Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0008-C02
Project Name Functioning of the Regional Information Centre Pazardjik
Beneficiary 000351736 Pazardjik Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 01.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Проектът ще осигури функционирането на Областен информационен център Пазарджик в периода 13 декември, 2015г. - 31 декември, 2018г. като част от мрежата от 27 Областни информационни центрове, популяризиращи ЕСИФ. Проектът ще осигури финансова подкрепа за изпълнението на основните дейности на Областен информационен център Пазарджик, а именно: информиране на посетители на информационния център за възможности за финансиране на техни идеи и проекти от ЕСИФ ; организиране на информационни събития, обучения, изложения, срещи и работа с медии; събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; разработване и разпространение на информационни материали за ЕСИФ ; сътрудничество с управляващите органи/ междинните звена на оперативните програми и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите на ОИЦ. Чрез изпълнението на проекта ще бъде надградена постигнатата до момента познаваемост за европейските фондове и програмите в област Пазарджик и ще бъде постигната максимална прозрачност и публичност в процеса на изпълнение на програмите, финансирани от ЕСИФ.
Activities
  • Activity: Функциониране на Областен информационен център Пазарджик: Дейността включва поддейности, осигуряващи необходимите технически и човешки ресурси за безпроблемното функциониране на офиса на Областен информационен център Пазарджик за общо 37 месеца в рамките на периода: (13 декември, 2015г. - 31 декември, 2018г.), в това число: 1. Осигуряване на необходимият човешки ресурс за осъществяване функциите на Областен информационен център Пазарджик - в това число: - Възнаграждения за общо 3 служителите в - 1 управител и 2 експерти (по "Комуникация информация и логистика" и "Информационно обслужване и услуги"); 2. Осигуряване на средства за командировъчни на служителите на ОИЦ Пазарджик за командировки в страната, както и до 11-те общини от област Пазарджик; 3. Осигуряване на необходимите технически ресурси за функционирането на офиса на Областен информационен център Пазарджик и дейността на служителите - в това число: - Материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ - Режийни за функционирането на офиса на ОИЦ - ел. енергия, телефон, интернет; Почистване на офиса на ОИЦ; - Поддръжка, ремонт и експлоатация на служебно МПС. Дейността " Функциониране на Областен информационен център Пазарджик" допринася за изпълнение на общата цел на проекта, свързана с както и на специфичните цели, насочени към осигуряването на необходимите условия, ОИЦ да изпълнява основна своя функция, а именно: предоставянето на конкретна информация на потенциалните бенефициенти, посетили офиса на центъра, за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ.С изпълнението на дейността ще се допринесе за удовлетворение на нуждите на целевите групи и по конкретно на служителите на ОИЦ - Пазарджик. , Contracted Amount: 177 725.00 , Reported Amount: 191 000.96
  • Activity: Организиране и провеждане на публични информационни събития, работа с медии и информация и публичност.: В рамките на тази дейност се осъществява подготовката и провеждането на общо 114 бр. публични информационни събития на територията на област Пазарджик. Планирано е организирането и провеждането на минимум две публични информационни събития във всяка от 12-те общини в област Пазарджик годишно (2016, 2017 и 2018г.), както и организиране на две събития на ОИЦ Пазарджик с медиите годишно до 31 декември, 2018г. В рамките на планираните публични събития са включени и общи инициативи на мрежата от информационни центрове в страната, като е предвидено участието на ОИЦ Пазарджик в минимум 1 обща кампания на Мрежата от центрове годишно, в съответствие с „Процедурен наръчник за работата на мрежата от 28 информационни центъра (Централен информационен и координационен офис и 27 областни информационни центъра)“. Дейността включва следните поддейности: Подготовка на събитията, наемане на зали, кетъринг, кафе паузи, презентационни материали и провеждане на събитията. Дейността по информация и публичност включва следните поддейности: за всяко информационно събитие за 20 участника по една папка с 5 празни листа А4, за 20 участника по една брошура и за 20 участника по един рекламен химикал с надпис. За общите инициативи е предвидено следното: Предпечат, отпечатване и разпространение на: - Брошури - общо 6000 бр. за трите общи инициативи; 2. Предпечат, отпечатване и разпространение на: Дипляни – общо 6000 бр. за трите общи инициативи; 3. Изработка на папки – общо 2000 бр.; 4. Рекламни химикали – общо 2000бр.; 5. Рекламни чанти 2000 бр.; Дейността " Информация и публичност" допринася за изпълнение на общата цел на проекта и най-вече на специфичните цели, свързани с разпространението на добри практики и информация за програмите и процедурите, съ-финансирани от ЕСИФ. С изпълнението на дейността ще се допринесе за удовлетворение на нуждите на целевите групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ, както и управляващите органи, междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ., Contracted Amount: 103 080.00 , Reported Amount: 103 530.59
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта.: Дейността включва: 1. Брандиране на помещенията на ОИЦ Пазарджик съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г., а именно: Стикер за врата вътрешна 800 мм х 400 мм; Стикер за врата вътрешна долу 1770 мм х 660 мм; Изработване на банер 600 мм х 1200 мм; Стойка за банер; Брандиране на Тотем (малък) 600 мм х 1000 мм; Брандиране на Тотем (голям) 600 мм х1600 мм. 2. Изготвяне и доставка на рекламни тениски, чадъри и химикали. С изпълнението на дейността ще се допринесе за удовлетворение на нуждите на целевите групи- кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ, както и управляващите органи, междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ., Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 3 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Radoslav, Contracted Amount*: 54 919.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Fffice centre Prestizh, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 9 130.00 , Reported Amount**: 2 156.51
  • Contractor: Slaveyko, Contracted Amount*: 21 992.00 , Reported Amount**: 5 174.39
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company, Contracted Amount*: 4 080.00 , Reported Amount**: 812.50
  • Contractor: Petrol , Contracted Amount*: 1 940.00 , Reported Amount**: 477.75
  • Contractor: A G INVEST 2013, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: Denitza, Contracted Amount*: 36 613.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Auto clean - Shinikov, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 21 450.00
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 182.19
  • Contractor: Ivan Palashev - IPAL, Contracted Amount*: 63 504.00 , Reported Amount**: 63 504.00
  • Contractor: Petrol, Contracted Amount*: 1 654.79 , Reported Amount**: 552.59
  • Contractor: Radina, Contracted Amount*: 19 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: A G INVEST 2013, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
  • Contractor: Toyota Tixim, Contracted Amount*: 29 494.99 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petrunka, Contracted Amount*: 36 613.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NITOS DIZAIN, Contracted Amount*: 5 484.00 , Reported Amount**: 5 484.00
  • Contractor: Future energy, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 3 399.29
  • Contractor: A G INVEST 2013, Contracted Amount*: 12 000.00 , Reported Amount**: 12 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 800.00 , Reached amount: 1 901.00
Indicator 3 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Number of public information events, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 78.00 , Reached amount: 78.00

Financial Information

Total Project cost 284 636.24 BGN
Grant 284 636.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 284 636.24 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 175.20 0.00 3 175.20 ЕТ "Иван Палашев - ИПАЛ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 175.20 0.00 3 175.20 ЕТ "Иван Палашев - ИПАЛ"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител, координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Пазарджик“, Estimated Amount: 1 618 800.00
  • Differentiated position 1: "Фючър Енерджи" ООД
    Contractor: Future energy
    Contract total funded value: 9 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Логистика при организиране и провеждане на информационни събития от Областен информационен център - Пазарджик”, Estimated Amount: 53 799.48
  • Differentiated position 1: ЕТ "Иван Палашев - ИПАЛ"
    Contractor: Ivan Palashev - IPAL
    Contract total funded value: 63 504.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на гориво за МПС-ва на община Пазарджик и течно гориво за отопление., Estimated Amount: 29 912.00
  • Differentiated position 1: Договор с " Петрол" АД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на течни горива, Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на течни горива
    Contractor: Petrol
    Contract total funded value: 1 654.79
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги от лицензиран оператор чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS, за нуждите на община Пазарджик, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Българска телекомуникационна компания
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company
    Contract total funded value: 4 080.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN