Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-3194-C01
Project Name New Job Positions in MIVA START, POPOV AND CO
Beneficiary 103080159 MIVA STAR, POPOV AND CO
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.07.2017
Start Date 14.07.2017
End Date 14.11.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Проектното предложение съставя в себе си множество действия, допринасящи за развитието на фирма МИВА СТАРТ, ПОПОВ И С-ИЕ СД чрез осигуряване на възможност на общо 16 на брой безработни и/или неактивни лица да започнат работа. Реализацията на проекта ще допринесе за частичното изпълнение на две от целите на стратегията на ЕС „Европа 2020“, а именно увеличаване на трудовата заетост и борбата с бедността. Поне 50% от новонаетите служители ще бъдат от една от най-уязвимите целеви групи – младежи до 29 г. и/или безработни или неактивни лица с ниска степен на образование.  Възможността за започване на трудова заетост чрез подобен проект дава мотивация на различни заинтересовани страни да реализират дейности от подобен тип с цел развитие на микроикономиката в България. Програма „Ново работно място 2015“ ще даде възможност на фирма „МИВА СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ“ да разкрие нови работни места за безработни или икономически неактивни лица на следните длъжности: „Работник строителство“ – 10 лица; „Машинист, еднокофов багер“ – 1 лице; "Машинист, автовишка" - 1 лице; „Монтьор, транспортни електрически линии“ – 4 лица в сферата на строителството на преносни и разпределителни електрически и далекоосъобщителни мрежи. Работодателят, съобразявайки се с изискванията от страна на Оперативната Програма, ще осигури удължаването на трудовата заетост на минимум 50% от новонаетият персонал поне една година след приключване на проекта. С цел обособяване на новите работни места ще бъде закупено ново оборудване, осигуряващо обезпеченост на работните места и спазване на условията за безопасност на труда. Подпомагайки за бързата интеграция на новонаетия персонал, част от служителите ще преминат през модулно обучение за професионална квалификация и през обучение от тип ключови компетентности. Ще се сформира екип за ефективното изпълнение на проекта. С цел популяризация на проекта и самата програма ще се разпространява информация за дейностите, резултатите и постигнатите индикатори от изпълнението.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица във фирма МИВА-СТАРТ, ПОПОВ И С-ИЕ СД: Дейността предвиждаразкриване на общо 16 нови работни места за безработни и/или неактивни лица с гарантиран период на заетост от 12 месеца, а след приключването на периода работодателят ще запази минимум 50% от новооткритите позиции за още поне 1 година. Дейността ще стартира с подготовка и публикуване на обяви за работа. С цел достигане до максимален обхват от заинтересовани страни ще бъдат публикувани обяви в ежедневните регионални вестници, както и интернет пространството, за да бъдат обхванати и икономически неактивните лица. След подбора на подходящите кандидати, ще бъдат сключени трудови договори стях на 8 часов работен ден. Фирмата кандидат ще се насочи към целеви групи безработни или икономически неактивни лица на възраст до 29г. и целева група с възрастов диапазон от 30 до 54г. с ниска степен на образование. Новооткритите позиции, за които ще бъдат назначени лица са: Длъжност „Работник строителство“ – 10 лица. Строителният работник ще извършва товаро-разтоварни и преносни работи; събира и изнася на определени места отпадъци; извършва подготвителни операции и монтаж на различни електрически инсталации, следи за изправността, профилактиката и ремонта на електрическите мрежи, машините и съоръженията в строителните обекти. Длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“ – 4 лица. Съответните лица ще имат отговорности по осъществяване на контрол на нормалното функциониране на електрическите мрежи и инсталации; даване на указания на длъжностните лица за правилното ползване на електрическите уреди; извършване на всички видове ремонтни работи по електрическата инсталация, както и на апаратури, уредби, табла и прибори. Длъжност „Машинист еднокофов багер“ – 1 лице с отговорности по управление и обслужване на въжено-механични, хидравлични и многокофови багери, оборудвани с различно загребващо устройство при разработване на почви, направа на канали, основи на съоръжения, жилищни и промишлени сгради, планировка, корекция на реки, направа на изкопи и насипи, строителство на пътища и ж.п.линии, диги, и други подобни, управление на машината в ход и на място; монтаж и демонтаж на различното оборудване към машината; контролиране при движение и работа изправното състояние на работните органи, системите за управление, възлите и отговорните детайли на машината; осигуряване и поддържане нормален режим на работа; извършване на профилактика , смазване и текущ ремонт; участие в ремонта в условията на сервиз; отстранява възникнали грешки в техниката за управление на машината. Длъжност „Машинист автовишка“ – 1 лице, което ще участва в монтажните работи на обекта и ще оговаря за правилната експлоатация на съоръженията, след подходящ курс на обучение. Необходим е за контролиране на изправността и организация на операциите на работната група, спазвайки условията за безопасност. Ще се сключи договор със служба по трудова медицина, с цел осигуряване на безопасни условия на труд за всяко едно от новонаетите лица, както и оценка на риска. Ще бъдат проведени необходимите инструктажи за безопасна работа и ще се закупи подходящо професионално работно облекло. , Contracted Amount: 104 395.41 , Reported Amount: 107 276.98
  • Activity: Придобиване на професионална квалификация - част от втора степен във връзка с повишаване на уменията на новонаетите лица: С цел въвеждане в спецификата на работа, запознаване с норми и правила, стандарти и качество в строителство на преносни и разпределителни електрически и дълекосъобщителни мрежи, след назначаване на служителите, ще се организира квалификационно обучение, в което те ще се включват поетапно. Ще се организират 2 квалификационни курса за придобиване на част от Втора степен на професионална квалификация ще се проведе в две направления, съответно: • Професионална квалификация по професия „Електромонтьор“, код 522020 и специалност „Електро инсталации“, код 5220210 – ще се обучават 4 лица на длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“ - курс в рамките на 300 уч.ч. разпределени 180 уч.ч. практика и 120 уч.ч. теория; • Професионална квалификация по професия „ Монтьор на подемно – транспортна техника“, код 525060, специалност „Подемно – транспортна техника с електрозадвижване“ – ще се обучават 2 лица назначени на следните длъжност: „Машинист автовишка“ и „Машинист еднокофов багер“ - курс в рамките на 300 уч.ч. разпределени 180 уч.ч. практика и 120 уч.ч. теория; Ще се подбере подходяща обучителна организация с валиден лиценз към НАПОО, която да предложи адаптиран учебен план за лицата, съобразен изцяло с работното време, да предостави учебни материали, кабинетна база, подходящ преподавателски състав и да издаде необходимите документи при успешно завършване на обучението. В рамките на 300 учебни часа, разпределени съответно в 180 уч. ч. практика и 120 уч. ч. теория, новоназначените лица ще трябва да спазват правилата за безопасност на работното място, да попълват отчети за извършена работа, да работят в екип, да опазват околната среда, да са запознати с правата и задълженията си според Кодекса на труда, да изпълняват трудовите си задължения отговорно, да разбират мястото си в процеса на извършване на работните дейности и да съзнават необходимостта от повишаване на квалификацията. След завършване на обучението за придобиване на втора квалификационна степен лицата ще могат да разпознават основните инструменти и ще могат да ги използват при осъществяване на работния процес, ще могат да разчитат и използват специфичната за дейността техническа документация, ще могат да използват необходимите машини и оборудване. Проведеният курс ще им позволи да опознаят последователността при организиране и изпълнение на дейността. След приключване на обучението ще се проведе финален изпит за проверка на усвоените знания и умения, като ще се акцентира върху познаването на ел. инсталациите, ел мрежите и устройството и предназначението на използваните машини и механизми за дейността, монтаж, демонтаж. В края на професионалното обучение на новонаетите лица ще бъдат издадени Удостоверения за професионална квалификация за придобита част от втора степен на професионална квалификация по прфесия „Електромонтьор“ код 522020, специалност „Електроинсталации“ код 5220210 и професия „ Монтьор на подемно – транспортна техника, код 525060, спец. Подемно транспортна техника с електрозадвижване, код 5250602. Професионалното направление е избрано с цел въвеждане на лицата на работното им място и подробно запознаване с всички процеси в дейността по строителство на преносни и разпределителни електрически и далекосъобщителни мрежи., Contracted Amount: 3 600.00 , Reported Amount: 3 600.00
  • Activity: Придобиване на ключови компетентности - КК 2 "Общуване на чужди езици” и КК4 „Дигитална компетентност”: След назначаване на работниците, с цел въвеждането им в работния процес и запознаване със спецификата на заеманата длъжност, ще се организира поетапното им включване в обучение за придобиване на ключови компетентности – КК2 „Общуване на чужди езици” - „Английски език“ и КК4 „Дигитална компетентност“. Обучението за придобиване на ключова компетентност ще се проведе само за новоназначените лица на длъжност „Монтьор, транспортни електрически линии“, поради спецификата на извършваната от тях дейност. За провеждане на обучението, ще се подбере обучителна организация, която да предложи подходящ учебен план, съобразен с работното време на лицата, ще предостави необходимите учебни материали, учебна база, преподавателски състав и ще издаде необходимите документи при успешно приключване на обученията. Обучението по КК2 „Английски език“ е в рамките на 300 учебни часа /140 уч.часа теория и 160 уч.часа практика/, през които новоназначените лица ще се научат да разчитат схеми, да работят с оборудване на Английски език, с цел улесняване на работния процес. Обучението по КК 4 „Дигитална компетентност“ – работа със специфичен софтуер /Софтуер за проектиране и насищане на електрически табла/ е в рамките на 45 учебни часа /10 уч.часа теория и 35 уч. часа практика/, като през този период лицата ще се запознаят със спецификата на използвания от дружеството софтуер, как да работят с него, като това изискване произлиза от спецификата за заеманата длъжност. След завършването на обучението за придобиване на ключови компетентности, обучените лица ще могат да разчитат работни схеми и документи на английски език, ще изготвят необходимата техническа документация, произлизаща от дейността, ще могат да работят със специфичния за дейността софтуер, което ще подпомогне и улесни работния процес и навременно извършване на строителните и монтажни работи, както и ще допринесе за личностното развитие и усъвършенстване на лицата. След приключване на обучението ще се проведе финален изпит, за проверка на усвоените знания, като ще се съблюдава, колко добре лицата са усвоили езика разговорно и писмено, колко добре са запознати със същността на използвания софтуер и колко добре могат да го използват при осъществяване на работния процес. В края на проведеното обучение на новоназначените лица ще бъдат издадени сертификати за придобиване на ключова компетентност. Компетенциите са избрани с цел въвеждане на новоназначените лица в работния процес и улесняване, качествено извършване на дейността., Contracted Amount: 3 800.00 , Reported Amount: 3 800.00
  • Activity: Осигуряване на ДМА, оборудване и стопански инвентар за работните места: За обезпечаване на новоназначените служители, ще бъде закупено необходимото оборудване във връзка със създаване на благоприятна работна среда и висока продуктивност на новоте работни места, като новозакупената техника ще спомогне за бързата интеграция и адаптация на новонаетия персонал. Всеки един от новоназначените служители следва да се запознае и борави с нея чрез провеждане на инструктажи за професионално техническо обезпечаване правилна експлоатация. Ще бъде закупено следното оборудване за обособяване на 16 работни места: • Комплект работно зимно облекло – 16 бр.за безопасни условия на труд; • Комплект работно лятно облекло – 16 бр. за безопасни условия на труд; • Комплект лични предпазни средства – 16 бр.-Служат за подсигуряване личната безопасност на работното място съобразени със законовите наредби за безопасност на труда; • Комплект пътни знаци за временна организация на движението – 1 бр.-Обозначават зоната, в която се извършват работни дейности и преорганизира движението на автомобили около района; • Трифазен генератор на ток 11kW – 1 бр.-Служи за заместване при отсъствието на ел. захранване и осигурява работата на електро уредите; • Гаечен ключ - 2 бр.- Служи за монтажно-ремонтни дейности с предназначение за отвиване и завиване на различни крепежни елементи; • Електрически къртач 30кг. – 1 бр.- Служи за раздробяване на парчета на твърди строителни конструкции, бетонни конструкции или тухлени стени; • Електрически къртач 8кг. – 2 бр.-Служи за раздробяване на парчета на твърди строителни конструкции, бетонни конструкции или тухлени стени; • Уред за трамбовка с плоча – 1 бр.-Служи за репарации, ремонт и поддръжка на почва, чакъл, магадам и асфалт; • Компресор – 1 бр.- Служи за сгъстяването на различни по тип газове с цел използването на подемната сила от тяхното налягане; • Права лопата – 10 бр.-Служи за изкопаването на земни маси, които са по – високо от работната площадка на багера; • Кирка – 10 бр.-Служи за раздробяване и разрохкване на късове от изкопавания материал; • Крива полата – 10 бр.-Служи за ръчно прехвърляне на различни строителни маси или почистване на терена от остатъчни боклуци; • Куфар за инструменти – 4 бр. -Служи за пренос на инвентар от инструменти и служи за предпазването им от всякакъв тип негативни ефекти; • Кербовка – 2 бр.-Служи за рязане, пресоване или съединяване на накрайниците на кабели от различен тип или големина на напрежението; • Ножица за кабели – 2 бр.-Служи за безопасно рязане на дебели кабели с високо напрежение; • Електрическа ножица за ламарина – 1 бр.- Служи за качествено и детайлно рязане на тънки метални плоскости или ламарина; • Комплект за зачистване на кабели ниско и средно напрежение – 2 бр.- Служи за отстраняване на изолация или друг тип защитни елементи от кабелните слоеве и подготвя кабела за използване; • Инверторен електрожен – 1 бр.- Служи за детайлно изрязване или заваряване на метални елементи; • Акумулаторен перфоратор – 1 бр.-Служи за пробиване на дупки в стени от различни съставки като тухла или бетон; • Акумулаторен винтовер – 2 бр. -Служи за отвиване и завиване на различни по размер болтове и гайки; • Настолна бормашина - 1 бр.-Служи за прецизно пробиване на отвори в стена съставена от различни по здравина елементи; • Ъглошлайф категория голям – 1 брой - Служи за рязане или коригиране на различни метални повърхности; • Акумулаторна бормашина – 2 бр. -Служи за пробиване на прецизни дупки на трудно достъпни места.; • Измервателно колело – 1 бр.-Служи за прецизно измерване на големи разстояния; • Акумулаторен саблен трион – 1 брой; Служи за прецизно рязане на различни повърхности; • Ръчна количка – 4 бр.-Служи за превозване на отпадъчна маса или различни строителни материали. Оборудването ще се използва от всички новоназначени служители във връзка с ефективно протичане на работния процес. Ще бъде сключена застраховка на оборудването със застрахователна компания., Contracted Amount: 27 388.90 , Reported Amount: 29 451.40
  • Activity: Визуализация и публичност по проекта: Дейността има за цел да популяризира проектното предложение и ефективното му управление, както и цялостната подкрепа от схема „Ново работно място 2015“ и съответната финансова помощ от страна на ЕС. Върху закупените дълготрайни активи ще бъдат поставени устойчиви самозалепящи се стикери за обозначаване на осигурената подкрепа от ЕС, общото лого на програмният период 2014 – 2020 и номера на договора за БФП. Спазвайки изискванията на ПМС 118/2014, ще се одобри най-подходящата организация, която ще има ангажимент за осигури публичността и прозрачността на всички действия и резултати на проекта. С цел да бъдат спазени всички правила за визуализация, ще бъде предоставен на организацията изпълнител Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Във връзка с достигане до максимален обхват от заинтересовани страни, включително и икономически неактивните лица към фирмата изпълнител, ще бъдат изработени следните информационни материали: - Флаери – 1000 броя; - Самозалепящи се информационни стикери – 50 броя; - Информационен банер – 1 брой. Ще се организира конференция, която има за цел да популяризира проекта сред заинтересованите страни. Към представянето на проекта по време н аконференцията ясно ще бъдат отразени постигнатите индикатори по разкритите нови работни места, процесите по тяхното техническо обезпечаване и очакваните резултати. По време на конференцията ще се изтъкне, че финансирането се осъществява с подкрепата на ЕС и ЕСФ. Ще се даде пример за ясните ползи от подобен проект, лекотата в съставянето на нови работни места, преквалифицирането на по-слабо образованите или ангажираността с хора, които имат дълготрайна безработица. Разходите за конференция включват: наем на зала, наем на оборудване в залата, разходи за кетъринг и др. Ще се изработи и 1 бр. информационен банер, който да информира участниците в събитието за наименованието на проекта, общият бюджет и стойността на помощта от ЕС. Широката общественост ще бъде достигната с помощта на всички поръчани информационни елементи и правилната им експлоатация. При качествено популяризиране на проекта, ще се достигне до резултат на обществена осведоменост за ефективността от изпълнение на проекта по схема „Ново работно място 2015“. , Contracted Amount: 806.67 , Reported Amount: 806.67
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целта на дейността е постигане на ефективен и качествен контрол върху осъществяването на планираните дейности и очакваните резултати и заложените за тях средства. Чрез дейността ще се постигне административен синхрон в работата по проекта между сформирания екип и ръководството на кандидата за осъществяване последователно на всяка една от заложените дейности, което да доведе до постигане на планираните резултати. Проектната дейност ще стартира със сформиране на екип за организация и управление и подписване на договори с изпълнителите на длъжностите – ръководител и счетоводител проект, координатор и технически сътрудник, допустимо е използването на външна услуга за цялостна организация, управление и администриране на проекта. Ще се свикват периодично събрания за преглед на стартиралите и приключили дейности по време на изпълнение на проекта, ще се провежда вътрешен мониторинг с цел оценка на напредъка и постигнатите крайни резултати. Ще се изготвят месечни отчети за свършена работа, които ще се обобщават от ръководител проект, за да се осъществи обратна връзка от разпределяне на задължения и отговорности в рамките на отделните дейности. Ще се подготви и стартира график за изпълнение на отделни процедури за доставка и услуги с оглед спазване на ПМС 118/2014 и изискванията на Ръководството за изпълнение на проекта. Ще се изготвят месечни справки за дейностите по проекта и направените разходи, ще се изготвят междинни и финален отчет по проекта. Ще се поддържа връзка с Договарящия орган и ще се подпомага правилното изпълнение на проекта, съобразно всички изисквания и нормативи., Contracted Amount: 14 600.00 , Reported Amount: 14 600.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Eley-2004 Ltd., Contracted Amount*: 505.60 , Reported Amount**: 505.60
  • Contractor: STOYAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 000.00
  • Contractor: TERRITORIAL CENTER FOR QUALIFICATION AND PRE-QUALIFICATION LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 400.00
  • Contractor: Redco Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 390.00
  • Contractor: EUROKIK CONSULT Ltd., Contracted Amount*: 8 600.00 , Reported Amount**: 8 600.00
  • Contractor: Euroconsult 2014-2010 ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 400.00
  • Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP, Contracted Amount*: 210.04 , Reported Amount**: 191.40
  • Contractor: WebShop Bulgariq ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 406.67
  • Contractor: Pro Tools Consult Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22 682.50
  • Contractor: Viking - T Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 187.50
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00

Financial Information

Total Project cost 154 590.98 BGN
Grant 154 590.98 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 154 590.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на общо строително оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01 , Estimated Amount: 23 822.00
  • Differentiated position 1: Доставка на общо строително оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на пътни знаци за временна организация на движение в рамките на проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на пътни знаци за временна организация на движение в рамките на проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на работно облекло за осигуряване на безопасни условия на труд и защита от външни фактори на новоназначените работници по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01 , Estimated Amount: 9 680.00
  • Differentiated position 1: Доставка на работно облекло за новоназначените работници по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на специализирано електротехническо оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Estimated Amount: 8 260.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано електротехническо оборудване по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за осъществяване на координационно и техническо обслужване като част от екипа за организация и управление по проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01, Estimated Amount: 8 600.00
  • Differentiated position 1: Услуга по организация и управление на проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01 „Нови работни места в СД „МИВА СТАРТ, ПОПОВ И СИЕ”
    Contractor: EUROKIK CONSULT Ltd.
    Contract total funded value: 8 600.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител по осигуряване на визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-3194-C01, Estimated Amount: 1 175.70
  • Differentiated position 1: Осигуряване на визуализация и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-3194- C01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на служба по трудова медицина за новоназначените лица по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01, Estimated Amount: 505.60
  • Differentiated position 1: Осигуряване на служба по трудова медицина за новоназначените лица по проект BG05M9OP001-1.003-3194-С01
    Contractor: Eley-2004 Ltd.
    Contract total funded value: 505.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN