Identification

UMIS Number BG05FMOP001-5.001-0136-C07
Project Name "3.1 - Hot lunch in the conditions of the pandemic of COVID 19 in the municipality of Simitli"
Beneficiary 000024987 SIMITLI MUNICIPALITY
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 15.02.2021
Start Date 04.01.2021
End Date 16.11.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Симитли

Description

Brief description
Приготвяне и доставка на топла храна по домовете на най-уязвимите граждани на община Симитли, поради бедност или продължителна изолация, в условията на криза произтичаща от разпространението на Ковид- 19 и невъзможност сами  да осигурят прехраната си.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Подадени бяха 76 заявления-декларации и декларация за съгласие – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице по настоящ адрес. Изготвен беше списък с потребителите одобрен от Дирекция „Социално подпомагане” гр.Симитли. Със заповед № 512 /30.12.2020г. на Кмета на община Симитли беше съставена комисия, която да разгледа всички подадени заявления след което да се изготвеи списък с одобрените и чакащите лица отговарящи на целевите групи: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията; 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкреп;.3.Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Приготвения, но не получен обяд в съответния ден, ще се предоставя на други лица от допустимите целеви групи, отразени като резерви в протоколите от извършен подбор. Получаването на топъл обяд от резервите ще се доказва с изготвен отделен списък с подпис за получения топъл обяд, към който ще се прилага и протокол с отразени трите имена на потребителя, за когото е бил предназначен топлия обяд, причината, поради която не е получен, както и референция към протокола за подбор, където е определена конкретната резерва. Групата с резервни потребители задължително ще отговаря на условията на включените в основния списък нуждаещи се лица., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Периода , в който ще се предоставя "Топъл обяд" е от 04. 01.2021г. до 30.09.2022г. , общо 435 работни дни. Приготвянето на топъл обяд ще се извършва от действащата кухня на Домашен социален патронаж, която разполага с модерно и съвременно оборудване оборудване. Материалната база отговаря на всички изисквания на чл.12 от Закона за храните. Кухнята, в която ще се приготвя топлия обяд е с площ от 120 квадрата и отговаря на всички изисквания и стандарти за приготвяне на здравословна и питателна храна. Кухнята има обособени отделни секции за обработка на отделните хранителни продукти, плотове за работа с големи мивки и професионално оборудване - електрически фурни, котлони, печки, хладилици, фризери, абсорбатори, електрически уреди за рязане на зеленчуци, както и необходимата посуда за приготвяне и разнасяне на готовата храна. Готовата храната ще се пренася в термо съдове до дома на крайния потребител, кото се спазват всички санитарно-хигиенни изисквания. Кухнята на ДСП разполага и с подготвен и обучен персонал, който може да окаже при необходимост и допълнителна подкрепа от закупуване на хранителни продукти или продукти от първа необходимост със средства на лицата. За ежедневно приготвяне на топъл обяд в кухнята ще са ангажирани тринадесет лица- домакин, социален работник , главен готвач, помощник готвач, работник кухня, разносвачи на храна и шофьори. Ежеседмичното меню ще изготвя от технолог по хранене заедно с домакин и главен готвач, които ще отговарят за менюто да бъде разнообразно и балансирано. Раздаването на храната ще се осъществява от 10.00 до 14.00, като се отбелязват лицата получили храна от служители на Патронажа. Храната ще се приготвя в кухнята на Домашен сдциален патронаж, която се намира на адрес: гр. Ситли, Община Симитли, обл. Благоевград, ул. „Христо Ботев“№ 27, Регистрационен номер на обекта по чл. 12 от ЗХ е: № 7286/15.11.2016г., номера в Регистъра е №01070031, Contracted Amount: 84 259.00 , Reported Amount: 84 259.00
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: Ежедневно по предварително изготвено меню и на база Рецептурник за хранене ще се приготвя обяд за 70 лица, представители на целевите групи. Храната ще се доставя до домовете на потребителите в гр. Симитли и околните населени места, а именно: с. Черниче, с. Крупник, с. Полето, с. Брежани,с. Полена, с. Градево. За целта ще се използва транспорт на Домашен социален патронаж. За ежедневно приготвяне на топъл обяд в кухнята ще са ангажирани тринадесет лица. Един брой домакин, един брой социален работник и един брой главен готвач, един брой помощник готвач,четири броя работник кухня, два броя разносвач храна и три шофьор. Ежемесечно потребителите ще попълват формуляри за обратна връзка, в които ще отразяват мнението си относно количеството и качеството на предлагания топъл обяд. Резултатите се обобщават в община Симитли и при необходимост се предприемат мерки за подобряване качеството на приготвената храна. Ще се следи стриктно да не се допусне разхищение на храна. , Contracted Amount: 4 212.95 , Reported Amount: 3 834.95
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: С цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредната социална ситуация ще се изготвят индивидуални конкретни програми за подкрепа на целевите групи, с цел ограничаване на епедемичните рискове при оказване на съпътстваща подкрепа. Ще се изготвят информационни материали свързани с основни социални права и насочване към други услуги, за индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, за изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене и др., Contracted Amount: 4 212.95 , Reported Amount: 4 212.95

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 83.00

Financial Information

Total Project cost 92 684.90 BGN
Grant 92 684.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 92 684.90 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN