Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0319-C01
Project Name New jobs for sustainable business
Beneficiary 201020634 H P KONSULT
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.09.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проект „Нови работни места за устойчив бизнес“ предвижда да предостави ново, напълно оборудвано работно място на 26 представители на целевата група в реална и динамична работна среда, във фирма Ейч Пи Консулт, която е организация, развиваща успешно дейността си през последните 3 години. За разширяване на своята дейност организацията ще осигури в рамките на проекта квалифициран и мотивиран персонал, като ще приложи успешни практики за развитие на човешките ресурси, което е гаранция и за по-бързото и качествено адаптиране на назначените с помощта на проекта специалисти. За пълно интегриране, адаптиране и развитие на новоназначения персонал от фирмата ще бъдат предоставени обучения в реална работна и динамична среда, както и ще бъде осигурена напълно оборудвана работна среда собствени средства на работодателя.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Цел на дейността по организация и управление е постигане на целите на проекта и осигуряване на качествено, ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, и икономично и целесъобразно разходване на средствата. По същество дейността се състои от следните под - етапи: 1. Стартиране на проекта и разпределение на отговорностите между членовете на екипа. 2. Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите 3. Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението. 4. Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта. 5. Координационни, административни и счетоводни дейности. Екипът ще изготвя и подава необходимите документи на Управлящия орган, съобразно неговите изисквания. Ще отговоря за вътрешно фирмената комуникация с целевата група. Опитът и експертизата на Ръководителя на проекта, който притежава дългогодишен опит на ръководни позиции в различни организации е предпоставка за ефективно управление на проекта. Екипа за организация и управление на проекта се състои от: ръководител – 1 бр. и счетоводител – 1 бр. Отговорности на екипа: Ръководител: - Отговаря за цялостното изпълнение на проекта и проектните дейности - Документално осигуряване и управление на проекта - Комуникация с Управляващият орган - Вътрешна организация и разпределяне на задачите за постигане на изпълнение на дейностите - Подготовка на междинни и окончателен технически и финансови отчети - Мониторинг върху изпълнение на проекта – както на дейностите, така и на сроковете - Подбор на кандидатите за заемане на новите работни места Счетоводител: - Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на проекта; - Текуща обработка на първичните счетоводни документи във връзка с изпълнение на бюджета на проекта; - Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта; - Съставя необходимите справки и отчети; - Изготвя финансовите отчети към техническите доклади. Дейността по организация и управление включва разходите за възнаграждения, включително здравни и осигурителни вноски, свързани с възнагражденията, които са за сметка на работодателя, на ръководителя и счетоводителя на проекта в размери, съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г. , Contracted Amount: 19 283.36 , Reported Amount: 19 283.36
  • Activity: Информиране и публичност: Дейността е структурирана в съответствие с правилата, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейното значение е основополагащо за постигане на целите на проекта, защото тя ще допринесе пряко за наемането на кадри за новите работни места. В рамките на дейността ще бъдат публикувани обявите за работа и широката общественост ще бъде информирана за реализацията на проекта. Обявите ще бъдат публикувани в: - Агенция по заетостта - Медийни издания, които са четени или гледани от евентуалните кандидати - Социалните мрежи - Сайтове за работа Чрез тях системата от критерии и конкретни изисквания към кандидатите за заемане на новите работни места ще се обявят предварително, за да имат възможност кандидатите да се запознаят с нея и чрез собствена самооценка да преценят шансовете си за успех. Тяхното прецизно формулиране има определящо значение за оценяването на качествата на кандидатите и за приемане на работа на тези, които са показали най-добри резултати. Също така при обявяване на вакантните длъжности в организацията ще се отчитат: законовите положения, залегнали не само в Кодекса на труда, а и в подзаконовата нормативна база, както и политиката на самата организацията за предоставяне на равни възможности и равен шанс на всички. Наред с тези дейности на входа на сградата и на кандидата ще бъде поставена табела с информация за проекта (описание на целите и задачите, участниците, очакваните резултати и източника на финансиране на проекта) и ще бъдат отпечатани 10 бр. плакати. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал ще се посочва, че ОП РЧР 2014-2020 се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Предвиждат се и 2 публикации в местен вестник и 3 публикации в он-лайн издания. За успешното реализиране на мерките по информиране и публичност се необходими средства в размер на 1500,50 лв. с ДДС. В тях са предвидени средства дизайн и отпечатване на 10 бр. плакати с информация за проекта, дизайн и изработка на информационна табела, 2 бр. публикации в местен вестник, 3 бр. публикации в он-лайн издания, публикуване на 4 бр. обяви за набиране на кандидати за назначаване на новите работни места в сайт за работа. При всички мерки за информиране и публичност по проекта изрично ще се указва съфинансирането от ЕС., Contracted Amount: 1 500.50 , Reported Amount: 2 232.50
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 : Кандидатът Ейч Пи Консулт представлява компания, която развива разнородни дейности като: продажба и даване под наем на недвижими имоти, проектантска дейност, строителство, предприемаческа и инвестиционна дейност в областта на проектирането за строителството, инженеринг в областта на строителството извършване на ремонтни и довършителни работи и др. За целите на настоящия проект, кандидатът ще разшири обхвата на предоставяните услуги от компанията, тъй като освен горепосочените дейности, фирмата разполага и с напълно оборудван цех за производство на алуминиева и PVC дограма. Работния цех е разположен в гр. София и е оборудван с всички необходими машини и съоръжения за производство на дограма като: двуглав циркуляр, двуглава лепачка, челна фреза, зачистваща машина, фреза за стъклодържатели, компресор, гилотини, ножици и др. За развиването на производството и продажбите на алуминиева и PVC дограма, кандидатът ще е разкрие 26 нови работни места на следните длъжности и съответните цели на длъжността: 2 бр. офис мениджъри (длъжност по НКПД: Офис мениджър, код по НКПД: 33413004) – обработка на информационните потоци, координиране и осигуряване на нормалното и безпрепятствено протичане на трудовата дейност в офиса на фирмата. 2 графични дизайнери (длъжност по НКПД: графичен дизайнер, код по НКПД: 21663008) – разработване на дизайн но алуминиева и PVC дограма съобразен с нуждите и желанията на клиентите. 4 Специалисти производство (длъжност по НКПД: Дограмаджия, код по НКПД: 71152001) – изработване на алуминиева и PVC дограма. 18 Експерта продажби (длъжност по НКПД: Експерт продажби, код по НКПД: 24215028) – търсене на клиенти на територията на цялата страна, предоставяне на оферти, набиране заявки, проследяване на паричните потоци. За осигуряване на подходящите специалисти, дейността ще стартира с провеждане на процедури за подбор и назначаване на гореизброените 26 бр. специалисти измежду представителите на целевата група. Тези процедури, наред с последващата квалификация според конкретните изисквания на новоразкритите работни места са от изключителна важност за постигане на целите на проекта, защото само по този начин би могла да бъде осигурена трайна заетост на лицата. Привличането, подбора и назначаването на подходящите кандидати за заемане на новите работни места по проекта е комплексна дейност, която ще се осъществи в рамките на 1 месец и включва: I. Подготовка: 1. Определяне на изискванията към кандидатите - нормативни изисквания за заемане на длъжността - КТ и специфична нормативна база - други изисквания за изпълнение на съответната длъжност съобразно потребностите на работното място; 2. Разработване на система от показатели и критерии за оценяване на кандидатите; 3. Организиране на процедурите за приемане на документацията на кандидатите. II. Осъществяване на процедурата: 1. Първоначална селекция по документи - Допускане до интервю; 2. Провеждане на интервю. III. Вземане на решение за направа на предложение. IV. Сключване на трудови договори и назначаване на избраните кандидати. По проекта ще бъдат сключени 26 бр. трудови договори за 26 бр. представители на целевите групи за период от 12 месеца, като работните места за 50% от наетите по проекта места ще бъдат запазени за 12 месеца след приключване на дейностите по проекта. V. Създаване на собствена база данни с потенциални служители. По този начин при нужда от нови назначения организацията ще може да се свърже с потенциални служители за най-кратко време. В нея ще се съдържат данни за кандидатствалите, но не приети на работа служители. За изпълнението на дейността са необходими средства за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост при работодателя в общ размер на 174 666,14 лв., които включват възнаграждения на 26 лица съгласно МОД за длъжността и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност., Contracted Amount: 174 666.14 , Reported Amount: 174 666.14

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Aegent - 2002 LTD, Contracted Amount*: 1 284.50 , Reported Amount**: 1 284.50
  • Contractor: Fresh Print LTD, Contracted Amount*: 156.00 , Reported Amount**: 156.00
  • Contractor: ENIGI LTD, Contracted Amount*: 72.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: Rezon LTD, Contracted Amount*: 720.00 , Reported Amount**: 720.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 26.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 195 450.00 BGN
Grant 195 450.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 195 450.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за изработка на материали за информиране и публичност, Estimated Amount: 3 900.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN