Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0575-C01
Project Name Building and preserving employment in a media company
Beneficiary 203182161 BULGARIA ONLINE GROUP EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 01.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Потребност
- Основната потребност за реализация на този проект е възможността за изграждане и развитие на нова заетост за седем безработни или неактивни лица, които да се присъединят към екипа на компанията; 
- Надграждане на ключовите компетенции на заетите по проекта, като паралелно с разкриването на нова заетост ще се инвестира в закупуване на стопански инвентар и оборудване за по-качествена трудова дейност на целевата група;
- Запазване на пет от седем заети лица от целевата група, за още минимум 12 месеца след края на проекта; 
- Повишаване на финансовите показатели на фирмата, подобряване представянето на компанията при работа с клиенти и партньори и по-висока конкурентоспособност.

Целеви групи
- Целева група по проекта ще бъдат четири безработни или неактивни младежи започнали работа на възраст до 29 години;
- Втора целева група ще бъдат три безработни или неактивни лица започнали работа на възраст над 30 години;

Цели на проекта
- Увеличаване броя на включените в заетост безработни или неактивни младежи на възраст до 29 години;
- Увеличаване броя на започналите работа безработни или неактивни лица на възраст над 30 години;
- Повишаване на работните умения на заетите по проекта;
- По-висока и по-качествена заетост;
- Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.

Очаквани резултати
- Осигурена заетост за 7 лица от целевата група за срок от 12 месеца;
- Осигурена заетост за 5 от 7 лица, които ще продължат да работят във фирмата и след приключване на проекта; 
- Повишаване на работните умения на заетите по проекта;
- По-висока и по-качествена заетост;
- Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.

Основни дейности
- Наемане на персонал и осигуряване на възнаграждения;
- Закупуване на оборудване и стопански инвентар;
- Информираност и публичност;
- Договор за трудова медицина за целевата група заети по проекта; 
- Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта.
Activities
  • Activity: Наемане на персонал и осигуряване на възнаграждения: Цел на дейността - Наемане на персонал за фирмата кандидат. За целта ще бъдат назначени 7 лица на трудов договор представители на целевата група по проекта. - Наемане на четирима безработни или неактивни младежи до 29 години, които ще започнат работа във фирмата и ще запазят своите позиции през цялото времетраене на дейността за срок от 12 месеца. - Наемане на три безработни или неактивни лица на възраст над 30 години, които ще започнат работа във фирмата и ще запазят своите позиции през цялото времетраене на дейността за срок от 12 месеца. Шест лица ще бъдат наети на позиция с код по НКПД 2011: 33222007 - Търговски сътрудник. Едно лице ще бъде наето на позиция с код по НКПД 2011: 24215030 - Ръководител търговски екип. - Подписване на трудов договор, длъжностна характеристика и заповед за постъпване на работа. Изготвяне на досиета за всички наети лица по проекта; - Изплащане на ежемесечни възнаграждения и осигурителни вноски на лицата заети по проекта. Изготвяне на платежни ведомости, платежни нареждания, друга счетоводна информация, които ще бъдат водени на отделна счетоводна сметка за по-добро проследяване и отчитане на резултатите; - Сумата за осигуровки и възнаграждения е съобразена с минимален осигурителен доход по МОД 2015 за предвидените позиции по проекта, като е предвидено 2% увеличение на разходите, поради възможна промяна на осигурителните прагове през 2016 година. Увеличението е направено на база становище на управляващия орган по повод на зададен въпрос от кандидат по процедурата; - Предоставяне на встъпителни обучения за наетия персонал по проекта, относно специфичните трудови задължения произлизащи от всяка длъжност; - Последващи обучения за заетия персонал от целевата група по проекта, за изграждане на по-креативна работна среда; - Запазване на пет от седем лица от целевата група заети по проектното предложение за още минимум 12 месеца след края на дейностите по проекта. Период на изпълнение - Дейността ще стартира с началната дата на изпълнение на проекта. През първия месец ще се извърши подбор на персонал от представители на целевите групи, които да бъдат назначени на работа във фирмата. След закупуване на необходимото оборудване за изграждане на работните места за новонаетия персонал, което сме предвидили да се случи през първия месец на изпълнение на проекта чрез "Дейност 2", ще преминем към подписване на трудови договори(длъжности характеристики, заповед за назначаване и др.) и разкриване на нова заетост за упоменатите по-горе длъжности. През целия период на изпълнение на дейността представителите на целевата група ще бъдат напътствени и подпомагани при извършване на трудовата си дейност от кандидата и екипа по отчитане на проекта. Период на изпълнение на дейността 14 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - На месечни срещи на екипа ще се обсъждат предпоставките за добро изпълнение и анализ на рисковете за проекта; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 52 951.92 , Reported Amount: 47 708.28
  • Activity: Закупуване на оборудване и стопански инвентар: Цел на дейността - Закупуване на седем броя компютри за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Тази техника ще спомогне за по-качествено извършване на трудовата дейност. Посредством тези компютри лицата ще успеят да подобрят представянето на фирмата в онлайн средата. Комуникацията с клиенти, оферти, изготвяне на справки и отчети, поддържане на информация за услугите, които са все дейности задължаващи използването на компютър; - Закупуване на седем броя монитори за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Тази техника е необходима за изграждане на цялостните работни места за лицата заети по проекта, посредством инсталиране за работа със закупените компютри; - Закупуване на софтуер - "Система за управление на взаимоотношенията с клиентите"(CRM система). Длъжности: Ръководител търговски екип. Този софтуер ще позволи на заетите лица от целевата група по проекта да придобият познания за работа с такива системи и паралелно с това да улесни изключително много тяхната дейност. Посредством внедряването на закупената програма лицата от целевата група ще съумеят да управляват собствените си дейности свързани с продажби, трудов процес, време за изпълнение и др. Посредством този софтуер лицето заето на длъжност "Ръководител търговски екип" ще има възможност да регулира и управлява своите подчинени по-много по-добър начин. Тези и други предпоставки задължават внедряването на този софтуерен продукт; - Закупуване на седем броя офис бюра за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване ще спомогне за изграждане на работните места на лицата от целевата група по проекта; - Закупуване на седем броя офис столове за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване ще спомогне за изграждане на работните места на лицата от целевата група по проекта; - Закупуване на седем броя телефони за лицата от целевата група по проекта. Длъжности: Търговски сътрудник и Ръководител търговски екип. Това оборудване е жизнено важно, защото в бизнеса който развиваме комуникацията с клиентите се извършва основно посредством телефон; - Повишаване на трудовите умения на лицата от целевата група заетите по проекта, посредством използване на закупеното оборудване; - Подобряване на стопанския инвентар и условията на труд във фирмата за лицата наети от целевата група по проекта; - Повишаване качеството на предоставяните услуги. Период на изпълнение - Предвиждаме да закупим и инсталираме необходимото оборудване през първия месец от изпълнението на проекта. Целта ни е да осигурим всички необходими компоненти за стартиране на "Дейност 1" на проекта; - Дейността е с продължителност 6 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - На месечни срещи на екипа ще се обсъждат предпоставките за добро изпълнение и анализ на рисковете за проекта; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 15 158.08 , Reported Amount: 15 158.08
  • Activity: Информираност и публичност: Цел на дейността - Осигуряване на информираност и публичност; - Избор на фирма изпълнител на дейността; - Изработване и поставяне на информационна табела, която да бъде съобразена с изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020"; - Необходими реквизити за изработка на информационна табела: Емблемата на ЕС; Изписването на фразата „Европейски съюз”; Наименование на фонда; Общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименование на финансиращата процедура; Наименование на проекта; Наименование на бенефициента; Стойност на проекта в български лева. - Изработени и поставени тридесет и седем информационни стикери за закупеното оборудване по проекта. Период на изпълнение - Дейността ще бъде реализирана през първите шест месеца от стартиране на проекта, защото изработката и поставянето на информационните стикери ще последва приключването на "Дейност 2", цел на която е осигуряване на оборудване и стопански инвентар за лицата от целевата група. Ще бъде поставена информационна табела и информационни стикери за закупеното оборудване. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 170.00 , Reported Amount: 170.00
  • Activity: Договор за трудова медицина за целевата група заети по проекта: Цел на дейността - Подобряване условията на труд във фирмата, за целевата група по проекта; - Избор на фирма, предоставяща услуги в областта на трудовата медицина, за изготвяне на документи за лицата от целевата група наети на работа; - Извършване на прегледи на лицата от целевата група и замерване на условията на труд; - Изготвяне на становища на фирмата избрана за доставчик на тези услуги и предоставяне на всички нормативно необходими документи; - Предоставените услуги ще бъдат единствено и само за времето, в което се реализира проекта. Период на изпълнение - Дейността ще бъде реализирана през първите четири месеца от стартиране на проекта. След наемане на всички лица от целевата група предвидени от длъжностите по "Дейност 1", ще преминем към изпълнение на дейността. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигане на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 300.00
  • Activity: Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта: Цел на дейността - Ще подпишем договор за ръководство на проекта, като ръководител проект ще бъде лицето Христо Колев, чиито данни са упоменати в секция №9 Екип; - Дейността ще бъде коректно реализирана от ръководителя на проекта; - Ще бъдат изготвени всички необходими реквизити и счетоводни документи, за цялостното и коректно отчитане на проекта, съобразени с ръководството на бенефициента по настоящата процедура; - Ще се провеждат ежемесечни срещи между всички заинтересовани страни по проекта включително(целевата група, ръководителя на проекта и управителя на фирмата кандидат) за поставяне на необходимите цели и действия за постигане на коректно изпълнение на проекта, спрямо изискванията на процедурата; - Изготвяне на отчети за изпълнение на дейностите по проектното предложение; - Изготвяне на междинен технически и финансов отчет на проекта; - Изготвяне на финален(заключителен) технически и финансов отчет на проекта. Период на изпълнение - Дейността ще стартира през първия месец от началото на проекта и ще продължи през всичките 14 месеца. Наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейността - Стриктното изпълнение на дейностите, при спазването на финансовите и времеви параметри и навременното отчитане на резултатите, ще гарантира постигането на целите; - Ръководителят на проекта след съгласуване с екипа ще издаде: заповед за изпълнението, правила за мониторинг и контрол, като част от нея ще е таблицата с дейностите-срокове-заложени резултати-реализирани резултати; - Ръководителят ще проверява всеки отчетен документ за съответствие с изискванията по програмата. Всички участници в проекта ще имат равен достъп до този вид документация, а веднъж месечно ще се прави обобщен месечен отчет, отчитащ напредъка на проекта, предназначен за заинтересованите страни. С това ще се гарантира прозрачното изпълнение на проекта., Contracted Amount: 7 100.00 , Reported Amount: 7 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 1 779.75 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 3 450.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 1 633.33 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 8 295.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 170.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: a, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 5.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 75 880.00 BGN
Grant 75 880.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 70 296.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за доставка на 7 броя компютри и 7 броя монитори, Estimated Amount: 8 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на 7 броя компютри и 7 броя монитори
    Contractor: a
    Contract total funded value: 8 295.00
Procedure 2 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за доставка на CRM система (Customer Relationship Management), Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на CRM система
    Contractor: a
    Contract total funded value: 3 450.00
Procedure 3 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за доставка на офисни бюра , Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис бюра
    Contractor: a
    Contract total funded value: 787.50
Procedure 4 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за доставка на офисни столове , Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис столове
    Contractor: a
    Contract total funded value: 992.25
Procedure 5 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за доставка на телефони(GSM - апарати) , Estimated Amount: 1 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на телефони(GSM - апарати)
    Contractor: a
    Contract total funded value: 1 633.33
Procedure 6 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за избор на Служба по трудова медицина, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на Служба по трудова медицина
    Contractor: a
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 7 Subject to due process: Набиране на ценови предложения за избор на фирма доставчик на информационни материали , Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на информационни материали
    Contractor: a
    Contract total funded value: 170.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN