Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.031-0007-C01
Project Name Construction of the building for social housing in Silistra
Beneficiary 000565537 Municipality of Silistra
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 03.12.2019
Start Date 03.12.2019
End Date 21.06.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Description

Brief description
На базата на изготвен работен проект ще бъде изградена жилищна сграда за социални жилища в гр. Силистра, вкл. 16 бр. жилища, разпределени на пет етажа  за хора от уязвими групи от населението. Характеризира се с компактна форма, което ще допринесе за вписване в околната среда. Предвидено е благоустройство и паркоустройство на прилежащия терен, както и  достъп за лица с увреждания. За пълноценното функциониране на социалното жилище и във връзка с осигуряване на подходяща среда за живот се предвижда сградата да бъде обзаведена с подходящо оборудване и обзавеждане. По време на строителството текущ контрол ще се осъществява от избран независим строителен надзор, както и от авторите на работния проект. За организация и управление на проекта ще бъде определен екип от експерти, който да организира навременното протичане на дейностите и администриране на проекта. Ще бъдат изпълнени мерки за информация и публичност съгласно Единния наръчник на бенефициента зa прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. След приключване на всички дейности ще бъде извършен независим финансов одит. Проектното предложение ще осигури  съвременно социално жилище за настаняване на уязвими групи от населението и други групи в неравностойно положение. С реализацията на проекта ще бъде осигурен достъп до жилища на крайно нуждаещи се лица.
Activities
  • Activity: Управление на проект: За изпълнение на проекта Община Силистра, ще се сформира екип от експерти, отговарящи за изпълнение, управление и координация на проектните дейности. Основните отговорности на екипа ще са свързани със спазване на клаузите на подписания договор, спазване на процедурите и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. и нормативната уредба на Р. България. Екипът на проекта ще организира и контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на Закон за обществените поръчки, ще осъществява контрол при изпълнението на дейностите, заложени в проекта и провеждането на дейностите по информация и комуникация сред широката общественост. Екипът на проекта ще провежда срещи за разпределение на задачите при изпълнение на дейностите, осъществяване на постоянен контрол за спазване на времевия график, целесъобразното разходване на средствата и отчитане на резултатите от вече проведените дейности. По време на срещите ще се отчитат резултатите от изпълнението на дейностите и ще се отбелязва напредъка на проекта; Отчитането на проекта ще се извърши в съответствие с изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж“ 2014-2020 г. Екипът на проекта ще изготвя технически и финансови отчети при подаване на документи за верифициране на разходите. Възнагражденията на членовете на екипа са определени съгласно ПМС 189 от 28 юли 2016 год. и са съобразени с часовите ставки и определен брой часове положен труд. Предвидената стойност в бюджета е в размер на 21 768.29 лева. Допустимият размер съгласно насоките за кандидатстване е 2% от преките допустими разходи и определената сума отговаря на изискването. Изчислена е на база сформиран екип от служители на бенефициента за съответните дейности за управление и изпълнение на проекта, като са предвидени броя часове за ангажираност и съответната часова ставка, както следва: Ръководител: 682 часа х 7.50 часова ставка = 5 115,00 лв. Координатор: 924 часа х 5,29 часова ставка = 4 890,27 лв. Счетоводител: 850 часа х 5,20 часова ставка = 4 420,00 лв. Експерт "Строителство": 920 часа х 5,15 часова ставка = 4 738,02 лв. Експерт "Обществени поръчки": 500 часа х 5,21 часова ставка = 2 605,00 лв. Дейността е основополагаща за изпълнението на заложените в проекта цели. Вътрешната организация и контрола на екипа гарантира точното и качествено изпълнение на всяка от дейностите, с което се подпомага изпълнението на целите на Оперативната програма ,,Региони в растеж“ 2014-2020 г. Съгласно указанията на УО при кандидатстване с проектно предложение за изграждане на социални жилища, Община Силистра трябва да представи Наредба за условията и реда за отдаването и използването им, както и финансов анализ. Поради тази причина с договор № 2018-У-016 от 23.02.2018 г. Община Силистра възложи на "Ню Ай" АД да изготви актуализиране на Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища; изготвяне на анализ на наемни цени и изготвяне на финансов анализ, анализ разходи. Процедурата е проведена съгласно чл. 20, ал.4, т. 3 от ЗОП. Дейностите са извършени преди подаване на проектното предложение и преди сключване на договор за БФП. Стойността на тази дейност е 25 000,00 лв. без ДДС. Сумата ще бъде искана за възстановяване., Contracted Amount: 21 768.29 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на обществени поръчки : Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки и Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. (ОПРР). За реализацията на дейността ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители. Дейността ще премине в подготовка и провеждане на оценителни комисии, изготвяне на протоколи от работата на комисиите за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти и решения за класиране на участниците, определяне на изпълнители на обществени поръчки и сключване на договори с тях. Според посочените дейности, предмет на възлагане ще бъдат следните процедури за избор на изпълнители: 1. "Изпълнение на СМР по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 2. "Изпълнение на дейности по публичност и комуникация по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 3. "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 4. "Извършване на строителен надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 5. "Извършване на авторски надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 6. "Извършване на финансов одит по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; 7. "Изготвяне на геодезическо заснемане по проект "Изграждане на социални жилища - гр. Силистра"; Преди подаване на проектното предложение Община Силистра проведе процедури и определи изпълнители по следните ОП: 1. Открит конкурс за проект с предмет ,,Избор на идейна концепция за ,,Изграждане на сграда за социални жилища по ул.,,Хаджи Димитър“, гр.Силистра"; 2. Директно възлагане с предмет ,,Актуализиране на наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди,настаняване под наем и продажба на общински жилища; изготвяне на анализ на наемни цени и изготвяне на финансов анализ, анализ разходи"; 3. "Изготвяне на работен проект за изграждане на социални жилища на ул. 'Хаджи Димитър", гр. Силистра"; , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на строителни дейности: Дейността включва построяване на сграда на пет жилищни нива, със 16 бр. жилища – 6 едностайни, 6 двустайни и 4 тристайни. Към всички апартаменти са предвидени малки тераси, на пето ниво са предвидени покривни тераси, а на приземния етаж – прилежащите части от двора около сградата ще са отделени с жив плет от храсти, обособявайки индивидуални партерни тераси. В сутерена на сградата са разположени индивидуални складови помещения – 16 бр., помещение за колички и велосипеди, общо мазе и малък общ склад за инвентар. Към входа на сградата няма стъпала, а асансьорната кабина ще се изгради съгласно изискванията за достъп на хора с увреждания. Отоплението на сградата ще се извършва с природен газ. Околосградното пространство включва зона за паркинг, зона за рекреация, малка детска площадка с пясъчник и озеленяване. Проектът предвижда изграждането на 223 кв.м. площи за озеленяване. Разходът за СМР е съгласно Количествено - стойностна сметка изготвена на база работен проект и анализ на цените. По КСС, разходите за СМР възлизат на 873 986,41 лв. без ДДС, а за непредвидени разходи 3% или 26 219,59 лв. без ДДС. Общата сума предвидена в бюджета на проектното предложение възлиза на 900 206,00 лв. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи. Преди подаване на проектното предложение и сключване на договор за БФП бяха извършени следните дейности: 1. на основание чл. 80, ал. 1 от ЗОП бе проведен конкурс за проект с предмет ,,Избор на идейна концепция за ,,Изграждане на сграда за социални жилища по ул.,,Хаджи Димитър“, гр.Силистра. Със Заповед № ЗК-927 от 23.05.2017 на Кмета на Община Силистра бе назначена комисия за разглеждане, оценка и класиране на представените за участие идейни концепции. С Решение № ЗК 1298 от 28.07.2017 е обявен класирания участник на І –во място - ,,ЛЕСС“ ЕООД, гр. София, с комплексна оценка 94,01 точки. Разходите за тази дейност няма да се искат за възстановяване. 2. В съответствие с условията на проведеният конкурс, избраният победител - "Лесс" ЕООД - бе поканен да изготви Инвестиционен работен проект ,,Изграждане на сграда за социални жилища по ул.,,Хаджи Димитър“, гр.Силистра" по всички части. Със същият бе сключен договор № 2017-087-У от 04.12.2017 г. по реда на чл.79, ал.1, т.9 от Закона за обществените поръчки . Стойността на договора е 25 000,00 лв. без ДДС. Сумата ще бъде искана за възстановяване от УО. 3. След изготвяне на работния проект, същият беше съгласуван с експлоатационните дружества, съгласно изискванията на българското законодателство. Разходът за издаване на разрешителни документи е 2000,00 лв., Contracted Amount: 927 206.00 , Reported Amount: 380 381.69
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: За пълноценното функциониране на социалното жилище и във връзка с осигуряване на подходяща среда за живот се предвижда сградата да бъде снабдена с подходящо оборудване и обзавеждане. Предвижда се следното: доставка и монтаж на кухненски шкафове, ниски с работен плот и високи с гръб от HPL, с монтирани вградени уреди - фурна, котлони, аспиратор и хладилник вкл. кухненска мивка със смесител и автоматичен кош за отпадъци;доставка и монтаж на вграден гардероб за дрехи,доставка и монтаж на комбиниран уред пералня и сушилня. Параметрите на изброеното обзавеждане /височина и ширина/ е съобразено с размера на жилищата. Доставка на комплект кухненска маса с четири сгъваеми стола,доставка на разтегателен диван, доставка на ниска маса за дневна. Според големината на апартаментите е предвидено да бъдат доставени спалня с матрак с размери 160/200 - 9бр. и спалня с матрак с размери 90/70 - 4бр. Доставката ще бъде изпълнена непосредствено след приключване на строително монтацните работи на обекта, като ангажимент на доставчика ще бъде и монтирането на обзавеждането и оборудването. С изпълнение на дейността ще бъдат създадени подходящи условия на живот и отдих. Разходът за оборудване и обзавеждане въвлиза на 79 769,60 лв. без ДДС и е съгласно Количествено - стойностна сметка изготвена на база работен проект и анализ на цените. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи., Contracted Amount: 79 769.60 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на строителен надзор: Дейността е планирана да започне през 13-тия месец от изпълнението на проекта и ще продължи 16 месеца. Дейността ще стартира с подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво (Акт Образец № 2 съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) за обекта и ще приключи с въвеждане в експлоатация . По време на целия строителен процес изпълнителят ще трябва да: - Осъществява постоянен контрол върху количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали в СМР, съгласно работния проект и изискванията на нормативните актове; - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Предвидената стойност за упражняване на строителен надзор е в размер на 8 739,86 лв. без ДДС, което се равнява на 1 % от стойността на разходите за СМР без непредвидените разходи. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи., Contracted Amount: 8 739.86 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Упражняване на авторски надзор : По време на изпълнение на СМР ще се осъществява авторски надзор, съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ. Той ще стартира с откриване на строителна площадка и ще приключи до въвеждането на обекта в експлоатация. Дейността включва: - Изпълнение на цялостен авторски /архитектурен и инженерен/ контрол върху изпълнението на СМР и съответствие с изготвения проект; - Координиране на работата на инженерните специалности; - Приемане на завършени етапи от СМР; - Корекция и съгласуване на архитектурни детайли в процеса на строителството, даване на устни и писмени указания (в заповедната книга) на строителя при възникнали неясноти, несъответствия с проекта възникнали по време на строителството; - Съдействие на Възложителя при въвеждане в експлоатация на обекта; - При необходимост - участие в приемателна комисия; - Изготвя екзекутивна документация. Предвидената стойност за упражняване на авторски надзор е в размер на 18 699,33 лв. без ДДС, което се равнява на 2 % от стойността на разходите за СМР без непредвидените разходи. По подробно формирането на заложените разходи е разяснено във Финансова обосновка към Електронно прикачените документи., Contracted Amount: 18 699.33 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Въвеждане на обекта в експлоатация : След извършването на строително – монтажните работи на обекта избран за интервенция в съответствие с издадените строителни книжа, заверена екзекутивна документация, съгласно Закона за устройство на територията и подзаконовата нормативна база към него, както и в съответствие с условията на сключените договори, ще се пристъпи към искане за издаване на Разрешение за ползване. При строежи от ІV-та до VІ-та категория (жилищни и смесени сгради с ниско и средно застрояване, вилни сгради и други) се издава от съответния главен архитект при съответната община. Удостоверение за въвеждане в експлоатация. Преди подаване на документите за въвеждане на обекта в експлоатация ще се извърши геодезическо заснемане. Дейността включва дължимите държавни такси за въвеждане на обекта в експлоатация в размер на 23 000,00 лв., разпределени, както следва: - Предварителен договор и преместване на кабел към Енерго Про - 14 856,00 лв. - такса, съгласуване и присъединяване към Ситигаз - 5 760,00 лв.; - геодезическо заснемане на обекта - 500,00 лв.; - ВиК - 1 804,00 лв.; - Пожарна - 80,00 лв.; Държавните такси са проучени предварително към момента на кандидатстване и са предвидени съгласно съответните нормативни документи., Contracted Amount: 23 000.00 , Reported Amount: 5 983.24
  • Activity: Упражняване на финансов одит: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран външен одитор. Одиторския доклад ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта, в съответствие с изискванията на процедурата. Одиторът ще проверява дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора и ще изготви доклад за заверка на разходите по образец предоставен от Договарящият орган. При окончателното искане за плащане, одиторът ще завери и финансовия отчет. Дейността цели да бъдат доказани дали всички извършени разходи отговарят на изискванията за допустимост, регламентирани във всички европейски и национални нормативни документи. Дейността осигурява адекватна проследимост на разходите, извършени от бенефициента и установява законосъобразността им. Одитът ще бъде извършен съгласно изискванията на програмата с цел осигуряване на прозрачност, законосъобразност и целесъобразност на разходите по проекта. Стойността, предвидена в бюджета на проекта е 3 000 лв. без ДДС и при определянето и са взети предвид данни от проведени обществени поръчки със сходен предмет и е определена приблизителна пазарна цена. При изпълнение на проект "Реконструкция и рехабилитация на ул. "Симеон Велики" - гр. Силистра" Община Силистра има сключен договор за извършване на независим финансов одит на стойност 3 000 лв. без ДДС. При изпълнение на проект "Основен ремонт и цялостно обновяване на Основно училище 'Св. Св. Кирил и Методий" и детска ясла "Здравец" , гр. Силистра" Община Силистра има сключен договор за извършване на независим финансов одит на стойност 3 000 лв. без ДДС. За определяне на заложената в бюджета цена е взета средноаритметичната стойност на горепосочените договори. Приложени са договорите с изпълнителите. , Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информация и комуникация : При изпълнението на проекта ще бъде осигурена неговата публичност, съобразена с всички правила на ЕС за комуникация и визуализация, както и с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Чрез осъществяване на дейността ще бъде информирана широката общественост за получената финансова подкрепа от ОПРР чрез ЕФРР и за целта са предвидени следните мерки: • Изработване и поставяне на билборд с информация за проекта – 1 бр. - ще бъде поставен на работната площадка на обекта и ще съдържа информация за емблемата на ЕС и упоменаването на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд – ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г., със наименованието на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение и основна цел на проекта. Минималният размер на билборда е 400/300 см. Билбордът ще бъде отстранен не по-късно от 3 месеца след приключване на работата по проекта и ще бъде заменен с постоянна информационна табела. • Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела– 1 бр. - ще бъде поставена най-късно 3 месеца след приключването на проекта. Информационната табела ще съдържа същата информация като билборда, но без дати за начало и край на проекта. Монтажът ще се извърши в рамките на една седмица след дата на отстраняване на билборда. Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. ще бъде уведомен за дизайна на табелите. Минималният размер на табелите е 50/70 см. • Изработване на 1 банер, който ще се използва при различни събития по повод проекта - ще се поставя в залите, където се провеждат публичните събития и ще включва информация, както следва: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд – Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014 – 2020 г., с наименованието Оперативна програма „Региони в растеж“; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; • Отпечатване на информационни брошури – 300 бр. Освен задължителните компоненти, брошурите ще съдържат информация за етапите на изпълнение на проекта и резултатите от него. В началото на проекта ще бъдат отпечатани 150 бр. и 150 бр. в края на проекта; • Изработване и доставяне на 500 бр. информационни стикери - при закупуването на оборудването ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място на повърхноста. Стикерите ще съдържат емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд – Европейски фонд за регионално развитие; общото лого за програмен период 2014 – 2020 г.,номера на финансирания договор; • Провеждане на 2 бр.пресконференции/информационни събития в началото и в края на проекта Първата пресконференция ще отбележи стартирането на проекта и ще даде най-обща информация за него. Втората ще бъде с фокус постигнатите резултати с финансовата помощ на ЕФРР и ще представи модернизираната база на обекта на интервенция. Стойността, предвидена в бюджета за тази дейност е в размер на 3 000,00 лв. без ДДС. Формирането на цените е както следва: билборд - 1 брой по единична цена от 2 500,00 лв. = 2 500,00 лв. постоянна табела - 1 брой по единична цена от 130,00 лв. = 130,00 лв. информационни брошури - 300 броя по единична цена от 0,40 лв. = 120,00 лв. рол банер - 1 брой по единична цена от 200,00 лв. = 200,00 лв. и стикери 500 броя по единична цена от 0,10 лв. = 50 лв. Съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация ще се проведе официална церемония "Първа копка" при стартиране на строителните работи, както и церемония за откриване на обекта след въвеждането му в експлоатация., Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 1 308.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Liliya, Contracted Amount*: 4 890.27 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Domremontstroi - 99, Contracted Amount*: 6 120.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Drustar Media Group, Contracted Amount*: 1 512.00 , Reported Amount**: 1 236.00
  • Contractor: NEW I , Contracted Amount*: 30 000.00 , Reported Amount**: 30 000.00
  • Contractor: DMA Development, Contracted Amount*: 144.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: valentina, Contracted Amount*: 4 420.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zhenya, Contracted Amount*: 2 605.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vesela, Contracted Amount*: 4 738.02 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Garantstroi OOD, Contracted Amount*: 1 080 247.20 , Reported Amount**: 380 381.69
  • Contractor: Tatyana, Contracted Amount*: 5 115.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LESS , Contracted Amount*: 52 389.60 , Reported Amount**: 30 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Rehabilitated housing in urban areas, Measure Unit: жилища, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma, with improved housing conditions, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 32.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 393 148.26 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 464 753.11 0.00 464 753.11 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 447 672.93 0.00 447 672.93 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 79 769.60
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на авторски надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 18 699.33
  • Differentiated position 1: Извършване на авторски надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра"
    Contractor: LESS
    Contract total funded value: 22 389.60
Procedure 3 Subject to due process: "Извършване на строителен надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 8 739.86
  • Differentiated position 1: "Извършване на строителен надзор по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра"
    Contractor: Domremontstroi - 99
    Contract total funded value: 6 120.00
Procedure 4 Subject to due process: "Извършване на финансов одит по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 3 000.00
Procedure 5 Subject to due process: "Изготвяне на геодезическо заснемане по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 500.00
Procedure 6 Subject to due process: "Изпълнение на дейности по публичност и комуникация по проект "Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция 1 Изработка на информационни и промоционални материали
    Contractor: Drustar Media Group
    Contract total funded value: 1 512.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Изработка на информационни брошури
    Contractor: DMA Development
    Contract total funded value: 144.00
Procedure 7 Subject to due process: ,,Изпълнение на строително-монтажни работи по проект ,,Изграждане на социални жилища - гр.Силистра", Estimated Amount: 1 234 638.34
  • Differentiated position 1: ,,Изпълнение на строително-монтажни работи по проект ,,Изграждане на социални жилища - гр.Силистра"
    Contractor: Garantstroi OOD
    Contract total funded value: 1 080 247.20
Procedure 8 Subject to due process: Актуализиране на Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища;изготвяне на анализ на наемни цени и изготвяне на анализ разходи, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Актуализиране на Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища;изготвяне на анализ на наемни цени и изготвяне на анализ разходи
    Contractor: NEW I
    Contract total funded value: 30 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Татяна Енчева Стоянова
    Contractor: Tatyana
    Contract total funded value: 5 115.00
  • Differentiated position 2: Лилия Людмилова Траянова
    Contractor: Liliya
    Contract total funded value: 4 890.27
  • Differentiated position 3: Весела Димитрова Тодорова
    Contractor: Vesela
    Contract total funded value: 4 738.02
  • Differentiated position 4: Женя Божидарова Димитрова
    Contractor: Zhenya
    Contract total funded value: 2 605.00
  • Differentiated position 5: Валентина Станимирова Иванова
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Изготвяне на работен инвестиционен проект за изграждане на сграда за социални жилища на ул. "Хаджи Димитър" гр. Силистра, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на работен инвестиционен проект за изграждане на сграда за социални жилища на ул. "Хаджи Димитър" гр. Силистра
    Contractor: LESS
    Contract total funded value: 30 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN