Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1183-C01
Project Name "New sustainable jobs at the Vertical Project Ltd."
Beneficiary 175052663 VERTICAL PROJECT LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 31.08.2016
Start Date 31.08.2016
End Date 30.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът е насочен към насърчаване на достъпа до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни, както и към запазване на тяхната заетост и доходите от труд. Целевата група на проекта са: безработни младежи на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образование – 2 души, безработни младежи на възраст до 29 г. вкл., с основна или по-ниска образователна степен  – 3 души и 1 / едно / безработно лице на възраст над 54 г.  Общата цел е да бъдат създадени устойчиви работни места във Вертикал Проект ЕООД чрез разкриване на нови такива за период от 12 месеца и запазване на 50% от тях за срок от 12 м., след приключване на проекта. Заложените цели ще бъдат постигнати чрез изпълнението на следните дейности: Дейност 1 Управление на проекта; Дейност - 2 Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца; Дейност - 3 ­ Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица; Дейност - 4 ­ Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; Дейност - 5 Застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар; Дейност - 6 Публичност и визуализация. Ще бъдат постигнати следните резултати: Осигурена трудова заетост на 06 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; Запазени новооткрити работни места за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица ­ 03 бр.; Проведено професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на новонаетите лица – 05 души; Оборудвани новите работни места с новозакупените ДМА, обзавеждане и стопански инвентар; Застраховано придобитото оборудване по проекта; Осигурена информация и публичност по проекта. Проектът е с обща продължителност 15 м. и на обща стойност 80 788.89 лв.
Activities
  • Activity: Дейност 1 – Управление на проекта: Цел на дейността: Вътрешно наблюдение и контрол на изпълнението. Описание и обосновка на дейността: За целите на управлението на проекта, Вертикал Проект ЕООД щe сформира екип, който ще следи дейностите да се изпълняват в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Ангажираните за целта лица, които ще бъдат назначени при спазване изискванията на Методологията за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020 г. са: Десислава Николова Пухлева - Ръководител проект, Катерина Георгиева Георгиева - Кутинчева – Координатор и Биляна Венелинова Бонева - Счетоводител. Към настоящото проектно предложение са приложени автобиографии на екипа за организация и управление. Екипът ще работи на почасово работно време, като за целта чрез вътрешна фирмена заповед ще бъдат дефинирани ясно отговорностите на всеки експерт, ангажиран в изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за разработването на документацията и провеждането на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип, детайлно разписание на задълженията и отговорностите на всеки един от експертите, вкл. вътрешни правила за управление на проекта; 2. Изготвяне на вътрешни правила за мониторинг на изпълнението, ключови моменти, индикатори за измерване на постигнатите междинни/финални резултати; 3. Изготвяне на актуална оценка на риска за изпълнение на проекта, към датата на сключване на договора и риск регистър; 4. Изготвяне на стандартни образци на документи, свързани с всички аспекти от управлението и изпълнението на договора, с необходимата, според изискванията на Програмата визуализация; 5. Изготвяне на подробен план за действие и график за изпълнение на дейностите; 6. Подготовка на методика и документация за набиране на служители от целевите групи; 7. Подготовка на документация за избор на изпълнители в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014; 8. Осъществяване на контрол на изпълнението на дейностите и реализирането им в съответствие с времевия график и бюджета; 9. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите; 10. Приключване и отчитане на проекта, според изискванията на ОПРЧР., Contracted Amount: 8 016.53 , Reported Amount: 6 690.29
  • Activity: Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от допустимите целеви групи от 12 месеца. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда осигуряване на заетост във Вертикал Проект ЕООД за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи - общо 06 бр. Направена е допълваща селекция на целевите групи, съобразена със спецификата на дейността на фирмата и с необходимите към момента на представяне на проекта длъжности за заемане. В резултат бяха идентифицирани следните длъжности: от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. ­ общо 5 лица, от които 04 души “ Работник, строителна изолация ” с код по НКПД 71242008, двама души със средно образование и двама души с ниско образование, 01 лице “ Общ работник, строителство на сгради ” с код по НКПД 93130001; от групата на безработни лица над 54 г. възраст ­ 01 лице “ Координатор по безопасност и здраве ” с код по НКПД 31234004. Работата на новонаетите лица ще бъде насочена както към настоящата дейност на фирмата в областта на проектирането и изграждането на топло-изолационни системи, така и към реализиране на съвместни планове за подпомагане на НАЦИОНАЛНАТА ПРОГРАМА ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Селекция на отговарящи на критериите на програмата представители на целевите групи, обект на проекта; 2. Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 3. Осигуряване на трудова заетост на 06 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 4. Запазване на новооткритите работни места след приключване на проекта за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица (03 бр.); 5. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите., Contracted Amount: 48 177.36 , Reported Amount: 46 204.80
  • Activity: Дейност 3 ­ Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Цел на дейността: Професионално обучение на вече наетите по проекта лица за придобиване на първа или втора квалификационна степен. Описание и обосновка на дейността: За целите на дейността, екипът по проекта ще идентифицира нуждите на наетите лица за включване в професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен като извърши предварително проучване. След това ще бъде проведен избор на обучаваща организация/ институция съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г. и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. В обучението ще бъдат включени лицата от допустимите целеви групи ­ 05 бр, от които 04 души “ Работник, строителна изолация ” с код по НКПД 71242008, двама души със средно образование и двама души с ниско образование и 01 лице “ Общ работник, строителство на сгради ” с код по НКПД 93130001. За предвидените обучения на новонаетите лица се предвижда: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: 1.1. 582040 – Строител – монтажник, 5820405 – Изолации в строителството – II степен; 1.2. 582080 – Помощник в строителството, 5820801 – Основни и довършителни работи – I степен; 2. Хорариум на обучението: продължителност на курса в учебни часове (45 минути) и хорариум не по-малко от 300 учебни часа за първа степен и продължителност на курса в учебни часове (45 минути) и хорариум не по-малко от 660 учебни часа за втора степен 2.1. Теория - 120 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за първа степен; 264 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за втора степен; 2.2. Практика - 180 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за първа степен; 396 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за втора степен; 3. Брой на обучаваните лица - за придобиване на квалификация за първа степен – 01 души; за придобиване на квалификация за втора степен – 04; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение/сертификат. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на обучаваща организация/институция; 2. Идентифициране нуждите на наетите лица за включване в професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен; 3. Провеждане на професионалните обучения за придобиване на първа или втора квалификационна степен; 4. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите., Contracted Amount: 5 400.00 , Reported Amount: 5 300.00
  • Activity: Дейност 4 ­ Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на качествена работна среда за изпълнение на ежедневните дейности от наетите лица. Описание и обосновка на дейността: Предложеното за закупуване оборудване, обзавеждане и стопански инвентар ще обезпечат технически ежедневната работа на новонаетите лица по проекта с насоченост към следните работници: 04 души “ Работник, строителна изолация” и едно лице “Общ работник, строителство на сгради”. Фасадното модулно скеле е предназначено за извършване на ремонт на сгради, реставрации, облицовки, бояджийски и ремонтни дейности и др. Алуминиевата подвижна кула – 01 бр. и стълба – 01 бр. са предназначени за безопасна работа по фасади и строителни обекти, с по-малки височини, изключително опростени и олекотени системи, за които не се изискват специални умения за монтаж. За да се подсигури нормалното провеждане на строително-ремонтни работи на новоназначените работници, строителна изолация и общ работник, строителство на сгради е необходимо: 1. Закупуване на 03 бр. среден клас перфоратор/бор машина. Предназначението му е основно за перфориране на топлоизолационните панели, като благодарение на него плоскостите се дюбелират и захващат за фасадата.; 2. Закупуването на 1 бр машина бъркалка. Нейното предназначение е за разбъркване на различни строителни смеси, като, боя, лепила, мазилки и др.; 3. Поради специфичните условия на труд и нормативни изисквания за работа на височина на 2 м., за новонаетите работници трябва да се осигурят обезопасителни предпазни средства - 5 бр. комплекта включващи: Каска предпазваща от удари, падащи предмети, инструменти и др. на обекта; Сбруя /предпазен колан срещу падане/; Осигурителна примка, захващаща се за колана и скелето предпазваща от падане; карабинери и др. предпазни и осигурителни пособия; работно и осигурително въже; 4. при осигуряването на нормална и безопасна работа на новонаетите строителни работници е необходимо закупуването на 5 лични комплекта включващии: 2 бр. работни гащеризон, 2 бр. теникси, 1 бр. работно яке за открито, 1 чифт обувки, 2 бр. сигнали жилетки тип елек и 2 бр. ръкавици. В заключение изпълнението на Дейност 4 по проекта ще подпомогне ежедневната работа на новонаетите лица за извършване на необходимите действия съгласно техните професионални задължения, чрез създадената оптимална и качествена работна среда във Вертикал Проект ЕООД. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство по настоящата схема; 2. Доставка на планираното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар; 3. Оборудване на работните места., Contracted Amount: 17 895.00 , Reported Amount: 17 894.99
  • Activity: Дейност 5 – Застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Цел на дейността: Застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. Веднага след стартиране на проектните дейности ще бъде проведен избор на застрахователна институция съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г. и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. , Contracted Amount: 800.00 , Reported Amount: 750.00
  • Activity: Дейност 6 – Публичност и визуализация: Цел на дейността: Информиране на обществеността и всички заинтересовани страни относно получената помощ от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание и обосновка на дейността: В изпълнение на дейност 7 ще бъде избран изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Необходимата визуализация и публичност относно финансовия принос на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. ще се осигури при стриктно спазване на всички изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС; 2. Подготовка и изработка на бланки за работа по проекта; 3. Изработка и поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проектните дейности; 4. Изработка и поставяне на стикери на закупеното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар по проекта., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 380.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IG Service 2010 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 11 000.00
  • Contractor: HENDI-TEL LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 750.00
  • Contractor: HILTI BULGARIA, Contracted Amount*: 1 049.99 , Reported Amount**: 1 049.99
  • Contractor: DESISLAVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 260.93
  • Contractor: PROEKT STROI INVEST, Contracted Amount*: 1 825.00 , Reported Amount**: 1 825.00
  • Contractor: KIM MATERIALS, Contracted Amount*: 1 520.00 , Reported Amount**: 1 520.00
  • Contractor: VEGA-VASILEVI LTD, Contracted Amount*: 5 300.00 , Reported Amount**: 5 300.00
  • Contractor: Biliana, Contracted Amount*: 1 350.00 , Reported Amount**: 1 502.81
  • Contractor: Katerina, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 926.55
  • Contractor: VERTICAL EXPRES, Contracted Amount*: 2 500.00 , Reported Amount**: 2 500.00
  • Contractor: OFFICE GROUP LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 380.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 80 788.89 BGN
Grant 80 788.89 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 75 650.54 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “ Професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица“, Estimated Amount: 5 400.00
  • Differentiated position 1: “ Професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица“
    Contractor: VEGA-VASILEVI LTD
    Contract total funded value: 5 300.00
Procedure 2 Subject to due process: “Дейности, свързани с осигуряване на публичност“, Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: “Дейности, свързани с осигуряване на публичност“
    Contractor: OFFICE GROUP LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 3 Subject to due process: “Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар пряко свързани с финансираните дейности ”, Estimated Amount: 17 895.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1 - ДМА - Фасадно модулно скеле
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2 – Стопански инвентар - Перфоратор/бормашина
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Об. позиция 3 – Стопански инвентар - Машина бъркалка за бои и др. строителни смеси
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Об. позиция 4 – Предпазни средства - Обезопасителни предпазни средства / комплект/
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Об. позиция 5 – Предпазни средства - Работни дрехи /комплект/
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Об. позиция 6 – ДМА - Алуминиева подвижна кула
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: Об. позиция 7 – Стопански инвентар - Алуминиева подвижна стълба
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: “Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар пряко свързани с финансираните дейности”, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: “Закупуване на работно облекло, лични предпазни средства, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар пряко свързани с финансираните дейности”
    Contractor: IG Service 2010 LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: “Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: “Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“
    Contractor: HENDI-TEL LTD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: “Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта”, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. оповестява публично съобщение за набиране на ценови предложения, Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: “Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: “Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта”, на основание чл. 2, ал. 7 от ПМС № 160/01.07.2016 г. оповестява публично съобщение за набиране на ценови предложения, Estimated Amount: 1 350.00
  • Differentiated position 1: “Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN