Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0053-C01
Project Name "Improving the quality of life of vulnerable groups in the Municipality Knezha by providing comprehensive social services at domestic environment"
Beneficiary 000193243 Municipality of Knezha
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 17.09.2015
End Date 31.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Кнежа

Description

Brief description
Проектът е в съответствие с изискванията посочени в Насоките за кандидатстване. Същността на проекта е разширяване дейността на създаденото по схема "Помощ в дома" Звено за услуги в домашна среда. Предвижда се предоставяне на комплексни социални услуги, включително и здравни за хора с увреждания и хора над 65 г. в невъзможност за самообслужване, с оглед осигуряване на достоен живот на нуждаещи се и предотвратяване на тяхното социално изключване. С реализирането му ще се подобри качеството на живот на целевата група, чрез създаване на условия за ефективно упражняване на правото им на независимост и социално включване и ще се намали риска от зависимост от институционален тип грижи. Проектът съответства на целите на ОП РЧР, като целта е подобряване на достъпа до основни социални и здравни услуги и постигане на социална интеграция на целевите групи.  Проектът предвижда и разкриване на работни места за хора в трудоспособна възраст, които ще предоставят заложените социални услуги - Социален асистент, Личен асистент и Здравен консултант в домашна среда. По проекта ще бъдат обхванати потребители на предлаганите услуги от всички населени места в Община Кнежа - град Кнежа и селата Бреница, Еница и Лазарово.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Определяне на екип за организация и управление на проекта, който ще гарантира ефективното и качествено изпълнение на дейностите. Екипът за организация и управление ще включва 1 ръководител, 1 координатор, 1 счетоводител и 1 технически сътрудник. Основните дейности по управление на проекта ще бъдат следните: 1. Обсъждане и приемане на подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на приложения график към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; 2. Контрол за изпълнение на целите и директна насоченост към резултатите на проекта; 3. Управление на финансите по проекта - материален и времеви бюджет; 4. Подготовка, създаване и архивиране на проектна документация; 5. Мониторинг, контрол и оценяване напредъка на проекта; 6. Осъществяване на оперативен контрол върху изпълнението на дейности; 7. Отчитане и минимизиране на рисковите фактори и трудностите; 8. Администриране и регулиране на проекта; 9. Изграждане на специфична организационна структура; , Contracted Amount: 46 691.04 , Reported Amount: 39 876.46
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността ще се изпълнява съобразно условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта, организиране и провеждане на начална и заключителна пресконференция, с цел запознаване с целите и задачите на проекта и отчитане на постигнатите резултати. , Contracted Amount: 4 500.06 , Reported Amount: 3 997.35
  • Activity: Осигуряване на достъп до интегрирани социални услуги в домашна среда: Предоставяне на услугите Личен асистент, Социален асистент и Здравен консултант в домашна среда на хора в неравностойно положение, според техните специфични потребности, въз основа на изготвена индивидуална социална оценка.След извършване на оценката и подбора на потребителите на социални услуги, ще се проведе подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугите в домашна среда - Личен асистент, Социален асистент и Здравен консултант. Ще бъде изготвено обявление и ще бъде публикувано на достъпни места в община Кнежа – електронната страница на общината, местния вестник, бюрото по труда и информационното табло на общината. В тази дейност са заложени и финансови средства за избор на изпълнител, съгласно ЗОП, който ще направи индивидуална социална оценка на потребностите на кандидат ползвателите. Ще бъде определена комисия от кмета на общината за провеждане на конкурса, която ще изготви и обяви критерии за подбор. Ще бъдат прегледани заявленията на всички кандидати, като ще бъдат поканени на събеседване само кандидатите, които отговарят на административното съответствие. Събеседване с кандидатите, желаещи да предоставят услугите личен асистент, социален асистент и здравен консултант в домашна среда ще бъде извършено от комисията, като ще бъде изготвен формуляр за оценка и подреждане на кандидатите в низходящ ред, съобразно крайната оценка от извършения подбор. Определяне поименно на лицата, които ще предоставят услугите в дома. С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори са услугите личен асистент и социален асистент и граждански договор със здравен консултант. Чрез предоставяната подкрепа от Звеното за социални услуги в домашни условия ще се подпомогне социалното включване на уязвимите групи, както и ще се повиши заетостта на хората от целевите групи. За целите на дейността се предвижда закупуване и раздаване на работно облекло на персонала. За нуждите на Звеното за предоставяне на социални услуги ще бъде закупено 1 брой сканиращо устройство., Contracted Amount: 436 500.84 , Reported Amount: 423 539.79
  • Activity: Обучение на персонала: Дейността включва организиране и провеждане на два вида обучения - въвеждащо и надграждащо. Въвеждащото обучение ще се проведе на 20 броя кандидат асистенти. Обучението е допустимо за персонала ангажиран за предоставяне на услуги в домашна среда в съответствие с параметрите, заложени в методиките за предоставяне на социалните услуги в общността на АСП., Contracted Amount: 2 040.00 , Reported Amount: 2 040.00
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа за персонала, предоставящ социални услуги: Дейността включва предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социални услуги на потребителите, както и групова супервизия на персонала. Тази дейност ще се изпълнява от външен изпълнител, с който по реда на ЗОП ще бъде сключен договор за услуга. Целта на дейността е да бъде направена идентификация на хората, нуждаещи се от психологическа подкрепа и дда се осигури защитено и спокойно място, близост, увереност в собствените сили и надежда, че ще се справи. Психологическата подкрепа е ефективен метод за противодействие срещу стреса на работното място и възможните негови последици. Подкрепа за подобряване на работната атмосфера, за нарастване на специфичната компетентност на персонала, предоставящ социални услуги, да бъде оказана превенция от вътрешни натоварвания на помагащия – самообвинения, самонаранявания и др., да се развива способност за съвместна работа и коопериране. , Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 2 087.61
  • Activity: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на социални услуги: Дейността включва предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа на 52 броя потребители на социални услуги, според тяхната индивидуална потребност. Дейността ще се осъществява от външен изпълнител избран съобразно изискванията на ЗОП и с него ще бъде сключен договор за услуга. Цел на дейността е да бъде оказана подкрепа за подобряване качеството на живот, задържане на позитивни преживявания и мисли, поддържане на духа и активността на потребители според техните потребности. Ще бъде направена идентификация на хората, нуждаещи се от психологическа подкрепа и осигуряване на подходяща защитена среда, усещане за сигурност, усещане за контакти с близките, свързване на нуждаещите се с местни и национални организации, психолози и психиатри., Contracted Amount: 3 120.00 , Reported Amount: 2 571.12

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Plamen Tanchev-2008 ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 76.77
  • Contractor: ROZBUL Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 220.80
  • Contractor: K end M CETARING, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 961.00
  • Contractor: Briag media grup Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: BULTEX 99 EOOD, Contracted Amount*: 2 781.60 , Reported Amount**: 2 782.56
  • Contractor: DRASHANSKI TI 2009, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 49.00
  • Contractor: INFRAPLANT - T Ltd., Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 000.00
  • Contractor: Office Express Servis AD, Contracted Amount*: 2 627.45 , Reported Amount**: 2 627.92
  • Contractor: ASSOCIATION "DEVELOPMENT OF PERSONALITY AND HUMAN COMMUNITIES", Contracted Amount*: 2 040.00 , Reported Amount**: 2 040.00
  • Contractor: Natalya, Contracted Amount*: 4 692.00 , Reported Amount**: 3 792.73
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 45.00 , Reached amount: 99.00
Indicator 2 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 40.00 , Target amount: 52.00 , Reached amount: 99.00

Financial Information

Total Project cost 495 251.94 BGN
Grant 495 251.94 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 473 157.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN