UMIS Number | BG05SFOP001-4.002-0003-C06 |
Project Name | Improving the effectiveness and efficiency of the Central Coordination Unit |
Beneficiary | 000695025 Administration of the Council of Ministers (Central Coordination Unit) |
Funding | ESF ==> Good Governance |
Date of the Contract/Order | 12.04.2016 |
Start Date | 01.01.2016 |
End Date | 05.08.2019 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Настоящият финансов план осигурява обезпечаването на функциите на ЦКЗ за управление на средствата от ЕСИФ. Финансовият план е насочен към служителите на ЦКЗ, изпълняващи дейности по ЕСИФ, както и към експерти, участващи в нац. координационни механизми и в тази връзка ще бъдат осъществени редица мерки и за повишаване на ефективността на звеното, в това число: -Надграждане и поддържане на ИСУН; -Провеждане на обучения за потребителите на ИСУН и функциониране на звено за помощ (help desk) за потребителите на ИСУН; -Поддържане и развиване на Единния информационен портал; -Организиране, провеждане и участие в обучения по въпроси, свързани с управлението на средствата от ЕСИФ за служители на ЦКЗ, както и тяхното участие в раб. групи, работни срещи, инициативи за обмяна на опит във връзка с управлението на средствата от ЕСИФ; -Организиране на комитета за наблюдение на споразумението за партньорство -Техническо обезпечаване на служителите на ЦКЗ за изпълнение на преките им задължения във връзка с управление на средствата от ЕСИФ; -Извършване на анализи и проучвания във връзка с управлението на средствата от ЕСИФ; -Осъществяване на дейности за ограничаване на прекомерната административна тежест; -Дейности за осигуряване работата на представителите на д-я ЦКЗ, осъществяващи координация на мрежата от ОИЦ, както дейности за осигуряване на обучения и методическа подкрепа на мрежата от ОИЦ; -Извършване на национално представително социологическо проучване за информираността на целевата група относно кохезионната политика на ЕС. При изпълнението на ФП ще се спазват хоризонталните политики за насърчаване на равенството между мъжете и жените, недопускане на дискриминация и достъпност, Партньорство, Устойчиво развитие, Обществени поръчки. Бенефициентът ще прилага посочените принципи както при избор на екип за управление на ФП, така и при неговото изпълнение, спазвайки принципите за добро финансово управление, ефективност, ефикасност и икономичност на извършените разходи. |
Activities | None |
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium |
|
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Projects contributing to the reduction of administrative burden, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 2 | Satisfaction of UMIS users, Measure Unit: %, Base Value: 79.00 , Target amount: 81.00 , Reached amount: 89.28 |
Indicator 3 | Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 4 | Share of the population of 15+, aware of the EU Cohesion policy, Measure Unit: %, Base Value: 62.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 5 | Number of public information events, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 25.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 6 | Satisfaction of participants with trainings delivered, Measure Unit: %, Base Value: 80.00 , Target amount: 83.00 , Reached amount: 94.54 |
Indicator 7 | Employees trained, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 656.00 , Reached amount: 338.00 |
Total Project cost | 6 364 222.62 BGN |
Grant | 6 364 222.62 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 6 364 222.62 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Изработване на информационни и рекламни материали ,
Estimated Amount: 680 000.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Анализ и отстраняване на констатираните несъответствия в публичния модул и вътрешната среда на ИСУН за програмния период 2007-2013,
Estimated Amount: 69 690.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Доставка канцеларски материали за нуждите на администрацията на Министерския съвет, във връзка със сключено Рамково споразумение СПОР-4/09.03.2018 г. на ЦОП,
Estimated Amount: 72 110.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали", във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-416/02.10.2015 г. на ЦООП,
Estimated Amount: 199 200.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Доставка на копирна хартия, Обособена позиция № 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия", във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-427/26.10.2015 г. на ЦООП,
Estimated Amount: 156 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 98 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с марката Hewlett-Packard (Хюлет Пакард), във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-445/12.11.2015 г. на ЦООП,
Estimated Amount: 133 091.91
|
Procedure 8 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери за копирни и печатащи устройства с различни марки, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-446/12.11.2015 г. на ЦООП.,
Estimated Amount: 156 897.88
|
Procedure 9 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-9/30.05.2017 г. на ЦОП,
Estimated Amount: 166 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Администрацията на Министерския съвет, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. на ЦОП,
Estimated Amount: 13 619.80
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация,
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност,
Estimated Amount: 300 000.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Извършване на анализ и оценка на необходимостта от изграждане на Географска информационна система към ИСУН 2020,
Estimated Amount: 69 500.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Извършване на одит на техническата и експлоатационна документация и сорс кода на ИСУН 2020,
Estimated Amount: 17 880.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет,
Estimated Amount: 69 900.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Изготвяне на проект на Национална методология за определяне на единна ставка за размерите на сумите за финансиране на дейности за организация и управление на проекти съфинансирани от ЕСИФ,
Estimated Amount: 33 780.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Изграждане на решение за възстановяване след бедствие за ИСУН2020,
Estimated Amount: 2 400 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Мигриране на Информационна система за управление и наблюдение (ИСУН) 2020 в Контролно-техническия център на Електронното правителство (КТЦЕП),
Estimated Amount: 29 500.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Надграждане на Единния информационен портал (www.eufunds.bg),
Estimated Amount: 69 500.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Национално представително социологическо проучване за информираността на целевата група - Входящо,
Estimated Amount: 200 000.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Обслужване на софтуера на Единния информационен портал www.eufunds.bg.,
Estimated Amount: 17 280.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Одит на информационната сигурност на ИСУН 2020,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Организиране и провеждане на обучения за работа с ИСУН 2020,
Estimated Amount: 267 300.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Осигуряване на гаранционна поддръжка на ИСУН2020,
Estimated Amount: 35 700.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Осигуряване на гаранционна техническа поддръжка за хардуера и специализирания системен софтуер на ИСУН
,
Estimated Amount: 150 000.00
|
Procedure 27 |
Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: Осигуряване на система за киберзащита на ИСУН 2020,
Estimated Amount: 750 000.00
|
Procedure 29 |
Subject to due process: Осигуряване на техническо обезпечаване на ЦКЗ,
Estimated Amount: 222 400.00
|
Procedure 30 |
Subject to due process: Подготовка на дизайн, редакция и отпечатване на луксозно издание за достиженията по изпълнението на стария програмен период 2007-2013 г. и предстоящите такива по новия с хоризонт 2014-2020 г.,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 31 |
Subject to due process: Поддръжка на Единния информационен портал,
Estimated Amount: 18 000.00
|
Procedure 32 |
Subject to due process: Преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерския съвет,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 33 |
Subject to due process: Предоставяне на Интернет свързаност за Информационната система за управление и наблюдение на структурните инструменти на ЕС в Р. България (ИСУН), разделена на 2 обособени позиции,
Estimated Amount: 150 000.00
|
Procedure 34 |
Subject to due process: Преконфигуриране и оптимизиране на базите данни в ИСУН 2020,
Estimated Amount: 70 000.00
|
Procedure 35 |
Subject to due process: Развитие и поддръжка на Единния информационен портал,
Estimated Amount: 290 000.00
|
Procedure 36 |
Subject to due process: Развитие, оптимизация и поддръжка на ИСУН 2020,
Estimated Amount: 5 040 000.00
|
Procedure 37 |
Subject to due process: Разработване на ГИС към ИСУН,
Estimated Amount: 1 544 000.00
|
Procedure 38 |
Subject to due process: Техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България,
Estimated Amount: 0.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN