Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0011-C01
Project Name "Building a Day Center for support of persons with various forms of dementia and their families".
Beneficiary 000817778 Kazanlak Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 04.02.2019
Start Date 04.02.2019
End Date 05.08.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Казанлък, гр.Казанлък

Description

Brief description
Проектното предложение на Община Казанлък е  свързано с изграждане на нов социален център - Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността по Плана за действие за периода 2018-2021 г. за изпълнение на Националната стратегия за дългосрочна грижа. Изграждането на социалната инфраструктурата за предоставяне на  услуги  за възрастни хора се основава на функционалните изисквания и насоки, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността, разработени от Министерството на труда и социалната политика на Република България. 
За нуждите на проекта Община Казанлък предвижда да ползва имот с ИД  № 35167.501.7265 - публична общинска собственост, в който е разположена сграда, изпълнена до степен "груб строеж" с ИД  № 35167.501.7265.12 и със застроена площ 672 кв.м. В границите на имота е ситуиран и действащ  старчески дом № 2 - Дом за възрастни хора с деменция „Димитър Папазов“, град Казанлък. Сградата, в която ще се помещава ДЦПЛРФДТС ще се състои от помещения, които териториално и функционално ще са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на бъдещите потребители. Дневният център ще разполага с капацитет от 40 места.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта по единна ставка: Дейността осигурява необходимия човешки ресурс за изпълнението проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще бъде съставен от шест души, служители на бенефициента. Екипът ще бъде подбран съгласно спецификата и обема на планираните дейности с необходимата квалификация и опит за заеманата позиция и при спазване на изискванията на Управляващия орган. Дейността по организация и управление на проекта се изпълнява през целия период на проекта. В началото на проекта ще бъде прегледан календарният график за изпълнение на дейностите и членовете на екипа на проекта ще бъдат запознати с индивидуалните си задачи и отговорности. Новосформираният екип ще администрира проекта чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на одобрения бюджет на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с насоченост към постигане на заложените цели. Екипът ще изготвя, събира и съхранява цялата документация във връзка с проекта при условията и по реда на Административния договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП) и Методическите указания на Управляващия орган на Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020, както и утвърдените процедури към Система за финансово управление и контрол (СФУК) на Община Казанлък. При изпълнение на проектa екипът ще осъществява вътрешен мониторинг и контрол. Мониторингът ще се осъществява съгласно утвърдена процедура за вътрешен мониторинг и контрол на Община Казанлък и съгласно подписания АДБФП по настоящата процедура. Шестчленният екип ще бъде определен със изрична заповед на бенефициента. В рамките на тази дейност ще бъде изпълнено следното: 1. Определяне на ЕУП, състоящ се от Ръководител, Административен координатор, Технически координатор, Експерт "Инвеститорски контрол", Юрист и Счетоводител (в рамките на 5 работни дни от сключване на АДБФП, ще бъде представена информация за избрания ЕУП, придружена с необходимите документи); 2. Коректно администриране чрез спазване на заложените дейности; 3. Създаване и водене на досие на проекта; 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол; 5. Координация и организация в подготовката на тръжната документация и провеждането на процедурите съгласно ЗОП; 6. Изготвяне на технически и финансови отчети във връзка с исканията за плащане по проекта; 7. Осъществяване на мерки по публичност и визуализация - официална бланка на проекта, публикуване на прессъобщения и други; 8. Други дейности, свързани с изпълнението на проекта., Contracted Amount: 9 068.25 , Reported Amount: 8 920.63
  • Activity: Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Тук се включват всички нужни стъпки от избора на изпълнители за изпълнение на заложените дейности до сключването на договор с тях. Изготвянето на тръжните документации за включените в графика процедури ще бъде възложено на екипа по проекта и на служители на общинска администрация - Казанлък. Екипът по проекта ще спазва всички срокове и указания при провеждане на обществените поръчки. Възложителят по процедурите ще назначи със заповеди комисии за разглеждане, оценка и класиране на офертите/предложенията по всички процедури, след приключването на които се сключва договор с всеки избран изпълнител, където е приложимо. Целта е прилагане на законодателството в областта на обществените поръчки, изпълнение на АДБФП и избор на качествени изпълнители за дейностите по проекта. По проекта ще се провеждат процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за следните видове дейности: - Изпълнение на СМР; - Осъществяване на авторски надзор; - Осъществяване на строителен надзор; - Доставка на оборудване/обзавеждане; - Мерки по публичност и визуализация; - Геодезическо заснемане; - Оценка за съответствие на инвестиционния проект; - Обследване и сертификати за енергийни характеристики. Основната цел на тази дейност е да се осъществи ефективно и прозрачно разходване на средствата по проекта, както и да се координира и контролира постигането на заложените цели. Дейността е необходима с цел обезпечаване изпълнението на следващите дейности. В рамките на 3 месеца от датата на влизане в сила на АДБФП, ще бъдат обявени всички процедури за избор на изпълнители, като е предвидено и необхомото време във връзка с вида на процедурите и представяне на документите за сключване на договори с избраните изпълнители. Всички процедури за избор на изпълнители ще бъдат съобразени с наличието/отсъствието на проведени процедури със сходен предмет от Община Казанлък. При подготовката за възлагане на обществените поръчки, възложителят ще прецени възможността за разделянето им на обособени позиции, в случаите когато е приложимо. Процедурата по дейност "Изготвяне на инвестиционен проект" е проведена преди подаване на настоящето проектно предложение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изготвяне на инвестиционен проект и оценка за съответствие: За целите на проектното предложение по изграждане на нов Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства е възложено изготвянето на инвестиционни проект, който ще е съобразен с действащата нормативна уредба и с функционалните изисквания и насоки на Министерството на труда и социалната политика. След като бъде изготвен, инвестиционния проект ще бъде изпратен на Министерството на труда и социалната политика за съгласуване. Инвестиционният проект предвижда изпълнение на СМР по съществуваща сграда на етап "груб строеж". Инвестиционният проект ще предвижда обособяване на самостоятелен Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства на първи етаж от сградата, затваряне на фасадите на изградения втори етаж и изграждане на покрив на сградата с цел устойчивост, безопасност и нормално функциониране на новата социална услуга на първи етаж. Дейността по изготвяне на инвестиционния проект e бъде възложена на изпълнител преди сключване на АДБФП с цел достатъчно технологично време на проектантите за изготвянето на самия инвестиционен проект, своевременно изготвяне и съгласуване на инвестиционния проект вкл. с МТСП и спазване на 3-месечния срок за обявяване на всички обществени поръчки след сключване на АДБФП, вкл. за СМР. Инвестиционен проект за обект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства" ще бъде проектиран съгласно действащото законодателство и с функционалните изисквания и насоки на Министерството на труда и социалната политика. Той ще съдържа следните видове части: - част "Архитектурна"; - част "Конструктивна" - част "Енергийна ефективност" - част "Електрическа" - част "Водоснабдяване и канализация"; - част "Отопление, вентилация и климатизация" - част "Паркоустройство и благоустройство" - част "Пожарна и аварийна безопасност" - част "План за безопасност и здраве" Преди издаване на разрешение за строеж на изготвения инвестиционен проект ще бъде направена оценка за съответствие от независим консултант. Настоящата процедура/дейност "Изготвяне на инвестиционен проект" е проведена преди подаване на проектното предложение., Contracted Amount: 9 335.00 , Reported Amount: 11 086.00
  • Activity: Изпълнение на СМР: Дневният център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства ще бъде изграден на първи етаж на съществуваща двуетажна сграда с идентификатор № 35167.501.7265.12, изпълнена до "груб строеж". Изпълнени са носещата конструкция, голяма част от зидарията и покривната плоча, но без да са изпълнени предвидените покрития в частите със скатен покрив и в частите с хоризонтален покрив. Проектът предвижда изпълнение на СМР за обособяване на самостоятелен Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства на първи етаж със застроена площ от 672 кв. м., , затваряне фасадите на втори етаж, където се предвижда поставяне на дограма, топлоизолация на външни стени и направа на покрив с цел да бъде запазена и съхранена сградата за да функционира нормално и безопасно изградения Дневния център. С изпълнение на СМР по фасади и покрив ще се изпълнят изискванията за енергийни характеристики на сградата. За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на Закона за обществените поръчки. Избраният изпълнител за строителните и ремонтните работи ще извърши предвидените в инвестиционния проект дейности, като вътрешно преустройство и цялостен ремонт на първи етаж, полагане на дограма на цялата сграда, топлоизолация на външни стени на сградата и направа на покрив, ново енергоспестяващо осветление. Предвиждат се още нови отоплителни тела, като съществуващата газова инсталация ще бъде запазена. Водогрейните котли също ще бъдат запазени, а при необходимост ще бъдат монтирани допълнителни. Прилежащото дворно пространство ще бъде реконструирано. Ще бъде обособен самостоятелен подход към Дневния център. Строителството на обекта ще се изпълнява изцяло под надзора на лицето, упражняващо инвеститорки контрол в Екипа за управление на проекта, и при осъществяване на авторски надзор и строителен надзор от лицензирани фирми. Изпълнителят на строителните работи координира и съгласува изцяло действията си по договора с Екипа по проекта и Ръководството на Община Казанлък. Дейностите по СМР започват с откриване на строителната площадка за обекта и приключват със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа. Бенефициентът финансира със собствени средства доставка и монтаж на дограма на втори етаж на площ от 175 кв.м. с планирана стойност от 26 950 лв без ДДС., Contracted Amount: 408 426.00 , Reported Amount: 516 907.09
  • Activity: Осъществяване на авторски надзор: Авторският надзор се изпълнява от автора на инвестиционния проект, избран в рамките на дейността по провеждане на процедури за избор на изпълнители. Лицето, до което ще се изпрати поканата е проектантът, изработил съответния инвестиционен проект за обекта. Възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт. Съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията „Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително". Целта е осъществяване на контрол по време на изпълнението на строително-монтажните работи с оглед точно изпълнение на изготвения проект. Лицето/лицата по авторския надзор ще осъществяват авторски надзор и ще следят спазването на действащото законодателство и договора за възлагане в периода на изпълнение на строителните и монтажните работи. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: - авторски надзор при изпълнение на СМР на съответния обект в рамките на техническия проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; - присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; - наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него технически проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; - съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо строителен надзор; - заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. , Contracted Amount: 3 220.00 , Reported Amount: 3 864.00
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор: За изпълнението на тази дейност Община Казанлък ще избере изпълнител чрез провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка - по реда на Закона за обществените поръчки. Съгласно разпоредбите на националното законодателство, за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на всички строително-ремонтни работи. Лицензираната фирма за упражняване на строителен надзор ще бъде отговорна за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно Закона за устройство на територията, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подготвя и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба за актовете и протоколите, съставени по време на строителството. Екипа за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. Съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати., Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 2 738.40
  • Activity: Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността ще се организира и изпълни след приключване на строителните дейности. Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, всички строежи следва да бъдат приети и въведени в експлоатация, независимо от тяхната категория. След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания (ако е приложимо), възложителят подава заявление пред компетентния орган за въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад по чл. 168, ал. 6, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, сертификат за енергийни характеристики, геодезическо заснемане, екзекутивна документация и всички останали задължителни документи. Ще бъде извършено геодезическо заснемане съгл. чл. 54а, ал. 3 от Закон за кадастъра и имотния регистър във връзка с чл. 79, ал. 1 от НАРЕДБА № РД-02-20-5/15.02.2016 г. Данните ще бъдат вписани в кадастралната карта на град Казанлък в АГКК. Строежът по проекта е от 4 категория и за него ще бъде издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация (УВЕ). Преди въвеждането на сградата в експлоатация, ще се изготви и сертификат за енергийни характеристики на нова сграда съгласно чл. 32 от ЗЕЕ вр. с чл. 33 от същия закон. При изготвяне на необходимата документация за въвеждане в експлоатация ще се заплащат съответните такси и услуги, Contracted Amount: 4 060.00 , Reported Amount: 4 237.00
  • Activity: Доставка на оборудване/обзавеждане: След приключване изпълнението на СМР по изграждане на новия Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, избрания изпълнител ще достави и монтира заложеното оборудване/обзавеждане за функционирането на различните кабинети и зали за работа в дневния център съгласно Приложение Б1. Оборудването/обзавеждането е съобразено с функционалните изисквания на материалната база и изискванията по отношение на обзавеждането/оборудването на МТСП. Чрез тази дейност ще ще бъдат закупено основното оборудване/обзавеждане, необходимо за функционирането на центъра, както и осигуряване на домашен уют и комфорт на потребителите. Всички доставени артикули ще бъдат нови (неупотребявани). Стойността на доставката е на база на проучване в интернет на различни проиводители/доставчици, а също и от оферти, представени по време на участие в обществени поръчки по ЗОП със сходен предмет., Contracted Amount: 21 687.96 , Reported Amount: 25 630.68
  • Activity: Мерки по публичност и визуализация: В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности/мерки по публичност и визуализация: 1. ПР публикации към местни и регионални медии и информации на официалната интернет страница на Община Казанлък - след подписване на АДБФП на официалната интернет страница на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща описание на проекта, неговите цели и очаквани резултати, информация за сключения договор, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; 2. Начална пресконференция, организирана от Община Казанлък - след провеждането на обществените поръчки и избора на основните изпълнители, ще бъде организирана и проведена начална пресконференция, чрез която ще се даде гласност по изпълнението на проекта и информация за заложените дейности. Началната пресконференция ще бъде отразена от Община Казанлък, както и от местни/регионални медии; 3. Заключителна пресконференция и официално откриване на обекта- след приключване на всички строителни дейности и обзавеждането на сградата ще бъдат проведени заключителна пресконференция и официално откриване на обекта , на която ще се отчетат изпълнените дейности и постигнатите на резултати от проекта. Дейността ще бъде възложена на избрания изпълнител; 4. Информационна табела - ще бъде изработена и монтирана от изпълнителя пред сградата на Община Казанлък; 5. Плакат - принос на Община Казанлък, с който ще се информира обществеността с информация за проекта и финансовата подкрепа от ЕС. Плакатът ще бъде поставен в сграда на Община Казанлък - център за информация и обслужване на граждани; 6. Банер със стойка - изработката на банера ще се възложи на избрания изпълнител по проекта; 7. Информационни стикери/лепенки - мярката е предназначена във връзка с закупуването на оборудването, предназначено за постоянно инсталиране в резултат на проекта - 105 броя; 8. Рекламни материали - избраният изпълнител ще изработи и достави предвидените рекламни материали, които ще послужат за популяризиране на проекта. Рекламните материали ще включват: - рекламни конферентни чанти - 60 броя; - настолни календари бележник - 60 броя; - химикали - 110 броя; - чадъри -60 броя - визитници - 60 броя; - рекламни еко папки за документи - 110 броя. 9. Официална бланка на проекта - върху тази бланка ще се създава цялата кореспонденция, свързана с дейностите по проекта. Бланката ще бъде създадена от ЕУП. 10. Постоянна обяснителна табела - 1 брой. Всички предвидени мерки по публичност и визуализация ще съдържат задължителната информация съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Наръчникът ще се изпълнява стриктно както от бенефициента - Община Казанлък, така и от избрания изпълнител. , Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 3 244.32

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: GINEV INJENERING LTD, Contracted Amount*: 2 738.40 , Reported Amount**: 2 738.40
  • Contractor: IVPI KONSULT LT, Contracted Amount*: 580.00 , Reported Amount**: 580.00
  • Contractor: RS PBZN, Contracted Amount*: 48.00 , Reported Amount**: 48.00
  • Contractor: NASTEK , Contracted Amount*: 1 533.60 , Reported Amount**: 1 533.60
  • Contractor: SITIGAZ BALGARIA EAD, Contracted Amount*: 3 216.00 , Reported Amount**: 708.00
  • Contractor: VODOSNABDYAVANE I KANALIZACIYA LTD, Contracted Amount*: 25.00 , Reported Amount**: 25.00
  • Contractor: Marian, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EVN ELEKTRORAZPREDELENIE EAD, Contracted Amount*: 2 316.00 , Reported Amount**: 2 316.00
  • Contractor: Efektiva Ltd, Contracted Amount*: 420.00 , Reported Amount**: 420.00
  • Contractor: Kolyo, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SKG - Ilian Todorov, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 720.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 24 097.08 , Reported Amount**: 24 097.08
  • Contractor: LUKS PRINT LTD, Contracted Amount*: 3 244.32 , Reported Amount**: 3 244.32
  • Contractor: Viktoriya, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: HRIMI - 2008 LTD, Contracted Amount*: 520 914.00 , Reported Amount**: 516 907.09
  • Contractor: Plamena, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Radka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: APROPO-VIOLETTA BAKUNINA, Contracted Amount*: 14 370.00 , Reported Amount**: 14 370.00
  • Contractor: Habibe, Contracted Amount*: 9 068.25 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 492 569.41 BGN
Grant 491 163.30 BGN
Self amount 1 406.11 BGN
Total actual amounts paid 491 163.30 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 48 989.38 0.00 48 989.38 ХРИМИ-2008 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 353.84 0.00 353.84 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 702.03 0.00 1 702.03 ТРАНС КО 04 ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Геодезическо заснемане, Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Геодезическо заснемане
    Contractor: SKG - Ilian Todorov
    Contract total funded value: 720.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на компютърна и офис техника, Estimated Amount: 1 280.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на проект „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“
    Contractor: NASTEK
    Contract total funded value: 1 533.60
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване/обзавеждане, Estimated Amount: 21 687.96
  • Differentiated position 1: „Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.по обообени позиции: Обособена позиция №1: „Специализирано оборудване“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 7 076.75
  • Differentiated position 2: „Доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на проект „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.по обообени позиции:Обособена позиция №2: „Стандартно обзавеждане“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 17 020.33
Procedure 4 Subject to due process: Избор на екип за управление на проекта, Estimated Amount: 9 068.25
  • Differentiated position 1: Ръководител
    Contractor: Habibe
    Contract total funded value: 9 068.25
  • Differentiated position 2: Административен координатор
    Contractor: Viktoriya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Технически координатор
    Contractor: Radka
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Експерт "Инвеститорски контрол"
    Contractor: Marian
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Юрист
    Contractor: Kolyo
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Счетоводител
    Contractor: Plamena
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: Изготвяне на инвестиционен проект, Estimated Amount: 8 755.00
  • Differentiated position 1: Договор за проектиране
    Contractor: APROPO-VIOLETTA BAKUNINA
    Contract total funded value: 10 506.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на СМР, Estimated Amount: 435 376.00
  • Differentiated position 1: СМР за „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“
    Contractor: HRIMI - 2008 LTD
    Contract total funded value: 520 914.00
Procedure 7 Subject to due process: Мерки по публичност и визуализация, Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Договор - мерки за публичност и комуникация
    Contractor: LUKS PRINT LTD
    Contract total funded value: 3 244.32
Procedure 8 Subject to due process: Обследване и сертификат за енергийни характеристики, Estimated Amount: 700.00
  • Differentiated position 1: Обследване и сертификат за енергийни характеристики
    Contractor: Efektiva Ltd
    Contract total funded value: 420.00
Procedure 9 Subject to due process: Осъществяване на авторски надзор, Estimated Amount: 3 220.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор
    Contractor: APROPO-VIOLETTA BAKUNINA
    Contract total funded value: 3 864.00
Procedure 10 Subject to due process: Осъществяване на строителен надзор, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор
    Contractor: GINEV INJENERING LTD
    Contract total funded value: 2 738.40
Procedure 11 Subject to due process: Оценка за съответствие на инвестиционния проект, Estimated Amount: 580.00
  • Differentiated position 1: Изготвяне на доклад за оценка на съответствието
    Contractor: IVPI KONSULT LT
    Contract total funded value: 580.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN