Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.040-0163-C01
Project Name Improvement of production capacity in HYDROMARK LTD
Beneficiary 103762311 HYDROMARK LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 23.12.2020
Start Date 23.12.2020
End Date 19.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Основната дейност на ХИДРОМАРК ЕООД е производство на други изделия от каучук. Основните продукти произвеждани от фирмата са маркучи с накрайници и уплътнители.
Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на ХИДРОМАРК ЕООД се стреми към подобряване на производствените процеси като търси най-добрите методи за това.

Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. 

Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ (1 Бр.) и Система за производство на уплътнители с ЦПУ (1 бр.).
Activities
  • Activity: Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъдат закупени Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ - 1 бр. и Система за производство на уплътнители с ЦПУ - 1 бр.): Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ - 1 бр. 2. Система за производство на уплътнители с ЦПУ - 1 бр. Към момента изработването на накрайниците за маркучите с накрайници се извършва на старо, универсално оборудване, с нисък производствен капацитет. За да подобри процеса, фирмата иска да закупи Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ. С него ще отпадне работата с универсалното оборудване и чрез автоматизацията на процеса значително ще се подобри цялостния производствен процес на фирмата за производство на маркучи с накрайници. Производството на уплътнители се извършва на машина за уплътнители, която няма достатъчен производствен капацитет, за да покрие търсенето на пазара. За да осигури необходимите производствени мощности, ХИДРОМАРК ЕООД предвижда закупуването на ново, модерно и по-производително оборудване по проекта - Система за производство на уплътнители с ЦПУ (1 бр.). Новата машина ще замени амортизираното и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на което ще се подобри производствения капацитет на фирмата за производство на уплътнители. Закупувайки Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ (1 бр.) и Система за производство на уплътнители с ЦПУ (1 бр.) фирмата няма да променя базисния производствен процес, а ще го подобри и ще осигури необходимите производствени мощности за покриване на увеличеното пазарно търсене. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Активите ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата: - от 17550 бр. маркучи с накрайници за година N на 27660 бр. маркучи с накрайници за година N+2 - от 22805 бр. уплътнители за година N на 39200 бр. уплътнители за година N+2 Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020., Contracted Amount: 1 030 000.00 , Reported Amount: 1 030 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: EUROMARKET-BRD, Contracted Amount*: 357 000.00 , Reported Amount**: 510 000.00
  • Contractor: Ingconsult EOOD, Contracted Amount*: 364 000.00 , Reported Amount**: 520 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изменение на средните генерирани приходи от износ, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 191.09 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Нарастване на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 43.41 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.27 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 030 000.00 BGN
Grant 721 000.00 BGN
Self amount 309 000.00 BGN
Total actual amounts paid 721 000.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА по обособени позиции: Обособена позиция 1: Система за производство на уплътнители с ЦПУ (1 бр.); Обособена позиция 2: Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ (1 бр.), Estimated Amount: 1 030 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА по обособени позиции: Обособена позиция 1: Система за производство на уплътнители с ЦПУ (1 бр.)
    Contractor: Ingconsult EOOD
    Contract total funded value: 364 000.00
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА по обособени позиции: Обособена позиция 2: Многофункционален двушпинделен струг с ЦПУ (1 бр.)
    Contractor: EUROMARKET-BRD
    Contract total funded value: 357 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN