Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1197-C01
Project Name Opening new work position in Pvc Invest Ltd
Beneficiary 201882873 PVC INvest LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 22.07.2016
Start Date 22.07.2016
End Date 22.02.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Силистра, Силистра, гр.Силистра

Description

Brief description
Чрез настоящото проектно предложение "ПВЦ Инвест" ООД има за цел да създаде нови работни места и да осигури подходяща професионална среда за по­-добро управление на уменията на 8 новонаети служители. Като фирма с ясна визия за желаната си бъдеща позиция и концепция за развитие, за реализиране на нужните за напредъка си инвестиции  е от основно значение инвестирането в човешкия ресурс. 
Следването на дългосрочната стратегия на фирмата и текущото разширяване на дейността е предпоставка за разкриването на 8 нови работни места. Целите, които си поставя ръководството на фирмата с изпълнението на настоящото проектно предложение са: 1. Създаване на условия за законосъобразно и целесъобразно управление на проекта; 
2. Създаване на субсидирана заетост на новонаетите лица и повишаване качеството им на живот; 
3. Закупуване на ДМА, свързани с обезпечаване работния процес; 
4. Създаване на условия за устойчива заетост; 
5. Повишаване обществената информираност и осигуряване на прозрачност по заложените дейности в проекта; 
Реализирането на горепосочените цели ще се осъществи посредством изпълнението на следните дейности:
1. Сформиране на екип за управление на проекта; 
2. Разкриване на 8 нови работни места; 
3. Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване на работния процес; 
4. Запазване на 50% от новоразкритите работни места; 
5. Осигуряване на визуализация и публичност.
 Намерението ни е да допринесем активно за изпълнението на две от целите на Стратегията на ЕС за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж и за постигането на икономическо, социално и териториално сближаване „Европа 2020”. Инвестирането в човешкия ресурс и високата добавена стойност за всеки новонает служител е сред основните приоритети за "ПВЦ Инвест" ООД. Съсредоточени сме да създадем привлекателна стартова работна среда за новите кадри, които да задържим и те успешно да се реализират.
Activities
  • Activity: Сформиране на екип за управление на проект: За обезпечаване изпълнението на проекта ще се сформира екип. Той ще се състои от двама души: ръководител и координатор. Ръководителят по проекта ще е външен експерт, който притежава опит в изпълнение на подобни дейности, като заложените в настоящото проектно предложение. Основните задължение на всеки един от членовете на екипа са следните: 1. Ръководител проект: 1.1 Ръководи екипа за управление на проекта; 1.2 Следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; 1.3 Заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; 1.4 Разпределя задачите между другите членове на екипа; 1.5 При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. 1.6 Ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: 2.1 Координира работата на екипа; 2.2 Следи за изпълнението на дейностите по проекта; 2.3 Обобщава подадената отчетна информация; 2.4 Съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; 2.5 Отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него; 2.6 Подпомага дейността по изготвяне на междинните и краен отчет; 2.7 Изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. С всеки един от членовете на екипа ще бъде сключен договор за срок от 17 месеца. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период 17 месеца. Общият размер на непреките разходи по проекта е 7042,00лв. Изплащането на възнаграждението на членовете на екипа ще се извършва след представяне на отчетни документи. Изпълнението на проекта ще се извършва при спазване на изискванията записани в "Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP0011.003 „Ново работно място 2015“. Ежемесечно ще се подготвят и изпращат необходимите отчетни документи към УО. Екипът по управление на проекта ще следи за спазване на заложените срокове по изпълнение на дейностите. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база публикуваните отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. Изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и е с продължителност 17 месеца., Contracted Amount: 7 042.00 , Reported Amount: 6 889.00
  • Activity: Създаване на 8 нови работни места: Основната дейност по настоящото проектно предложение е свързана с осигуряване на заетост в рамките на 12 месеца. За обезпечаване работата на фирмата е необходимо разкриване на нови 8 работни места. Над 50% от новонаетия персонал ще попада в приоритетната група по проекта на неактивни и/или безработни младежи до 29-годишна възраст. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители. Наборът и подборът на персонала ще се осъществи от ръководството на фирма "ПВЦ Инвест" ООД. След сключване на ДБФП ще се публикуват обяви за новоразкритите работни места в специализирани интернет страници за предлагане и търсене на работа, като в обявите подробно ще са упоменати изискванията за всяка една длъжност. Новоназначените служители ще са от следната специфичната категория: безработни и/или неактивни лица до 29 год. възраст. Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа: първо на база на изпратените автобиографии и след това от проведено интервю. При избора на кандидати няма да се допуска дискриминация. Единственият критерий на служители ще бъде образователен ценз и опит по съответната длъжност. 2. Наемане на персонал След провеждането на интервютата и селектиране на най-­подходящите кандидати за всяка една свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно предложение се предвижда осигуряване на заетост на 8 лица. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г. По проекта ще бъдат наети общо 8 лица, от които на длъжност Дограмаджия дърво,пластмаса, алуминий-71152001(6 души) и Склададжия-43212014(2 души). Като 5 души ще са от приоритетната целева група на неактивни и/или безработни младежи до 29-годишна възраст. 3. Сключване на договор със Служба по трудова медицина за новите служители. С цел да бъдат изпълнени основни изисквания при осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд на новонаетите лица ще бъде сключен договор със Служба по трудова медицина. Като презицен работадетел с грижа за служителите си "ПВЦ Инвест" ООД ще създаде условия в сферата на укрепване на здравето и трудоспособността на работещите във връзка с извършваната от тях работа. Ежегодно всички служители на фирмата ще преминават профилактичен преглед при СТМ. Изпълнението на дейността ще стартира през 1-­я проектен месец, като ще е с продължителност 17 месеца. За период до 5 месеца "ПВЦ Инвест" ООД ще осъществява дейностите по подбор на служителите по обявените работни позиции в настоящото проектно предложение. За период от 12 месеца на новонаетите лица ще бъде осигурена заетост., Contracted Amount: 44 344.32 , Reported Amount: 44 284.32
  • Activity: Закупуване на необходимото оборудване за обезпечаване на работния процес: В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител и ще бъдат закупени дълготрайни материални активи за новонаетите по проекта лица. Предвидени са за закпуване следните активи и работно облекло: 1. 8 бр. зимни комплекта работно облекло; 2. 8 бр. летни комплекти работно облекло; 3. Машина за изработка на стъклопакети - 1 бр. 4. Машина за стъклодържатели - 1 бр., Contracted Amount: 20 800.00 , Reported Amount: 20 311.12
  • Activity: Информация и публичност: Тази дейност е необходима, за да се осигури достатъчно информация и публичност относно приноса на ЕС за реализацията на проекта. Това се налага, за да се информира широката общественост за дейностите, които ще се извършват и резултатите от тях. Публичността по настоящият проект ще се проведе по следния начин: 1. Поставяне на информационна табела в офиса на изпълнение на дейностите от бенефициента, от която е виден приноса на ЕС при реализирането на проекта ­ 1бр; 2. Поставяне на стикери на ДМА - 2 бр.; 3. Периодично публикуване на информация за изпълнението на проекта на сайта на фирмата. Изпълнението на дейността ще се извърши при спазване на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014­-2020". Стойността за изпълнение на дейността е в размер на 1480,56 лв без ДДС, като в тази сума са включени разходите по изработване на информационната табела, стикерите по проекта. Изпълнението ще се извърши под контрола на координатора по проекта. Ще се съберат оферти от рекламни фирми. За изпълнител ще се избере фирмата предложила най-­ниска цена. Поради ниската стойност на поръчката няма да се сключва договор с избрания изпълнител. Работата му ще бъде приета с подписване на приемо­-предавателен протокол и издаване на разходооправдателни документи. Изработената табела и стикерите ще се поставят на видно място, така че да се информира широката общественост за полученото финансиране от страна на ЕС. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 17 месеца., Contracted Amount: 1 473.19 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SOFIEM EOOD, Contracted Amount*: 2 800.00 , Reported Amount**: 2 311.12
  • Contractor: ASSOCIATION WITH ACTIVITY IN PRIVATE BENEFIT ""MONTANESIUM DEVELOPMENT CENTER"", Contracted Amount*: 1 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GEBO- SILISTRA Ltd., Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: Vesela, Contracted Amount*: 4 350.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SANSI LTD, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 73 659.51 BGN
Grant 73 659.51 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 58 927.61 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на работно облекло, Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло за 8 работника
    Contractor: SOFIEM EOOD
    Contract total funded value: 2 800.00
Procedure 2 Subject to due process: Изработка, доставка и монтаж на информационна табела и стикери, Estimated Amount: 1 473.19
  • Differentiated position 1: Изработка, доставка и монтаж на информационни материали
    Contractor: ASSOCIATION WITH ACTIVITY IN PRIVATE BENEFIT ""MONTANESIUM DEVELOPMENT CENTER""
    Contract total funded value: 1 400.00
Procedure 3 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за избор на ръководител по проект BG05M9OP001-1.003-1197-C01, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Сключване на договор със служба по трудова медицина , Estimated Amount: 240.00
  • Differentiated position 1: Сключване на договор със служба по трудова медицина
    Contractor: SANSI LTD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценово предложение за избор на изпълнител за: доставка, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудване по Проект № BG05M9OP001-1.003-1197-C01 „Създаване на нови работни места в ПВЦ Инвест ООД”., Estimated Amount: 18 000.00
  • Differentiated position 1: Машина за изработка на стъклопакети- 1 брой;
    Contractor: GEBO- SILISTRA Ltd.
    Contract total funded value: 18 000.00
  • Differentiated position 2: Машина за стъклодържатели- 1 брой;
    Contractor: GEBO- SILISTRA Ltd.
    Contract total funded value: 18 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN