Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.004-0022-C02
Project Name "District info point - Vidin"
Beneficiary 000159508 Vidin Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 18.02.2019
Start Date 01.01.2019
End Date 22.02.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311)

Description

Brief description
Проектът ще надгради постигнатото до момента чрез осигуряване функционирането на ОИЦ-Видин в периода 2019-2021 г.. 
Във връзка с постигане на част от целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и националните стратегически документи за програмен период 2014-2020, ОИЦ ще предоставят следните безплатни услуги на цялата територия на Област Видин, която се състои от 11 общини, включващи 141 селища, а именно: Разпространение на обща информация относно политиките на ЕС, Споразумението за партньорство, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ; Организиране на събития за популяризиране на програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, съобразени със специфичните нужди на областта, потенциалните бенефициенти и възможностите за кандидатстване по отворени процедури; Събиране и разпространение на информация и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпространение на информационни и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с управляващите органи/междинните звена на ОП и работа с национални, регионални медии и други мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им.

Основни целеви групи са: служителите на ОИЦ- Видин; кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ; обществеността.

При изпълнението на проектните дейности ще се спазват хоризонталните политики за насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, Партньорство, Устойчиво развитие и Обществени поръчки. 
По време на изпълнението на всички дейности ще се следи за изпълнението на хоризонталните политики.
Activities
  • Activity: Осигуряване функционирането на Областен информационен център - Видин през периода 2019-2021 г.: Дейността включва: 1. Текуща издръжка на ОИЦ, а именно: - осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служители в ОИЦ за 36 месеца; - командировки на служителите на ОИЦ за участие в мероприятия извън област Видин. Предвидени са разходи за пътни, дневни и нощувки; - командировки на служителите на ОИЦ до общините в областта. Предвидени са 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община, като са заложени само разходи за дневни; - осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите на ОИЦ за период от 36 месеца; - ел.енергия, вода, охрана, телефонни такси и разговори и мобилен интернет за период от 36 месеца; - почистване на помещението за период от 36 месеца; - закупуване на санитарни материали за период от 36 месеца; - осигуряване на кафе, минерална вода, топли и студени напитки, захарни изделия и др. за участници в събитията на ОИЦ-Видин и посетители на офиса за целия период на проекта; - куриерски и пощенски услуги за период от 36 месеца; - издаване и поддръжка на 3 бр. ел. подписи за управителя и двамата експерти на ОИЦ-Видин (при необходимост); - поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане и поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ-Видин за целия период на проекта; - поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС за период от 36 месеца; 2. Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали. - изработване и разпространение на брошура (формат - А 5; 8 страници, в тираж 300 бр.) - изработване и разпространение на плакат (формат А2, в тираж 100 бр.); - изработване на стойка-банер - 1 бр. Брошурата ще бъде изработена в края на изпълнението на проекта (през втората половина на третата година) и ще бъде разпространявана сред институции от област Видин и посетители в офиса. Брошурата ще съдържа информация за изпълнените по проекта дейности. Брошурата ще бъде отпечатана в тираж 300 бр. Плакатът ще бъде изработен през първата година от изпълнението на проекта и ще бъде разпространяван сред институции от област Видин и посетители в офиса. Плакатът ще бъде отпечатан в тираж 100 бр. Стойката-банер ще бъде изработена през първата година от изпълнението на проекта и ще бъде поставяна в залите, в които ще се провеждат събитията на ОИЦ-Видин. Всички информационни и рекламни материали по проекта ще отговарят на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Концепцията за брандинг и визия на мрежата от 28- информационни центъра за популяризиране на ЕСИФ в България. 3. Брандиране, включващо: - изработване и доставка на рекламни материали (папки, химикали, календари, тефтери и др.). Материалите ще бъдат раздавани по време на информационните събития на ОИЦ-Видин и на посетители в офиса; - брандиране на входната врата и прозорци на офиса на ОИЦ-Видин; - брандиране на постоянна обяснителна табела. 4. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ, за поддръжка на помещенията, освежаване на офиса и отстраняване на повреди и др.; 5. Осигуряване на обзавеждане и оборудване. - доставка и монтаж на оборудване за изграждане на система за видеонаблюдение в офиса на ОИЦ-Видин; - доставка и монтаж на ново оборудване и обзавеждане (при възникнала необходимост) 6. Организиране и провеждане на публични информационни събития и работа с медии. По проекта е предвидено: - организиране и провеждане на 6 бр. срещи с медии, по два пъти годишно; - организиране и провеждане на 66 бр. информационни събития на територията на Област Видин, по 2 бр. събития/годишно/на община; - организиране и провеждане на мероприятия, които ще бъдат част от 3 общи инициативи на мрежа от 27-те ОИЦ в страната., Contracted Amount: 340 999.00 , Reported Amount: 269 162.59

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Yana, Contracted Amount*: 77 254.56 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariela, Contracted Amount*: 90 130.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Cvetomir, Contracted Amount*: 77 254.56 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 75.00 , Reached amount: 80.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 339 463.71 BGN
Grant 339 463.71 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 339 463.71 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN