Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0416-C01
Project Name New jobs for unemployed jobseekers and inactive persons in the labor market
Beneficiary 114111798 DOMBINE - VALENTINA DOMBEVA Sole Trader
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.08.2016
Start Date 16.08.2016
End Date 16.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към разкриване на нови устойчиви работни места в заведение, кафе - аперитив, организиращо музикални и тематични партита. Чрез предоставените стимули по процедура "Ново работно място 2015" ОП РЧР кандидатът ще осигури по-добри възможности за качествена заетост на безработни и/или неактивни лица и ще предостави съвременно оборудване и инвентар за обезпечаване на трудовата им дейност. 
Предвижда се да бъдат разкрити 4 нови работни места за 4 безработни  и/или неактивни лица за включване в качествена заетост в дейност на обществено заведение, кафе - аперитив. Безработните и неактивни лица ще са елемент от следните специфични категории на пазара на труда:
-Безработни младежи до 29 г. възраст; 
-Продължително безработни и неактивни лица
В проекта са включени за изпълнение следните дейности:
1.Организация и управление на проекта;
2.Визуализация, информираност и публичност;
3.Наемане на безработни и/или неактивни лица и осигуряване на заетост;
4.Оборудване на новоразкритите работни места;
Дейностите са насочени към предоставяне на равни възможности и предотвратяване на всякаква дискриминация към различни групи хора, попаднали в рискови групи на пазара на труда, повишаване на достъпа до  заетост, намаляване  социалното изключване и борбата с бедността.
Чрез проектната инициатива кандидатът ще допринесе активно за изпълнение на целите на ЕС в областта на трудовата заетост, преодоляване на социалното изключване и намаляване на бедността, чрез разкриване на нови работни места за хора попадащи в различни специфични категории на пазара на труда.
Основната цел на проектното предложение е насочена към осигуряване на устойчива заетост, осигуряване на доходи, намаляване и предотвратяване на безработицата, социалната изолация и подобряване на адаптивността на лицата попаднали в риск на пазара на труда. Ще се осигури заетост за 4 лица за период от 12 месеца и поддържане на заетостта им за още най-малко12 месеца на минимум 2 от тях.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е базова и структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -вътрешен мониторинг и контрол; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на възлагане на поръчки- ПМС 118/20.05.2015 г.; -надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -качествено архивиране и сигурност в съхраняването на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от безвъзмездната финансова помощ; -мерките за информираност и публичност; -напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на оперативната програма.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и надеждно съхранение на проектната документация; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип се състои от ръководител и счетоводител. С ръководителя на проекта ще се сключи граждански договор, а счетоводителят на проекта ще бъде външен доставчик. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи и отчитане на напредъка по проекта, ще се изготвят доклади за извършената работа и отчетни таймшийтове за отработеното време. Екипът на проекта ще отговаря и за запазване поверителността на всички предоставени документи, информация или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето, представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните и неактивни лица, представители на целевата група, да се включат в проектната инициатива, както и да преминат курс по ключова компетентност. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомагат управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС№118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешното управление на проекта, оптимизирането на проектните ресурси и извършването на разходите по проекта в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. Начин на изпълнение, Contracted Amount: 5 550.00 , Reported Amount: 5 549.38
  • Activity: Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел: -Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности, бюджет, източници на финансиране и резултати; -Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за целите на проектното предложение, осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране и да се популяризира финансовият принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г. . Дейността е комплекс от мерки, представляващи различни начини за информираност на целевите групи, общността и заинтересованите страни. В хода на проекта са предвидени: -да се организират и проведат два броя кръгли маси; -да се достави и монтира информационна табела; -да се доставят и разпространят 500 бр. информационни дипляни; -да се поставят информационни стикери за закупените по проекта оборудване и инвентар. Първата информационна кръгла маса ще се организира и проведе след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна кръгла маса е да се запознаят присъстващите граждани, широката общественост, представители на бизнеса, учащи лица, завършили обучение ученици и студенти, заинтересованите страни и в частност потенциалните представители на целевата група, безработни и неактивни лица, с проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС. Втората кръгла маса ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта и да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта, и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти, указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Освен нужната визуализация информационната дипляна ще предостави информация за ЕСФ, ЕС, основната цел на проекта, специфичните цели, основните дейности, целевата група, индикаторите, ще предостави и информация за локацията на кафе-аперитива и координати на екипа по управление на проекта, за да могат потенциалните представители на целевата група, безработни и/или неактивни лица, да осъществят индивидуален контакт за включване в заетост по проекта. Информираността и публичността за развитието на проекта и представянето на извършваните мерки са необходимо условие за запознаване на общността с постиганите резултати и връзката им с поставените цели. Основна цел е да се популяризира приносът на ЕС. Чрез тези мерки ще се постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати., Contracted Amount: 1 100.00 , Reported Amount: 1 100.00
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица и осигуряване на заетост: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група. Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Дейността ще стартира след проведената в дейност "Визуализация, информираност и публичност" първоначална информационна кръгла маса, в която е предвидено да участват и представители на целевата група, както и запознаването им с проекта, дейностите, финансирането и мотивирането им за включване в проектната инициатива. Дейността по наемането на работа на представители от целевата група ще стартира през трети проектен месец, защото през първите два месеца от стартирането на проекта ще се извърши информираност и подбор на лицата. Чрез предоставените стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОПРЧР кандидатът ще предложи подходящи работни места за безработните и неактивни лица на пазара на труда в заведение, кафе-аперитив, организиращо музикални и тематични партита. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в кафе-аператив, където се организират различни тематични, музикални, детски и индивидуални партита. Кафето се посещава от хора, обичащи музиката, литературата, художественото изкуство, спорта и др. В кафе-аперитива се провеждат неделни матинета - изпълнения на живо с фон от лека и приятна музика, музикални изпълнения на инструменти, репертоар от български, руски, френски и др.песни. Различни автори представят своите стихозбирки и творчества. В град Плевен има Национално училище по изкуствата и кафето е едно отмалкото места за организиране не неформални и формални събития за хората, любители на изкуствата. Ще бъдат наети 4 души персонал на следните длъжности: Специалист мултимедия-1 лице; Барман- 2 лица; Сервитьор- 1 лице; Специалистът мултимедия ще осъществява подготовката и организирането на дейности, свързани с изготвянето и презентирането на различни формати на отделни лица и групи, представящи своето творчество. Ще пуска различни видеоклипове, музика, реклама, тематични информации, използвайки специализирана презентационна и озвучителна техника. Барманите ще приготвят различни топли и студени напитки, алкохолни и безалкохолни коктейли, прясно изцедени сокове, плодови плата, сандвичи и др. В дните, в които ще се провеждат мероприятия, ще се предлагат и приготвят различни промоционални менюта за напитки. Част от столовете в кафе-аперитива са около барплота и това е свързано с директно обслужване на клиентите от барманите. Сервитьорът ще извършва дейности по вземане на заявки, обслужване на клиентите, почистване на района и отчитане на продажбите. Отчитането на продажбите и маркирането на отделните артикули ще се осъществява посредством софтуерен продукт и компютърна система. Управителят на фирмата ще окаже подкрепа на новонаетите по проекта лица за бързото им социализиране и адаптиране във фирмената среда. Ще се осигурят благоприятен микроклимат и добри условия на труд за новонаетите по проекта лица. Ще бъде избрана фирма по трудова медицина, която ще изготви цялостната документация по безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица.При избора на фирма по трудова медицина ще се спазва ПМС 118. Новите работни места, които ще се разкрият с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОПРЧР, ще са перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица. На всички 4 лица, включени в проекта, ще им се осигури заетост за 12 мес. по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 мес. на минимум 2 от тях. , Contracted Amount: 32 292.00 , Reported Amount: 32 292.00
  • Activity: Оборудване на новоразкритите работни места: Дейността по оборудване на новите работни места е свързана с осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. Работните места са ситуирани в кафе-аперитива. Там ще се разположи предвиденото за закупуване по проекта оборудване с цел обезпечаване на трудовата дейност на целевата група, безработни и неактивни лица, наети по проекта. Предвиденото за закупуване оборудване е само за новите работни места и за новонаетия по проекта персонал. Оборудването е необходимо, за да могат новонаетите лица да осъществяват свободно и професионално трудовите си задължения, да натрупат опит на заеманите длъжности и позиции, да се постигне качество и устойчивост на заетостта. Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение.Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности описани в проекта. В логически порядък, разкриването на всяко работно място е свързано с обезпечаването му с нужното оборудване. С новозакупеното оборудване и инвентар ще се обезпечат технологично новите работни места и ще се създаде база за ефикасно протичане на трудовите процеси. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно и по-производително оборудване. Дейността е насочена към закупуване на оборудване и стопански инвентар, както следва: Мултимедиа -1 бр. Екран - 1 бр. Тонколони - 2 бр. Усилвател - 1 бр. Миш пулт - 1 бр. Безжичен микрофон - 1 бр. Телевизор - 1 бр. Лаптоп – 1 бр. Миксер фрапе – 1 бр. Миксер блендер - 1 бр. Ледотрошачка - 1 бр. Сокоизстисквачка за цитруси -1 бр. Центрофуга за твърди плодове- 1 бр. Чашомиялна -1 бр. Ледогенератор- 1 бр. Кафе машина за капсули -1 бр. Кафемелачка -1 бр. Конвектомат -1бр. Компютърна система-1 бр. Софтуер-операционна система - 1 бр. Предвидените за закупуване: мултимедиа, екран, тонколони, усилвател, миш пулт, безжичен микрофон, телевизор и лаптоп и операционна система са предназначени за лицето, което ще заема длъжността специалист мултимедиа. Презентационното и озвучително оборудване е от изключително значение за качествено извършване на музикално и видео оформление на различните организирани събития в кафе-аперитива и пускането на презентационни материали, музика, видеоклипове, специализирана информация, реклама, тематични музикални, културни,спортни информационни материали и др. при провеждането на тематичните партита, матинета, литературни, музикални и спортни сбирки и др. Оборудването: миксер фрапе, миксер блендер, ледотрошачка, сокоизтисквачка за цитруси, центрофуга за твърди плодове, чашомиялна, ледогенератор, кафемашина за капсули, кафемелачка и конвектомат е основно оборудване и инвентар за бар, където ще осъществяват трудовата си дейност двамата бармани, наети по проекта. С предоставеното новозакупено оборудване те ще приготвят топли и студени напитки, алкохолни и безалкохолни коктейли, прясно изцедени сокове, плодови плата, сандвичи, аламинути и др. Компютърната система е необходима за изписване на поръчките и отчитането на продажбите. Фирмата притежава софтуер за отчитане на продажбите. Системата ще се използва от барманите и сервитьора при обслужване на клиентите. Предвиденото по проекта оборудване е в пряка връзка с длъжностите, които ще заемат представителите на целевата група, и е предпоставка за постигне на по-качествена и устойчива заетост. Закупеното с финансовата помощ оборудване и инвентар ще са нови, високотехнологични, щадящи климата и екологичната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. Планираното за доставка по проекта оборудване е от изключително значение за новите работни места.С него новонаетите безработни и неактивни лица ще могат да достигнат определено качество на труда си, вътрешна удовлетвореност, вътрешна мотивираност за работа и респективно постигане на качествена заетост., Contracted Amount: 16 650.00 , Reported Amount: 16 614.67

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: AKAUNTS KONSULTING LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 100.00
  • Contractor: TELCOM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 674.00
  • Contractor: SCAN LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 445.00
  • Contractor: IVO BETOVSKI ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 495.67
  • Contractor: Stoyanka, Contracted Amount*: 2 560.00 , Reported Amount**: 781.64
  • Contractor: STM PREVENCIA OT NAS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: SCHETOVODNA KASHTA EVGENIQ NIKOLOVA LTD, Contracted Amount*: 2 700.00 , Reported Amount**: 2 700.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 55 592.00 BGN
Grant 55 592.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 556.05 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване: барово и кухненско оборудване по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда " , Estimated Amount: 9 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване: барово и кухненско оборудване по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване: компютърна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда ", Estimated Amount: 2 450.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване: компютърна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване: озвучителна и мултимедийна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда ", Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване: озвучителна и мултимедийна техника по проект BG05M9OP001-1.003–0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на външен изпълнител/фирма за счетоводно обслужване изпълнението на проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда ", Estimated Amount: 2 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител/фирма за счетоводно обслужване изпълнението на проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда ", Estimated Amount: 1 100.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на материали за Визуализация, информиране и публичност по проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Обслужване от Служба по трудова медицина на 4 лица на 3 длъжности за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда ", Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: Обслужване от Служба по трудова медицина на 4 лица на 3 длъжности за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект BG05M9OP001-1.003 – 0416: "Нови работни места за търсещи работа безработни и неактивни лица на пазара на труда "
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN