Identification

UMIS Number BG16M1OP002-5.004-0001-C06
Project Name Modernization of public transport in the municipality of Vratsa
Beneficiary 000193115 MUNICIPALITY OF VRATSA
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 21.10.2019
Start Date 05.11.2019
End Date 15.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца

Description

Brief description
Целта на проектното предложение е подобряване качеството на атмосферния въздух в Община Враца, посредством намаляване нивата на фини прахови частици и азотни оксиди, в резултат на подмяна и модернизиране на подвижния състав на средствата за масов градски транспорт. Изпълнението на проекта ще допринесе за удовлетворяване потребностите на населението,  туристите и гостите, фирмите и организациите в община Враца, от чист въздух, модерен и екологичен градски транспорт. Планирана е доставка на 13 нови електрически автобуси и 9 нови тролейбуси, отговарящи на европейските норми за вредни емисии от двигателите и използване на възобновяеми енергийни източници в градския транспорт. Предвидена е доставка на специализирано оборудване за оптимизиране експлоатацията на тролейбусите и монтаж на зарядни станции за зареждане на електробусите. Проектът включва дейности за доставка на електрически превозни средства; специализирани услуги; оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства, в т.ч. внедряване на интегрирана система за управление на транспорта (за електронно таксуване и за информация на пътниците в реално време), системи за избягване на сблъсък, реконструкция на контактната мрежа, изграждане на кабелни трасета до зарядните станции и доставка и монтаж на касети за ТИС (Токоизправителна станция), първоначална регистрация и застраховки, мерки за публичност. Дейностите са разработени след изготвяне на анализ разходи-ползи, които са доказали целесъобразността на проекта и устойчивост на резултатите. Очакваните резултати са намаление нивата на ФПЧ, на шума и вибрациите и спестяване на енергия, намаляване използването на невъзобновяемите енергийни източници, като дизеловото гориво и замяната му с използване на електроенергия, развитие на устойчив градски транспорт, намаляване използването на лични автомобили, увеличение на дела на ползващите услугата градски транспорт, който чрез реализиране на проекта става привлекателен, удобен и сигурен.
Activities
  • Activity: Дейности по подготовка на проектното предложение: Дейности по подготовка на проектното предложение включват: 1. Изготвяне на анализ "Разходи- ползи" (АРП); 2. Изготвяне на анализ и изчисление на индикатор за резултат по показател ФПЧ10 в град Враца; Изготвянето на анализ "Разходи-ползи" и изчисленито на индикатор за резултат по показател ФПЧ10 в град Враца изисква много специфични познания на експерти, с каквито Община Враца и "Тролейбусен транспорт - Враца" ЕООД не разполагат, затова дейностите са възложени на външни изпълнители с опит в съответните области, преди подаването на проектното предложение., Contracted Amount: 26 304.00 , Reported Amount: 26 304.00
  • Activity: Закупуване и доставка на електрически превозни средства и зарядни станции: Дейността включва: 1. Доставка на 9 нови тролейбуси с дължина12 (+/- 1) метра; 2. Доставка на 13 нови електробуси с дължина 12 (+/- 1) метра; 3. Доставка 13 станции за бавно зареждане към електрическите автобуси; 4. Доставка на 1 брой станция за бърз заряд. Снабдяването с нови електрически автобуси и тролейбуси ще допринесе за намаляване на разходите за електроенергия, намаляване на експлоатационните разходи и подобряване на пътната сигурност и комфорта на пътниците. За остаряващия автопарк е от огромно значение да се подновят превозните средства, за да могат да се подобрят услугите на обществения транспорт, като в същото време стане по-екологичен и с по-малко отделяни емисии. Превозните средства ще бъдат единични, с европейско одобрение, климатик, 100% нисък под и усилена батерия за осигуряване на самоход до 15 км без наличие на електрическо захранване във ВКМ и с капацитет най-малко 75 пътника. Тролейбусите ще имат техническа възможност да се наклонят, така че височината на стъпалото да бъде не повече от 7 см, ако височината на тротоара е 18 см или повече. Електробусите ще бъдат нископодови, височина на входните стъпала при вратите - не повече от 340 mm, измерена при спрял автобус без пътници, без да е задействана системата за накланяне. Всяко превозно средство ще бъде оборудвано със система за видеонаблюдение, позволяваща бъдеща интеграция с други системи. Системата включва 3 IP камери за видеонаблюдение и възможност за съхранение на информацията за минимум 14 дни, както и възможност за наблюдение в реално време (при необходимост). Тролейбусите и електробусите ще бъдат оборудвани с информационни табла (VMS), осигуряващи информация отвън (електронни с възможност за информация на български и английски език) – по едно информационно табло отпред и от страни от дясно, показващи наименованието на маршрута и номера на линията (и едно отзад – указващо номера на линията. Информационното табло ще бъде оборудвано с подходяща система за гласово обявяване на спирките (високоговорители при всяка врата). В пътническото отделение ще бъдат предвидени минимум два информационни панела над или около вратите (втора и трета), указващи поредността на спирките. За всеки един от 13-те електробуса ще бъде доставена станция за бавно зареждане, като всяка от 13–те станции ще е способна да зарежда напълно батериите на автобусите за не повече от 5 часа в автобусното депо. Ще бъде доставена 1 брой станция за бърз заряд, с капацитет за бързо зареждане на батериите на автобусите за максимум 30 минути при необходимост., Contracted Amount: 26 177 491.20 , Reported Amount: 27 775 927.55
  • Activity: Оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - Осигуряване на елементи на Интегрирани системи: Дейностите за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - Осигуряване на елементи на Интегрирани системи, включват: 1. Интегрирана система за управление на транспорта (за електронно таксуване и за информация на пътниците в реално време) Въвеждане на електронна система за таксуване и за електронна система за информиране на пътници: Доставка на централна система таксуване (софтуер, хардуер), централна система информиране на пътници, бордови устройства, контрольорски устройства, устройства за първоначално издаване, зареждане и продажба на документи за пътуване, електронни и статични табла за спирките на градския транспорт и др. 2. Системи за избягване на сблъсък Системи за избягване на сблъсък и автономно шофиране, базирани на изкуствено зрение. Доставка и инсталация на 22 интелигентни системи за електрически автобуси и тролейбуси за избягване на сблъсъци и подпомагане на водачите при движение и маневриране в градска среда. Множество функции в една хардуерна платформа, която използва параметри в реално време, за да определя съответни прагове, като странично време за сблъсък и опасни зони, и генерира необходимия сигнал за предотвратяване на опасни ситуации между превозното средство и пешеходци, велосипедисти или друго превозно средство. Системата съдържа минимум 5 предупреждения при движение напред за предотвратяване или смекчаване на сблъсък., Contracted Amount: 1 604 587.20 , Reported Amount: 1 464 067.20
  • Activity: Оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - Осигуряване на необходимата инфраструктура: Оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - Осигуряване на необходимата инфраструктура включва: Поддейност 1 Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на Токоизправителната станция 1 (ТИС 1) и Токоизправителната станция 2 (ТИС 2); Поддейност 2 Изграждане на кабелни трасета до зарядни станции; Поддейност 3 Доставка на специализирано оборудване с работна площадка за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства. Подробно описание на изброените Поддейности е включено в Приложението към Дейност 4., Contracted Amount: 3 630 912.13 , Reported Amount: 3 731 455.43
  • Activity: Оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - строителен надзор : Оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - строителен надзор по 2 броя договори за инженеринг: 1. Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на ТИС 1(Токоизправителна станция) и ТИС 2 и 2. Изграждане на кабелни трасета до зарядни станции. Ще се извърши строителен надзор от лицензирана фирма- консултант съгласно чл. 168, ал. 2 от ЗУТ. Тази дейност е задължителна, с оглед на спецификата, качественото и законосъобразно изпълнение на строителството и въвеждането на обектите в експлоатация. Тя ще се извърши от фирма изпълнител, избрана съгласно изискванията на ЗОП. Обхвата на договора за строителен надзор включва: • упражняване на пълен контрол по време на строителството и въвеждането в експлоатация; • изготвяне на технически паспорт, съгласно чл.176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; • заверяване на екзекутивна документация; • изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве в етапа на СМР; • извършване на оценка на съответствието и изготвяне на комплексен доклад; • контролиране цялостния строителен процес; • отговорност за качеството на използваните материали; • изготвяне на окончателен доклад за въвеждане в експлоатация и представяне на всички необходими документи за приемане на обекта; Упражнавянето на строителен надзор е предпоставка за изпълнението на проекта качествено и в срок, в съответствие с изискванията на Оперативна програма "Околна среда" 2014 - 2020 и заложените в обществената поръчка критерии за изпълнение на строителството., Contracted Amount: 17 328.00 , Reported Amount: 17 328.00
  • Activity: Първоначална регистрация и застраховки на превозните средства: Дейността по първоначална регистрация и застраховки на превозните средства включва: 1. Първоначална регистрация (електрическите автобуси и специализирано оборудване) - КАТ Враца; 2. Застраховки „Гражданска отговорност“ на електрическите автобуси; 3. Застраховки „Гражданска отговорност“ на тролейбусите; 4. Застраховка „Гражданска отговорност“ на специализирано оборудване за обслужване на контактната мрежа; 5. Застраховки „Автокаско“ на електрическите автобуси; 6. Застраховки „Автокаско“ на тролейбусите; 7. Застраховка „Автокаско“ на специализирано оборудване за обслужване на контактната мрежа., Contracted Amount: 259 381.31 , Reported Amount: 295 541.08
  • Activity: Специализирани услуги: Тази дейност включва: 1. Извършване на предпроектно проучване за реконструкция на съществуваща контактна мрежа; Преди възлагане на обществената поръчка за реконструкция на съществуващата контактна мрежа е необходимо да се направи предпроектно проучване за реконструкция на съществуваща контактна мрежа. То ще покаже броя и дължината на най-належащите участъци за ремонт, като своевременно се съобрази и с вида на новите тролейбуси. 2. Консултантски услуги за актуализиране на Договор за обществена услуга за обществен превоз на пътници (ДОУ). Необходимо ще е изменение на ДОУ с цел привеждането му в съответствие с Регламент (ЕО) № 1370/2007. , Contracted Amount: 29 974.80 , Reported Amount: 29 974.80
  • Activity: Организация и управление, информация и комуникация на проекта, подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки: Дейността включва 3 поддейности 1.Организация и управление:Екипът по управление (ЕУП) ще бъде съставен от служители на партньорите и ще бъде отговорен през целия период на проекта за провеждането на дейностите.Тук се включват дейности,които да обезпечат ефективното и качествено управление на проекта,вкл. по отношение на мониторинг и докладване, верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите,провеждане на мерки за информация и публичност.Ще се осигури ЕУП с подходяща квалификация и опит веднага след подписване на АДБФП.ЕУП ще се състои от следните експерти:служители от Община Враца: Ръководител;Координатор;Счетоводител;Експерт Строителство;Юрист и Експерт Мониторинг,служители от Тролейбусен транспорт:Счетоводител партньор и Експерт Транспорт.Подробно описание на задълженията на всеки един експерт са разписани в т.9 ЕКИП.Ще се създаде система за контрол, гарантираща в най-висока степен успешното реализиране на възложените задачи и функции на експертите.Контролът ще бъде съчетан с непосредствена комуникация между членовете на ЕУП, имаща за цел постигане на възможно най-добри резултати от изпълнението на поставените задачи и тяхното своевременно завършване.Екипът от експерти ще докладва директно на Ръководителя на екипа.Ще се въведат механизми за контрол при извършването на мониторинг на изпълнението на проекта,основаващи се на :качество, разходи и срокове;съвместна работа между експертите; събиране и анализиране на информацията;преглед на докладите за напредъка и документите,свързани с изпълнението на проекта;сравняване на информацията и докладваните данни с целите,очакваните резултати,дейности и индикаторите за изпълнение на договора. 2. Информация и комуникация:Проектът предвижда дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от МОСВ ГД „ОП Околна среда“, КФ на ЕС . Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.Дейността има за цел да оповести проекта,неговите цели,дейности,резултати и финансираща институция чрез: организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция, 2 официални церемонии „първа копка“ и „откриване на обекта“; дизайн и изработка на печатни и рекламни материали-билборд 1 бр.,постоянна обяснителна табела 1 бр.,дипляни за популяризиране на Еко транспорт 300 бр.,дипляни за отчитане резултатите по проекта 300 бр.,информационни папки 300 бр.,химикалки 300 бр.,флаш памет 32 GB 350 бр.,перфо фолио за брандиране на нов подвижен състав 23 бр.,стикери 120 бр.,чадъри 600 бр.,текстилна пазарска торбичка 300 бр., ролбанер 1 бр.,хавлиена кърпа 600 бр.,рекламен пъзел 400 бр.,тениски 300 бр.,визитник–кутия 300 бр.,тефтери 400 бр. и ключодържател с форма на автобус 350 бр.; публикуване на 4 съобщения в регионални медии. 3.Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки:Ще бъдат изготвени 5 пълни документации за обществени поръчки:1.Изпълнение на инженеринг с две обособени позиции:Об.поз.1:Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на Токоизправителна станция 1 и Токоизправителна станция 2-изпълнение на инженеринг-проектиране,строителство и осъществяване на авторски надзор;Об.поз. 2: Изграждане на кабелни трасета до зарядни станции - изпълнение на инженеринг- проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор.2.Доставка на специализирано оборудване за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства–тролейбуси;3.Закупуване на интегрирана система за управление на транспорта и системи за избягване на сблъсък с две обособени позиции: Об.поз.1: Интегрирана система за управление на транспорта (за електронно таксуване и за информация на пътниците в реално време“Об.поз. 2:Системи за избягване на сблъсък.4.Строителен надзор по договори за инженеринг- проектиране и строителство по проекта;5.Застраховки "Гражданска отговорност" и "Каско" на закупените превозни средства., Contracted Amount: 303 925.73 , Reported Amount: 301 394.63

Participating Organizations

Partners
  • Partner: TROLLEYBUSEN TRANSPORT - VRATSA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 259 381.31 , Reported Amount**: 295 541.08
  • Contractor: TIXI AD, Contracted Amount*: 978 000.00 , Reported Amount**: 1 179 528.00
  • Contractor: MAGISTERIUM, Contracted Amount*: 6 920.00 , Reported Amount**: 14 280.00
  • Contractor: SaZ, Contracted Amount*: 414 670.00 , Reported Amount**: 518 337.50
  • Contractor: KMC EOOD, Contracted Amount*: 2 157 000.00 , Reported Amount**: 2 588 400.00
  • Contractor: Buildkontrol Ltd, Contracted Amount*: 19 999.00 , Reported Amount**: 23 998.80
  • Contractor: Electrorazpredelitelni mreji Zapad EAD and / or Electrodistribution Grid West EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 760.00
  • Contractor: DZZD EL TRANSPORT ENGINEERING , Contracted Amount*: 497 971.20 , Reported Amount**: 614 400.00
  • Contractor: Avto Engineering Holding Group, Contracted Amount*: 21 814 576.00 , Reported Amount**: 27 886 699.55
  • Contractor: BULCONS GROUP, Contracted Amount*: 14 440.00 , Reported Amount**: 17 328.00
  • Contractor: CONSULT MENIDJMENT, Contracted Amount*: 29 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BeSafe LTD, Contracted Amount*: 237 116.00 , Reported Amount**: 284 539.20
  • Contractor: GM Kosultacii, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Доставени екологични електрически превозни средства на обществения транспорт, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 22.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 2 Quantity of PM, Measure Unit: т/год., Base Value: 0.37 , Target amount: 0.07 , Reached amount: 0.34
Indicator 3 Population benefitting from the measures to reduce PM10/NOx quantities, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 50 762.00 , Reached amount: 66 194.00
Indicator 4 Projects for lowering the quantities of PM10 and NOx, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 25 894 916.12 BGN
Grant 25 178 638.06 BGN
Self amount 716 278.06 BGN
Total actual amounts paid 25 174 992.97 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 СаЗ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД ЕЛ ТРАНСПОРТ ИНЖЕНЕРИНГ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 КМС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 53 494.95 1 507.05 55 002.00 ТИКСИ АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и въвеждане в експлоатация на интегрирана електронна система за таксуване на пътниците и на система за информиране на пътниците в община Враца“, Estimated Amount: 1 550 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и въвеждане в експлоатация на интегрирана електронна система за таксуване на пътниците и на система за информиране на пътниците в община Враца
    Contractor: TIXI AD
    Contract total funded value: 978 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Застраховане на електробуси и специализирано оборудване, със застраховка – „Пълно автокаско“ и „Гражданска отговорност“, Estimated Amount: 190 820.37
  • Differentiated position 1: „Застраховане на електробуси и специализирано оборудване, със застраховка – „Пълно автокаско“ и „Гражданска отговорност“.
    Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC
    Contract total funded value: 144 639.16
Procedure 3 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по проект „Модернизиране на градския транспорт в община Враца - „Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на ТИС 1 (Токоизправителна станция 1) и ТИС 2 (Токоизправителна станция 2)“., Estimated Amount: 2 592 000.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по проект „Модернизиране на градския транспорт в община Враца - „Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на ТИС 1 (Токоизправителна станция 1) и ТИС 2 (Токоизправителна станция 2)
    Contractor: KMC EOOD
    Contract total funded value: 2 157 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на специализирано оборудване с работна площадка за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства, Estimated Amount: 420 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано оборудване с работна площадка за оптимизиране експлоатацията на новопридобитите превозни средства - тролейбуси”,
    Contractor: SaZ
    Contract total funded value: 414 670.00
Procedure 5 Subject to due process: Застраховане на тролейбуси, със застраховка – „Пълно автокаско“ и „Гражданска отговорност“, Estimated Amount: 160 119.36
  • Differentiated position 1: Застраховане на тролейбуси, със застраховка – „Пълно автокаско“ и „Гражданска отговорност“
    Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC
    Contract total funded value: 114 742.15
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по проект „Модернизиране на градския транспорт в община Враца, по две обособени позиции", Обособена позиция № 1 – „Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и Оборудване на ТИС 1 (Токоизправителна станция 1) и ТИС 2 (Токоизправителна станция 2)“ и Обособена позиция № 2 – „Изграждане на кабелни трасета на зарядни станции", Estimated Amount: 2 577 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на кабелни трасета на зарядни станции
    Contractor: DZZD EL TRANSPORT ENGINEERING
    Contract total funded value: 497 971.20
Procedure 7 Subject to due process: Консултантски услуги за актуализиране на Договор за обществена услуга за обществен превоз на пътници (ДОУ)., Estimated Amount: 5 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Модернизиране на градския транспорт в община Враца, фаза II – покупка на тролейбуси за обслужване на транспортната схема на гр. Враца: Доставка на 9 броя тролейбуси с дължина 12 (+/-1) метра, Estimated Amount: 9 090 000.00
  • Differentiated position 1: Модернизиране на градския транспорт в община Враца, фаза II – покупка на тролейбуси за обслужване на транспортната схема на гр. Враца: Доставка на 9 броя тролейбуси с дължина 12 (+/-1) метра.
    Contractor: Avto Engineering Holding Group
    Contract total funded value: 9 087 300.00
Procedure 9 Subject to due process: МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ В ОБЩИНА ВРАЦА, ФАЗА II – ПОКУПКА НА ТРОЛЕЙБУСИ И Е-АВТОБУСИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА ТРАНСПОРТНАТА СХЕМА НА ГР. ВРАЦА ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, Estimated Amount: 21 820 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 9 броя тролейбуси с дължина 12 (+/- 1) метра“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на 13 броя е-автобуси с дължина 12 (+/- 1) метра и зарядни станции към тях
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Модернизиране на градския транспорт в община Враца, Фаза ІІ – покупка на електрически автобуси за обслужване на транспортната схема на гр. Враца: Доставка на 13 броя е-автобуси с дължина 12 (+/-1) метра и зарядни станции към тях, Estimated Amount: 12 730 000.00
  • Differentiated position 1: Модернизиране на градския транспорт в община Враца, Фаза ІІ – покупка на електрически автобуси за обслужване на транспортната схема на гр. Враца: Доставка на 13 броя е-автобуси с дължина 12 (+/-1) метра и зарядни станции към тях
    Contractor: Avto Engineering Holding Group
    Contract total funded value: 12 727 276.00
Procedure 11 Subject to due process: Предпроектно проучване за реконструкция на съществуваща контактна мрежа, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на предпроектно проучване за реконструкция на съществуваща контактна мрежа
    Contractor: Buildkontrol Ltd
    Contract total funded value: 19 999.00
Procedure 12 Subject to due process: Системи за избягване на сблъсък, Estimated Amount: 237 160.00
  • Differentiated position 1: Системи за избягване на сблъсък
    Contractor: BeSafe LTD
    Contract total funded value: 237 116.00
Procedure 13 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по два броя договори за инженеринг - Договор № 1 – „Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и оборудване на ТИС 1 (Токоизправителна станция 1) и ТИС 2 (Токоизправителна станция 2)“ и Договор № 2 – „Изграждане на кабелни трасета до зарядни станции“ , Estimated Amount: 40 500.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор по два броя договори за инженеринг - Договор № 1 – „Реконструкция на съществуваща контактна мрежа и оборудване на ТИС 1 (Токоизправителна станция 1) и ТИС 2 (Токоизправителна станция 2)“ и Договор № 2 – „Изграждане на кабелни трасета до зарядни станции“
    Contractor: BULCONS GROUP
    Contract total funded value: 14 440.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN