Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0211-C04
Project Name Providing a warm lunch in Municipality Zlataritsa
Beneficiary 000133778 Municipality Zlataritsa
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 05.04.2017
Start Date 01.02.2017
End Date 31.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Златарица

Description

Brief description
Проектните дейности ще стартират на 01.02.2017 г. като ще се предоставя топъл обяд на 100 потребители на социалната услуга. Ще бъдат обхванати лица от три целеви трупи, съгласно условията на програмата:
 - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
- лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;
- самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност.
Пилотно ще стартира реализацията в три населени места от Община Златарица, а именно: гр. Златарица, с. Горско Ново село и с. Родина. 
Мотивите ни за избора на определени населени места са следните:
1.Община Златарица е в планински район и достъпът до останалите населени места е труден, особено в зимните месеци.
2.Съгласно направените предварителни проучвания най - голям брой лица, попадащи в обхвата на целевите групи е концентриран на територията на цитираните населени места.
Услугата ще бъде предоставяна от външна фирма - доставчик, като изборът ще се реализира по реда на чл. 20, ал.4, т. 2 от ЗОП. Към момента Община Златарица има сключен договор № ФСД-36-102 от 29.03.2016 г. с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД, която ежедневно приготвя храна по утвърдено меню и количество за нуждите на ЦДГ, ЦНСТ за деца и младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж. Договорът е със срок 36 месеца, като изборът на изпълнител е проведен по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП /отменен/. Същият изпълнител е заявил намерение за включване в проектните дейности, като е заявил възможност да приготвя храна под формата на услугата "Кетъринг".
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи : Целта на дейността е да се определят лицата които ще имат право да получат топъл обяд. Дейността включва изискване на информация от Дирекция „Социално подпомагане“ гр.Елена за лицата отговарящи на следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; - самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност. Ще се разработи критерии за подбор на потребители, която ще бъде база за подбор и класиране на кандидат потребители. Със Заповед на Кмета на Община Златарица ще се сформира комисия за подбор на лицата, която да класира кандидат потребителите на услугата „Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица”. Предвижда се подбор на 100 лица от целевите групи, в рамките от следните населени места: гр. Златарица, с.Горско Ново село и с. Родина., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 690.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Целта на тази дейност е да се закупят хранителни продукти необходими за приготвянето на топъл обяд. Община Златарица има сключен договор с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД№ ФСД-36-102 от 29.03.2016 г. с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД, която ежедневно приготвя храна по утвърдено меню и количество за нуждите на ЦДГ, ЦНСТ за деца и младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж. Договорът е със срок 36 месеца, като изборът на изпълнител е проведен по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП /отменен/. Същият изпълнител е заявил намерение за включване в проектните дейности, като е заявил възможност да приготвя храна под формата на услугата "Кетъринг". За целите на проекта ще се сключи нов договор по реда на чл. 20, ал. 4 т. 2 от ЗОП за доставка и приготвяне на храната. Община Златарица стриктно ще съблюдава и прилага нормите и стандартите, касаещи безопасността на храните, както и здравословното и балансирано хранене. По договора за предоставяне на топъл обяд е определена цената на един храноден за едно лице в размер на 2,30 лв. за периода до 30.04.2017г. и 2,50лв за периода след 01.05.2017г. съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата схема. Определения брой потребители е 100 лица, като на същите ще бъде предоставена услугата в рамките на роботните дни в периода 01.02.2017г. - 31.12.2019г. или 725 работни дни, както следва: Февруари 2017 г.- 20 работни дни Март 2017 г.-22 работни дни Април 2017 г.-18 работни дни Май 2017 г. -20 работни дни Юни 2017 г. -22 работни дни Юли 2017 г.- 21 работни дни Август 2017 г.-23 работни дни Септември 2017г.- 19 работни дни Октомври 2017 г.- 22 работни дни Ноември 2017 г. - 22 работни дни Декември 2017г. - 18 работни дни През 2018г. топъл обяд ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. През 2019г. топъл обяс ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. Общо за целия период на изпълнение - 725 работни дни Стойността на дейността е определена както следва: 13800,00 лв. за периода до 30.04.2017г. и 166220,00лв за периода след 01.05.2017г. Общ финансов ресурс за осигуряване на топъл обяд - 180 020,00лв. Съгласно представена от партньорската организация декларация--Приложение IIа - проведена е процедура по ЗОП с уникален номер на обществената поръчка в РОП-00954-2017-0003 и подписан договор с изпълнител ФСД-36-174/01.12.2017г., Contracted Amount: 179 975.00 , Reported Amount: 133 300.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Тази дейност цели да осигури топъл обяд за определените лица от целевата група и да се постигне преодоляване на основно материално лишение. Доставчика на топлия обяд разполага с добре оборудвана кухня и добре квалифициран персонал, който се състои от готвачи, работници кухня и шофьори.Приготвянето на храната се извършва при спазване на мерки за безопасност, като в обекта е въведена система по НАССР и добри производствени практики., Contracted Amount: 8 998.75 , Reported Amount: 8 310.25
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е специфична мярка на подпомагането от фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки да се извърши от служители на община Златарица. Ежемесечно според индивидуалните нужди и потребности потребителите ще бъдат консултирани относно ползването на други социални услуги предоставени на територията на община Златарица, здравословно и безопасно хранене, предпазване от измами, юридически консултации, ще се оказва съдействие пред други институции, а също така ще се предоставят и други форми на подкрепа в отговор на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевата група. , Contracted Amount: 8 998.75 , Reported Amount: 8 500.25

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: HRANSERVIZ BG EOOD, Contracted Amount*: 178 570.00 , Reported Amount**: 13 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 100.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 191.00

Financial Information

Total Project cost 197 972.50 BGN
Grant 197 972.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 197 969.11 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Приготвяне и доставка на топъл обяд за обществена трапезария в изпълнение на проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица", финансиран по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица., Estimated Amount: 40 058.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица
    Contractor: HRANSERVIZ BG EOOD
    Contract total funded value: 48 070.00
Procedure 2 Subject to due process: Приготвяне и доставка на топъл обяд за обществена трапезария в изпълнение на проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица", финансиран по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица., Estimated Amount: 108 750.00
  • Differentiated position 1: „Ежедневно приготвяне и доставка на храна /кетъринг/ за нуждите на Община Златарица”.
    Contractor: HRANSERVIZ BG EOOD
    Contract total funded value: 130 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN