Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0013-C03
Project Name Ensuring the functioning of District Information Centre – Razgrad
Beneficiary 000505910 Razgrad Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 26.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград

Description

Brief description
Проектното предложение ще надгради постигнатите резултати от изпълнението на проект "Изграждане и функциониране на областен информационен център в град Разград", финансиран по Оперативна програма "Техническа помощ" 2007 - 2013 г. Чрез осигуряване функционирането на Областен информационен център (ОИЦ) - Разград ще се надгради постигнатата информираност и разпознаваемост сред гражданите в областта на еврофондовете и възможностите, които те предоставят през програмен период 2014 - 2020, което е една от целите на Националната комуникационна стратегия (НКС).
Проектното предложение обхваща дейности по осигуряване пълноценното функциониране на ОИЦ чрез извършване на текущ ремонт на офиса и доставка на обзавеждане и оборудване, обезпечаване текущата издръжка на ОИЦ. В съответствие с целите на НКС е заложена дейност по разработване и разпространение на информационни материали, изпълнението на която ще съдейства както за  повишаване информираността за политиките на Европейския съюз (ЕС), така и за популяризирането на добри практики от успешно реализирани проекти. Предвиждат се, също така, дейности по организиране, провеждане и участие в публични информационни събития и работа с медии, публичност и визуализация на проекта. Изпълнението им ще позволи на ОИЦ - Разград да популяризира сред максимално широк кръг представители на местните общности условията за привличане на европейски средства и ще повиши прозрачността при реализацията на проектите, ще допринесе за по-високото обществено доверие и подкрепа към процесите на изпълнение и управление на Споразумението за партньорство и програмите, съфинансирани от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ).
Activities
  • Activity: Обезпечаване дейността на Областен информационен център - Разград и текуща издръжка: Дейността обхваща отделни поддейности, които осигуряват оптимални условия за пълноценното и ефективно функциониране на ОИЦ - Разград, което е основна цел на проекта. Насочена е в по-голямата си част към целева група "Служители на ОИЦ", но извършването на ремонтните дейности в помещението и придаването на по-съвременен вид, в комбинация с модерна и надеждна компютърна и офис техника ще повлияят положително и на обществеността, и на кандидатите и бенефициентите по програмите, които ще участват в срещите, провеждани в офиса на ОИЦ. Дейността включва кадровото обезпечение на информационния център, като стремежът е да се запази доброто ниво и изградения експертен капацитет чрез осигуряването на възнаграждения за служителите на ОИЦ и участието им в мероприятия, организирани от Централното координационно звено (ЦКЗ), Министерство на околната среда и водите (МОСВ), Управляващите органи/Междинни звена на оперативните програми и други ОИЦ. Дейността обхваща и текущите режийни разходи на информационния център, в т. ч. ел. енергия, вода, СОТ, почистване на офиса, мобилни и стационарни телефони на служителите, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги, ритмична доставка на канцеларски материали и консумативи. С оглед четиригодишната експлоатация на помещението на ОИЦ е наложително извършването на текущ ремонт. Дейностите няма да засегнат конструкцията на сградата, а ще се изразяват в изкърпване и пребоядисване на таваните и стените в помещението, боядисване на фасадата, грундиране и пребоядисване на парапета на външно стълбище на северна фасада и на козирката над входа на ОИЦ. По отношение на външната фасада ще бъде извършено брандиране на витрината на ОИЦ в съответствие с Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България (Централен информационен и координационен офис и 27 областни информационни центъра). Подобряването на качеството на услугите, предоставяни от ОИЦ изисква осигуряване на допълнително техническо оборудване и обзавеждане. Съхранението на значителен обем от рекламни и информационни материали, популяризиращи политиките на ЕС, изпълнението на ЕСИФ и др., налага изработването на допълнителни стелажи, поставяне на вратички и надстройка на съществуващите, както и техния монтаж. С цел осигуряване на оптимални условия за извършване дейностите и услугите в ОИЦ е констатирана необходимост от мултифункционално устройство - цифров копир/принтер/скенер за отпечатване и размножаване на документи и информационни материали и нов цифров фотоапарат, тъй като сегашният, с оглед голямата му експлоатация, е с нефункциониращ пусков бутон. Това от своя страна създава големи затруднения в процеса на отразяване на събитията, които ОИЦ организира. Понастоящем използваните преносими компютри от служителите в офиса също имат нужда от обновяване на софтуер и на хардуер. Извършването на частични подмени в същите е скъпо като разход и не винаги е целесъобразно, затова се предвижда да се закупят персонални компютърни конфигурации за тримата служители в офиса. Необходимо е да бъде осигурена поддръжка (гаранционна и извънгаранционна) и ремонт (закупуване на части) за наличното техническо оборудване (в т.ч. видео стената, монтирана на фасадата на Общински културен център), на оборудването, което предстои да бъде закупено, както и на обзавеждането на ОИЦ (брави, крушки, батерии на чешми и др.). Дейност 1 включва също така поддръжка (технически прегледи, смяна на масла и филтри, годишни технически прегледи, винетки, хигиенизиране), ремонт, гориво и др. за нормалната експлоатация на закупеното по предходния проект МПС - Citroen Berlingo, с цел осигуряването на оптимални условия за провеждането на изнесените извън офиса на ОИЦ мероприятия., Contracted Amount: 196 926.49 , Reported Amount: 204 000.60
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Дейността ще бъде изпълнена чрез изготвянето и разпространението на следните рекламно и информационни материали: Брошура „Програми, съфинансирани от ЕСИФ”; Брошура „Успешни европроекти в Разградска област 2014 - 2020 г.”; Видео-филм „Успешни европроекти в Разградска област 2014 - 2020 г.”; Видео клип за услугите и дейностите, извършвани от ОИЦ; Изработване на брандирани картонени папки, химикали, флаш памети и други промоционални материали. Дейността е насочена изцяло към обществеността, към кандидати и бенефициенти по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Разработването и разпространението на рекламни и информационни материали пряко кореспондира със специфичните цели на проекта, а именно, да разпространява актуална, надеждна и конкретна информация сред потенциалните бенефициенти за възможностите и условията за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ; популяризиране на добри практики от успешни проекти; компетентно и надеждно информиране на жителите на Разградска област относно най-подходящите възможности за привличане на евросредства. , Contracted Amount: 26 245.50 , Reported Amount: 26 500.14
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др.) и работа с медии: Дейност 3 е насочена към кандидатите и бенефициенти по програмите, към обществеността, но целева група са и управляващите органи и междинни звена на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, с които служителите от ОИЦ ще работят в тясно сътрудничество при предоставянето на актуална информация по отворени процедури за кандидастване, както и по организирането и провеждането на общите инициативи. Дейността обхваща осигуряването на подходящи условия за провеждането на информационни събития (наем зали, кетъринг, освежителни напитки за провеждането на неформални срещи), както и самото организиране и провеждане на мероприятията. Предвижда се ОИЦ - Разград да проведе по 2 информационни срещи на година във всяка община от област Разград (общо 7 общини в областта), или общо 42 събития за целия период на проекта. Предвидени са срещи с представители на местните и регионални медии - по 2 броя годишно, или общо 6 броя. В допълнение, планирани са още 12 броя информационни срещи за популяризиране на актуални възможности за кандидатстване с проекти по програмите, финансирани от ЕСИФ. Общият брой информационни събития, които ОИЦ ще проведе, е 60. Кампанията "Дни на Европа в Разград" ще продължи да бъде организирана ежегодно, или общо за целия период на изпълнение на проекта ще бъдат проведени 3 кампании. Предвижда се всяка кампания да обхваща колоездачна обиколка, рисунка на асфалт, концерт и минимум 3 културни, образователни и спортни прояви. ОИЦ - Разград ще се включи и в провеждането на най-малко 3 общи инициативи на мрежата от 28 информационни центъра. С изпълнението на дейността ще бъде повишена информираността относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, възможностите за кандидатстване по програми, съфинансирани от ЕСИФ, ще бъде предоставена конкретна и надеждна информация на потенциални бенефициенти., Contracted Amount: 58 833.00 , Reported Amount: 46 405.96
  • Activity: Дейности по осигуряване на публичност и визуализация на проекта: Дейностите по осигуряването на публичност и визуализация на проекта включват изпълнението на 4 публикации в местната преса относно сключването на договор за финансиране и неговите параметри, информация за напредъка по изпълнение му, постигнатите резултати и др. Информацията за договора за безвъзмездна финансова помощ, основните цели на проекта, напредъка по изпълнение на дейностите по проекта, както и очакваните резултати ще бъде синтезирана в информационна дипляна за проекта. Предвидено е и регулярно публикуване на информация за проекта на официалната интернет страница на Община Разград www.razgrad.bg, секция "Програми и проекти". Популяризирането на проекта и значението на безвъзмездната финансова помощ за неговата реализация ще бъде извършено чрез информационни банери, изработени в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Изпълнението на дейността е насочено най вече към обществеността, тъй като чрез нея ще се популяризира приноса на ЕС за изпълнението на проекта и за продължаване дейността на ОИЦ. , Contracted Amount: 1 560.00 , Reported Amount: 1 452.42

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Gledishta AD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 150.00
  • Contractor: Ilonka, Contracted Amount*: 220.00 , Reported Amount**: 219.83
  • Contractor: Petrol, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 1 111.73
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 460.00 , Reported Amount**: 457.19
  • Contractor: Rosen, Contracted Amount*: 130.00 , Reported Amount**: 129.90
  • Contractor: DOMINANT, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 777.60
  • Contractor: MARGOT, Contracted Amount*: 10 427.00 , Reported Amount**: 270.71
  • Contractor: Dencho, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 99.92
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 11 606.76 , Reported Amount**: 1 376.72
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 233.74
  • Contractor: Pavlina, Contracted Amount*: 9 838.40 , Reported Amount**: 1 171.32
  • Contractor: DIPS - 2- Stoyanka Nikolova, Contracted Amount*: 7 320.00 , Reported Amount**: 7 320.00
  • Contractor: TEODORO BABAROV - CLIO KOMERS, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 195.40
  • Contractor: Nikoleta, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 99.92
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 84.33
  • Contractor: Georgi, Contracted Amount*: 40.00 , Reported Amount**: 39.98
  • Contractor: Atanas, Contracted Amount*: 70.00 , Reported Amount**: 69.95
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 43 891.96 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivaylo, Contracted Amount*: 65.00 , Reported Amount**: 64.40
  • Contractor: Adrian, Contracted Amount*: 4 551.00 , Reported Amount**: 4 529.88
  • Contractor: VIP KOMFORT , Contracted Amount*: 10 612.80 , Reported Amount**: 10 612.80
  • Contractor: Deyan, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 99.92
  • Contractor: Zdravko, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: OK KLIMA - RAZGRAD EOOD, Contracted Amount*: 364.32 , Reported Amount**: 367.68
  • Contractor: Sasho, Contracted Amount*: 70.00 , Reported Amount**: 69.94
  • Contractor: ENERGO-PRO ENERGY SERVICES EOOD, Contracted Amount*: 4 380.00 , Reported Amount**: 1 003.29
  • Contractor: SBS, Contracted Amount*: 5 038.80 , Reported Amount**: 5 038.80
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI, Contracted Amount*: 10 427.00 , Reported Amount**: 1 910.40
  • Contractor: Huban, Contracted Amount*: 2 332.08 , Reported Amount**: 374.16
  • Contractor: SOFIA FRANCE AUTO - RUSE JSC, Contracted Amount*: 8 300.00 , Reported Amount**: 537.36
  • Contractor: Vodosnabdyavane Dunav, Contracted Amount*: 481.80 , Reported Amount**: 159.48
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 11 140.00 , Reported Amount**: 918.38
  • Contractor: Yulian, Contracted Amount*: 55 859.67 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 4 427.00 , Reported Amount**: 378.72
  • Contractor: Encho, Contracted Amount*: 65.00 , Reported Amount**: 64.40
  • Contractor: SOD - ENIGMA, Contracted Amount*: 558.00 , Reported Amount**: 560.40
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 99.92
  • Contractor: Atanas, Contracted Amount*: 2 442.00 , Reported Amount**: 2 428.14
  • Contractor: Energo Pro Sales AD, Contracted Amount*: 4 380.00 , Reported Amount**: 2 741.09
  • Contractor: Veselina, Contracted Amount*: 80.00 , Reported Amount**: 79.93
  • Contractor: Building grup - 2000, Contracted Amount*: 2 383.93 , Reported Amount**: 2 383.93
  • Contractor: Velichko, Contracted Amount*: 7 002.72 , Reported Amount**: 551.76
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 5 295.00 , Reported Amount**: 294.38
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 800.00 , Reported Amount**: 221.08
  • Contractor: MOBILTEL , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 716.90
  • Contractor: PARNAS, Contracted Amount*: 24 740.00 , Reported Amount**: 24 732.00
  • Contractor: Behidzhe, Contracted Amount*: 43 891.96 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: HART GOLD, Contracted Amount*: 4 427.00 , Reported Amount**: 284.47
  • Contractor: HOLIDEY-N.YU.S, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 683.04
  • Contractor: Evgeni, Contracted Amount*: 850.00 , Reported Amount**: 849.35
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 70.00 , Reported Amount**: 70.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 820.00 , Reached amount: 2 882.00
Indicator 2 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 78.00 , Reached amount: 116.00
Indicator 4 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 279 390.56 BGN
Grant 279 390.56 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 279 390.56 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 237.25 0.00 237.25 БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 237.25 0.00 237.25 БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 450.00 0.00 450.00 ТЕОДОРО БАБАРОВ - КЛИО КОМЕРС ЕТ
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 1 500.00 0.00 1 500.00 ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 1 500.00 0.00 1 500.00 МАРГОТ ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 1 500.00 0.00 1 500.00 ДОМИНАНТ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Покупка на горива – бензин А – 95 Н, дизелово гориво и пропан бутан, чрез система за зареждане при условия на безналично плащане с електронни карти за потребностите на автомобилния парк на общинската администрация и второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства в Община Разград“, Estimated Amount: 2 300.00
  • Differentiated position 1: „Покупка на горива – бензин А – 95 Н, дизелово гориво и пропан бутан, чрез система за зареждане при условия на безналично плащане с електронни карти за потребностите на автомобилния парк на общинската администрация и второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити и извънбюджетни средства в Община Разград“
    Contractor: Petrol
    Contract total funded value: 2 300.00
Procedure 2 Subject to due process: Абонаментна поддръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград , Estimated Amount: 273.24
  • Differentiated position 1: Абонаментна поддръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград
    Contractor: OK KLIMA - RAZGRAD EOOD
    Contract total funded value: 273.24
Procedure 3 Subject to due process: Абонаментна поддръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград, Estimated Amount: 29 400.00
Procedure 4 Subject to due process: Абонаментни услуги, Estimated Amount: 1 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Брандиране витрината на ОИЦ, Estimated Amount: 300.00
Procedure 6 Subject to due process: Довършителни строителни работи в офиса на областен информационен център - Разград, Estimated Amount: 2 600.00
  • Differentiated position 1: Довършителни строителни работи в офиса на областен информационен център - Разград
    Contractor: Building grup - 2000
    Contract total funded value: 2 383.93
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на ел. енергия до обектите на Община Разград, второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити , намиращи се на територията на Община Разград, Estimated Amount: 4 380.00
  • Differentiated position 1: Доставка на ел. енергия до обектите на Община Разград, второстепенните и третостепенните разпоредители с бюджетни кредити , намиращи се на територията на Община Разград
    Contractor: Energo Pro Sales AD
    Contract total funded value: 4 380.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Разград, Estimated Amount: 360 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за нуждите на Община Разград
    Contractor: ENERGO-PRO ENERGY SERVICES EOOD
    Contract total funded value: 4 380.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 - Изделия от хартия или картон
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 - Формуляри
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 3: ОП 3 - Калкулатори и изчислителни машини, използвани за водене на счетоводството
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 4: ОП 4 - Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 5: ОП 5 - Безконечна хартия за принтери
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 6: ОП 6 - Оборудване и принадлежности за офиса
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 7: ОП 7 - Принадлежности и консумативи за мастиленоструйни и матрични принтери
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 8: ОП 8 - Принадлежности и консумативи за черно-бели лазерни принтери
    Contractor: DOMINANT
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 9: ОП 9 - Принадлежности и консумативи за цветни лазерни принтери
    Contractor: DOMINANT
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи за потребностите на Общинска администрация - Разград и общински структури по обособени позиции, Estimated Amount: 264 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 Самокопирна хартия и други видове хартия за копиране
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Офис консумативи, оборудване и принадлежности за офиса
    Contractor: MARGOT
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 3: ОП 3 Калкулатори и изчислителни машини за счетоводство, носители на информация
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 4: ОП 4 Принадлежности и консумативи за мастиленоструйни и матрични принтери
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 5: ОП 5 Принадлежности и консумативи за лазерни принтери
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 6: ОП 6 Канцеларски материали
    Contractor: HART GOLD
    Contract total funded value: 4 427.00
  • Differentiated position 7: ОП 7 Счетоводни книги и материали
    Contractor: HART GOLD
    Contract total funded value: 4 427.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на ОИЦ - Разград, Estimated Amount: 5 107.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на ОИЦ - Разград
    Contractor: SBS
    Contract total funded value: 5 038.80
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на обзавеждане, Estimated Amount: 700.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на обекти на община Разград, Estimated Amount: 240.90
  • Differentiated position 1: Доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадни води за нуждите на обекти на община Разград
    Contractor: Vodosnabdyavane Dunav
    Contract total funded value: 240.90
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за обектите на Община Разград, Estimated Amount: 4 637 658.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 16 "Напитки, плодови сиропи и други"
    Contractor: HOLIDEY-N.YU.S
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции - №7 "Различни хранителни продукти и продукти приготвени с хлебни изделия" и №11 "Напитки, плодови сиропи и други" за нуждите на Общинско предприятие "Ученическо столово хранене и почивни дело" гр. Разград, Детска ясла "Звездици" гр. Разград, Детска ясла "Слънчево детство" гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград, Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: №11 "Напитки, плодови сиропи и други" за нуждите на Общинско предприятие "Ученическо столово хранене и почивни дело" гр. Разград, Детска ясла "Звездици" гр. Разград, Детска ясла "Слънчево детство" гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград
    Contractor: HOLIDEY-N.YU.S
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка чрез покупка на хранителни продукти по обособени позиции, за нуждите на Общинско предприятие "Ученическо столово хранене и почивно дело" гр. Разград, Детска ясла "Звездици" гр. Разград, Детска ясла "Слънчево детство" гр. Разград, детските градини неприлагащи системата на делегираните бюджети и социалните заведения на територията на община Разград, Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: 12 "Хранителни продукти, използвани за закуска, захар и свързаните с нея продукти, захарни и шоколадови изделия, какао, кафе, чай и свързаните с тях продукти"
    Contractor: TEODORO BABAROV - CLIO KOMERS
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 17 Subject to due process: Застраховане на МПС, собственост на Община Разград, със застраховки „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“ и „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Застраховане на МПС, собственост на Община Разград, със застраховки „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“ и „Гражданска отговорност“ на автомобилистите
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 800.00
Procedure 18 Subject to due process: Избор на екип за управление и изпълнение на проекта, Estimated Amount: 30 779.96
  • Differentiated position 1: Избор на екип за управление и изпълнение на проекта
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 11 606.76
  • Differentiated position 2: Избор на екип за управление и изпълнение на проекта
    Contractor: Huban
    Contract total funded value: 2 332.08
  • Differentiated position 3: Избор на екип за управление и изпълнение на проекта
    Contractor: Pavlina
    Contract total funded value: 9 838.40
  • Differentiated position 4: Избор на екип за управление и изпълнение на проекта
    Contractor: Velichko
    Contract total funded value: 7 002.72
Procedure 19 Subject to due process: Избор на служители в Областен информационен център - Разград, Estimated Amount: 147 663.59
  • Differentiated position 1: Избор на служители в Областен информационен център - Разград
    Contractor: Yulian
    Contract total funded value: 55 859.67
  • Differentiated position 2: Избор на служители в Областен информационен център - Разград
    Contractor: Emil
    Contract total funded value: 43 891.96
  • Differentiated position 3: Избор на служители в Областен информационен център - Разград
    Contractor: Behidzhe
    Contract total funded value: 43 891.96
Procedure 20 Subject to due process: Изработване на брошури, дипляна и банери, Estimated Amount: 6 960.00
  • Differentiated position 1: Изработване на брошури, дипляна и банери
    Contractor: PARNAS
    Contract total funded value: 6 960.00
Procedure 21 Subject to due process: Изработване на видеофилм и видеоклип по проект "Осигуряване функционирането на Областен информационен център - Разград", Estimated Amount: 6 800.00
  • Differentiated position 1: Изработване на видеофилм и видеоклип по проект "Осигуряване функционирането на Областен информационен център - Разград"
    Contractor: PARNAS
    Contract total funded value: 6 780.00
Procedure 22 Subject to due process: Изработване на рекламно-информационни материали, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на рекламно-информационни материали
    Contractor: PARNAS
    Contract total funded value: 11 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, структурните звена на Възложителя, разположени на територията на община Разград и посочени от него, Estimated Amount: 550.00
  • Differentiated position 1: Интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, структурните звена на Възложителя, разположени на територията на община Разград и посочени от него
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 24 Subject to due process: Комплексно почистване на офиса на Областен информационен център - Разград, Estimated Amount: 10 950.00
  • Differentiated position 1: Комплексно почистване на офиса на Областен информационен център - Разград
    Contractor: VIP KOMFORT
    Contract total funded value: 10 612.80
Procedure 25 Subject to due process: Осигуряване на кетъринг по проект "Осигуряване на функционирането на Областен информационен център - Разград", Estimated Amount: 7 320.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на кетъринг по проект "Осигуряване на функционирането на Областен информационен център - Разград"
    Contractor: DIPS - 2- Stoyanka Nikolova
    Contract total funded value: 7 320.00
Procedure 26 Subject to due process: Охрана на обекти общинска собственост на територията на Община Разград, по обособени позиции, Обособена позиция №1 „Физическа охрана на общински имоти и намиращите се в тях сгради“, съоръжения и движимо имущество", Обособена позиция №2 „Охрана със сигнално – охранителна техника (СОТ) и паник бутони, на обекти общинска собственост на територията на Община Разград“ и Обособена позиция №3 „Охрана на Бизнес зона „Перистър“ гр. Разград чрез съществуваща система за видео наблюдение и реакция с патрул при регистриране на сигнал, и охрана на административната сграда, чрез съществуваща сигнално-охранителна техника (СОТ), Estimated Amount: 912.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 2 "Охрана със сигнално охранителна техника (СОТ) и паник бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград"
    Contractor: SOD - ENIGMA
    Contract total funded value: 558.00
Procedure 27 Subject to due process: Предоставяне на водоснабдителни и канализационни услуги по доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Разград, второстепенните разпоредители и третостепенните разпоредители с бюджетни средства, Estimated Amount: 240.90
  • Differentiated position 1: Предоставяне на водоснабдителни и канализационни услуги по доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за нуждите на Община Разград, второстепенните разпоредители и третостепенните разпоредители с бюджетни средства
    Contractor: Vodosnabdyavane Dunav
    Contract total funded value: 240.90
Procedure 28 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни мобилни услуги за потребностите на Община Разград, Estimated Amount: 2 372.50
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни мобилни услуги за потребностите на Община Разград
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 29 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни фиксирани услуги за потребностите на Община Разград, Estimated Amount: 2 372.50
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни фиксирани услуги за потребностите на Община Разград
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 30 Subject to due process: Предоставяне на интернет услуги за нуждите на Община Разград и общинските структури, Estimated Amount: 27 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на интернет услуги за нуждите на Община Разград и общинските структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 31 Subject to due process: Предоставяне на интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури, Estimated Amount: 550.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 32 Subject to due process: Предоставяне на интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, структурните звена на Възложителя, разположени на територията на община Разград и посочени от него, Estimated Amount: 550.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на интернет услуги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, структурните звена на Възложителя, разположени на територията на община Разград и посочени от него
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 550.00
Procedure 33 Subject to due process: Предоставяне на мобилни телекомуникационни услуги за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури, Estimated Amount: 2 372.50
  • Differentiated position 1: Предоставяне на мобилни телекомуникационни услуги за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 34 Subject to due process: Предоставяне на мобилни телефонни услуги чрез мобилна наземна мрежа с национално покритие за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури, Estimated Amount: 2 372.50
  • Differentiated position 1: Предоставяне на мобилни телефонни услуги чрез мобилна наземна мрежа с национално покритие за потребностите на общинска администрация Разград и общински структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 35 Subject to due process: Предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа с национално покритие за нуждите на Община Разград и общинските структури, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа с национално покритие за нуждите на Община Разград и общинските структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 36 Subject to due process: Предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа с национално покритие за потребностите на общинска администрация Разград и общинските структури, Estimated Amount: 2 372.50
  • Differentiated position 1: Предоставяне на фиксирана телефонна услуга чрез обществена електронна съобщителна мрежа с национално покритие за потребностите на общинска администрация Разград и общинските структури
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 2 372.50
Procedure 37 Subject to due process: Публикуване актове на Община Разград, обяви, поздравления, покани, съобщения и други на Община Разград и Общински съвет Разград в един местен вестник и в два национални ежедневника, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Публикуване актове на Община Разград, обяви, поздравления, покани, съобщения и други на Община Разград и Общински съвет Разград в един местен вестник и в два национални ежедневника
    Contractor: Gledishta AD
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 38 Subject to due process: Ремонт, поддръжка и резервни части и аксесоари за МПС на общинска администрация, общински предприятия и звена към Община Разград по три обособени позиции., Estimated Amount: 83 533.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 Периодично техническо обслужване, текущ и основен ремонт на леки и лекотов. МПС, ходова чат, двигател, спирачна уредба, охладителна уредба, съединител, скоростна (предавателна) кутия, кардано предаване и диренциал, горивна система, изпускателна система и др...
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO - RUSE JSC
    Contract total funded value: 5 300.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Извършване на сезонно и периодично обслужване на леки и лекотоварни МПС: проверка състоянието на гумите, подмяна (монтаж и демонтаж) и баланс - при необходимост изправяне на джанти, ремонт и възстановяване на гуми, проверка и смяна и/или допълване на консумативи и др.
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO - RUSE JSC
    Contract total funded value: 5 300.00
Procedure 39 Subject to due process: Ремонт, поддържане, резервни части и аксесоари за автомобили на общинска администрация, общински предприятия и звена по обособени позиции, Estimated Amount: 144 150.00
  • Differentiated position 1: Периодично техническо обслужване, текущи основен ремонт, автотенекеджииски и бояджийски услуги, включително доставка и подмяна на резервни части. консумативи и смазочни материали на леки и лекотоварни автомобили на Община Разград, общинските предприятия и звена
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO - RUSE JSC
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 40 Subject to due process: Услуги по организиране и провеждане на събития, Estimated Amount: 2 650.00
  • Differentiated position 1: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Deyan
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 2: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Miroslav
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 3: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Ivaylo
    Contract total funded value: 65.00
  • Differentiated position 4: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Rosen
    Contract total funded value: 130.00
  • Differentiated position 5: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Veselina
    Contract total funded value: 80.00
  • Differentiated position 6: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Ilonka
    Contract total funded value: 220.00
  • Differentiated position 7: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Encho
    Contract total funded value: 65.00
  • Differentiated position 8: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Zdravko
    Contract total funded value: 200.00
  • Differentiated position 9: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Sasho
    Contract total funded value: 70.00
  • Differentiated position 10: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Nikoleta
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 11: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Evgeni
    Contract total funded value: 850.00
  • Differentiated position 12: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Georgi
    Contract total funded value: 40.00
  • Differentiated position 13: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 70.00
  • Differentiated position 14: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Dencho
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 15: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 230.00
  • Differentiated position 16: Услуги по организиране и провеждане на събития
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 230.00
Procedure 41 Subject to due process: Услуги по поддръжка на компютърно оборудване и периферни устройства в ОИЦ - Разград и излъчване на видео материали, Estimated Amount: 5 313.00
  • Differentiated position 1: Услуги по поддръжка на компютърно оборудване и периферни устройства в ОИЦ - Разград и излъчване на видео материали
    Contractor: Adrian
    Contract total funded value: 2 871.00
  • Differentiated position 2: Услуги по поддръжка на компютърно оборудване и периферни устройства в ОИЦ - Разград и излъчване на видео материали
    Contractor: Atanas
    Contract total funded value: 2 442.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN