Identification

UMIS Number BG05SFPR003-1.001-0014-C04
Project Name A warm meal in Septemvri municipality
Beneficiary 000351825 Septemvri municipality
Funding ESF+ ==> "Food and Basic Material Support" Programme 2021-2027
Date of the Contract/Order 23.11.2022
Start Date 01.10.2022
End Date 30.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Септември

Description

Brief description
Услугата “Предоставяне на топъл обяд” ще се реализира на територията на община Септември посредством фирма изпълнител. Храната ще се доставя до дома на потребителя в съдове за еднократна употреба, съобразени с всички хигиенни изисквания и норми. В проекта е заложено изхранването на 126 човека от съответните целеви групи до 31.01.2023г., и 130 лица от 01.02.2023г. Хората, които не са успели да се класират в основния списък, но имат нужда от предоставяне на услугата ,ще бъдат включени като резерви. Проектът предвижда осигуряване на топъл обяд всеки работен ден за период от 36 месеца.
Activities
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд.: Дейността ще се реализира в периода 01.10.2022 година до 30.09.2025 година. Общия брой работни дни за периода е 750. Приготвянето и доставката на топлия обяд ще се осъществява от избран изпълнител съгласно националното законодателство., Contracted Amount: 328 948.80 , Reported Amount: 179 398.40
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд.: Приготвената храна ще се доставя до адрес на потребителите с транспортни средства на избраната фирма изпълнител ЕТ „МАРГАРИТА КОМЕРС МАРГАРИТА ВЕЛИЧКОВА”, отговарящи на изискванията на Закона за храните. Ще бъдат спазени всички противоепидемични мерки съгласно разпоредбите на националното законодателство., Contracted Amount: 23 026.41 , Reported Amount: 12 557.89
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: .Реализирането на съпътстващи мерки ще бъдат съобразени с противоепидемичните мерки с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 и със специфичните нужди на хората в тези условия. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора. Планирането и предоставянето на съпътстващи мерки ще се основава на извършен анализ и установени специфични потребности за всеки отделен потребител. Начин на изпълнение, Contracted Amount: 23 026.42 , Reported Amount: 12 557.89
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целеви групи по проект „Топъл обяд в община Септември“ са:  лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;  лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от допълнителна подкрепа;  лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; Утвърдена е процедура за провеждане на подбор създадена за нуждите на проект „Топъл обяд в община Септември“ и важи единствено за този проект. Процедурата разписва правилата за подбор на потребители за включване в проект „Топъл обяд в община Септември“. Преди стартиране предоставянето на топъл обяд Община Септември организира подбор на крайни получатели, които да вземат участие в проектните дейности. Всички кандидати представят Заявление-декларация за необходимост от подкрепа – (Приложение 1 от Ръководството) и декларации за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация (Приложение 6), като такива се попълват от кандидатите за участие в проектните дейности и всички пълнолетни членове в техните семейства. Приложение 6 е представена в оригинал на ДСП Септември с приемо-предавателен протокол. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of final recipients supported with food, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 130.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 375 001.63 BGN
Grant 375 001.63 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 275 501.34 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN