Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1066-C01
Project Name New beginning of employment for young people in Vartex EOOD
Beneficiary 831037378 VARTEX EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 24.08.2016
Start Date 24.08.2016
End Date 24.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Вартекс ЕООД се занимава с търговия на едро с дървен материал, материали за строителството и санитарно оборудване. 
Идеята на ръководството е да разкрие нови работни места за млади специалисти, които да обхванат анализа по управление и организация, както и експертната дейност във фирмата. Иновирайки дейността си като утвърдена фирма в търговията на едро, притежаваща необходимите качества за предоставяне на своите услуги Вартекс ЕООД ще наеме безработни младежи до 29-годишна възраст, като им даде шанс те да се реализират за по-дълъг период от време, създавайки им благоприятни условия за работа, сигурност и увереност.
Основните дейности и мерки за постигане на това са:
- Осигуряване на заетост на търсещите работа лица до 29 години
 Те ще бъдат насочени към заетост основно в длъжности, свързани с търговията на едро (длъжности търговски представители, стоковеди, продавачи в магазини и товаро-разтоварачи).
- Закупуване на оборудване и обзавеждане на ново разкритите работни места
Във връзка с разкриването на новите работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес.
В проекта се залагат и дейности по организация и управление на проекта, както и осигуряване на информиране и публичност. 
-	Дейността по организация и управление ще допринесе за ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проектното предложение. За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта, ще бъде сформиран екип за управление на проекта от специалисти с опит.
- Дейността по осигуряване на публичност ще включва информиране за извършваните дейности и постигнатите цели, заложени в проектното предложение. Ще включва изготвяне на брошури и на  1 информационна табела; провеждане на 2 пресконференции.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от трима членове: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Техният опит е в основата на избора на ръководството на „Вартекс” ЕООД да ги ангажира с дейностите по организация и управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта. Разпределението на отговорностите на екипа по управление ще бъдат както следва: 1. Ръководител на проекта Основни задължения: - организира дейността на целия екип за управление на проекта; - организира и координира процедурите за определяне на изпълнители; - контролира изпълнението на дейностите по проекта; - отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване. Отговорности: - отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на/ изпълнители на проекта съобразно правилата на ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; - контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта; - предлагането на необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. 2. Координатор на проекта Задължения: - координира изпълнението на дейностите по проекта; - координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите относно възложените работи; - съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ЗОП/ПМС №118/2014г. или други нормативни актове; - отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори; - отговаря за документооборота и архивирането на документите. Отговорности: - общата координация на проектните дейности и заинтересовани страни; - техническата отчетност на проектните дейности; - съдействие на УО на ОП Развитие на човешките ресурси при провеждане на външен оперативен мониторинг. 3. Счетоводител по проекта: Задължения: - Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП Развитие на човешките ресурси - получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите; - осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи; - изготвя месечни финансови справки с цел улесняване процедурите по наблюдение и оценка на напредъка на проекта; - изисква и отчита фактури и разходни докученти от партньорите по проекта; - поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта; - съхранява цялата документация за разходите по проекта. Отговорности: - финансовия контрол на проекта, вкл. контрола на съответствието на извършените разходи с предвидените; - финансовата отчетност на проектните дейности и контрола на съотношението „разходи – резултати – ефект”; - съдействието на УО на ОП Развитие на човешките ресурси при провеждане на външен финансов мониторинг. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. Освен с необходимия екип по управление на проекта, дейността ще бъде обезпечена и с канцеларски материали, предвидени за адекватното изпълнение на дейността в рамките на целия период на изпълнение на проекта., Contracted Amount: 16 166.00 , Reported Amount: 15 671.53
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Предоставяне на възможност на безработни младежи до 29 годишна възраст за тяхната заетост на новоразкрити работни места, обезпечени с необходимото оборудване за протичане на работния процес. По време на своята нова работа, безработните лица ще има възможност да изградят трудови навици, които ще им помогнат при тяхната бъдеща професионална реализация. Дружеството ще развие идеята за разкриване на нови работни места за млади специалисти, което един от най-важните фактори за развитие и просперитет. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности:  Търговски представител – 5 лица;  Стоковед – 2 лица;  Продавач в магазин – 5 лица;  Товарач-разтоварач – 2 лице., Contracted Amount: 127 172.05 , Reported Amount: 127 172.05
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С тази дейност се цели техническа и материална обезпеченост на ново разкритите работни места. Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: автомобил, лаптоп, компютър, монитор, клавиатура, мишка, мултифункционално устройство (принтер, скенер и копир), бюро, работен стол, телефон, секция за документи и контейнер за документи. Всяко новоразкрито работно място ще бъде обезпечено със специфично за дейността оборудване. За търговските представители (5 лица) е предвидено закупуването на лаптопи (5 броя), телефони (5 броя) и автомобил (2 броя), които ще се ползват общо от новоназначените търговски представители. За стоковедите (2 лица) е заложено закупуването на компютър (2 броя), монитор (2 броя), клавиатура (2 броя), мишка (2 броя), бюро (2 броя), работен стол, ергономичен (2 броя), секция за документи (2 брой), контейнер за документи (2 брой). Предвидено е обезпечаване и с 1 брой мултифункционално устройство (принтер, скенер, копир), които ще се ползват общо от ново назначените служители, Contracted Amount: 54 025.67 , Reported Amount: 54 025.67
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на настоящата дейност е да се осигури информация за извършване и постигане на целите, заложени в проектното предложение. Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на „Вартекс“ ООД., Contracted Amount: 755.00 , Reported Amount: 755.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Luiza, Contracted Amount*: 3 996.00 , Reported Amount**: 3 743.08
  • Contractor: SOFIA FRANCE AUTO AD, Contracted Amount*: 41 080.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 6 660.00 , Reported Amount**: 5 347.69
  • Contractor: Mitko, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 4 480.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 16.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 12.00

Financial Information

Total Project cost 198 118.72 BGN
Grant 198 118.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 197 456.92 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“, Estimated Amount: 182.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Организация и управление на проекта – избор на координатор по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД, Estimated Amount: 5 328.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта – избор на координатор по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД, Estimated Amount: 3 996.00
  • Differentiated position 1: Организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“, Estimated Amount: 1 810.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност по проект "Ново начало на заетост на млади лица във „Вартекс“ ЕООД“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за определяне на изпълнител „Избор с публична покана" с предмет „Закупуване на автомобил – 2 броя, във връзка с изпълнение на проект "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“, Estimated Amount: 43 000.00
  • Differentiated position 1: „Закупуване на автомобил – 2 броя, във връзка с изпълнение на проект "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“
    Contractor: SOFIA FRANCE AUTO AD
    Contract total funded value: 41 080.52
Procedure 6 Subject to due process: Съобщение за събиране на ценови предложения за Доставка на офис оборудване и обзавеждане с 2 обособени позиции по проект BG05M9OP001-1.003-1066-С01 "Ново начало на заетост на млади лица във Вартекс ЕООД“, Estimated Amount: 12 996.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Оборудване“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Обзавеждане“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN