Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0009-C03
Project Name OPERATION OF REGIONAL INFORMATION CENTER - PERNIK
Beneficiary 000386751 Municipality Pernik
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 23.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
През изминалия програмен период 2007 - 2013 Община - Перник, реализира проект „Изграждане и функциониране на ОИЦ – Перник. В резултат на работата на центъра бяха увеличени интереса и ангажираността на потенциалните бенефициенти към възможностите, които СКФ предоставяха. Бе повишен и броя на успешно реализирани проекти и усвоени средства по ОП в Област Перник. В периода 2007 - 2013 г. ОИЦ-Перник като част от  мрежата 28-те информационни центрове предоставяше информация за възможностите за финансиране по програмите, съфинансирани от СКФ на ЕС. 
В периода 2015 - 2023 г. мрежата ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ. През изминалия програмен период беше идентифицирана и нуждата на потенциалните бенефициенти и граждани от областта от своевременна надеждна и коректна информация относно средствата, отпускани от ЕСИФ, за начина и контрола, по който тези средства се отпускат, използват и изразходват.  С настоящето проектно предложение Община Перник, би искала да надгради постигнатото по Проект „Изграждане и функциониране на ОИЦ – Перник”. 
По проекта се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 1. Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник; 2. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ; 3. Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ; 4. Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни); 5. Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др.) и работа с медии; 6. Дейности по осигуряване на публичност и визуализация по проекта; 7. Дейности, свързани с организация и управление на проекта, с изпълнението на които ще бъде постигнато и изпълнението на главната цел на процедурата, НКС, и на СП - да бъде надградена и познаваемостта и информираността за европейските фондове и програми и да бъде повишена прозрачността при изпълнение и управление на програмите финансирани от ЕСИФ.
Activities
  • Activity: Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник: Към Дейност 1 - Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник се има предвид: осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служителите в ОИЦ; поддръжка на офиса - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за печатни издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; , Contracted Amount: 212 466.00 , Reported Amount: 209 531.04
  • Activity: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ;: Извършването на текущ ремонт на помещението на ОИЦ е наложително с оглед четиригодишната му експлоатация по проект„Израждане и функциониране на областен информационен център гр. Перник”, финансиран от ОПТП 2007-2013 . Офисът на ОИЦ - Перник е предназначен за посещение на всички заинтересовани физически и юридически лица, поради което е съобразен със специалните потребности на хора в неравностойно положение. Разположен е на приземен етаж. Оборудван е с рампа за инвалиди. Входната и интериорните врати са съобразени със изисквания за инвалидни колички. В продължение на четири години функционирането на офиса, експертите на ОИЦ - Перник са извършвали ежедневните си задължения, посрещали са посетители и са организирали десетки информационни срещи. Всичко това е довело до нарушаване на латексовото покритие на стените и амортизация на плоскости на окачен таван. Това води до необходимост от осъществяване на текущ ремонт с цел освежаване на помещението, в което и занапред ще бъдат посрещани посетители. Предвид спецификата на работа офисът на ОИЦ е на разположение на граждани, неправителствени организации, представители на бизнеса и общински и държавни администрации. Доброто състояние - интериорно и екстериорно, е предпоставка за комфорт не само на служителите, но и на посетителите. Текущият ремонт няма да засегне конструктивни елементи на сградата и ще се ограничи до изкърпване и пребоядисване на стените и таваните на помещението. , Contracted Amount: 4 500.00 , Reported Amount: 4 500.00
  • Activity: Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ: През м. януари 2015 г. помещенията на ОИЦ - Перник са наводнени от неправилно стопанисване на помещение, частна собственост от горен етаж. В резултат, на което освен нарушение на целостта на помещенията има повреди на обзавеждането на офиса. Работните бюра, които се ползват от служителите на Центъра са наводнени, след което ПДЧ материала е деформиран. Работните столове и част от посетителските столове също са наводнени, поради което текстилната им част е повредена. Това налага подмяната им с новозакупени работни и посетителски столове. Два от три броя работни лаптопи, които ползват служителите на Центъра и които са предоставени за нуждите на офиса от ЦИКО, ситуиран в АМС, също са компроментирани. Бяха изпратени към фирмата за гаранционна поддръжка, която е изпратила от своя страна становище към ЦИКО. Към момента служителите на ОИЦ - Перник работят на мултитъч устройства за изпълняване на ежедневните си служебни задължения. Предвид недостига на техника и спецификата на работа на служителите от ОИЦ, изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо е закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) и 1 бр. настолен компютър. За доказателство представяме: Писмо до ЦИКО относно повредена компютърна техника в следствие на настъпило наводнение в помещенията на ОИЦ Перник - 2 броя преносими компютри – марка Fujitsu LIFEBOOK E752, серийни номера DSC N003688 и DSC N003651 , собственост на Администрацията на Министерски съвет. Въпросната техника е в гаранционен срок; Копие на Сервизна поръчка №441от 21.2015 г.; Становище на фирмата за гаранционна поддръжка на закупената от МС техника. Третият лаптоп също е компрометиран, който създава сериозни проблеми на служителите на центъра, но не е изпращан за ремонт. На негово място е необходимо да се закупи 1 бр. настолен компютър. За нуждите на ОИЦ - Перник от ЦИКО е предоставено 1 бр. мултифункционално устройство. Належащо е закупуването на 1 бр. лазерен монохромен принтер с по-ниски консумативни разходи, който би обезпечил нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвижда се да бъдат подсигурени средства за извънгаранционна поддръжка на закупената по проекта техника и оборудване., Contracted Amount: 5 706.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Дейността "Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни)" включва: (1) информационни материали: - 3 вид брошура, по една за трите години - общо 3000 бр. - 2 вида информационни листовки за трите години - общо 2000 бр. ; - 1 бр. информационна табела; - 1 бр. преносим банер; (2) Рекламни материали: - 2000 бр. хартиени папки; - 2000 бр. химикалки; - др. рекламни материали до изчерпване на предвидения финансов ресурс. (3) Брандиране на помещението на ОИЦ - Перник: - Брандиране на врати – около 13,00 кв.м. /5 бр. интериорни врати и 1 бр. входна врата на офиса на ОИЦ;, Contracted Amount: 14 800.00 , Reported Amount: 2 000.00
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии.: За периода на изпълнение на проекта (37 мецеса) се планува Областният информационен център - Перник да проведе следните събития: - 36 регулярни информационни срещи за информиране на потенциални бенефициенти от всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник. Всяка година ОИЦ ще организира по 2 регулярни информационни срещи в шестте общини на областта (12 срещи годишно); - 18 срещи (6 срещи годишно), във всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник, свързани с провеждането на Национални инциативи на мрежата; - 6 срещи за проактивна работа с представители на регионални печатни и електронни медии. Всички предвидени информационни срещи са свързани с ресурс за осигуряване на зала с мултимедия, екран, лектори, кетъринг и транспорт. На участниците в срещите се предвижда предоставяне на информационни материали (презентации, обект на конкретната информационна среща; информационни брошури и дипляни, издадени от управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ и/или информационни брошури и дипляни с актуална информация за отворени процедури и/или изпълнение на оперативни програми, разработени по проекта и/или др.) и рекламни материали (папки; химикалки и др. разработени по проекта) На всички информационни събития извън областния град се предвижда командировdнето на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. С цел повишаване на компетентността на служителите на ОИЦ - Перник е предвидено участие в информационни дни на управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ, семинари и конференции, организирани от други областни информационни центрове и др., като всеки един от експертите ще може да вземе участие до 10 пъти годишно. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер на максимум 90 бр. за времетраенето на проекта (37 мецеса)., Contracted Amount: 42 894.00 , Reported Amount: 36 975.00
  • Activity: Публичност и визуализация на проекта.: За дейност публичност и визуализация се предвижда: Публикуване на 6 бр. прессъобщения в местен регионален ежедневник, от които 1 бр. за стартиране на проекта, 4 бр. за напредък на проекта и 1 бр. заключително прессъобщение. В началото на изпълнение на проекта се предвижда 1 бр. пресконференция, на която да се оповести на представителите на регионалните медии за стартирането на проектните дейности. В края на проекта е предвидена заключителна пресконференция, на която да се направи отчет пред представители на регионалните медиите за извършението дейности по проекта и постигнатите резултати. Целта е да се популяризира изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ и ще се изпълняват спазвайки Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Contracted Amount: 3 140.00 , Reported Amount: 3 140.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ADVERTISING CONSULT, Contracted Amount*: 12 800.00 , Reported Amount**: 12 800.00
  • Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 234.42
  • Contractor: Vasilka, Contracted Amount*: 6 800.00 , Reported Amount**: 6 745.00
  • Contractor: Life End City Ltd., Contracted Amount*: 3 140.00 , Reported Amount**: 3 140.00
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 12 842.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CEZ ELECTRO BULGARIA, Contracted Amount*: 11 100.00 , Reported Amount**: 4 124.06
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 116.27 , Reported Amount**: 116.27
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 45 980.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Ivailo Iliev - BI" Ltd., Contracted Amount*: 4 050.00 , Reported Amount**: 3 195.00
  • Contractor: JULIE EXPRESS Ltd., Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 2 000.00
  • Contractor: PAKSISTROY Ltd., Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 4 500.00
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 4 845.60 , Reported Amount**: 1 207.92
  • Contractor: ELTRADE - 04 Ltd., Contracted Amount*: 2 720.00 , Reported Amount**: 2 720.00
  • Contractor: HILFOND LTD, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 377.04
  • Contractor: Pernik LAN Ltd., Contracted Amount*: 1 700.00 , Reported Amount**: 1 700.00
  • Contractor: INFO TRAINING, Contracted Amount*: 25 560.00 , Reported Amount**: 25 560.00
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 58 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bozhana, Contracted Amount*: 7 413.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 1 910.90 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BILI-555 - Sybil Hristov - /sole trader/, Contracted Amount*: 1 650.00 , Reported Amount**: 1 650.00
  • Contractor: KRAKRA SOFT-NACHKO BOZHKOV, Contracted Amount*: 5 699.00 , Reported Amount**: 5 699.00
  • Contractor: "PREMIUM CONSULTING " Ltd., Contracted Amount*: 15 570.00 , Reported Amount**: 11 365.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 9 324.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 9 280.58
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 45 980.50 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 740.00 , Reached amount: 875.00
Indicator 2 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Number of public information events, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 42.00 , Reached amount: 42.00

Financial Information

Total Project cost 260 242.26 BGN
Grant 260 242.26 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 260 242.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 086.30 0.00 1 086.30 ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 242.21 0.00 242.21 КРАКРА СОФТ-НАЧКО БОЖКОВ ЕТ
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 2.00 13.20 0.00 13.20 РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Експерт „Комуникация, информация и логистика” , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Експерт „Комуникация, информация и логистика”
    Contractor: Vanya
    Contract total funded value: 45 980.50
Procedure 2 Subject to due process: "Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Община Перник" по 3 обособени позиции. Обособена позиция 3 "Застраховка на оборудване", Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: "Застраховка на оборудване" По проект "Функциониране на Областен информационен център Перник"
    Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC
    Contract total funded value: 116.27
Procedure 3 Subject to due process: Абонаментно обслужване на инсталирана ИКТ /информационна компютърна техника/ и копирна техника , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно обслужване на инсталирана ИКТ /информационна компютърна техника/ и копирна техника
    Contractor: ELTRADE - 04 Ltd.
    Contract total funded value: 2 720.00
Procedure 4 Subject to due process: Брандиране на врати, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Брандиране на врати
    Contractor: JULIE EXPRESS Ltd.
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Визуализация и публичност на проект , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Визуализация и публичност на проекта
    Contractor: Life End City Ltd.
    Contract total funded value: 3 140.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Областен информационен център – Перник, Estimated Amount: 4 755.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Областен информационен център – Перник
    Contractor: KRAKRA SOFT-NACHKO BOZHKOV
    Contract total funded value: 5 699.00
Procedure 7 Subject to due process: Експерт „Информационно обслужване и услуги” , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Експерт „Информационно обслужване и услуги”
    Contractor: Milen
    Contract total funded value: 45 980.50
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на текущи ремонтни дейности на Областен информационен център – Перник , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Извършване на текущи ремонтни дейности на Областен информационен център – Перник
    Contractor: PAKSISTROY Ltd.
    Contract total funded value: 3 750.00
Procedure 9 Subject to due process: Извършване на транспортни услуги, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Извършване на транспортни услуги
    Contractor: "Ivailo Iliev - BI" Ltd.
    Contract total funded value: 4 050.00
Procedure 10 Subject to due process: Изработка на информационни печатни материали, брошури и рекламни материали., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изработка на информационни печатни материали, брошури и рекламни материали.
    Contractor: ADVERTISING CONSULT
    Contract total funded value: 12 800.00
Procedure 11 Subject to due process: Координатор на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Координатор на проекта
    Contractor: Rositsa
    Contract total funded value: 12 842.00
Procedure 12 Subject to due process: Организиране и провеждане на годишни национални инициативи на мрежата от 27 информационни центрове в област Перник , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на годишни национални инициативи на мрежата от 27 информационни центрове в област Перник
    Contractor: "PREMIUM CONSULTING " Ltd.
    Contract total funded value: 15 570.00
Procedure 13 Subject to due process: Организиране и провеждане на публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии., Estimated Amount: 27 000.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на информационни събития -Позиция 1: Организиране и провеждане на публични информационни събития в шест общини на Област Перник.Позиция 2: Организиране и провеждане на публични информационни събития за проактивна работа с медиите
    Contractor: INFO TRAINING
    Contract total funded value: 25 560.00
Procedure 14 Subject to due process: Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на имуществото, съхранявано в обект - Областен информационен център – Перник
    Contractor: BILI-555 - Sybil Hristov - /sole trader/
    Contract total funded value: 1 650.00
Procedure 15 Subject to due process: Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка,, Estimated Amount: 16 666.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01,съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 20 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Поддръжка на офиса на Областен информационен център Перник , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Поддръжка на офиса на Областен информационен център Перник
    Contractor: HILFOND LTD
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 17 Subject to due process: Предоставяне на електронни услуги , чрез мобилна телефонна мрежа по стандарт GSM/UMTS и фиксирана телефонна мрежа, за нуждите на Община Перник, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на електронни услуги , чрез мобилна телефонна мрежа по стандарт GSM/UMTS и фиксирана телефонна мрежа, за нуждите на Община Перник"
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 4 845.60
Procedure 18 Subject to due process: Предоставяне на интернет базирани услуги, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на интернет базирани услуга за нуждите на Областен информационен център Перник
    Contractor: Pernik LAN Ltd.
    Contract total funded value: 1 700.00
Procedure 19 Subject to due process: продажба на електрическа енергия за стопанска и общинска дейност , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Продажба на електрическа енергия за стопанска и общинска дейност
    Contractor: CEZ ELECTRO BULGARIA
    Contract total funded value: 11 100.00
Procedure 20 Subject to due process: Ръководител на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проекта
    Contractor: Ivan
    Contract total funded value: 9 324.00
Procedure 21 Subject to due process: Счетоводител на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител на проекта
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 1 910.90
Procedure 22 Subject to due process: Счетоводител на проекта след смяната, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Счетоводител на проекта след смяната
    Contractor: Bozhana
    Contract total funded value: 7 413.10
Procedure 23 Subject to due process: Телефонни услуги, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Телефонни услуги
    Contractor: BULGARIAN TELECOMMUNICATIONS COMPANY
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 24 Subject to due process: Управител на ОИЦ Перник, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Управител на ОИЦ Перник
    Contractor: Irena
    Contract total funded value: 58 000.00
Procedure 25 Subject to due process: Цялостно почистване със собствени санитарно-хигиенни материали на помещения на „ОИЦ – Перник”, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Цялостно почистване със собствени санитарно-хигиенни материали на помещения на „ОИЦ – Перник”
    Contractor: Vasilka
    Contract total funded value: 6 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN