Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1217-C02
Project Name Promotion of entrepreneurship in "Inside out studio" Ltd.
Beneficiary 205393246 Inside out studio Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 28.08.2019
Start Date 28.08.2019
End Date 09.12.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Кюстендил, гр.Кюстендил

Description

Brief description
"Инсайд аут студио" ЕООД  е дружество, създадено през 2018 г. с основна икономическа дейност, попадаща в обхвата на КИД М 74.10. Специализирани дейности в областта на дизайна.

Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на дружеството посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в сектор М 74.10 , свързан с преодоляване на европейските и регионални предизвикателства - предоставяне на услуги в областта на дизайна: интериорен дизайн - жилищен и обществен интериор, продуктов дизайн, в т.ч. изготвяне на идейни и работни проекти и триизмерна визуализация и прототипиране, и авторски надзор.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
1:Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
-сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
-наето работно помещение;
-създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
-изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.
-  закупуване на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея
2: Дейност за визуализация на проекта-в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 3 лица; - закупуване на ДМА и на материали; - външни услуги за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация; - наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 бр.: В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъде наето още 1 лице на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на архитектурно заснемане, за изготвяне на идеен проект и триизмерна визуализация, за изготвяне на триизмерни прототипи, за разработване на работен проект и осъществяване на авторски надзор, в т.ч. за правилно протичане на всички процеси и всички други,съпътстващи операции и дейности до предоставяне на краен продукт на клиента. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следното оборудване: 2.1. Компютърно оборудване - Стационарна работна станция - 3 броя - необходими за създаване на технологични предпоставки за изготвяне на идейни и работни проекти, както и за работа със специализирани програмни продукти, в т.ч. с продукти за генериране на триизмерна визуализация. Необходимо е обезпечаване на екипа с високотехнологични работни станции с оглед на обстоятелството, че програмните продукти, които се използват за целите на интериорния дизайн, изискват голяма изчислителна мощ и памет. - Сървър - 1 брой - за осигуряване на необходимите технологични предпоставки за сигурно съхранение на данни - в процеса на работа се генерират чертежи, проекти и триизмерни визуализации под формата на файлове с големи размери, което налага осигуряване на сървър, на който да се съхраняват идейните проекти, триизмерните визуализации и в последствие - работните проекти. Сървърът ще осигури сигурност на данните и устойчивост на предприемаческата идея. 2.2. Фотографско оборудване - Фотографското оборудване е необходимо за създаване на технологични предпоставки за висококачествено и професионално архитектурно заснемане на обекти, за които ще бъде изготвян проект за интериорен дизайн. В тази връзка е планирано закупуването на: - Фотоапарат - 1 брой - Обектив: вид 1 - 1 брой; вид 2 - 1 брой; Планираните за закупуване са 2 вида обективи с различни технически характеристики, определящи тяхното предназначение и препоръчителна употреба в зависимост от условия на средата и вида на фотографиите, в т.ч. според близостта на заснемане. Обектив вид 1 е широкоъгълен обектив, подходящ за панорамни снимки на обекти, докато Обектив вид 2 е необходим за заснемане на по-близко разстояние и за занемане на детайли. Двата вида обективи ще се използват с планирания за закупуване фотоапарат. 2.3. Оборудване за прототипиране: - 3д принтер - 1 брой - като част от работните проекти, освен триизмерни визуализации, се налага и триизмерно прототипиране, особено при продуктов дизайн, както понякога и при жилищния и обществен интериор. За целта е планирано закупуване на 3д принтер, с който да се създават триизмерни прототипи на интериорните решения и обхванатите от тях продуктови дизайни в рамките на процеса на предоставяне на услугата-обект на предприемаческата идея. 3.Закупуване на материали - в рамките на проекта е предвидено закупуването на материали за влагане в планирания за закупуване 3д принтер, които, в този смисъл, са предназначени пряко за влагане в производствения процес по реализация на услугата - обект на предприемаческата идея. /продължение - част 2/, Contracted Amount: 246 490.00 , Reported Amount: 111 894.77
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт-услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 3 лица; - закупуване на ДМА и на материали; - външни услуги за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация; - наето работно помещение) - ЧАСТ 2: Планирано е закупуването на 13,5 кг. материали за 3д принтер - различни цветове биоразградими и рециклируеми полимери, които са необходими за периода на изпълнение на проекта в съответствие с производствения капацитет и плановете на дружеството за реализация на услугата на пазара. Планираните за закупуване материали допринасят непосредствено за реализирането на ПИ, в частност - за създаването на триизмерни прототипи на интериорни дизайнерски решения и обхванати от тях продуктови дизайни, като неразделна част от процеса по предоставяне на услугата с оглед на нейната специфика. 4.Външни услуги (ВУ) за: 4.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 4.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на ВУ ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация. 5. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността, свързана с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 15 месеца в рамките на периода на реализация на проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 118 577.57
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 13 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение., Contracted Amount: 700.00 , Reported Amount: 645.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ESTATE LDT, Contracted Amount*: 1 584.00 , Reported Amount**: 1 937.57
  • Contractor: KOSHIN EOOD, Contracted Amount*: 26 240.00 , Reported Amount**: 32 800.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 48 016.00 , Reported Amount**: 60 020.00
  • Contractor: EXALTO LTD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 4 500.00
  • Contractor: WEBSTAR BG Ltd, Contracted Amount*: 10 320.00 , Reported Amount**: 12 900.00
  • Contractor: First Consulting Ltd., Contracted Amount*: 9 440.00 , Reported Amount**: 11 800.00
  • Contractor: V.S. Brand Ltd., Contracted Amount*: 516.40 , Reported Amount**: 645.50
  • Contractor: Zlatka, Contracted Amount*: 11 880.00 , Reported Amount**: 5 940.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 177.12 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.50 , Reached amount: 2.50
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.37 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 231 117.84 BGN
Grant 184 894.33 BGN
Self amount 46 223.51 BGN
Total actual amounts paid 184 894.33 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на доставчик на материали, необходими за реализиране на пазара на предприемаческата идея", Estimated Amount: 4 860.00
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА в обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стационарни работни станции - 3 броя и сървър - 1 брой; Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фотоапарат - 1 брой и обективи: вид 1 - 1 брой и вид 2 - 1 брой; Обособена позиция 3: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 3д принтер - 1 брой", Estimated Amount: 93 430.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стационарни работни станции - 3 броя и сървър - 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фотоапарат - 1 брой и обективи: вид 1 - 1 брой и вид 2 - 1 брой;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 3д принтер - 1 брой"
    Contractor: KOSHIN EOOD
    Contract total funded value: 26 240.00
Procedure 3 Subject to due process: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой", Estimated Amount: 13 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой"
    Contractor: WEBSTAR BG Ltd
    Contract total funded value: 10 320.00
Procedure 4 Subject to due process: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга по изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 брой" , Estimated Amount: 11 900.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга по изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 брой"
    Contractor: First Consulting Ltd.
    Contract total funded value: 9 440.00
Procedure 5 Subject to due process: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация", Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация"
    Contractor: V.S. Brand Ltd.
    Contract total funded value: 516.40
Procedure 6 Subject to due process: "Избор на работно помещение под наем", Estimated Amount: 6 000.00
Procedure 7 Subject to due process: "Избор на работно помещение под наем", Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: "Избор на работно помещение под наем"
    Contractor: Zlatka
    Contract total funded value: 11 880.00
  • Differentiated position 2: "Избор на работно помещение под наем"
    Contractor: ESTATE LDT
    Contract total funded value: 1 584.00
Procedure 8 Subject to due process: „Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА“, разделени в две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стационарни работни станции - 3 броя и сървър - 1 брой; 2. Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фотоапарат - 1 брой и обективи: вид 1 - 1 брой и вид 2 - 1 брой., Estimated Amount: 60 030.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стационарни работни станции - 3 броя и сървър - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фотоапарат - 1 брой и обективи: вид 1 - 1 брой и вид 2 - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на стационарни работни станции - 3 броя и сървър - 1 брой
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 48 016.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на фотоапарат - 1 брой и обективи: вид 1 - 1 брой и вид 2 - 1 брой
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 48 016.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN