Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0110-C03
Project Name "Worthy citizens of Kameno”
Beneficiary 000057001 Municipality Kameno
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.12.2015
Start Date 01.01.2016
End Date 31.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Камено

Description

Brief description
Проект "Достойни граждани на община Камено" цели качествена социална интеграция на възрастни и хора с увреждания при зачитане на индивидуалните им потребности и желания за постигане на независим и пълноценен живот. Планирано е създаване и устойчиво развитие на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда, който ще предоставя социална, здравна и психологическа подкрепа на 24 възрастни и 36 души с увреждания /в т.ч. 6 деца/. Ще бъде нает и обучен персонал на Центъра в следния състав: 1 социален работник, 1 медицински работник, 1 рехабилитатор, 1 шофьор, 18 лични асистенти, 6 домашни помощници. На екипа ще бъде осигурена месечна супервизия и психологическо консултиране. Ще бъдат реализирани следните дейности: 1.Организация, управление и отчитане на проекта; 2.Текущ ремонт на материалната база. Доставка на оборудване и офис техника. Купуване на специализирано транспортно средство за хора с увреждания; 3.Информиране и публичност; 4.Обучение на персонала на Центъра за почасово представяне на услуги в домашна среда. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала. Разработване на Правила за дейността на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда. 5.Подбор и оценка на потребностите на лица, желаещи да ползват услуги в домашна среда. Сключване на договори с потребителите; 6.Предоставяне на почасови здравни и социални услуги в домашна среда в зависимост от индивидуалните потребности и желания. Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите.
Activities
  • Activity: Организация, управление и отчитане на проектните дейности: Целта на Дейност 1 е сформиране на качествен екип за реализация на проекта и утвърждаване на ефективни процедури за управление на дейностите. Включва: 1.1.Структуриране на екип за пълноценно функциониране на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда в състав 1 социален работник на пълен работен ден, 1 медицинско лице на 2 часа на ден, 1 рехабилитатор на 2 часа, 1 шофьор на 4 часа на ден, 18 Лични асистенти, 6 Домашни помощници; 1.2.Сформиране на екип за организация и управление на проектните дейности в състав: ръководител проект, координатор, техническо лице, счетоводител и експерт обществени поръчки. Административният екип ще отговаря за цялостната организация, координация и отчитане на дейностите. Основният екип ще бъде ангажиран 4 часа дневно през целия проектен период, а експертът обществени поръчки ще изпълни задачите си в рамките на 3 месеца; 1.3.Подготовка на работни задания и длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения; 1.4.Подписване на договори и допълнителни споразумения; 1.5.Провеждане на периодични екипни срещи веднъж на два месеца; 1.6.Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители; 1.7.Подготовка и предаване на междинни и финален съдържателни и финансови отчети., Contracted Amount: 44 196.00 , Reported Amount: 36 341.07
  • Activity: Текущ ремонт на материалната база. Доставка на оборудване и офис техника. Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания.: Целта на дейност 2 е обезпечаване реализацията на основните дейности на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. Включва следните поддейности: 2.1.Провеждане на процедури за обществени за избор на изпълнител на текущ ремонт и за доставчици на специализирано транспортно средство за хора с увреждания и за доставка на частично оборудване на Центъра, за доставка на материали и консумативи. 2.2.Текущ ремонт на предоставеното от Община Камено помещение за ситуиране на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. 2.3.Оборудване на Центъра. Ще бъдат купени един мобилен компютър, едно мултифунционално устройство и метален шкаф за съхраняване на документи на стойност 1100 лв. без ДДС. 2.4.Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания. 2.5.Доставка на материали и консумативи. , Contracted Amount: 99 867.00 , Reported Amount: 96 004.89
  • Activity: Информиране и публичност: Дейност 3 цели Популяризиране на целите, дейностите и резултатите от проект "Достойни граждани на община Камено" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 и създаване на положителна обществена нагласа към Центъра за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват: 3.1.Провеждане на стартираща пресконференция; 3.2.Организиране на кръгла маса за отчитане и анализ на резултатите от проекта; 3.3.Подготовка на 100 преспакета за двете публични събития, съдържащи папка, бележник, химикалка с логото на програмата; 3.4.Подготовка на информационна брошура в тираж 300 копия и плакат в тираж 50 копия, предназначени за бъдещи бенефициенти и за популяризиране на задачите на проекта и ОП РЧР 2014-2020 и финансовия принос на ЕС; 3.5.Изработване на постоянна информационна табела на Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда и визуализиращи приноса на ОП РЧР и ЕСФ; 3.6.Изработване на тениски, чанти и обемни стикери за персонала на Центъра; 3.7.Публикации в местната и регионална преса - печатни и електронни издания; 3.8.Периодично публикуване на страницата на Община Камено информация за напредъка на проекта и постигане на плановите индикатори., Contracted Amount: 3 200.00 , Reported Amount: 3 700.00
  • Activity: Обучение на персонала на Центъра за почасово предоставяне на услуги в домашна среда. Осигуряване на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на екипа на Центъра и потребителите на социални услуги в домашна среда. Разработване на Правила за работа на Центъра за почасово предоставяне на услуги в домашна среда.: Дейност 4 има няколко цели: Повишаване мотивацията за предоставяне на почасови услуги в домашна среда; Квалифициране на лицата за предоставяне на качествени социални услуги, отговарящи на професионалните изисквания на Агенция за социално подпомагане /посочени в Методики за предоставяне на социални услуги в общността „Личен асистент”, „Социален асистент” и „”Домашен помощник”/ и стандартите на Националната агенция за професионално образование и обучение; Съхраняване на психичното благосъстояние и на екипа предоставящ услуги в семейна среда, и на потребителите на социалната услуга, както и на техните семейства. Дейността включва: 4.1. Изследване на нивото на компетенции на назначените лични асистенти и домашни помощници чрез използване на входящ тест. 4.2. Провеждане на въвеждащо обучение на новоназначените лични асистенти и домашни помощници. Издаване на удостоверение за професионално обучение по част от професията "Социален асистент" или по професията "Сътрудник социални дейности" по преценка потребностите на обгрижваните лица. 4.3. Провеждане на специфични обучения на персонала на тема: "Умения за общуване с възрастни и хора с увреждания". Ще се проведе през март 2016 година, при включване на личните асистенти в екипа, тъй като те не са обучавани при започване на работа. 4.4. Ежемесечна групова супервизия на работата на екипа. 4.5. Индивидуално консултиране съобразно потребностите на членовете на екипа. 4.6. Разработване, обсъждане и приемане на правила за работа на Центъра за почасово предоставяне на социални услуги в домашна среда., Contracted Amount: 7 047.64 , Reported Amount: 5 979.54
  • Activity: Подбор и оценка на потребностите на лицата, желаещи да ползват почасови здравно-социални услуги в домашна среда. Сключване на договори с потребителите или техните семейства: Целта на дейността е изработване и провеждане на ефективна процедура за подбор на крайни бенефициенти, основана на ясни критерии и реална оценка на потребностите на възрастните и хората с увреждания. Нуждите на общността са много по-големи от възможностите на настоящата процедура и е необходима прецизна оценка на желаещите да се възползват от предлаганите услуги. Екипът има опит от предшестващи услуги и ще успее да направи подбор на най-спешно нуждаещите се от помощ., Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 3 072.96
  • Activity: Предоставяне на почасови здравни и социални услуги в домашна среда в зависимост от индивидуалните потребности и желания; Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите.: Целта на дейност 6 съвпада с основната цел на проекта, а именно Осигуряване на качествена социална интеграция на възрастни и хора с увреждания при зачитане на индивидуалните им потребности и желания за постигане на независим и пълноценен живот. Планирано е предоставяне на социална, здравна и психологическа подкрепа на 24 възрастни и 36 души с увреждания /в т.ч. 6 деца/. Услугите ще се предостават от 24 лица в трудоспособна възраст. Дейността включва: 6.1.Предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещи се лица, които се изразяват в помощ за поддържане на лична хигиена, помощ при хранене, помощ при вземане на лекарства, предписани от лекар, помощ при извършване на рехабилитационни или други специализирани услуги, в дома на потребителя, придружаване до детско или учебно заведение, болнично заведение или месторабота и др.; 6.2.Предоставяне на почасови услуги за комунално-битови дейности като пазаруване, поддържане на хигиената в жилищните помещения, обитавани от ползвателите, извършване и/или съдействие за дребни битови ремонти, извършване на административни услуги и плащания, приготвяне на храна с продукти на потребителя и др.; 6.3.Предоставянето на почасови здравни и рехабилитационни услуги съгласно извършената оценка и индивидуални потребности; 6.4. Транспортиране на хора с увреждания или възрастни хора за предоставяне на здравно-социални услуги в Центъра или за участие в срещи, събития, празници. 6.5. Мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на услугите и техните семейства; 6.6. Изграждане на ясна процедура за приемане на жалби свързани с предоставянето на услугите, включваща срокове, носене на отговорност, решаване на проблема; 6.7. Извършване на постоянен мониторинг на предоставянето на услугите. Посещения в дома на потребителя, проследяване текущото качество на предоставените услуги, спазване на работно време и график, правилно попълване на водената документация от изпълнителите на услугата; Разработване и попълване на формуляри за обратна връзка за качеството на услугите и степента на удовлетвореност на потребителите., Contracted Amount: 344 129.36 , Reported Amount: 346 628.85

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Association ‘Ravnovesie’, Contracted Amount*: 8 100.00 , Reported Amount: 6 763.42
Contractors
  • Contractor: BULGARIAN POST EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: Avtotreid 2009 OOD, Contracted Amount*: 9 971.47 , Reported Amount**: 1 198.55
  • Contractor: DELTA INVESTMANT GRUP EOOD, Contracted Amount*: 34 995.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SOFIA FRANS AUTO-BURGAS LTD, Contracted Amount*: 59 400.00 , Reported Amount**: 548.02
  • Contractor: ZAD OZK-Zastrahovane, Contracted Amount*: 2 326.56 , Reported Amount**: 581.64
  • Contractor: MARNET OOD, Contracted Amount*: 240.00 , Reported Amount**: 255.00
  • Contractor: ET"DIROSI - RUMEN IVANOV" GR. KAMENO, Contracted Amount*: 9 971.47 , Reported Amount**: 946.64
  • Contractor: KOOPERACIA "PANDA" GR.SOFIA, Contracted Amount*: 11 291.47 , Reported Amount**: 158.48
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 34.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 91.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 34.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 91.00

Financial Information

Total Project cost 499 940.00 BGN
Grant 499 940.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 483 870.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 59.94 0.00 59.94 Автотрейд 2009 ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка ,чрез покупка на един брой нов специализиран автомобил за хора с увреждания за нуждите на проект : Достойни граждани на Община Камено-BG05MOP001.2.002-0110-C001 ", Estimated Amount: 49 500.00
  • Differentiated position 1: СОФИЯ ФРАНС АУТО - БУРГАС ООД
    Contractor: SOFIA FRANS AUTO-BURGAS LTD
    Contract total funded value: 59 400.00
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на дейности по СМР на "Център за почасово предоставяне на услуги в домашна среда"в Община Камено за нуждите на Проект"Достойни граждани на Община Камено"-BG05M9OP001-2.002-0110-C001", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: "ДЕЛТА-Инвестмънт Груп"ЕООД
    Contractor: DELTA INVESTMANT GRUP EOOD
    Contract total funded value: 34 995.37
Procedure 3 Subject to due process: Винетен стикер, Estimated Amount: 30.00
  • Differentiated position 1: Винетен стикер
    Contractor: BULGARIAN POST EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка ,чрез покупка на канцеларски материали , консумативи ,оборудване и офис техника , Estimated Amount: 9 409.56
  • Differentiated position 1: Кооперация "Панда" гр.София
    Contractor: KOOPERACIA "PANDA" GR.SOFIA
    Contract total funded value: 11 291.47
Procedure 5 Subject to due process: доставка интернет, Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: МАРНЕТ ЕООД
    Contractor: MARNET OOD
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на горива и смазочни материали, Estimated Amount: 227 000.00
  • Differentiated position 1: "ДЕЛТА-Инвестмънт Груп"ЕООД
    Contractor: Avtotreid 2009 OOD
    Contract total funded value: 9 971.47
Procedure 7 Subject to due process: Доставка, чрез покубка на горива и смазочни материали, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ЕТ"ДИРОСИ-РУМЕН ИВАНОВ" ГР.КАМЕНО
    Contractor: ET"DIROSI - RUMEN IVANOV" GR. KAMENO
    Contract total funded value: 9 971.47
Procedure 8 Subject to due process: застраховка автомобил, Estimated Amount: 2 326.56
  • Differentiated position 1: ЗАД ОЗК-Застраховане
    Contractor: ZAD OZK-Zastrahovane
    Contract total funded value: 2 326.56

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN