Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0417-C01
Project Name Developing management capacity of ELECS GROUP – HOLDING Ltd for efficient organization of the main business processes.
Beneficiary 813133720 ELECS GROUP – HOLDING Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.03.2017
Start Date 13.03.2017
End Date 20.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Елекс Груп-Холдинг EООД произвежда изделия с голяма вариантност, като самозалепващи етикети и термо-трансферни ленти, като се стреми да навлезе и на пазара на изделия от фолийни материали.  В компанията е внедрена и сертифицирана Система за управление в съответствие със стандарт ISO 9001:2008, функционира и ERP система. Развивайки успешно дейността си, в ежедневната си работа дружеството акумулира все по-голям обем данни за клиенти, оферти, договори, графици, складов и производствен документооборот. Все по-осезаемо се чувства липсата на единна база данни за потенциалните и съществуващи клиенти и доставчици, за складовите и производствените процеси и свързания с тях информационен поток, както и единен подход за тяхното управление. Тези "тесни" места налагат оптимизиране на вътрешнофирмената организация и процесите в съответствие с новите възможности на информационните технологии и най-актуалните международни стандарти. В отговор на осъзнатите нужди, поставените цели и променящите сe пазарни условия, Елекс Груп-Холдинг EООД предвижда инвестиция в актуализиране и ре-сертификация на налична СУК според изискванията на стандарта ISO 9001:2015; въвеждане и сертифициране на СУОС съгласно стандарт ISO 14001:2015 и внедряване на МОМ система, заедно с необходимото за функционирането й хардуерно оборудване. Реализирането на проектната идея ще разшири и укрепи управленския капацитет на Елекс Груп-Холдинг, ще създаде предпоставки за растеж и ще повиши експортните предимства на компанията.
Activities
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарта ISO 14001:2015 : С цел предотвратяване или намаляване на негативното въздействие върху ОС при изпълнение на основните процеси на кандидата, се налага необходимостта от разработване, внедряване и сертифициране на СУОС, съответстваща на международно признатия стандарт ISO 14001:2015. Чрез СУОС ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД ще постигне надеждно и общопризнато доказателство, чрез което да гарантира пред своите клиенти, съседи, външни доставчици, бизнес-партньори, регулаторни органи и обществото като цяло, че е: - разбрала техните потребности и очаквания относно околната среда; - идентифицирала екологичните аспекти от своята дейност, продукти и услуги; - осъзнала своята роля и социална отговорност за опазване на околната среда; - познава добре и спазва разпоредбите на националното законодателство в областта на екологията и управлява успешно рисковете, свързани със заплахи и възможности по отношение на значимите аспекти на ОС на организацията и свързаните с тях задължения за съответствие, - ангажирана на всички организационни нива да оценява резултатността спрямо ОС и предприема действия за нейното подобряване чрез прилагане на политиката и целите по околна среда. Обхватът на системата за управление на ОС ще бъде определен от консултанта, отговорен за разработване и внедряване, като в последствие ще бъде съгласуван със сертифициращия орган. При разработване и внедряване на СУОС ще бъдат извършени следните ключови дейности: - Определяне на контекста на организацията – определяне на външните и вътрешни обстоятелства, условията на околната среда и събитията, касаещи продуктите и услугите на организацията, които се отчитат при определяне на стратегическата насоченост и целите на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД за постигане на очакваните резултати от въвеждането на система за управление по околна среда. - Планиране на действия за овладяване на рисковете и възможностите, свързани с аспектите на околната среда и задълженията за спазване, определени от правните и други изисквания по отношение на околната среда, насочени към предотвратяване или намаляване на нежеланите въздействия, включително възможността външните условия на околната среда да влияят на организацията. - Идентифициране на аспектите на околната среда за всички дейности, продукти и услуги в Организацията и определяне на методика и последваща оценка на тяхната значимост. - Определяне на средствата за вътрешен и външен обмен на информация, свързан със системата за управление по околна среда. - Готовност за извънредни ситуации и способност за реагиране. - Оценяване на резултатността и подобряване. Между 1-ви и 4-ти проектен месец ще бъде проведена процедура за избор на външен изпълнител (консултант). Иборът на външен изпълнител е подробно описан в т.10 "План за външно възлагане" от Формуляра за кандидатстване. Въвеждането на СУОС ще се осъществява в периода между 5-ти и 8-ти проектен месец. Етапите за разработване и внедряване на СУОС стандарт ISO14001:2015 са детайлно описани в раздел "Начин на изпълнение" от дейността., Contracted Amount: 5 800.00 , Reported Amount: 5 500.00
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез сертифициране на Система за управление на околната среда в съответствие със стандарта ISO 14001:2015 : Целта на дейността е да се осигури съответствие, че въведената система за управление на околната среда, съответства на изискванията на стандарт ISO 14001:2015, на нормативната уредба и е приложена в практиката в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД. Оценката се извършва от независима страна, каквато е сертификационна организация, акредитирана от националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). Когато една СУОС е изградена, поддържана и подобрявана, това създава убедителен потенциал на доверие и сигурност сред всички страни, с които работи организацията, а след като СУОС премине успешна сертификационна процедура, сертификатът за съответствие с ISO 14001 има стойност на категорична и универсална гаранция за системата, представена от сериозен, компетентен и независим орган. Сертификацията на СУОС ще осигури доказателство за спазване на поетия ангажимент от организацията за опазване на околната среда чрез предотвратяване или смекчаване на неблагоприятните въздействия върху нея. Контрола и въздействието върху начина, по който се проектират, произвеждат, разпространяват, потребяват и унищожават продуктите и услугите на организацията, предотвратявайки негативното въздействието върху околната среда чрез успешно приложение на изискванията на международния стандарт ISO 14001:2015, осигурява оптимални екологични резултати. Със сертификацията по стандарт ISO14001:2015 ще се гарантира опазването на околната среда от страна на организацията в отговор на променящите се условия в баланс със социално-икономическите потребности. Сертифицирането съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015, е единствения начин за постигане на баланс в организацията, за налагане на тежестта на визията, традициите и начина на работа. Системата за управление на околната среда е набор от правила за работа, технологични решения, обучени хора, методи за обратна връзка, наблюдение, въздействие и управление. Експлоатацията на една система за управление превръща правилата в традиции и изгражда бизнес култура. Системата за управление на околната среда, ще осигури избор на подходящи механизми за контрол и въздействи, които ще защитават околната среда от замърсяване, неефективно използване на ресурсите, неправилно управление на отпадъците, изменение на климата, деградация на екосистемите, загуба на биоразнообразие и ще дават увереност у заинтересованите страни. Кандидатът е предвидил 4 месеца за избор на сертификационен орган - от 1-ви до 4-ти месец. Самото сертифициране ще бъде извършено в месеците 9- ти и 10-ти проектен месец, след внедряването на СУОС. Етапите по сертифициране на СУОС по стандарт ISO14001:2015 са детайлно описани в раздел "Начин на изпълнение". , Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 7 119.21
  • Activity: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ EООД чрез услуги за актуализация и ре-сертификация на наличната система ISO 9001:2008 с изискванията на версия ISO 9001:2015.: Целта на дейността е актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление на качеството СУК с изискванията на новата версия на стандарт ISO 9001 от 2015 година и успешната и ре-сертификация. ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ EООД притежава валиден сертификат за съответствие с изискванията на ISO 9001:2008, с номер SOF0368160, валиден до 14 Септември 2018. Предвид изменение на стандарт ISO 9001 в нова версия от 2015г. и произтичащата от това необходимост за актуализиране на съществуващата система за управление на качеството СУК, с цел продължаване на сертификация, Ръководството на дружеството е взело решение за адаптиране на съществуващата системата за управление на качеството към актуалните изисквания на стандарта. В тази връзка, организацията кандидатства по настоящия проект за консултантски услуги за актуализиране на СУК към новите изискванията на ISO 9001:2015 и успешна ре-сертификация на системата за управление. Основната промяна в стандарта е свързана с приравняването към Annex SL на Директива на ISO организацията за уеднаквяване на структурата на всички ISO стандарти за системи за управление. За извършване на плавен преход към новото издание и успешна подготовка за ре-сертифициране по ISO 9001:2015, трябва да бъдат взети необходимите мерки, относно актуализацията и преработването на наличната документация, обхваната от СУК. Промените са значителни и е необходимо време за тяхното разбиране и прилагане на практика. Разликата във версиите на стандарта ISO 9001 е съществена и поставя нови изисквания към организациите, които имат желание да ре-сертифицират системите си. Съществени са и промените в клаузите на стандарта, терминологията, както и в изискванията за приложимата документирана информация, която фирмата трябва да поддържа. По-важните акценти се отнасят до необходимостта от определяне на рисковете и възможностите за гарантирано постигане на набелязаните цели, определяне на контекста на организацията и заинтересованите страни. Новата версия на ISO 9001 изисква повече ангажираност от страна на висшето ръководство – лидерство. Важен момент се обръща на обратната връзка от всички заинтересовани страни, а не само от клиентите. Ревизията от 2015 на ISO 9001 въвежда три основни нови концепции, свързани с управление на риска, лидерство, документирана информация. В тази връзка от организациите се изисква сериозна работа във връзка с промяна на документацията на системата, която следва да е съобразена с новата терминология и новия подход. Във връзка с това, ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ EООД кандидатства за консултантски услуги за актуализиране на съществуващата в предприятието система за управление на качеството към изискванията на стандарта от 2015 година. Актуализираната система ще бъде подложена на одит за ре-сертификация от орган за сертификация, акредитирана от националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). За изпълнението на дейността са предвидени 10 месеца, като този период включва и резерв за отстраняване на потенциални несъответствия, установени при сертификационния одит. В рамките на 10-те месеца ще бъдат избрани и съответните външни изпълнители. Целта е ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД да разполага с достатъчно време, за да отговори на всички изисквания и да получи сертификат за съответствие. , Contracted Amount: 11 800.00 , Reported Amount: 10 099.79
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и внедряване на ИКТ базирана МОМ система (Графична система за управление на производството).: Цел: да бъде придобита и внедрена ИКТ-базирана МОМ система с функционалности, които да отговарят на актуалните нужди на компанията. Използваната в момента в ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД ERP система има отношение и към производствените процеси на база MES (Manufacturing Execution System) функционалности. Но тя се концентрира върху отделните дейности върху фирмата, като не предоставя възможност за единно обобщаване на цялостните бизнес функции на предприятието. Това възпрепятства адекватната адаптация на фирмата към динамично променящите се бизнес условия. Кандидатът е идентифицирал нужда от ново ИКТ-базирано решение, което да създава гъвкавост и мащабируемост, необходими за актуализиране на производствените графици при настъпване на непланирани събития, ограничаващи планирания капацитет. Управлението на компанията се нуждае от софтуер, чрез който да е възможно изготвянето на детайлни анализ и дефиниране на дейностите и процесите не само в производството, но и по отношение на другите направления като складовото стопанство, качеството, търговските взаимоотношения. Внедряването на Графичната система за управление на производството с функционалности на МОМ система ще осигури бързо и адекватно вземане на решения чрез мащабиране на графичната схема, промяна на ориентацията на схемата, както и свиване и разтягане на нивата й. Ще се оптимизират процесите и поддържането на редуцирани количества отпаден продукт, контролираните връщания и навременна обработка на отпадни продукти като част от жизнения цикъл на една машина, планирането на необходимите ресурси, протоколирането на изпълнението и оптимизирането на разходите по производствения процес. Чрез възможността за интерактивно управление на производствените поръчки ще се подобри управленския капацитет на кандидата, ще се повиши неговата степен на интернационализация и експортните му предимства и ще се стимулира по-активното му включване във вериги за добавяне на стойност на международните пазари. Графичната МОМ система за управление на производството ще предлага различни функционалности, ще включва модул за управление на отпадъците, модул за управление на производството в цеха с промишлени терминали, модул за бизнес анализи и опция за управление от мобилно устройство с цел контрол на ключови процеси. Тя ще използва графичен интерфейс на планови и цехови ордери, издадени за изпълнение на избрана клиентска поръчка, разпределени, налични и дефицитни материали и компоненти, необходими за изпълнението на ордерите. Ордерите ще могат да бъдат препланирани, пренасочвани от един към друг цех, да бъдат пускани в производство и закривани. Календарният план за производството ще бъде визуализиран чрез използване на графични елементи в тяхната последователност и паралелност, като в реално време ще бъде генерирана информация по отделни негови параметри. Управленските кадри ще разполагат с методи за планиране и пренасочване на вътрешнофирмените документи, свързани с производството и основните бизнес процеси по дни, седмици и месеци. ИКТ- базираното ново за фирмата решение ще предостави свобода на ръководните кадри на различни нива за управление на материалните потоци, качеството, отчитането на изпълнението на производствените поръчки и клиентски заявки. Графичната система ще предоставя и опция за мобилен достъп (през интернет - от компюрти, смартфони и таблети) до нейните функционалности с цел непрекъснат контрол на статуса на поръчките, състоянието на машините, ефективността на производството, складовите наличности и данните за клиентите. , Contracted Amount: 193 100.00 , Reported Amount: 192 990.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на нови ДМА, допринасящи за въвеждането на ИКТ базираната МОМ система (Графична система за управление на производството). : За да бъде обезпечено успешното въвеждане в ЕЛЕКС ГРУП ХОЛДИНГ ЕООД на предвидената по проекта Графична система за управление на производството следва да се осигури необходимото за коректното й внедряване и функциониране оборудване. Кандидатът ще обезпечи чрез налична техника и чрез собствено финансиране част от техническите изисквания за внедряването на Графичната система. За успешното въвеждане и работа на софтуера обаче е налице нужда и от допълнително оборудване, което кандидатът няма възможност да осигури на този етап. В тази връзка фирмата кандидатства по проекта и за разходи за закупуване и внедряване на 1 бр. Сървър за новата МОМ система, 1 бр. Генератор за ток, 1 бр. UPS устройство и 1 бр. Комуникационен шкаф. Закупуването на сървър, върху който да бъде инсталирана Графичната система е обусловено от липсата на свободен към момента сървър в дружеството. Сървърите, които фирмата притежава, са максимално натоварени и не разполагат с достатъчно място за инсталирането на допълнителен софтуер. Не без значение е и фактът, че част от наличните сървъри са от старо поколение и не са в състояние да подсигурят необходимата бързина и постоянство на работа на Графичната система. Предвидената по проекта МОМ система следва да функционира без прекъсване, което изисква гарантиране на достъпа до данните и на отказоустойчивостта на дисковия масив на сървъра. Това ще бъде постигнато чрез доставка на ново, със съвременни параметри, оборудване. Ще бъде закупен Сървър от ново поколение, с висока производителност на дисковия масив и SSD дискове, предоставящи бърз достъп до данните на Системата. При евентуално прекъсване на електрозахранването на мрежовото и сървърното оборудване, от които зависи непрекъснатата работа на Графичната система, е нужно време от около 2 минути преди активиране на Генератора. През това време се стабилизират напрежението и честотата на подавания ток, а захранването на мрежовото и сървърното оборудване се пренасочва от централната разпределителна мрежа към Генератора. Докато Генераторът се преведе в работен режим, в рамките на тези минути, електрозахранването трябва да се подсигури от UPS устройство. Кандидатът не разполога със свободно като капацитет непрекъсваемо захранване (UPS). В тази връзка в рамките на проекта се предвижда закупуването на 1 бр. UPS устройство. Тъй като UPS е в състояние да подава ел.ток за кратък период от време, а въвежданата МОМ система следва да работи без прекъсване, кадидатът включва в проекта разходи за Генератор за ток. Генераторът ще предостави условия за безпроблемна и непрекъсната работа на сървъра в случай на авария или друго непредвидено изключване на захранването. Активът ще осигури: - непрекъснато електрозахранване на сървъра на МОМ системата за дълъг период от време, като ще е в състояние да отговори и на високата енергоемкост на хардуера; - непрекъснато ел.захранване на приложимото мрежово оборудване, на домейн контролерите и на DHCP сървъра, подсигурявайки достъпа до Системата без прекъсване, както в рамките на локалната мрежа, така и мобилен, през интернет; - непрекъснато ел.захранване на охлаждащата климатична система в сървърното помещение, в което ще се съхранява Сървъра на МОМ системата; - автоматично превключване на захранването към генератора посредством табло AVR, с което ще бъде окомплектован. Не на последно място по важност е и ролята на комуникационния шкаф за правилното съхранение и експлоатация на предвидения по проекта сървър на Графичната система. Част от наличния специализиран инвентар е с по-малки от необходимото размери или със запълнено място - липсва свободно пространство за монтиране на новия сървър и новото UPS устройство. Другата част не е оборудвана с охладителна система, а без нея по-мощното ново телекомуникационно оборудване би прегряло. С осигуряване на необходимата работна среда не се очакват хардуерни проблеми при въвеждането и работата на Графичната система за управление на производството. , Contracted Amount: 26 700.00 , Reported Amount: 24 958.00
  • Activity: Визуализация на проекта: Цел: Информиране на обществеността за проекта и резултатите от него. Реализацията на дейността ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: 1. Информиране на обществеността чрез включване в уеб-сайта, когато такъв съществува, кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като бъде откроена финансовата подкрепа на ЕС. 2. Поставяне, на видно за обществеността място, на поне един плакат с информация за проекта, с минимален размер формат А3, в който ще се споменава финансовата подкрепа от ЕС. И в двете средства за публичност ще бъдат спазени задължителните изисквания относно текстовата и визуалната информация: - Емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“ - Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“ - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ - Наименование на проекта и главната му цел - Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; В плаката ще бъдат посочени и начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 3. Поставяне на стикери на закупеното и инсталирано оборудване – 4 бр. общо, по един за всеки актив - съдържащи следната информация.: - Визуализиране емблемата на ЕС; - Упоменаване „Европейски съюз“; - Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“; - Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ - Номер на договора за безвъзмездна финансова помощ; 4. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. Всяка публикация на Бенефициента във връзка с проекта, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, ще съдържа следното заявление: “Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ЕЛЕКС ГРУП-ХОЛДИНГ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.”, Contracted Amount: 80.00 , Reported Amount: 45.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Inter Consult Nova Ltd., Contracted Amount*: 7 070.00 , Reported Amount**: 10 100.00
  • Contractor: Inlab Ltd, Contracted Amount*: 11 170.60 , Reported Amount**: 15 958.00
  • Contractor: Lloyd's Register EMEA Branch, Contracted Amount*: 8 833.31 , Reported Amount**: 12 619.00
  • Contractor: EUROMARKET COMPRESSORS, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 9 000.00
  • Contractor: Vivati OOD, Contracted Amount*: 31.50 , Reported Amount**: 45.00
  • Contractor: L-CLASS LTD, Contracted Amount*: 135 093.00 , Reported Amount**: 192 990.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 37 806.97 , Reached amount: 36 922.79

Financial Information

Total Project cost 246 480.00 BGN
Grant 172 536.00 BGN
Self amount 73 944.00 BGN
Total actual amounts paid 168 498.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Актуализиране на налична в ЕЛЕКС ГРУП - ХОЛДИНГ ООД Система за управление на качеството съгласно новите изисквания на стандарт ISO 9001:2015 и Въвеждане на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015, Estimated Amount: 10 600.00
  • Differentiated position 1: 1. Актуализиране на налична в ЕЛЕКС ГРУП - ХОЛДИНГ ООД Система за управление на качеството съгласно новите изисквания на стандарт ISO 9001:2015
    Contractor: Inter Consult Nova Ltd.
    Contract total funded value: 7 070.00
  • Differentiated position 2: 2. Въвеждане на Система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарт ISO 14001:2015
    Contractor: Inter Consult Nova Ltd.
    Contract total funded value: 7 070.00
Procedure 2 Subject to due process: Изработване на визуализационни материали, Estimated Amount: 80.00
  • Differentiated position 1: Изработване на визуализационни материали
    Contractor: Vivati OOD
    Contract total funded value: 31.50
Procedure 3 Subject to due process: Придобиване и въвеждане на ДМА и ДНА: Обособена позиция № 1: ИКТ-базирана МОМ система (Графична система за управление на производството); Обособена позиция № 2: Сървър - 1 бр, UPS устройство - 1 бр., Комуникационен шкаф - 1 бр.; Обособена позиция № 3: Генератор за ток - 1 бр., Estimated Amount: 219 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: ИКТ-базирана МОМ система (Графична система за управление на производството)
    Contractor: L-CLASS LTD
    Contract total funded value: 135 093.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Сървър - 1 бр, UPS устройство - 1 бр., Комуникационен шкаф - 1 бр.
    Contractor: Inlab Ltd
    Contract total funded value: 11 170.60
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Генератор за ток - 1 бр.
    Contractor: EUROMARKET COMPRESSORS
    Contract total funded value: 6 300.00
Procedure 4 Subject to due process: Ре-сертификация на актуализирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 и Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001:2015, Estimated Amount: 16 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Ре-сертификация на актуализирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015
    Contractor: Lloyd's Register EMEA Branch
    Contract total funded value: 8 833.31
  • Differentiated position 2: 2. Сертифициране на Система за управление на околната среда ISO 14001:2015
    Contractor: Lloyd's Register EMEA Branch
    Contract total funded value: 8 833.31

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN