Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0010-C02
Project Name "Providing the operation of the Regional Information Center - Lovech"
Beneficiary 000291591 Lovech Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 02.03.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Ловеч

Description

Brief description
ОИЦ-Ловеч е част от Мрежата от 28 информационни центрове за популяризиране на кохезионната политика на ЕС в РБългария и е създаден по проект"Изграждане и функциониране на ОИЦ в Община Ловеч"финансиран от ОПТП2007-2013,съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.В Програмен период2007-2013.Мрежата предоставяше информация за възможностите за финансиране по програмите,съфинансирани от структурните фондове и Кохезионния фонд(СКФ)на ЕС.В периода2015-2023 тя ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ-европейски структурни и инвестиционни фондове.Проектното предложение е разработено в изпълнение наПО4„Техническа помощ за управлението на ЕСИФ”наОПДУ2014-2020 и има за цел да осигури ефективно функциониране на ОИЦ-Ловеч.Проектното предложение се разработва в изпълнение на целите на Националната комуникационна стратегия (НКС) и на Споразумението за партньорство, процедура BG05SFOP001-4.001 и цели надграждане на постигнатата познаваемост на европейските фондове и програми чрез Мрежата от 27ОИЦ,повишаване прозрачността при изпълнение и управлението им,надграждайки вече постигнатото през програмен период 2007-2013широко обществено доверие и подкрепа.Чрез осигуряване на финансиране чрез ОПДУнаОИЦ-Ловеч до2018,ще се запазят и развият вече създадените контакти и успешни партньорства, ще се гарантира устойчивостта на проекта,ще се повиши и затвърди разпознаваемостта на офиса сред широката общественост на Област Ловеч и през новия програмен период с цел затвърждаване и увеличаване активността на гражданите по отношение на възможностите за финансиране от европейските структурни и инвестиционни фондове/ЕСИФ/и формиране на способност за самостоятелна инициативност на широката общественост относно перспективите и финансовата подкрепа предлагани от ЕС.ОИЦ-Ловеч гарантира правото на безплатен и пълен достъп до информация за възможностите за финансиране по ЕСИФ за всички социални,етнически и възрастови групи из цялата страна,като осигуряват широк набор от възможности за получаване на тази информация.
Activities
  • Activity: Дейност 1: ОБЕЗПЕЧАВАНЕ НА ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ОИЦ – ЛОВЕЧ: Дейност 1 "Обезпечаване на функционирането на ОИЦ-Ловеч" пряко допринася за изпълнение на СЦ 3 „Подобряване на информираността на обществото за възможностите и резултатите от ЕСИФ в България, както и подобряване капацитета на бенефициентите“ на ПО 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“ на ОПДУ и общите цели на НКС относно популяризиране ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите. В дейност 1 включваме разходи, които изцяло обезпечават функционирането на ОИЦ: вкл. разходи за възнаграждения и осигурителни вноски на екип ОИЦ-Ловеч и средства застраховка Трудова медицина; планираме възможност за текуща издръжка на офиса; доставка на канцеларски материали и офис-консумативи; разходи за допълнително оборудване и обзавеждане: офис-мебели и офис техника; планираме гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане; планираме закупуване на МПС, гориво, ежегодна поддръжка и застраховка; разходи за поддръжка и ремонт на помещението и разходи за командировки/пътни, дневни, нощувки/ за служителите на ОИЦ-Ловеч. В тази дейност са планирани разходи за възнаграждения с включени осигурителни вноски за сметка на работодателя (задължителни по КТ и КСО) на служителите на ОИЦ-Ловеч: Управител, Експерт ИОУ и Експерт КИЛ. В тази дейност са планирани разходите за текуща издръжка на офиса, които включват: разходи за потребление на ел. енергия/отопление, вода, охрана - СОТ и разход за почистване. За нуждите на същинската дейност на ОИЦ предвиждаме разход за телефон, Интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги. В конкретната дейност включваме разходи за канцеларски материали, обезпечаващи технически дейността на офиса, застраховка на служителите, както и поддръжка на офис техника и поддръжка на климатици - 4 бр., мултифункционално устройство-1 бр.,компютри - 7 бр. /3 бр. лаптопи и 4 бр. вградени в Мултитъч маса, LED стена - 1 бр./. Планираме разход за текущ ремонт и поддръжка на помещението-закупуване на материали,същинските дейности ще се извършат от Звено „Комунални дейности“ към Община Ловеч. За обезпечаване на дейността на ОИЦ-Ловеч предвиждаме закупуване на посетителски сгъваеми столове с оглед безпроблемно протичане на срещи с повече хора в офиса, без да заемат място, с възможност за безпроблемно съхранение, метални стелажи за архивиране на документация и три броя настолни компютърни конфигурации, за нуждите на служителите в офиса. Във връзка със срещи по общини на територията на Област Ловеч и в страната, планираме разход за закупуване на МПС и застраховка, поддръжка и гориво на автомобила за всяка календарна година. Чрез доставка на МПС за нуждите на офиса, проектното предложение ще осигури възможност за по-добра и ефективна комуникация между различните целеви групи в района - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите - срещи, организирани от тях с участието на ОИЦ и като цяло - широката общественост. Предвиждаме разход за командировки на служителите в ОИЦ за изпълнение на дейности, пряко свързани с разпространението на обща и специфична информация относно политиките на ЕС, управлението и изпълнението на ЕСИФ, срещи с бенефициенти, посещения, свързани с популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ и др.: - предвидени са командировки, свързани с участие в инфо. дни, кампании и др. мероприятия организирани от ЦКЗ,МОСВ,УО/МЗ и др. ОИЦ, са ограничени до участие на един служител на ОИЦ в до 10 (десет) мероприятия годишно, извън планираните информационни срещи и общи инициативи с Мрежата от 27 ОИЦ и ЦИКО/т.2-Бюджет/; - предвидени са командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта за срещи с кандидати и бенефициенти и др./т.3-Бюджет/, планираме по две на служител на година. Всички командировки са съобразени с Наредбата за командировките в страната, Насоки за кандидатстване и осигуряват обезпечаване изпълнението на същинската дейност на екип ОИЦ-Ловеч., Contracted Amount: 224 361.14 , Reported Amount: 232 506.61
  • Activity: Дейност 2: РАЗРАБОТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ И РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ : Дейност 2 "Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали" пряко допринася за изпълнение на специфична цел 3 на приоритетна ос 4 на ОПДУ и Националната комуникационна стратегия. В периода 2015-2023 Мрежата ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ. ОИЦ-Ловеч ще надгради вече постигнатото и ще цели повишаване на информираността на гражданите, достъпността до информация и популяризиране на възможностите, които ЕС предоставя през програмен период 2014-2020 за всички целеви групи от региона: кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; широката общественост на територията на Област Ловеч. Във връзка с постигане на част от целите на приоритетна ос 4 на ОП „Добро управление“ и националните стратегически документи за програмен период 2014-2020, ОИЦ - Ловеч ще предоставят следните безплатни услуги: - Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; - Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; - Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ (публични информационни събития, пресконференции, семинари и др.), съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури; - Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; - Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; - Сътрудничество с управляващите органи/ междинните звена на ОП и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им. Конкретната дейност 2 покрива част от услугите, които ще предоставя ОИЦ-Ловеч и по-точно: събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; разпространява информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България. Планираните информационни и рекламни материали ще бъдат изработени съгласно изискванията за визуализация на Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България 2014-2020. Предвиждаме отпечатване на Брошура - рекламна на ОИЦ - Ловеч - със стартиране на дейностите през 2016 г. Брошурата ще бъде достъпна на място, в офиса на ОИЦ-Ловеч. Планираме отпечатване на още две брошури: Брошура - информационна за ОП 2016 г., Брошура- информационна за ОП 2017, както и Бюлетин - обобщаващ за дейността на ОИЦ- Ловеч за периода 2016-2018 г., който ще бъде отпечатан в края на периода. Брошурите ще бъдат разпространявани сред широката общественост на Област Ловеч, сред потенциални бенефициенти и ще обхваща всички целеви групи и широката общественост на територията на Област Ловеч. С цел достигане до различните целеви групи: като възраст, интереси, възможности и конкретни нужди, предвиждаме осигуряване на рекламни брандирани материали, обезпечаващи провеждането на информационните събития на ОИЦ- Ловеч, в т.ч. папки, химикалки, календари, визитки, и други. Чрез тях ще се затвърди сред широката общественост специфичната визуализация на Мрежата и ще спомогне за нейната лесна разпознаваемост. Предвиждаме нова визуализация на фасадата на офиса /пр. врати/ във връзка с въвеждане на единно лого и визуализация на ОПДУ. Брандирането ще бъде издържано, съгласно Концепция за брандинг и визия на 27-те ОИЦ, Версия 3., Contracted Amount: 20 190.00 , Reported Amount: 9 770.40
  • Activity: Дейност 3: ОРГАНИЗИРАНЕ И ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪБИТИЯ НА ОИЦ – ЛОВЕЧ : Дейност 3 "Организиране и провеждане на събития на ОИЦ-Ловеч" ОИЦ - Ловеч, част от мрежата от 28 информационни центрове в България, функционира на принципа „едно гише“ и работи активно за изпълнение на целите на Националната комуникационна стратегия (НКС) и на Споразумението за партньорство (СП) на България. В ежедневната си дейност ОИЦ-Ловеч цели надграждане на постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, повишаване на прозрачността при изпълнение и управление на оперативните и други програми, повишаване на общественото доверие и подкрепа, удовлетворяване нуждите на всички целеви групи - кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; широката общественост на Област Ловеч. Във връзка с постигане на СЦ 3 на ПО 4 на ОП „Добро управление“, целите на НКС и СП за програмен период 2014-2020 и целта на настоящата процедура за БФП, ОИЦ-Ловеч, в съответствие с Процедурен наръчник за работата на мрежата от 28 областни информационни центъра“, организира информационни събития за популяризиране на ЕСИФ в общините на Област Ловеч. Публичните информационни събития, срещи с медии, работни срещи, пресконференции, семинари и др. са съобразени със специфичните нужди на Областта, с потребностите на потенциалните кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ и целта е да се предоставя конкретна нова информация за определения период, както и да се споделят успешни добри практики от миналия програмен период. Настоящото проектно предложение планира ОИЦ-Ловеч да организира по две публични информационни събития на територията на всяка община в Област Ловеч за всяка календарна година, както и по две събития годишно за проактивна работа с медиите. Медиите ще бъдат канени на всички публични събития, инициирани от офиса. Практиката доказва, че в партньорство с медиите, същинската дейност на Центъра е много по-успешна и обхваща, в максимална степен, всички целеви групи. ОИЦ-Ловеч ще участва в една планирана обща кампания на Мрежата от информационни центрове на годишна база. Организацията по общите инициативи ще бъде инициирана, организирана и проведена съгласно подадена информация от Централен информационен и координационен офис. За следващите три години функциониране на офиса, всяка година ще бъдат организирани и провеждани: - по две събития във всяка община от Област Ловеч - по 2 събития в осемте общини за 3 години - общо 48 информационни срещи за 3 години в Област Ловеч; - по две срещи с медии на година в офис на ОИЦ – по 2 срещи за 3 години - общо 6 срещи с медии за 3 години; - по една обща инициатива с Мрежата и ЦИКО на година – по 1 инициатива за 3 години - общо 3 общи инициативи. Общите инициативи на Мрежата ще бъдат популяризирани и осъществявани на територията на всички осем общини в Област Ловеч, т.е. /по една среща в 8 общини за 3 години, общо 24 посещения по общини на територията на област Ловеч във връзка с инициативата./ Поради факта, че към момента на кандидатстване няма ясна визия от ЦИКО за темите на Общите инициативи и няма възможност за подробно планиране, залагаме общо сума за всяка календарна година, обхващаща общи параметри на база минали подобни инициативи. За безпроблемното протичане на срещите, планираме разход за: - Наем зали, с изключение на срещите, които ще се проведат в гр. Ловеч, които ще се провеждат в залата на ОИЦ; - Кафе-паузи; - Осигуряване на информационни и рекламни материали за участниците в събитията (папка ОИЦ-Ловеч, химикал, брошури и др.) - В тази дейност планираме разход за командировки /пътни, дневни, нощувки/ на служителите на ОИЦ за провеждане на информационните срещи по общини на територията на Област Ловеч, без да се вкл. тези, които ще се осъществяват в гр. Ловеч /т.14.5-Бюджет/. Всички рекламни и информационни материали ще бъдат с визуализация, съгласно изисквания в Концепция за брандинг и визия на Мрежата от 28-ОИЦ за популяризиране на ЕСИФ в България., Contracted Amount: 37 140.00 , Reported Amount: 29 996.98
  • Activity: Дейност 4: ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ ПО ПРОЕКТА : Дейност 4 "Осигуряване на публичност и визуализация на проекта" пряко допринася за изпълнение на специфична цел 3 на приоритетна ос 4 на ОПДУ и Националната комуникационна стратегия за популяризиране на финансовата подкрепа от ЕСИФ и осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на проекта и надграждане и поддържане на високо обществено доверие. Конкретната дейност напълно покрива нуждите на всички целеви групи - управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; обществеността; кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ, визуализира и обобщава цялостната дейност на служители на ОИЦ-Ловеч. Предвиждаме популяризиране на финансовата подкрепа на ОП „Добро управление“ 2014-2020 и осигуряване на публичност и прозрачност при изпълнение на дейностите по проекта. Във връзка с това планираме разход за организиране и провеждане на две пресконференции за отчитане на напредъка на проекта и една заключителна пресконференция. Те ще бъдат попуряризирани чрез сайт на община Ловеч и средства за масово осведомяване. В изпълнение на дейност 4 "Осигуряване на публичност и визуализация на проекта" планираме разходи за популяризиране изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“, в изпълнение на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. За целта предвиждаме в края на двете календарни години – 2016 г. и 2017 г. да се организира, обезпечи и проведе по една Пресконференция за отчитане на напредъка по проекта, а в края на периода - 2018 г., планираме пресконференция за приключване на дейностите - Заключителна пресконференция. В изпълнение на дейността предвиждаме изработване на банер, брандиран с логото на ОПДУ, съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и др. В дейността са планувани и разходи за рекламни материали за трите пресконференции по проекта и др., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 277.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: lAMBADJIEV STANDART LTD, Contracted Amount*: 8 256.00 , Reported Amount**: 5 616.00
  • Contractor: KRUM, Contracted Amount*: 39 207.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROSITSA, Contracted Amount*: 52 025.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: 3 S SOT - LOVECH LTD, Contracted Amount*: 1 267.20 , Reported Amount**: 1 230.00
  • Contractor: MEGA - STM Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9.30
  • Contractor: Harmonia LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 36.00
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 133.04
  • Contractor: KARIS GROUP Ltd, Contracted Amount*: 3 213.60 , Reported Amount**: 3 213.60
  • Contractor: DESISLAVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Copycommerce Ltd., Contracted Amount*: 3 003.00 , Reported Amount**: 3 002.98
  • Contractor: NAIDEN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vapzarov 2011 Ltd, Contracted Amount*: 2 403.12 , Reported Amount**: 2 403.12
  • Contractor: PLADI-COMPUTARS LTD, Contracted Amount*: 660.00 , Reported Amount**: 712.00
  • Contractor: BUL BROKER OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Infovizion Ltd, Contracted Amount*: 4 346.40 , Reported Amount**: 4 346.40
  • Contractor: Bohemia Ekipauto Ltd, Contracted Amount*: 32 856.00 , Reported Amount**: 32 856.00
  • Contractor: NORA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ROSITSA, Contracted Amount*: 39 207.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: July Art - Yuliana Bliznakova, Contracted Amount*: 31 482.00 , Reported Amount**: 30 741.98
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Number of public information events, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 54.00 , Reached amount: 54.00
Indicator 3 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 480.00 , Reached amount: 1 622.00

Financial Information

Total Project cost 244 206.17 BGN
Grant 244 206.17 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 244 206.17 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 5.00 412.80 0.00 412.80 ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 5.00 217.32 0.00 217.32 ИНФОВИЗИОН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 240.32 0.00 240.32 "Вапцаров 2011" АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и формуляри за Община Ловеч”, Estimated Amount: 432 910.94
  • Differentiated position 1: „Консумативи за нуждите на общинска администрация"
    Contractor: KARIS GROUP Ltd
    Contract total funded value: 3 213.60
  • Differentiated position 2: "Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация" включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“.
    Contractor: Vapzarov 2011 Ltd
    Contract total funded value: 2 403.12
Procedure 2 Subject to due process: „Реализиране на мерки за информация и публичност по проекти, изпълнявани от Община Ловеч“, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Осъществяване на мерки за информация и публичност чрез разработване на печатни материали за нуждите на ОИЦ - Ловеч“, ОП 3
    Contractor: lAMBADJIEV STANDART LTD
    Contract total funded value: 8 256.00
  • Differentiated position 2: „Осъществяване на мерки за информация и публичност чрез разработване на рекламни материали за нуждите на ОИЦ - Ловеч“, ОП 4
    Contractor: Infovizion Ltd
    Contract total funded value: 4 346.40
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на гориво за МПС , Estimated Amount: 3 705.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и формуляри за Община Ловеч, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ОП1 Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация
    Contractor: KARIS GROUP Ltd
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: ОП2 Хартия за нуждите на общинска администрация
    Contractor: KARIS GROUP Ltd
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: ОП3 Консумативи за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: ОП4 Формуляри за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: ОП5 Класьори за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: ОП6 Кламери за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: ОП7 Папки за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: ОП8 Тетрадки за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: ОП9 Хартиени изделия за нуждите на общинска администрация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на МПС за нуждите на ОИЦ, Estimated Amount: 33 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на МПС за нуждите на ОИЦ
    Contractor: Bohemia Ekipauto Ltd
    Contract total funded value: 32 856.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на настолни компютърни конфигурации за нуждите на Областен информационен център - Ловеч, Estimated Amount: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: Достъп до интернет на Областен информационен център - Ловеч, Estimated Amount: 0.00
Procedure 8 Subject to due process: Обслужване на работещите в бюджетната сфера на общинска администрация Ловеч за създаване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № 3/25.01.2008 г. на МЗ за условията и реда на за осъществяване дейността на службите по трудова медицина" , Estimated Amount: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: Обслужване на работещите в бюджетната сфера на общинска администрация Ловеч за създаване на здравословни и безопасни условия на труд, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № 3/25.01.2008 г. на МЗ за условията и реда на за осъществяване дейността на службите по трудова медицина" , Estimated Amount: 18 000.00
  • Differentiated position 1: Хармония ЕООД
    Contractor: Harmonia LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: Организиране и провеждане на три общи инициативи, информационни събития по общини, пресконференции и срещи за проактивна работа с медии за нуждите на ОИЦ -Ловеч, Estimated Amount: 0.00
Procedure 11 Subject to due process: Охрана със СОТ на обект "Областен информационен център - Ловеч", Estimated Amount: 0.00
Procedure 12 Subject to due process: Телефонен мобилен пост за нуждите на ОИЦ-Ловеч, Estimated Amount: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: Телефонен стационарен пост за нуждите на ОИЦ-Ловеч, Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN