Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0013-C01
Project Name Improving of energy efficiency in Danipack Ltd.
Beneficiary 160051840 Danipak Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 21.08.2017
Start Date 21.08.2017
End Date 04.04.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Асеновград, гр.Асеновград

Description

Brief description
"Данипак" ЕООД е заето с производство и продажба на полимерни опаковки - различни видове пликове по определени размери. Дружеството разполага с големи количества фолио на склад, заради голямата номенклатурна разновидност на размерите и вида на опаковките, които произвежда. "Данипак" ЕООД е специализирано в производството на фолио и пликове с различни видове микро и макро перфорация, за пакетиране на зеленчуци, плодове, храни и групов пакетаж. Производственият процес е настроен така, че можем да поемаме малки по обем поръчки и за кратки срокове. Той се характеризира с изключително висока консумация на електрическа енергия. В тази връзка с предоставената възможност за кандидатстване по настоящата процедура сме предвидили осъществяване на набор от енергийно ефективни мерки, препоръчани в доклада от енергийно обследване:
1. Доставка на машина за производство на пликове;
2. Доставка на фотоволтаична инсталация за собствени нужди;
3. Доставка на комбинирана система за производство на ел. енергия и топла вода;
4. Доставка на система за утилизиране на отпадната топлина;
5. Изграждане на система за мониторинг на енергопотреблението.
Предвидено е и внедряване и сертифициране по стандарта БДС EN ISO 50001. Изпълнението на дейностите по проекта ще доведе до разширяване капацитета на съществуващия стопански обект и намаление разхода на консумирана енергия като цяло и за единица произведена продукция.  Резултатите от енергийното обследване показват икономия на енергия над 20% и фактор на енергийните спестявания над 40% като пряк резултат от мерките по проекта. Намалението на енергийните разходи в комбинация с увеличения капацитет ще доведе до нарастване на конкурентоспособността на предприятието, намаление на себестойността на продукцията и излизане на нови пазари.
Activities
  • Activity: Доставка и монтаж на високоскоростна машина за производство на торби със странично запечатване: Дейността е в изпълнение на Мярка 1, препоръчана в доклада от енергийното обследване. В рамките на тази дейност ще бъде поръчана, закупена, доставена, тествана и пусната в експлоатация високоскоростна машина за производство на торби със странично запечатване - 1 бр. Дейността попада в Елемент А - "Инвестиции" и е от типа "Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност.", Contracted Amount: 178 446.00 , Reported Amount: 178 446.00
  • Activity: Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация за собствени нужди: Дейността е в изпълнение на Мярка 2, препоръчана в доклада от енергийното обследване. В рамките на тази дейност ще бъде поръчана, закупена, доставена, тествана и пусната в експлоатация фотоволтаична инсталация за собствени нужди - 1 бр. Дейността попада в Елемент А - "Инвестиции" и е от типа "Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност.", Contracted Amount: 84 529.00 , Reported Amount: 84 500.00
  • Activity: Доставка и монтаж на система за комбинирано производство на електрическа енергия и топла вода : Дейността е в изпълнение на Мярка 3, препоръчана в доклада от енергийното обследване. В рамките на тази дейност ще бъде поръчана, закупена, доставена, тествана и пусната в експлоатация система за комбинирано производство на електрическа енергия и топла вода - 1 бр. Дейността попада в Елемент А - "Инвестиции" и е от типа "Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност.", Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 3 977.00
  • Activity: Доставка и монтаж на система за утилизация на отпадната топлина: Дейността е в изпълнение на Мярка 4, препоръчана в доклада от енергийното обследване. В рамките на тази дейност ще бъде поръчана, закупена, доставена, тествана и пусната в експлоатация система за а утилизация на отпадната топлина - 1 бр. Дейността попада в Елемент А - "Инвестиции" и е от типа "Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност.", Contracted Amount: 9 364.00 , Reported Amount: 9 355.00
  • Activity: Закупуване на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението: Дейността е в изпълнение на Мярка 5, препоръчана в доклада от енергийното обследване. В рамките на тази дейност ще бъде поръчана, закупена, доставена, тествана и пусната в експлоатация автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението - 1 бр. Дейността попада в Елемент А - "Инвестиции" и е от типа "Придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност." Дейността ще обхване както енергопотреблението на съоръженията, предмет на дейностите по настоящия проект, така и енергопотреблението на съоръженията, при които състоянието остава непроменено в резултат от дейностите по проекта. Затова и в доклада от енергийното обследване Мярка 5 е разделена на подмерки 5.1 и 5.2 в зависимост от принадлежността на съответните съоръжения към проекта., Contracted Amount: 4 020.00 , Reported Amount: 3 986.00
  • Activity: Внедряване и сертифициране по стандарт БДС EN ISO 50001: Дейността попада в Елемент Б - "Услуги". В рамките на тази дейност предприятието ще изпълни всички необходими действия по внедряването и сертифицирането по стандарта БДС EN ISO 50001, Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 11 906.00
  • Activity: Извършване на енергиен одит: Това е предварителна дейност, извършването и е задължително, тъй като проектът следва да изпълни дейности, които са препоръчане в доклада от енергийното обследване. Реалният срок за изпълнение е 2 месеца, енергийното обследване беше проведено в периода юни-август 2016 г., но в графика за изпълнение на дейностите няма как да бъде посочено действителното време, затова сме следвали указанията на УО и за период на изпълнение сме посочили първите два месеца от изпълнението на проекта., Contracted Amount: 7 000.00 , Reported Amount: 7 000.00
  • Activity: Публичност и визуализация: В рамките на дейността ще бъде изпълнен пълният набор от мерки за публичност и визуализация съгласно изискванията на процедурата, Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 2 873.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ISO professional consult Ltd., Contracted Amount*: 5 377.50 , Reported Amount**: 5 975.00
  • Contractor: Bogoev Consult Ltd., Contracted Amount*: 4 900.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: QS Sert- BG Ltd., Contracted Amount*: 5 337.90 , Reported Amount**: 5 931.00
  • Contractor: Solarity BG Ltd., Contracted Amount*: 64 724.10 , Reported Amount**: 92 463.00
  • Contractor: ZAR-AUTO-13 Ltd., Contracted Amount*: 131 460.70 , Reported Amount**: 187 801.00
  • Contractor: TWISTER DESIGN Ltd., Contracted Amount*: 2 585.70 , Reported Amount**: 2 873.00
Subcontractors
  • Subcontractor: Silvy Energy Ltd., Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 144.04 , Reached amount: 144.04
Indicator 2 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 117.97 , Reached amount: 117.97
Indicator 6 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 302 355.00 BGN
Grant 216 048.50 BGN
Self amount 86 306.50 BGN
Total actual amounts paid 215 785.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за внедряване на стандарт БДС EN ISO 50001, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за внедряване на стандарт БДС EN ISO 50001
    Contractor: ISO professional consult Ltd.
    Contract total funded value: 5 377.50
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението, Estimated Amount: 4 020.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението
    Contractor: Solarity BG Ltd.
    Contract total funded value: 2 790.20
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на високоскоростна машина за производство на торби със странично запечатване, Estimated Amount: 178 446.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на високоскоростна машина за производство на торби със странично запечатване
    Contractor: ZAR-AUTO-13 Ltd.
    Contract total funded value: 124 912.20
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на система за комбинирано производство на електрическа енергия и топла вода , Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Система за комбинирано производство на електрическа енергия и топла вода
    Contractor: Solarity BG Ltd.
    Contract total funded value: 2 783.90
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на система за утилизация на отпадната топлина, Estimated Amount: 9 360.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на система за утилизация на отпадната топлина - 1 бр.
    Contractor: ZAR-AUTO-13 Ltd.
    Contract total funded value: 6 548.50
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, Estimated Amount: 84 529.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на фотоволтаична инсталация за собствени нужди
    Contractor: Solarity BG Ltd.
    Contract total funded value: 59 150.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на енергиен одит, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергиен одит
    Contractor: Bogoev Consult Ltd.
    Contract total funded value: 4 900.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител за публичност и визуализация, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: информационна табела
    Contractor: TWISTER DESIGN Ltd.
    Contract total funded value: 2 585.70
Procedure 9 Subject to due process: Избор на изпълнител за сертифициране по стандарт БДС EN ISO 50001, Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за сертифициране по ISO 50001
    Contractor: QS Sert- BG Ltd.
    Contract total funded value: 5 337.90

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN