Brief description |
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на Управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата.
|
Activities |
-
Activity: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дейността е насочена към цялостно подпомагане на дейностите по подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, както и за съхранение на документи по ОПАК и ОПТП 2007-2013 г.
Планирани са разходи за възнаграждения, включително и допълнителни възнаграждения за постигнати резултати на всички служители на УО на ОПДУ. Изпълнението на дейността ще способства за високата мотивация на всички служители на всички етапи – програмиране, договаряне, мониторинг и верификация, финансово управление, наблюдение, информация и комуникация. По този начин тя ще има пряк ефект за осигуряване на ефективност на управлението на програмата.
Предвидена е консултантска подкрепа и специфична експертиза при идентифицирана необходимост за всеки от етапите на управление на ОПДУ, като прилагане на европейска нормативна рамка, юридически услуги, ИП експертиза, статистическа обработка на данни, верификация на разходи и др.
Една от основните функции на УО на ОПДУ е да координира и подпомага работата на Комитета за наблюдение (КН) и Подкомитета. Организирането на заседанията изисква осигуряване на ресурси и услуги.
За ефективно управление на ОПДУ е необходимо постоянното укрепване на административния капацитет на служителите в УО на ОПДУ и членовете на КН.
Планирани са участия в специализирани обучения в страната и чужбина (съгласно годишен план за обучения), организиране на семинари и тиймбилдинг програми насочени към постигане на целите на УО на ОПДУ. Изграждането и поддържането на жизнеспособна и ефективна комуникация между служителите на дирекцията е ключова предпоставка за преодоляване на предизвикателствата пред дирекцията.
В рамките на дейността следва да се обезпечи и участието на представители на УО на ОПДУ в работни групи, комитети и форуми, организирани от институции и органи на ЕС.
При изпълнение на задълженията си, служителите на УО на ОПДУ извършват проверки на място по проекти (съгласно годишен план за проверки), участват в заседания на РСР и РКК, участват в събития организирани от мрежата ОИЦ, участия на събития, организирани в изпълнение на проекти, финансирани по ОПДУ и др. Разходите за извършване на тези дейности ще са съгласно Наредбата за командировките в страната.
Техническото обезпечаване на дейността на УО на ОПДУ включва доставка на офис оборудване и обзавеждане, закупуване на офис материали и консумативи, доставка на специализиран софтуер, поддръжка и ремонт на оборудването, поддръжка и ремонт на работните помещения (вкл. ежедневно почистване) и др., необходими за изпълнение на преките задължение на служителите. С оглед спазване на тригодишния срок, в рамките на който разходооправдателните документи във връзка с помощта трябва да се пазят на разположение в съответствие с член 90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006, е необходимо да бъдат наети специализирани помещения за съхранение на архиви и да се осигури поддържката на помещенията, в които се съхраняват документите по програмите. ,
Contracted Amount: 13 160 000.00
,
Reported Amount: 12 954 817.42
-
Activity: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др. Ще бъдат изработени информационни и рекламни материали по ОПДУ и при необходимост ще бъде организирана рекламно-информационна кампания за популяризиране на резултатите по програмата.
В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури.
След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти. По време на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията си за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност.
Съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 г. веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна годишна дейност), на което ще се популяризира изпълнението на програмата и подкрепата на ЕСФ за изграждането електронно управление, модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество.
При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. Подобни информационни форуми ще се организират по актуални теми, отнасящи се до дейността на УО или във връзка с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата.
В рамките на дейността е предвидено изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин.
Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията. При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи в интернет.
Предвижда се изработване и излъчване на информационни аудио-визуални материали (кратки рекламни ТВ клипове и радио спотове) в ефирното време на телевизионните и радио оператори. Освен реклама в телевизии и радиа, за целите на популяризиране на ОПДУ и осигуряването на достъпна информация във връзка с обявяването на нови процедури за кандидатстване, популяризиране на добри практики и отразяване на напредъка по изпълнението на програмата ще бъдат използвани и печатните медиите, в които ще се публикуват статии, интервюта и други информационни материали в зависимост от комуникационните нужди на УО.
За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите.
,
Contracted Amount: 538 000.00
,
Reported Amount: 494 165.67
|
Partners |
None
|
Contractors |
-
Contractor: Informational services,
Contracted Amount*: 10 000.00
,
Reported Amount**: 5 688.00
-
Contractor: Anjela,
Contracted Amount*: 33 600.00
,
Reported Amount**: 29 041.75
-
Contractor: Dimitrov amp; Pelov Law Firm,
Contracted Amount*: 112 000.00
,
Reported Amount**: 84 240.00
-
Contractor: ASSIST OPGG,
Contracted Amount*: 57 600.00
,
Reported Amount**: 54 096.00
-
Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD,
Contracted Amount*: 35 000.00
,
Reported Amount**: 22 548.00
-
Contractor: TRIERA COMMUNICATIONS,
Contracted Amount*: 145 000.00
,
Reported Amount**: 50 400.00
-
Contractor: RONOS,
Contracted Amount*: 2 500.00
,
Reported Amount**: 3 468.73
-
Contractor: Panda,
Contracted Amount*: 778.62
,
Reported Amount**: 778.62
-
Contractor: EVROKLIMA,
Contracted Amount*: 3 729.99
,
Reported Amount**: 3 729.99
-
Contractor: CREDO HUMAN RESOURCING LTD,
Contracted Amount*: 5 920.00
,
Reported Amount**: 7 104.00
-
Contractor: CONSORTIUM DST DZZD,
Contracted Amount*: 10 000.00
,
Reported Amount**: 2 343.36
-
Contractor: Institut for Market Economics,
Contracted Amount*: 57 700.00
,
Reported Amount**: 69 240.00
-
Contractor: A DATA PROCESSING,
Contracted Amount*: 26 352.00
,
Reported Amount**: 31 622.40
-
Contractor: DIMIROMA,
Contracted Amount*: 54 000.00
,
Reported Amount**: 54 871.07
-
Contractor: Nova Gloube,
Contracted Amount*: 5 000.00
,
Reported Amount**: 334.80
-
Contractor: Mobiltel EAD,
Contracted Amount*: 73 800.00
,
Reported Amount**: 49 852.60
-
Contractor: APRA,
Contracted Amount*: 165 666.68
,
Reported Amount**: 198 800.02
-
Contractor: Mira tel,
Contracted Amount*: 22 050.00
,
Reported Amount**: 26 460.00
-
Contractor: WEBGROUND,
Contracted Amount*: 53 000.00
,
Reported Amount**: 49 320.00
-
Contractor: Temida Project ,
Contracted Amount*: 55 350.00
,
Reported Amount**: 29 446.20
-
Contractor: Bulgaria air - Posoka,
Contracted Amount*: 60 000.00
,
Reported Amount**: 14 128.18
-
Contractor: ELIT TLAVEL INTERNATIONAL,
Contracted Amount*: 1 205 000.00
,
Reported Amount**: 76 315.78
-
Contractor: TEZA,
Contracted Amount*: 1 000.00
,
Reported Amount**: 360.00
-
Contractor: LIREX BG Ltd.,
Contracted Amount*: 165 245.20
,
Reported Amount**: 174 937.60
-
Contractor: Petia,
Contracted Amount*: 1 000.00
,
Reported Amount**: 1 104.88
-
Contractor: EURO ALLIANCE,
Contracted Amount*: 1 000.00
,
Reported Amount**: 5 833.94
-
Contractor: Mina Travel and Event Group Ltd,
Contracted Amount*: 1 252 400.00
,
Reported Amount**: 46 944.59
-
Contractor: SKY TRAVEL,
Contracted Amount*: 6 000.00
,
Reported Amount**: 0.00
-
Contractor: COMPANY FOR INTERNATIONAL CONGRESSES
,
Contracted Amount*: 100 000.00
,
Reported Amount**: 43 440.00
-
Contractor: Civitta Bulgaria Ltd.,
Contracted Amount*: 16 450.00
,
Reported Amount**: 13 440.00
-
Contractor: Popov, Arnaudov amp; Partners law firm,
Contracted Amount*: 88 257.00
,
Reported Amount**: 61 101.00
-
Contractor: D and D consulting,
Contracted Amount*: 10 215.00
,
Reported Amount**: 10 743.47
|
Subcontractors |
-
Subcontractor: Translingva Europe,
Contracted Amount*: 13 980.00
-
Subcontractor: PREVODACHESKA KASHTA SKRIVANEK,
Contracted Amount*: 13 980.00
|
Members of the Consortium |
-
Member of the Consortium: DIALOGUE PLUS,
Contracted Amount*: 13 980.00
-
Member of the Consortium: ECORYS SOUTH EAST EUROPE,
Contracted Amount*: 0.00
-
Member of the Consortium: BIM CONSULTING,
Contracted Amount*: 0.00
|
Notes:
* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
- For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
- The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
- The beneficiary has reported over again expenses to the MA
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary
|
Indicator 1 |
Analyses, studies, reports and other items facilitating the implementation of OPGG and the preparation for the next programming period,
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 6.00
,
Reached amount: 6.00
|
Indicator 2 |
MA staff and MC members trained,
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 350.00
,
Reached amount: 495.00
|
Indicator 3 |
Number of public information events,
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 56.00
,
Reached amount: 61.00
|
Indicator 4 |
Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance,
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 43.00
,
Reached amount: 40.00
|
Indicator 5 |
Information materials by type elaborated (printed, electronic and audiovisual),
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 7.00
,
Reached amount: 45.00
|
Indicator 6 |
MC meetings held,
Measure Unit: Number,
Base Value: 0.00
,
Target amount: 6.00
,
Reached amount: 9.00
|
Procedure 1 |
Subject to due process: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици” с две обособени позиции.,
Estimated Amount: 45 000.00
-
Differentiated position 1: „Демонтаж на стари климатици и доставка и монтаж на нови климатици за помещения в сградите на Министерския съвет, София, бул. „Кн. Ал. Дондуков“ № 1 и ул. „Сердика“ № 6-8“
Contractor: EVROKLIMA
Contract total funded value: 3 729.99
|
Procedure 2 |
Subject to due process: „Доставка и пускане в експлоатация на компютърни работни станции и преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро Управление“,
Estimated Amount: 140 000.00
-
Differentiated position 1: Компютърни станции
Contractor: LIREX BG Ltd.
Contract total funded value: 82 500.00
-
Differentiated position 2: Преносими компютри
Contractor:
Contract total funded value:
-
Differentiated position 3: Мутифункционани устройства и мултимедийно устройство
Contractor: LIREX BG Ltd.
Contract total funded value: 15 487.20
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 4 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс)”,
Estimated Amount: 18 072.14
|
Procedure 4 |
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”,
Estimated Amount: 450 000.00
-
Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност”
Contractor: Mobiltel EAD
Contract total funded value: 40 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“,
Estimated Amount: 300 000.00
-
Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“
Contractor: Mobiltel EAD
Contract total funded value: 0.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”,
Estimated Amount: 350 000.00
-
Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация”
Contractor: Mobiltel EAD
Contract total funded value: 5 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“,
Estimated Amount: 113 000.00
-
Differentiated position 1: „Извършване на проверки на място по проекти по Оперативна програма „Добро управление“
Contractor: Popov, Arnaudov amp; Partners law firm
Contract total funded value: 88 257.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: „Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление“,
Estimated Amount: 69 500.00
-
Differentiated position 1: Извършване на проверки на място по проекти/бюджетни линии по Оперативна програма „Добро управление
Contractor: Temida Project
Contract total funded value: 55 350.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: „Осигуряване на конферентни услуги и хотелски настанявания за нуждите на Министерския съвет“ с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Хотелски настанявания в чужбина“; Обособена позиция № 2: „Конферентни услуги и хотелски настанявания в България“,
Estimated Amount: 1 220 564.00
-
Differentiated position 1: Хотелски настанявания в чужбина
Contractor: SKY TRAVEL
Contract total funded value: 6 000.00
-
Differentiated position 2: Конферентни услуги и хотелски настанявания в България
Contractor: COMPANY FOR INTERNATIONAL CONGRESSES
Contract total funded value: 100 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: „Осигуряване на публичност на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“ ,
Estimated Amount: 275 000.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Осигуряване на онлайн материали за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.”
Contractor: WEBGROUND
Contract total funded value: 53 000.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Създаване и реализиране на информационни кампании в интернет за популяризиране на Оперативна програма „Добро управление” 2014-2020 г. и Програма за техническа помощ 2021-2027 г.“
Contractor: APRA
Contract total funded value: 165 666.68
|
Procedure 11 |
Subject to due process: „Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”,
Estimated Amount: 2 000 000.00
-
Differentiated position 1: „Осигуряване на устни преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”
Contractor: EURO ALLIANCE
Contract total funded value: 1 000.00
-
Differentiated position 2: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации
Contractor: Nova Gloube
Contract total funded value: 5 000.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 7 057.75
-
Differentiated position 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
Contractor: RONOS
Contract total funded value: 1 500.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 15 119.09
-
Differentiated position 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Xerox (Ксерокс) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет
Contractor: LIREX BG Ltd.
Contract total funded value: 2 000.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Estimated Amount: 100 000.00
-
Differentiated position 1: Доставка на преносими компютри за нуждите на дирекция „Добро управление“
Contractor: LIREX BG Ltd.
Contract total funded value: 65 258.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства,
Estimated Amount: 72 416.50
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност,
Estimated Amount: 450 000.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление,
Estimated Amount: 145 000.00
-
Differentiated position 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“
Contractor: TRIERA COMMUNICATIONS
Contract total funded value: 145 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП,
Estimated Amount: 35 000.00
-
Differentiated position 1: Изработка и доставка на печатни рекламни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
Contract total funded value: 35 000.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Логистика и самолетни билети,
Estimated Amount: 1 080 000.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 34 950.00
-
Differentiated position 1: Осигуряване на писмени преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съве
Contractor: CONSORTIUM DST DZZD
Contract total funded value: 10 000.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 600 000.00
-
Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет
Contractor: Bulgaria air - Posoka
Contract total funded value: 60 000.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
Estimated Amount: 0.00
-
Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
Contractor: Mina Travel and Event Group Ltd
Contract total funded value: 1 252 400.00
-
Differentiated position 2: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната
Contractor: ELIT TLAVEL INTERNATIONAL
Contract total funded value: 1 205 000.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Осигуряване на устни преводи за нуждите на Администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 34 950.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025),
Estimated Amount: 70 000.00
-
Differentiated position 1: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
Contractor:
Contract total funded value:
-
Differentiated position 2: Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ при оценката на проектни предложения по процедура за повишаване на гражданското участие в процесите на изпълнение и мониторинг на политики и законодателство (ИСУН № BG05SFOP001-2.025)
Contractor: ASSIST OPGG
Contract total funded value: 57 600.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ и радио спотове,
Estimated Amount: 900 000.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Разходи за рекламни и печатни материали,
Estimated Amount: 225 000.00
|