contracted Amount: 81 739.00 , Reported Amount: 98 086.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ministry Of Regional Development and Public Works, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 900.00
  • Contractor: TINSA Ltd., Contracted Amount*: 81 739.00 , Reported Amount**: 98 086.80
  • Contractor: Company under the Obligations and Contracts Act Association "Consultants Karnobat", Contracted Amount*: 157 000.00 , Reported Amount**: 188 400.00
  • Contractor: Project Planning and Management Ltd., Contracted Amount*: 23 500.00 , Reported Amount**: 28 200.00
  • Contractor: INSTITUTE OF TRANSPORT AND COMMUNICATIONS Ltd., Contracted Amount*: 22 000.00 , Reported Amount**: 26 400.00
  • Contractor: IZPALNITELNA AGENTSIYA "ZHELEZOPATNA ADMINISTRATSIYA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: DIRECTORATE FOR NATIONAL CONSTRUCTION CONTROL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 200.00
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 9 147.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KARNOBAT MUNICIPALITY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: Company under the Obligations and Contracts Act Railway Infrastructure Karnobat, Contracted Amount*: 4 556 337.50 , Reported Amount**: 5 444 560.54
  • Contractor: Bildnix Ltd., Contracted Amount*: 24 770.00 , Reported Amount**: 29 724.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Building Comfort Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: RUBICON ENGINEERING JSC, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Infra consult group JSC, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Bildnix Ltd., Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изградена система за визуална комуникация за ориентация на пътниците ( вкл. информационни табла, табели пиктограми и др.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Reconstructed railway stations, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 4 Монтирани асансьори/ескалатори, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 5 Изградени/рехабилитирани перони и перонни покрития и настилки, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 9 567.00 , Reached amount: 9 567.00
Indicator 6 Организирано и проведено публично събитие за популяризиране на инвестиционен проект, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 7 Изградени/рехабилитирани сгради (административни, стрелочни кабини, помощни постове и др.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 8 Изградени/рехабилитирани подземни/надземни преходи (пешеходни подлези/надлези), Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 139.00 , Reached amount: 1 139.00

Financial Information

Total Project cost 6 266 520.67 BGN
Grant 5 158 475.36 BGN
Self amount 1 108 045.31 BGN
Total actual amounts paid 5 158 475.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на техническо оборудване, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Звено за подготовка, управление и изпълнение на проекти за гарови комплекси и терминали във връзка с управлението на проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“, Estimated Amount: 14 000.00
Procedure 2 Subject to due process: "Изготвяне на актуализиран финансов анализ във връзка с приключване на проекта", Estimated Amount: 18 000.00
Procedure 3 Subject to due process: "Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли ", Estimated Amount: 4 697 255.21
  • Differentiated position 1: Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли
    Contractor: Company under the Obligations and Contracts Act Railway Infrastructure Karnobat
    Contract total funded value: 4 556 337.50
Procedure 4 Subject to due process: “Изготвяне на Анализ „разходи – ползи” за проект “Реконструкция на гаров комплекс Карнобат”, Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на Анализ „разходи – ползи” за проект “Реконструкция на гаров комплекс Карнобат”
    Contractor: INSTITUTE OF TRANSPORT AND COMMUNICATIONS Ltd.
    Contract total funded value: 22 000.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ" , Estimated Amount: 2 098 070.00
  • Differentiated position 1: „Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ"
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 7 310.00
Procedure 6 Subject to due process: „Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за финансиране на проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“ по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.”, Estimated Amount: 23 500.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за финансиране по проект „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат“ по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.
    Contractor: Project Planning and Management Ltd.
    Contract total funded value: 23 500.00
Procedure 7 Subject to due process: „Консултантска услуга за проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договора за строителство „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“, Estimated Amount: 157 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантска услуга за проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договора за строителство „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“
    Contractor: Company under the Obligations and Contracts Act Association "Consultants Karnobat"
    Contract total funded value: 157 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Осъществяване на авторски надзор на строителството при изпълнението на договора за „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“, Estimated Amount: 24 790.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на авторски надзор на строителството при изпълнението на договора за „Реконструкция на гаров комплекс Карнобат, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли“
    Contractor: Bildnix Ltd.
    Contract total funded value: 24 770.00
Procedure 9 Subject to due process: „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проекти за реконструкция на гарови комплекси“: - Обособена позиция № 6 - „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“; - Обособена позиция № 9 - „Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“., Estimated Amount: 69 909.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 6 - „Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост и на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“
    Contractor: TINSA Ltd.
    Contract total funded value: 49 909.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ, Estimated Amount: 2 645 113.00
  • Differentiated position 1: Доставки на горива чрез карти за безналично плащане за автомобилите и лека механизация собственост на ДП НКЖИ
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 1 837.50
Procedure 11 Subject to due process: Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проекти за реконструкция на гарови комплекси по три обособени позиции, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 „Независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска на проект за реконструкция на гаров комплекс Карнобат“
    Contractor: TINSA Ltd.
    Contract total funded value: 31 830.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN