Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0001-C07
Project Name “Providing hot lunch at Lyaskovets Municipality”
Beneficiary 000133844 Lyaskovets Municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 15.07.2016
Start Date 16.05.2016
End Date 29.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Лясковец

Description

Brief description
Надграждане и разширяване обхвата на дейността на обществената трапезария, финансирана от Фонд "Социална закрила", като се осигури функционирането й и в летните месеци - от м. Май 2016 г. до м. Февруари 2020 г. 
Проектното предложение ще се реализира, чрез изпълнение на следните дейности: 
1. Определяне на целевите групи; 
2. Закупуване на хранителни продукти;
3. Осигуряване на топъл обяд;
4. Предоставяне на съпътстващи мерки;
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Дейността има за цел да се подберат конкретните представители от целевата група, които да бъдат включени в дейностите по операцията - от една страна. От друга - да бъдат подбрани минимум 2 представители (от всяко едно населено място - гр. Лясковец, с. Джулюница, с. Козаревец, с. Добри дял, с. Мерданя и с. Драгижево), които ще бъдат включени в операцията при необходимост от разпределяне на неполучен топъл обяд. При реализацията на дейностите по операцията се предвижда разпределение на бенефициентите от основните целеви групи, както следва: - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; - самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейността има за цел закупуването на хранителни продукти, необходими за приготвянето на топлия обяд, считано от 16.05.2016 г. При приготвянето на топлият обяд ще бъдат влагани хранителни продукти от следните групи: - хляб; - тестени изделия и храни на зърнена основа; - мляко, млечни продукти и яйца; - риба, месо и месни продукти; - плодове и зеленчуци; - варива; - консерви; - захар; - масла и мазнини. В договорите за доставка на хранителните продукти е заложено, че същите следва да отговарят на следните изисквания: - да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80% (осемдесет процента) към момента на доставката; - да са произведени по БДС или еквивалентни стандарти, с доказан произход, отговарящи на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители; - доставките на хранителните продукти да се извършва със специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на суровини и храни от животински произход, странични животински продукти и продукти, получени от тях, за което да е издадено от Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) валидно разрешително за превоз на хранителни стоки по реда на Закон за ветеринарномедицинската дейност (ЗВМД) и е вписано в регистъра по чл. 247 от ЗВМД, воден от ОДБХ. - всички хранителни продукти трябва да се доставят в опаковка подходяща за ръчна и механизирана товарно - разтоварна дейност. Опаковките трябва да са здрави, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, производителя, качеството, дата на производство и срока на годност, съгласно изискванията на Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, като се спазва Закона за храните и Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, както и на всички останали законови и подзаконови актове в тази област. - за всеки артикул от доставените хранителни продукти се предоставя документи/сертификати, удостоверяващи произход, качество и безопасност., Contracted Amount: 100 256.80 , Reported Amount: 101 963.30
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Община Лясковец предвижда реализирането на 1 трапезария, в която ще се предоставя топъл обяд, ежедневно - в работните дни от месеца на 44 потребители по проекта, считано от 16.05.2016 г. Приготвянето на храната ще се извършва от кухнята-майка, находяща се в гр. Лясковец, ул. „Младост“ № 2, в сградата на Общински комплекс за социални услуги (Домашен социален патронаж). Кухненският блок на Домашен социален патронаж е разположен на I-ви подземен етаж, в административна сграда (бивша детска градина), находяща в гр. Лясковец, ул. „Младост“ № 2, предоставена за безвъзмездно ползвае от Община Лясковец (съгласно Заповед № 436/10.05.2003 г. на Кмета на Община Лясковец) с обща площ 198.6 м2. Кухята е оборудвана с 1 печка и 3 фурни на две нива, 1 фурна на три нива и картофобелачка необходими за приготвянето на храната. Обектът разполага с достатъчна площ складови помещения. В същите са ситуирани 1 бр. хладилник, 1 бр. комбиниран хладилник/фризер и 3 бр. фризери, в които се депозират хранителните продукти, изискващи съответен режим на съхранение. Общински комплекс за социални услуги е второстепенен разпоредител с бюджети, в чиято структура се включва Домашен социален патронаж и разполага с необходимият брой служители с квалификация и опит за качествено предоставяне на дейностите по проекта, а именно: - 1 бр. калкулант-социален работник; - 1 бр. счетоводител; - 2 бр. разносвач на храна; - 2 бр. шофьор-изпълнител; - 1 бр. готвач; - 1 бр. пом.-готвач; - 1 бр. работник, кухня който ще бъде допълнително назначен по договор за услуга съгласно ЗЗД във връзка с реализацията на Проекта за периода 01.10.2016-31.12.2018г. Предвижда се приготвяне на супа, основно ястие и хляб. Изхождайки от договорираните цени на които ще се доставят хранителните продукти и за нуждите на проекта, Община Лясковец предвижда да бъде осигуряван и десерт за сметка на реализираните икономии. При наличие на бенефициенти със затруднения в придвижването, топлият обяд ще бъде доставян до дома на съответния потребител., Contracted Amount: 5 012.84 , Reported Amount: 3 309.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: През периода на изпълнение на проекта, паралелно с осигуряването на топлият обяд ще бъдат предоставяни и съпътстващи мерки за бенефициентите по операцията. Реализирането на съпътстващите мерки, като една от спецификите на подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, допълващи предоставянето на топлия обяд ще включват: - консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, в т.ч. и такива финансирани от ЕСФ; - консултиране за: управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене; - индивидуално/групово консултиране по установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Contracted Amount: 5 012.84 , Reported Amount: 5 013.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "STELIT 1" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16 818.79
  • Contractor: not applicable, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 355.51
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 44.00 , Reached amount: 125.00

Financial Information

Total Project cost 110 282.48 BGN
Grant 110 282.48 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 110 282.48 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената в Община Лясковец за периода 01.01.2017 г. - 31.12.2017 г.”, Estimated Amount: 178 972.59
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. „Хляб”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. „Тестени изделия и храни на зърнена основа”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. „Месо, риба и месни продукти”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4. „Мляко, млечни продукти и яйца”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5. „Плодове и зеленчуци (пресни, замразени, сушени)"
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6. "Консерви и напитки"
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7. "Варива"
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 8. "Подправки и други пакетирани продукти"
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на звената, финансирани от общинския бюджет в Община Лясковец за периода 01.01.2016 г. – 31.12.2016 г.”, Estimated Amount: 222 840.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. „Хляб”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. „Тестени изделия и храни на зърнена основа”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. „Месо, риба и месни продукти”
    Contractor: "STELIT 1" Ltd.
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4. „Мляко, млечни продукти и яйца”
    Contractor: not applicable
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5. „Плодове и зеленчуци (пресни, замразени, сушени)”
    Contractor: not applicable
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: Обособена позиция 6. „Консерви и напитки”
    Contractor: not applicable
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: Обособена позиция 7. „Варива”
    Contractor: not applicable
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: Обособена позиция 8. „Подправки и други пакетирани продукти”
    Contractor: not applicable
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN