Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.005-0256-C01
Project Name Development of a prototype of My Warranties web-based platform, demonstrated in an operating environment
Beneficiary 123503218 ICYGEN Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 30.05.2018
Start Date 30.05.2018
End Date 19.10.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът има за цел да осигури всички научноизследователски и развойни дейности, нужни за разработването и тестването в операционна среда на прототип на уеб базирана платформа „Моите гаранции“. Подкрепяната по проекта иновация представлява специализиран програмен продукт - уеб базирана платформа, чиято цел е да предлага строго специфични услуги както на купувачите, така и търговците. Чрез платформата ще се постигне ускорено, бързо достъпно и изцяло автоматизирано управление на всички дейности по гаранционното обслужване, без значение на страната по този процес – ползващия или предоставящия гаранционно обслужване. Постигането на тази цел ще се осигури чрез:
- създаване на персонално хранилище на документи в цифров вид, свързани с конкретните условията за предоставяне на гаранционни услуги;
- автоматизиране на процеса на проследяване на гаранционната поддръжка чрез технология за разпознаване на текст и механизъм за изпращане на съобщения за настъпване на събития, свързани с гаранцията;
- възможности за групиране на различни гаранции по общ признак;
- предоставяне на достъп до анализи, база данни и пазарен съветник за качество на продукти и гаранционната им поддръжка.
Предвид своя характер и насоченост иновацията по проекта се определя като продуктова (услуга). Към момента иновационната услуга е формирана само като концепция, разработена въз основа на проведено проучване и анализ на съществуващите технологии в областта на този вид услуги. Стратегическата цел на проекта е в края на периода иновацията да достигне технологично ниво на готовност TRL7-Прототип, демонстриран в операционна среда. За целта в рамките на проекта ще бъдат проведени съответните научно-изследователски, технико-технологични и развойни дейности. С оглед правилното изпълнение на тези дейности се предвижда закупуването на специфичен софтуер и използването на специализирани външни услуги, подробно описани в Раздел 7.
Activities
  • Activity: Придобиване на специализиран софтуер (разработване на софтуер), представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на продуктовата иновация "Моите гаранции".: Дейността се явява ключова за успешното реализиране на проекта и постигане на заложените цели. В рамките на дейността ще бъде придобит специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, който ще бъде разработен и внедрен от външен изпълнител, избран за целта съобразно разпоредбите на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. Планираният за закупуване специализиран софтуер е необходим за разработването на продуктовата иновация "Моите гаранции", тъй като: 1. Чрез него ще бъдат извършени проучвания, анализи и изследвания, относно бъдещите работни процеси и функционалности на уеб платформата "Моите гаранции"; 2. Специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия ще бъде основополагащ компонент на прототипа на "Моите гаранции"; Съобразно важността на специализирания софтуер и неговото пряко отношение към разработваната иновация, се предвижда той да бъде използван и в двете основни дейности по настоящия проект (Дейности 2 и 3). По отношение на нуждата от специализирания софтуер на етапа, включващ изследвания, изпитвания и измервания (Дейност 2), то целта е чрез него да се събере критична маса от информация от Интернет за специфицирани по атрибути (име, баркод) търговски продукти. Събраната информация ще послужи за извършването на анализ и дефиниране на бъдещите работни процеси на „Моите гаранции“ и конкретно за функционалности, чрез които информационния масив ще се класифицира и типизира, съхранява в подходящ за търсене и анализи формат. Въз основата на акумулираната и подробно анализирана информация ще се създаде първоначалната техническа спецификация на иновационната платформа. В следващия етап от реализацията на проекта (Дейност 3) се планира въз основа на Специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия да бъде изграден първоначалния прототип на уеб базираната платформа "Моите гаранции". С оглед на това в техническата спецификация на специализирания софтуер са заложени следните функционални модули: - Модул „Редактор на номенклатури“ - Предназначен е за създаване, редакция и поддръжка на номенклатури от продукти в удобен вид; - Модул „Търсене на информация в Интернет“ - Предназначен е да търси информация по различни критерии за даден продукт в публичната част на интернет. Търсенето е асинхронно и контролирано от модул „Настройки и администриране“ - Модул „Хранилище за данни“ - Модула отговаря за структурирането на информацията получена от търсенето в Интернет и записването й в подходящ вид за генериране на отчети, експорти и търсене. - Модул „Анализатор на данни“ - Модула анализира данните от хранилището и създава връзки и зависимости между отделните информационни единици – страници, документи и други. - Модул „Генератор на отчети“ - Модула генерира отчети базирани на данните и зависимостите в хранилището. - Модул „Търсене“ - Модула позволява намиране на информация в хранилището по дадени критерии. В резултатите от търсенето се показват извадки от информационните единици и техните зависимости. - Модул „Настройки и администриране“ - В модула се настройват параметри, необходими за работата на другите модули. - Модул „Експорти на данни“ - Дава възможност за експорт на данни от хранилището в удобен за импортиране или обработка вид от трети системи. Експортите могат да бъдат ръчни или периодични, позволяващи високо ниво на интеграция и автоматизация. Представената информация до тук доказва, че специализирания софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, който ще бъде разработен за целите на проекта, е определящ фактор и важен инструмент за изграждането на продуктовата иновация "Моите гаранции", Contracted Amount: 99 650.00 , Reported Amount: 99 500.00
  • Activity: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктовата (услуга) иновация - уеб базирана платформа "Моите гаранции".: В рамките на дейността ще бъде реализиран комплекс от работни задачи, включващи проучвания, натрупвания на знания, анализи и научно-изследователска развойна дейност, чрез които ще се удостовери техническата концепция за разработване на уеб базирана платформа "Моите гаранции". Предвижда се дейността да е с продължителност 14 месеца и ще бъде осъществена съвместно от всички експерти на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД и Институтът по информационни и комуникационни технологии към БАН. Комплексът от работни задачи включва: 1. Анализ на наличната информация и формулиране на концепция за технологичните процеси за разработване на платформата – В изпълнението на работната задача ще бъдат използвани първични и вторични научно-технологични данни, нужни за разработката на платформата. Ще се изпълни първоначална оценка на възможностите за техническа реализация на иновацията. Резултатът от работната задача ще е формулирана концепция на технологията (от 3-ти до 4-ти проектен месец); 2. Извършване на проучвания и изследвания за дефиниране на работните процеси и функционални взаимовръзки на модулите на платформата – Работната задача включва изключително научно-изследователска дейност, чрез която ще бъдат натрупани нужните знания и информация, необходими за определяне обхвата на платформата и разработване на детайлна техническа спецификация. Ще бъде създаден първоначален технически дизайн на платформата. За изпълнението на работната задача ще се използва от членовете на екипа разработения специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, чрез който ще извършат първоначални експерименти. Експериментите ще имат за цел да потвърдят бъдещата реализация на функционалностите на платформата. Резултатът от работната задача ще е концепция, доказана с експеримент (от 5-ти до 10-ти проектен месец); 3. Обобщаване на натрупаните данни и знания от предходните работни задачи и дефиниране на окончателен детайлен обхват на разработката на платформата – В рамките на работната задача ще се определи финален детайлен обхват на разработката, който ще послужи за разписване на подробна техническа спецификация на иновационната платформа. На този етап ще бъде изследван и определен технологичния инструментариум, чрез който ще се разработи прототипа на "Моите гаранции". За целта чрез закупения специализиран софтуер ще се проведат технологични изпитания за съвместимост и резултатност на различни технологии за програмиране. Резултатът от работната задача ще е технология, валидирана в лаборатория (от 11-ти до 13-ти проектен месец); 4. Разработване детайлна техническа спецификация на иновационната платформа – Въз основа на всички данни от изпълнените до момента работни задачи, експертите на Кандидата и Партньора ще разпишат детайлна техническа спецификация на платформата. Спецификацията ще включва софтуерната архитектура на платформата, подходящите технологии за програмиране, подробно описание на работните процеси и функционалните взаимовръзки между отделните модули, възможностите за интегриране на допълнителни база данни. (от 14-ти до 16-ти проектен месец); В края на дейността технологичната готовност на уеб базираната платформа „Моите гаранции“ следва да отговаря на ниво TRL 4 - Технология, валидирана в лаборатория., Contracted Amount: 258 440.00 , Reported Amount: 260 587.49
  • Activity: Дейност 3 - Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (услуга) иновация – създаване, валидиране и демонстриране в релевантна и операционна среда на прототипа на платформата „Моите гаранции“: Дейността е логично продължение на постигнатите резултати от предходната дейност. В реализацията на дейността отново ще бъдат ангажирани всички 12 експерта на двете организации. Основната цел на дейността е да бъде разработен прототип на уеб базирана платформа „Моите гаранции“, който да бъде валидиран в лабораторна среда, след което да се изпълнят експериментални демонстрации в релевантна и операционна среда. Съществена част от дейността ще е извършването на тестове и анализ на информационна сигурност на прототипа, което ще бъде възложено на външен изпълнител. Работните задачи на дейността включват: 1.Реализиране на процесите по разработване на прототипа на платформата и валидиране на технологията – Въз основа на техническата спецификация ще се програмират модулите на платформата и функционалните им възможности. След това ще се извършат тестове на работните процеси на платформата и внасяне на нужните корекции, при необходимост. Процесът на програмиране ще се изпълни от експертите на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД. Експертите от Института по информационни и комуникационни технологии ще имат за задача да следят спазването на техническата спецификация, както и да разработят и осъществят тестовите сценарии. При провеждане на тестовете ще се симулират всички процеси и работни процеси с примерни клиентски данни и документи. В края на работната задача ще бъде приета цялостната структура на платформата и нейните функционалности. Крайният резултат ще бъде валидиране на технологията на платформата в релевантна среда. (от 16-ти до 18-ти проектен месец); 2. Извършване на тестове на технологията на прототипа на платформата в релевантна среда – Прототипът и неговите функционалности ще бъдат демонстрирани в релевантна среда, като за целта ще бъдат интегрирани реални данни и документи за широк набор от продукти и процеси по гаранционното им обслужване. Въз основа на тази демонстрация ще бъдат извършени окончателните корекции и съответните настройки на платформата. Крайният резултат от работната задача ще демонстрирана технология на платформата в релевантна среда. (от 18-ти до 20-ти проектен месец); 3. Извършване на тестове и анализ за установяване на информационната сигурност на прототипа – За изпълнението на задачата ще бъде избран външен изпълнител, притежаващ нужния капацитет. За целта ще се проведе избор реда на чл. 50 от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. Изпълнителят ще извърши следните специфични услуги: Класификация на информацията (информационни слоеве); Определяне и анализ на информационни източници; Анализ на сигурността на системния софтуер (средата в която Прототипа функционира); Анализ на информационни канали; Анализ на сигурност на информацията; Определяне на потенциални проблеми и мерки за тяхното преодоляване (вреден софтуер, нелоялни служители, конкуренти, човешка грешка, външни атаки). Изпълнителят на задачата ще представи Доклад за резултатите от изпълнението, съдържащ оценка на риска, описващ източниците и уязвимостите, както и препоръчителни методи за имплементация. Съобразно препоръките от доклада ще се извършат корекции в прототипа. Крайният резултат от работната задача ще е потвърдена информационна сигурност на прототипа на платформата; (от 20-ти до 22-ри проектен месец); 4. Демонстрация на прототипа в операционна среда – Екипът от експерти на Кандидата и Партньора ще извърша комплексна демонстрация на прототипа в операционна среда. Целта е да се тества как прототипа управлява отделните модули, правилно ли се дефинират и изпълняват работните задачи при различна натовареност, как функционират вътрешните работни връзки, обработване на входяща и изходяща информация, интуитивен ли е потребителския интерфейс. Крайният резултат от работната задача ще е прототип на платформата, демонстриран в операционна среда. (от 22-ри до 24-ти проектен месец); В края на дейността технологичната готовност на уеб базираната платформа „Моите гаранции“ следва да отговаря на ниво TRL 7 - Прототип, демонстриран в операционна среда., Contracted Amount: 264 780.00 , Reported Amount: 245 820.96
  • Activity: Визуализация на проекта: Основната цел на дейността е създаване на информираност за целите, напредъка и резултатите на проекта, както и за оказаната подкрепа от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Европейския фонд за регионално развитие. Всички документи, създадени в рамките на проекта, ще носят съответната визуализация в съответствие с изискванията. За осигуряване на планираната публичност в рамките на дейността ще се предприемат следните мерки: 1. Изработване и монтаж на две постоянни информационни табели (по една за Кандидата и Партньора) – 600 лв. (2 бр. х 300 лв.); 3. Поставяне на информация за проекта на уеб страницата на Кандидата („Айсиджен Корпорейшън“ ООД); Изработката на табелите ще се възложи на външен изпълнител, като същите ще бъдат разположени на видимо място в основния стопански обект на „Айсиджен Корпорейшън“ ООД и централната сграда на Института по информационни и комуникационни технологии към БАН. Съобразно спецификата и обхвата на дейността, нейното реализиране ще обхване целия период на проекта., Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 180.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: INSTITUTE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES, Contracted Amount*: 22 022.00 , Reported Amount: 59 772.59
Contractors
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 180.00
  • Contractor: CELTA, Contracted Amount*: 163 090.00 , Reported Amount**: 216 300.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 73 706.30 , Reached amount: 71 882.07
Indicator 3 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises cooperating with research institutions (Activites 1 & 3), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 623 470.00 BGN
Grant 479 313.00 BGN
Self amount 144 157.00 BGN
Total actual amounts paid 465 936.77 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Услуги по извършване на тестове и анализ за установяване на информационната сигурност на прототипа на иновационната платформа "Моите гаранции", Estimated Amount: 117 100.00
  • Differentiated position 1: Услуги по извършване на тестове и анализ за установяване на информационната сигурност на прототипа на иновационната платформа "Моите гаранции"
    Contractor: CELTA
    Contract total funded value: 93 440.00
Procedure 2 Subject to due process: Услуги по изработка и монтаж на информационни табели - 2 бр, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Услуги по изработка и монтаж на информационни табели - 2 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Услуги по разработване на специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия, Estimated Amount: 99 650.00
  • Differentiated position 1: Услуги по разработване на специализиран софтуер за събиране и анализ на информация за търговски изделия
    Contractor: CELTA
    Contract total funded value: 69 650.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN