Identification

UMIS Number BG05SFPR003-1.001-0135-C03
Project Name A warm meal at Karlovo municipality
Beneficiary 000471365 Municipality of Karlovo
Funding ESF+ ==> "Food and Basic Material Support" Programme 2021-2027
Date of the Contract/Order 29.12.2022
Start Date 01.10.2022
End Date 30.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Карлово

Description

Brief description
Проектът ще надгради досега действащия "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово".  Предвижда се със заповед на кмета да се определи комисия, която да приема подадените заявления, да ги предоставя за оценка на Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Карлово, като на база изготвените оценки да извършва класиране на лицата, попадащи в целевите групи по проекта за предоставяне на социалната услуга. Класирането и определяне на потребители на услугата "предоставяне на топъл обяд" ще се извършва съгласно Процедура за подбор на кандидатите за потребители, утвърдена от Кмета на Община Карлово. За закупуване на хранителните продукти и предоставяне на топъл обяд е сключен договор с изпълнител, съгласно Закона за обществени поръчки. Готовата храна ще се доставя до определени за това пунктове в населените места на община Карлово. Предоставеният топъл обяд ще се приготвя от фирмата изпълнител под пряк контрол от страна на Община Карлово и при спазване на изискванията за противоепидемични мерки, безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Предоставянето на топъл обяд ще започне от 01.10.2022 г., като ще бъдат обхванати до 371 потребители от общината и ще е със краен срок до 30.09.2025 г. В настоящото проектно предложение са заложени съпътстващи мерки под формата на ежемесечни консултации за възможности за ползване на други социални услуги, ползване на административни общински услуги, опазване на околната среда и използавенто на енергийни източници в домакинството, както и подкрепа при нужди на представители на целевата група от служители на община Карлово и ще се реализира през целия период на изпълнение на проектът.
Activities
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще започне от 01.10.22 г. и е със срок на изпълнение до 30.09.25 г. Първоначално ще се извършва от избрания изпълнител „Кей Енд Ви“ ООД, като договорът ще приключи на 08.12.22 г. Храната се приготвя в кухнятя-майка в гр. Сливен и се доставя в пунктове на населени места на територията на Общината. Фирмата разполага с кухня-майка в гр. Сливен ул. "Д. Пехливанов" № 2, състояща се от складова част, кухня, ситничаро-сладкарски цех и административна част. Складовата част има помещения, отговарящи на изискванията за съхранение на отделните видове суровини-пакетирани стоки, варива, брашна и консерви, както и хладилни помещения за съхранение на плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Кухненския блок има подготвителни за плодове и зеленчуци, за месо, риба, млечни продукти, яйца; топла и студена кухня; разливно помещение. Оборудване: 1. Зеленчукорезачка -3 бр.; 2. Зеленчукорезачка Robot 1 бр.; 3. Машина за белене и измиване на зеленчуци 1 бр.; 4. Картофобелачка 4 бр.; 5. Месомелачка 2 бр.; 6. Машина за формиране на мляно месо-1 бр.; 7. Тестобъркачка 1 бр.; 8. Тестобъркачка 2 бр.; 9. Планетарен миксер 2 бр.; 10. Тесто-отделителна машина 1 бр.; 11. Тесто-окръглителна машина 1 бр.; 12. Втасална камера 6 бр.; 13. Ел. пекарна с 3 амери х 2 тави8 бр.; 14. Конвекторна фурна 2 бр.; 15. Газов парен казан 6 бр.; 16. Обръщателен тиган 1 бр.; 17. Готварски плот с 2 котлона - газ 1 бр.; 25. Готварски плот с 4 котлона - газ 1 бр.; 26. Фритюрник 10 л. 2 бр.; 27. Скара 60x40 - 2 бр.; 28. Колбасо-резачка 1 бр.; 29. Пасатор -2 бр.; 30. Професионален хладилен шкаф, -18º С / -15º С Robusta 2 бр.; 31. Професионален хладилен шкаф, 0º С / +4º С Robusta 4 бр.; 32. Професионален хладилен шкаф, +10º С (Яйца) Robusta 1 бр.; 33. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 10 м3 Изградена на място 3 бр.; 34. Хладилна камера, -18º С, 12 м3 изградена на място 2 бр.; 35. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 25 м3 Изградена на място 2 бр.; 36. Тунел за шоково охлаждане Перфект Фриготехник 1 бр.; 37. Различни по вид ел. Везни, 6-300 кг. BIMCO 5 бр.; и др. Търговското дружество разполага със 119 служители, включително: гл. готвач, готвач - 2 бр., дегустатор и окачествител на храни и напитки, диетолог, консултант здравословно хранене, майстор производство на тестени изделия, общ работник - 4 бр., помощник-сладкар, работник кухня - 20 бр., сладкар, чистач - хигиенист - 2 бр., Шофьор лекотоварен автомобил - 29 бр., и др. След изтичане на договорирания срок, на 09.12 стартира Договор № 269/28.11.22 г. с „Общински стол“ ЕООД, който влиза в сила на 09.12.22 г. и е със срок на изпълнение на изпълнение 24.03.23 г. Сключен нов договор № 71/17.03.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня за приготвяне на храна с обособени подготвителна за зеленчук, оборудвана с картофобелачка и зеленчукорезачка и подготвителна месо, птици и риба, зала за хранене, разливно помещение, пункт за раздаване на храна, санитарен възел, склад сухи продукти, склад зеленчуци, фризер за замразени продукти – 2 бр., хладилна камера, ел. скара, ел. тигани - 2 бр., ел. пекарни – 5 бр., конвектомат, газови котлони – 5 бр., ел. бойлери – 2 бр., ел. печка, Удостоверение за регистрация № 05383 от 11.07.2012 г. Търговското дружество разполага със 7 щатни бройки, включващи: управител, главен готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня – 2 бр., касиер. След проведена обществена поръчка с уникален номер: 00072-2022-0034 е избран изпълнител „М-Брадърс“ ООД, с който се сключи договор № 141 от 09.05.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня майка с дейност кетъринг, с удостоверение № 101-31413 от 18.10.2019 г., с адрес: гр. Казанлък, ул. Капитан Петко Войвода № 31. , Contracted Amount: 887 760.00 , Reported Amount: 289 632.00
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на услугата "топъл обяд" ще се осъществява в определени пунктове в населените места на територията на община Карлово, като за същите се предвижда издаване на Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене от БАБХ. В допълнение се предвижда храната да бъде доставяна до адресите на потребителите, като е предвидена възможност за осъществяване на транспорт - в специализиран за превоз на храни и хранителни продукти автомобил. Предоставянето на услугата ще се осъществява в работните дни на периода 01.10.2022 г. до 30.09.2025 г. (751 работни дни). Услугата ще бъде предоставяна на 371 потребители, принадлежащи към целевите групи по проекта., Contracted Amount: 62 143.20 , Reported Amount: 20 274.24
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: Дейността се реализира от определени за целта служители от „Общинска администрация“ - Карлово, отдел "Планиране и разработка на проекти програми". Самото предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде осъществено след анализиране и установяване на специфичните и индивидуални потребности на уждаещите се от прилагане на съпътстващи мерки лица, ползващи услугата услугата. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. Изпълнението на тези мерки ще се осъществява при спазване на всички противоепидемични предписания. Целта на тази дейност е да се окаже допълнителен ефект по отношение на услугата "предоставяне на топъл обяд"., Contracted Amount: 62 143.20 , Reported Amount: 20 274.24
  • Activity: Определяне на целевите групи: При изпълнение на дейността ще се определи принадлежността на лицата кандидати на социалната услуга "топъл обяд" към следните целеви групи по проекта: 1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. скитащи и бездомни лица; 6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Подкрепата може да се предоставя и на хора, изпаднали в затруднено положение в резултат на природни бедствия, пандемии и др. форсмажорни обстоятелства, с оглед овладяване на възникнали извънредни ситуация в страната. Водещ критерий е степента на уязвимост и лишения, установени от органа по социално подпомагане на местно ниво. Неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде разпределян на лица от целевите групи, посочени в чл. 4, ал. 1 и 2, чл. 6, ал. 1 от Наредбата, както и на лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kei End Vi Ltd., Contracted Amount*: 50 431.78 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Municipal open to public dining room, Contracted Amount*: 70 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of final recipients supported with food, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 371.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 1 012 046.40 BGN
Grant 1 012 046.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 362 932.95 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга „Топъл обяд“, в рамките на проект на Община Карлово „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Карлово“, Estimated Amount: 175 770.00
  • Differentiated position 1: „Приготвяне и предоставяне на топла храна за потребителите на услуга „Топъл обяд“, в рамките на проект на Община Карлово „Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в Община Карлово“
    Contractor: Kei End Vi Ltd.
    Contract total funded value: 50 431.78

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN